![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
w ogolnym owszem ale mi bardziej chodzilo o przemieszczanie, spalanie ![]() nie bardzo, ostatnio przejechałem około 4 tyś km z kolegą ja 330i on nissan primera 2.0 td jechaliśmy razem u mnie średnie spalanie z tej trasy 10.5 u niego 7.9 , ja gaz średnio po 2.2 on napędowy po 4.3 ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
diesel 2l 7,9 w trasie? a 3.0 benzyna 10,5 gazu? bozeee, mi 3.0i w X3 nie spalalo mniej niz 14l benzyny, zakaldam ze gazu spalilaby wiecej
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
głównie to były autostrady (chorwacja) na naszych trasach pali więcej ale nie jakoś znaczaco, x3 nie ma co porownywać wyższy, cięższy , 4x4
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
rozumiem ze nie ma co porownywac ale dziwi mnie to ze 2l diesel pali 8 a 3l benz w gazie 10, troche to dziwne
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Sorry, za dalszy OT - jednocześnie proponuję moderatorom wydzielić posty do Offtopic, bo chcąc nie chcąc temat o LPG, a za tym idącej ekonomii (tak jak tu widać - diesel vs. Pb+LPG) oraz skutkach użytkowania LPG będzie wracał jak bumerang, a można by podyskutować, co mają do powiedzenia zwolennicy oraz przeciwnicy - oczywiście merytorycznie.
Zatem Kosiniak, jestem w stanie uwierzyć w te 8l/100km w 2.0 TDI i 11l/100km LPG w M54. M54 to na prawdę oszczędna jednostka przy umiejętnym użytkowaniu (wcale nie oznacza to powolnej jazdy). X3 to inna bajka - przede wszystkim oprócz masy, 4x4 dochodzi jeszcze skrzynia, która ma inne przełożenia. Dam Ci przykład 3.0si (czyli benzyna biturbo - też bardzo oszczędny w podobie do M54 ale już dużo silniejszy motor) - u mego koleżki w E92 na 18" feldze pali 12,5l/100km w mieście. W dwóch E60 na M-pakiecie czyli także kawał felgi plus większa masa względem 3-er spalanie odpowiednio 12,5 i 13,5 . Aha - WSZYSTKIE TO AUTOMATY. W X3 zaś raz tylko udało mi się zejść poniżej 14 l przy tym motorze. A spalanie na LPG to też kwestia instalacji. Co do amerykańców - nawet nowej generacji silniki w większości do oszczędnych nie należą - zatem w te 20l jak najbardziej wierzę. A i w E60 z M54 na manualnej skrzyni można zejść do 13l w mieście. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Kosiniak jak domniemywam auto wspólnika to cherokee 3,7...to auto pali więcej od g.cherokee 4,7..a z kolei 4,7 więcej niz Hemi ot taki paradoks .
Primera to starej generacji turbodiesel ...który jest oszczędny do 110...dalej wcina jak benzyna. jak by diesel palił 5l (raczej oszczedna jazda) to przy podobnych warunkach benzyna o poj do 3l zużyje ok 10kg gazu i w to jestem wstanie uwierzyć ![]() Co do projektu bardzo fajna lista modyfikacji. P.S ta butla gazowa byłaby dobrym rozwiazaniem dla średnio wyważonych audi ![]() -------------------- quattro
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jaka jest temperatura spalina na LPG i na Pb ? Nie mam ani turbo ani kompresora więc nie montowałem wskaźnika EGT w ogolnym owszem ale mi bardziej chodzilo o przemieszczanie, spalanie ![]() Co do wykresow to widze ze na gazie masz wiecej niz ludzie na PB, to swiadczy o dobrej kondycji motoru ![]() Odpukać silnik na razie daje rade. Sorry, za dalszy OT - jednocześnie proponuję moderatorom wydzielić posty do Offtopic, bo chcąc nie chcąc temat o LPG, a za tym idącej ekonomii (tak jak tu widać - diesel vs. Pb+LPG) oraz skutkach użytkowania LPG będzie wracał jak bumerang, a można by podyskutować, co mają do powiedzenia zwolennicy oraz przeciwnicy - oczywiście merytorycznie. Zatem Kosiniak, jestem w stanie uwierzyć w te 8l/100km w 2.0 TDI i 11l/100km LPG w M54. M54 to na prawdę oszczędna jednostka przy umiejętnym użytkowaniu (wcale nie oznacza to powolnej jazdy). X3 to inna bajka - przede wszystkim oprócz masy, 4x4 dochodzi jeszcze skrzynia, która ma inne przełożenia. Dam Ci przykład 3.0si (czyli benzyna biturbo - też bardzo oszczędny w podobie do M54 ale już dużo silniejszy motor) - u mego koleżki w E92 na 18" feldze pali 12,5l/100km w mieście. W dwóch E60 na M-pakiecie czyli także kawał felgi plus większa masa względem 3-er spalanie odpowiednio 12,5 i 13,5 . Aha - WSZYSTKIE TO AUTOMATY. W X3 zaś raz tylko udało mi się zejść poniżej 14 l przy tym motorze. A spalanie na LPG to też kwestia instalacji. Co do amerykańców - nawet nowej generacji silniki w większości do oszczędnych nie należą - zatem w te 20l jak najbardziej wierzę. A i w E60 z M54 na manualnej skrzyni można zejść do 13l w mieście. No to i ja dodam coś od siebie. M54 to naprawdę oszczędny silnik na PB Beta paliła w trasie z Poznania do Wawy 8l przy prędkości 130km/h. Z Wawy do Szczytna 7l przy pizdo.... stylu jazdy. W mieście spalanie PB na poziomie 12-13l. W trasie na LPG średnie spalanie 9-10l, w mieście 13-14l. Po zamontowaniu szpery i zmiane przełożenń w mieście spalanie wzrosło do 15l a w trasie do 12l LPG. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zawias wymiata, kierownik ogarnia. Przełożenie mostu wg. mnie dobrane idealnie. Cisza w środku pomimo dużej prędkości za oknem. To lubię ![]() Wydech trochę hałasuje ale da się znieść, co innego twierdzą moi sąsiedzi ![]() EDIT: filmik z fajnego ujecia, ale te trzaski psuja przyjemnosc ogladania.. Jeszcze jeden filmik, ten sam wyścig tylko z tylnej kamery. Dzwięk troszkę lepszy. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Kosiniak jak domniemywam auto wspólnika to cherokee 3,7...to auto pali więcej od g.cherokee 4,7..a z kolei 4,7 więcej niz Hemi ot taki paradoks . Primera to starej generacji turbodiesel ...który jest oszczędny do 110...dalej wcina jak benzyna. jak by diesel palił 5l (raczej oszczedna jazda) to przy podobnych warunkach benzyna o poj do 3l zużyje ok 10kg gazu i w to jestem wstanie uwierzyć ![]() Co do projektu bardzo fajna lista modyfikacji. P.S ta butla gazowa byłaby dobrym rozwiazaniem dla średnio wyważonych audi ![]() akurat commander ale nie wazne, ja nie mowie ze tak nie jest, dla mnie jest to tylko poprostu dziwne ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#31
|
![]() |
Moze ma cos nie tak z instalacja, bo w Commander z tym samym silnikiem spalil na trasie ponad 600km 12l benzyny, a z wielka przyczepa 18 na 100..
To tak w ramach kontynuacji OT. ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Jak wsadziłem do Sierry z LPG silnik DOHC nie podpinałem gazu do silnika. Butla, przewody i parownik zostały, silnik był PB only. Chwilę tak posmigałem, potem wywaliłem reszte instalacji. I pożałowałem. Sam się zdziwiłem ja zmieniło się prowadzenie auta. Pomijam trakcję zimą, ale w poślizgu zrobiła sie franca nerwowa, samo wprowadzenie jej w boka i wyprowadzenie stało sie trudniejsze. Generalnie instalacja może pomóc. I pomijam tu kwestie ekonomii czy zdrowia silnika. Oczywiście, lepiej mieć akumulator w bagaznika (E46 chyba i tak ma?). Ale naprawdę taka butla w kufrze dobrze robi na wywazenie.
Ogólnie bardzo mi sie podoba projekt. Bez branzlowania się kreskami z hamowni, za to konkretne zawieszenie i hamulce. Dokładnie tak jak lubię ![]() -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
a jak wygląda sprawa zużycia opon w DD jeżeli chodzi o nastawy zawieszenia, jak u Ciebie RESPECT?? Bo to nie są wartości zalecane przez fabrykę. Czy opony zuzywają się nie równomirnie i szybcie?? Weźmy pod uwagę opony używane tylko do codziennej jazdy ( na imprezy mamy inny komplet opon ). Bo raczej nie ma sensu zmiany geometrii tylko na pojeżdżawki.
Pytanie całkiem serio bo nigdy tego nie praktykowałem. -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
a jak wygląda sprawa zużycia opon w DD jeżeli chodzi o nastawy zawieszenia, jak u Ciebie RESPECT?? Bo to nie są wartości zalecane przez fabrykę. Czy opony zuzywają się nie równomirnie i szybcie?? Weźmy pod uwagę opony używane tylko do codziennej jazdy ( na imprezy mamy inny komplet opon ). Bo raczej nie ma sensu zmiany geometrii tylko na pojeżdżawki. Pytanie całkiem serio bo nigdy tego nie praktykowałem. Fabrycznie miałem 1,5 stopnia z tyłu, po 4 miesiącach jazdy na 3stopniach już widać, że opony są delikatnie podcięte. Większy negatyw pozytywnie wpłynął na prowadzenie auta na torze i na mniejsze zużywanie się slicków. Na seryjnym zawieszeniu po jednym dniu na torze opony były ściete od zewnątrz i nadawały się na śmietnik. Na przyszły sezom muszę jeszcze zwiększyć negatyw przednich kół bo na ostatniej pojeżdżawce podcinało mi opony na zewnątrz. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zima trwa jest czas na ulepszenia. Dzisiaj zważyłem carbonową "home made" maskę i waży równe 6kg. Gdybym pozbył się garba na środku maski pewnie waga spadłaby o kolejny 1kg. Seryjna maska waży 22kg, też zważona dzisiaj.
W wnętrzu zawitała nowa kolorystyka. W firmie http://www.hydrotransfer.pl/ została płożona hydrografika wzór carbon na multifunkcji, podłokietnikach, listwach, ramce wokół lewarka zmiany biegów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No ujdzie... Szały nie ma, bo to BMW. No ale jak już musisz nim jeździć...
![]() ![]() Daj znać co w mechanice zmieniasz, a nie pierdołami oczy mydlisz ![]() PS. Też chce takiego karbona. Odezwę się w przyszłym tygodniu ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wiesz co, zastanawia mnie waga twojej maski, moja z laminatu do e36 waży 4-5kg (ożebrowana). Czy jest więc sens bawić się samemu w carbon? Zamiast malować okleiłem folią (+200g) i działa i jakoś wygląda, a do tego kupuje się ją gotową za ok. 500zł.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jest sens, bo jedynie ją wzmocniliśmy. To był carbon zdjęty z seryjnej maski ( respect kupił orginała obłożonego carbonem ), więc to było bardziej w celu zabawy, niż poważnego tuningu
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Czemu idzie pod młotek ?
-------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 10:02 |