![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Skoro nie ma bledu, to dlaczego komputer wchodzi w tryb awaryjny ? Nigdzie nie jest napisane, że komputer wchodzi w tryb awaryjny -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
hmmm..no więc tak - po czyszczeniu przepływki zrobił się mniej nerwowy, -mam wskaźnik doładowania i wynik wychodzi, że nie przekracza 0,3 bara przy pełnym obciążeniu (pełnym tzn 3 bieg 60 km/h i pod górę z pedałem w podłodze) -DV ja już czyściłem, a jak mogę sprawdzić szczelność??? 0.3 bara to chyba tryb awaryjny ? Sprawdź N75 lambda powoduje tryb awaryjny 0,35 bara dokladnie ! Ustalmy zeznania bo sie gubie ![]() Powymienialem w RSie troche czujnikow, niektore na zapas i jestem naprawde ciekawy jak to jest z lambdami, bo tych akurat nie ruszalem. Moc trzyma, ale srednie spalanie mam >15,5 l Tyle ze sporo po miescie wiec moze to normalne. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Ustalmy zeznania bo sie gubie ![]() ![]() 1. jak widzisz są to tylko sugestie/domysły userów 2. proponuję założyć osobny temat dot. Twojego RS-a -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a moze brudny filtr powietrza?
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
Sprawa się wyjaśniła.
Pomogła... wymiana ECU. Wylądował ECU z AJL-a i wszystko zaczęło działać jak należy. Pozostała już tylko kwestia grzania się silnika, ale to prawdopodobnie wina zawieszonego termostatu w pozycji zamkniętej/półzamkniętej. Dzięki wszystkim za pomoc i uwagi. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Sprawa się wyjaśniła. Pomogła... wymiana ECU. Wylądował ECU z AJL-a i wszystko zaczęło działać jak należy. Pozostała już tylko kwestia grzania się silnika, ale to prawdopodobnie wina zawieszonego termostatu w pozycji zamkniętej/półzamkniętej. Dzięki wszystkim za pomoc i uwagi. Pozdrawiam Warto także sprawdzić pompę wody - jeśli ma plastikowy wirnik to może stoi w miejscu a ośka się obraca lub sam wirnik jest połamany. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:01 |