![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
MODEL: BMW 330ci 2003r przed liftem
Silnik: Seryjnie 230KM i 300Nm na PB i 220KM i 290Nm na LPG Po modyfikacjach moc szacowana 240KM Czas na ¼ mili 14.64s na seryjnym silniku przed modyfikacjami Modyfikacje głowicy: Seria Modyfikacje bloku: Seria Układ dolotowy: BMC CDA SP-07 Układ wydechowy: Kolektor wydechwy Surersprint bez katalizatorów, układ wydechowy przelotowy na 2 tłumikach z nierdzewki zrobiony w firmie Przemocar Układ wtryskowy: Seria Elektronika: Seria, instalacja LPG holenderskiej firmy Prince, zamontowana przez Energy Gaz Polska PLAN: Wystrojenie i przeniesienie odcinki na 7000obr/min Układ chłodzenia: Seria Układ napędowy: Szpera 25% z M3 E46 shortshifter skracający skok lewarka o 50% Po zamontowaniu szpery o przełożeniu 3.64 zamiast 2.93 prędkość na poszczególnych biegach wynosi: I~50km/h II~83km/h III~120km/h IV~160km/h V~210km/h = vmax PLAN: sześciobiegowa skrzynia biegów Układ hamulcowy: zaciski sześciotłoczkowe BMW Performance by Brembo, tarcze 325mm ATE Power Disc, klocki ATE PLAN: większe tarcze pływające Zawieszenie: gwintowane zawieszenie BILSTEIN PSS9 na amortyzatorze B16 z regulacją wysokości i twardości, ustawiony negatyw na 3 stopnie gruby stabilizator 23,5mm z M3 CSL rozpórka przednich kielichów WIECHERS-SPORT w przednim i tylnym zawieszeniu zamontowane poliuretanowe tuleje PLAN: gruby stabilizator na przód, camber plates BODY KIT: lekka tylna klapa wzór M3 CSL przednia maska z carbonu (produkcja własna tylko na wyścigi) czarne nerki ciemne lampy tylne, kierunkowskazy przednie i boczne ciemne wnętrza przednich lamp ringi CCFL PLAN: przerobienie chrom line na shadow line Montaż kubełków i czteropunktowych pasów z homologacją FIA KOŁA: ATS DTM przód 17x8, tył 17x9 ogumienie 225/45/17, 245/45/17 Na wyścigi BBS RK I 17x8 8kg/szt ogumienie slick 235/620/17 PODZIĘKOWANIA: Dla ekipy Warsaw Speed Team za motywację i pomoc w modyfikacjach Przemo-car za układ wydechowy I sponsora Seria zaraz po zakupie ![]() Po obniżeniu ![]() Przedni seryjny hebel ![]() ![]() ![]() FUNCTION OVER FASION ![]() ![]() ![]() ![]() sześciotłoczkowe zaciski na tarczy 325mm ![]() ![]() zmęczone slicki ![]() klapa CSL ![]() -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 01 February 2010 ![]() |
noo auto naprawdę kozak, zwłaszcza, że nie tylko jest mocne ale hamuje, czekam na jakims filmik.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Ekonomiczny zamiatacz zakrętów ;D zacnie zacnie ... jedno pytanie co do maski na zdjęciu to tylko refleksja światła czy się deczko wygina ???
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A żaden z organizatorów pojeżdżawek nie ma nic przeciwko lpg? Wiem, że w kjs nie można latać z zamontowaną taką instalacją.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Czy ktos Cie kiedys o cokolwiek pytal na prywatnej pojezdzawce???
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ekonomiczny zamiatacz zakrętów ;D zacnie zacnie ... jedno pytanie co do maski na zdjęciu to tylko refleksja światła czy się deczko wygina ??? Tak, maska się wygina, w zimę będzie jeszcze usztywniana. On board z Real Race 02.10.2010 -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
o ile modyfikacjie wizualne mi sie nie podobaja kompletnie, to mechaniecznie jest zacnie, zazdroszcze zawieszenia! to auto musi naprawde konkretnie jezdzic, doloz do niej kompresor i bedzie wymiatac po torze
-------------------- 330Ci SC
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Zawias wymiata, kierownik ogarnia. Przełożenie mostu wg. mnie dobrane idealnie.
Cisza w środku pomimo dużej prędkości za oknem. To lubię ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Hahaha, spadek 10KM na LPG a jazda za pół ceny. Pozdrawiam "hejterów", super autko.
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 July 2008 Skąd: płock ![]() |
To sie nazywa polaczyc ekonomie z osiagami!
Gratuluje odwagi wystawienia projektu tutaj w zwiazku z LPG, pewnie niedlugo sie zacznie..... Projekt zrobiony z glowa, czyli zawias i hamulce ida w parze z lepszymi osiagami. Brawo! Ma to byc DD i pojezdzawki czy tylko upalanie? Jaka masa auta? EDIT: filmik z fajnego ujecia, ale te trzaski psuja przyjemnosc ogladania.. -------------------- E30 318
E30 325 (x3) E36 328i E39 540i (m) e36 M3 evo |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 February 2009 Skąd: W-wa/Ząbki ![]() |
trzaski beda z wiekszosci "onboard-ów"
-------------------- Lanos v6 (w remoncie), 126p i Saab 9-3 2.0t na podtlenku
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Hahaha, spadek 10KM na LPG a jazda za pół ceny. Pozdrawiam "hejterów", super autko. ![]() no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
To generalnie tak: LPG będzie wylatywać - waży za dużo. To był DD, teraz w zasadzie to auto na weekend z tego co Respect mówił.
Maska będzie jeszcze poprawiana - to co jest na zdjęciach to robiona mocno na szybko wersja "beta". Właściciel myślał o kompresorze, ale woli auto, które jeździ bez problemów i zawsze dojeżdża do mety, więc raczej odpada ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 July 2008 Skąd: płock ![]() |
To generalnie tak: LPG będzie wylatywać - waży za dużo. To był DD, teraz w zasadzie to auto na weekend z tego co Respect mówił. No i to jest argument konkretny przeciw lpg, dodatkowa masa, z wywaleniem lpg decyzja sluszna i oczywista jesli to juz nie bedzie DD. Pozdrawiam i do zoabczenia na jakiejs pojezdzawce. -------------------- E30 318
E30 325 (x3) E36 328i E39 540i (m) e36 M3 evo |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Zaciski miodzio, gdzie dorwałeś?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Zaciski miodzio, gdzie dorwałeś? u mnie ![]() wiecej ich poki co nie mam ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach. Żaden diesel nie wychodzi taniej od lpg w ogólnym rozrachunku ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
no i co w zwiazku z tym? pewnie jakby to byl diesel bylo by jeszcze taniej, jaki to ma zwiazek z tematem? Masz moze jakies wykresy? bardzo mnie interesuje jak przebiegaja krzywe w obu przypadkach. Test1 i Test11 to próby z oprogramowaniem. ![]() No i to jest argument konkretny przeciw lpg, dodatkowa masa, z wywaleniem lpg decyzja sluszna i oczywista jesli to juz nie bedzie DD. Pozdrawiam i do zoabczenia na jakiejs pojezdzawce. W moim przypadku wywalenie gazu pomoże ale w FWD z ciężkim silnikiem dociążenie lekkiego tył może pomóc. Samochód pozostanie DD, nie zamierzam pozbywać się wnętrza. CYTAT(G-Rad) do ogarniania autka jeszcze mi trochę brakuje ale staram się. Zawias jest naprawdę super, dopiero teraz można wyczuć auto. CYTAT(Santino) Przy mojej 330 ciężko mówić o zmianach stylistycznych bo są tylko czarne nerki i tylna klapa. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Wed, 02 December 2009 ![]() |
Jaka jest temperatura spalina na LPG i na Pb ?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Żaden diesel nie wychodzi taniej od lpg w ogólnym rozrachunku ![]() ![]() w ogolnym owszem ale mi bardziej chodzilo o przemieszczanie, spalanie ![]() Co do wykresow to widze ze na gazie masz wiecej niz ludzie na PB, to swiadczy o dobrej kondycji motoru ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 04:24 |