![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Silnik 1,3T z Uno jaki i potem 1,4T i ten z PuntoGT to te same silniki z drobnymi różnicami w skrzyni, sprzegle i osprzecie. Jak by ktos chciał wiedzieć to seryjne korby i wał w silnikach 1,4 z uno/tipo, 1,6 8v tipo/tempra/punto, 1,6 16V z bravo/brava oraz PuntoGT to te same graty zamienne między sobą. Najmocniejsze podobno sa korby z starszych wersji czyli z 1,3t. Przy dobrym strojeniu i momencie przy 5000 obr wszystko znosi sporo. Silnik wytrzymuje i 2 bary ale uszczelka już nie podobno.
Autko fajne, juz jedno PGT było na takim setupie z mocą około 280KM i 300NM. Życzę bezawaryjnej jazdy i oby uszczelka i głowica wytrzymały jak najdłużej. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, gratuluję takiego Puntka i z niecierpliwością czekam na jakiś filmik.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
fajny projekcik, pzodr.
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Super wyszło , szkoda że nie zostałem dłużej , bo z tego co gadaliśmy to sie chyba nie spodziewałeś takiego wyniku
![]() ![]() Pozdro -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Elegancki projekt , ponad 200km z 1L pojemnosci bez kucia
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jestem na TAK, jedzie i wygląda też ok.
Pzdr. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 24 November 2008 ![]() |
mozesz napisac co to za felga?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Turbina jest w stanie dać więcej
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
mozesz napisac co to za felga? Ja te felgi kupowałem jako oryginał fiata, w kartonach fiatowskich w Niemczech. Głowne przeznaczenie to bodajże Multipla i Barchetta, u mnie latały w Punto HGT -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa ![]() |
Fajnie by bylo, jakbys jeszcze podal wage - jestem ciekaw, ile wazy wybebeszone Punto (moje ze skora wazylo 1010kg, jak byla klima i seryjny wydech 1050kg)
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
z mojego wyleciała tylko tylna kanapa i są troszkę mniej zwaliste fotele za to wpadł rollbar na chwile obecna ok 1000 kg
Fajnie by bylo, jakbys jeszcze podal wage - jestem ciekaw, ile wazy wybebeszone Punto (moje ze skora wazylo 1010kg, jak byla klima i seryjny wydech 1050kg) |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a gdzie tam jest fmic? bo wyglada jakby powietrze z turbo wpadalo wprost do przepustnicy?
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Trudno nie zauwazyc
![]() ![]() -------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
a gdzie tam jest fmic? bo wyglada jakby powietrze z turbo wpadalo wprost do przepustnicy? turbo jest z tyłu -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
Dobry projekt, ale z poprzednim umiejscowieniem turbo wyglądał kozacko
![]() ![]() -------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Bardzo ladne auto, ladnie prezentuje sie na drodze, niestety nie widzialem jak jezdzi, ale po liscie modyfikacji musi byc szal. Zawsze mi sie wydawalo ze na takie moce to trzeba atakowac juz z 2.0 16VT/20VT
![]() (Wjezdzales do Tychow od strony Bielska kolo 21 - ja w 7er e65) -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Teraz za to kozacko zapina
![]() Co do zdjęcia mam tylko robocze z telefonu ale na poglądowe będzie OK ![]() By maciekm2000 at 2010-10-05 O alternator sie nie martwie bo turbo jest dalej niż seryjnie ![]() A co do dzisiejszego wieczoru to tak byłem dziś ok 20:30 w tychach;) przewietrzyc puntka ![]() Dzieki za miłe słowa ![]() Dobry projekt, ale z poprzednim umiejscowieniem turbo wyglądał kozacko ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 August 2010 ![]() |
Super Projekt i Gratuluje Punciaka
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Moj bład... wziąłem bova za zimną strone (mocy
![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 03:44 |