![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
AUDI S4 2.7 biturbo Auto sprowadziłem dla siebie 6 lat temu. Wyszukałem ładny egzemplarz i potem doprowadziłem go do stanu bardzo dobrego. Początkowo serwisowałem go w ASO w Krakowie lecz brak doświadczenia mechaników w tym modelu skłonił mnie do zmiany na firmę KORASZEWSKI AUTO SPORT.
W tej chwili auto ma przebieg 168.000, większość rzeczy była zrobiona przy przebiegu pomiędzy 159.000 a 160.000. Samochód posiada: -wymienione obie turbiny (przy przebiegu 120 tysięcy) - nie regenerowane - NOWE (rachunek 8500 zł) -wymieniony rozrząd (ostatnio przy przebiegu 159 tysięcy) oraz inne pierdółki, uszczelki, płyny, itp (rachunek 7000 złotych) -wymienione hamulce na PORSCHE 8-mio tłoczkowe oraz odpowiednie tarcze firmy TCS (kupione nowe, łącznie 5500 zł) -wymienione przewody hamulcowe na stalowy oplot BF GOODRICH -dokładną inspekcję silnika przeprowadzoną w firmie HOHENESTER w Niemczech (rachunek 1400 euro) -wskaźnik ciśnienia doładowania STACK (najwyższy model) (około 1100 zł) 159.980 km -felgi OZ racing SUPERLEGGERA -opony MICHELIN PILOT SPORT (przebieg 6000 kilometrów) -pompa ABS (przy przebieg 155 tysięcy) -zabezpieczenie powłoki lakierniczej BIAMONDBRITE (rok temu) -dołożenie czytnika MP3 z pendrive'a lub karty SD (kwoty nie pamiętam) -Wymieniony FIS na nowy oryginalny (bez rachunku, 500 zł) -Opony zimowe BF goodrich (rachunek 2800 zł) Nie wymieniam tu części eksploatacyjnych i drobnych napraw (DV, wahacze, drążki, końcówki, simerringi itp). Wszystko robione na bieżąco. Od roku użytkowany jedynie sporadycznie - mam teraz inną zabawkę. Samochód doinwestowany, serwisowany wyłącznie w KORASZEWSKI AUTO SPORT lub w Niemczech w firmie HOHENESTER, wszystkie części oryginał ASO, bez żadnych zamienników itp. Był użytkowany w sposób właściwy, nigdy nie był rozbity, stan lakieru idealny, brak śladów rdzy, wnętrze czyste i nie zniszczone, czarna skóra z wstawkami alkantary, wszystkie szyby oryginał, lekkie przycierki parkingowe na tylnym zderzaku. Przebieg oryginalny (posiadam książkę serwisową, wszystkie dokumenty, instrukcje, dwa kluczyki + serwisowy. Worek na narty, oryginalne ksenony, elektryka siedzenia, czarna podsufitka, radio BOSE ze zmieniarką. Nie będę pisał, że samochód posiada klimatyzację, elektryczne szyby albo wspomaganie kierownicy bo wiadomo, że ma wszystko co mieć powinien. Samochód jeździ bardzo dobrze, moc powyżej seryjnej, moment obrotowy około 500 Nm, spalanie trasa spokojnie ok. 10l, trasa szybko ok. 12 l, miasto w zależności od sposobu jazdy. Prędkość maksymalna powyżej 250 km/h. Zdaję sobie sprawę, że większość samochodów na Allegro to bezwypadkowe, idealne, zadbane, czwarte w rodzinie rarytasy od 80-cio letniego księdza mającego własny autoryzowany warsztat pasjonata marki z Kaliforni, garażowane i jeżdżone jedynie w co trzeci słoneczny weekend do sklepu przez kobietę po autostradzie. W tym przypadku jest nieco inaczej. Auto było użytkowane normalnie i serwisowane według potrzeb a ja mam 38 lat i lubię gadżety. A swoją drogą to rzeczywiście był to drugi samochód w rodzinie. Poważnym udzielę dodatkowych informacji lub odpowiem na pytania 501343666. Cena około 30000, do ustalenia po oględzinach. CO JEST NIE TAK: -zderzak tylny nie jest idealny (obcierki parkingowe za mojej kadencji)) -zderzak przedni malowany (pewnie też jakieś obcierki ale nie za mojej kadencji) -odprysk od kamienia na przedniej szybie (celowo nie wymieniam) Reszta ok. Oczywiście znajdzie się tu i ówdzie ryska ale to trzeba się naprawdę przypatrzeć. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 03:37 |