Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Problem z A4 1.8T 150km - wykres tylko 123km ;(
pavel
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:30
Post #21


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(Just @ Fri, 01 Oct 2010 - 20:20) *
Skoro nie ma bledu, to dlaczego komputer wchodzi w tryb awaryjny ?


Nigdzie nie jest napisane, że komputer wchodzi w tryb awaryjny


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Just
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:40
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(andrzej113 @ Fri, 01 Oct 2010 - 13:13) *
hmmm..no więc tak

- po czyszczeniu przepływki zrobił się mniej nerwowy,
-mam wskaźnik doładowania i wynik wychodzi, że nie przekracza 0,3 bara przy pełnym obciążeniu
(pełnym tzn 3 bieg 60 km/h i pod górę z pedałem w podłodze)
-DV ja już czyściłem, a jak mogę sprawdzić szczelność???




CYTAT(Leo @ Fri, 01 Oct 2010 - 14:47) *
0.3 bara to chyba tryb awaryjny ?
Sprawdź N75


CYTAT(MACH @ Fri, 01 Oct 2010 - 20:09) *
lambda powoduje tryb awaryjny 0,35 bara dokladnie !



Ustalmy zeznania bo sie gubie biggrin.gif

Powymienialem w RSie troche czujnikow, niektore na zapas i jestem naprawde ciekawy jak to jest z lambdami, bo tych akurat nie ruszalem.

Moc trzyma, ale srednie spalanie mam >15,5 l
Tyle ze sporo po miescie wiec moze to normalne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:48
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(Just @ Fri, 01 Oct 2010 - 20:40) *
Ustalmy zeznania bo sie gubie biggrin.gif


biggrin.gif

1. jak widzisz są to tylko sugestie/domysły userów
2. proponuję założyć osobny temat dot. Twojego RS-a


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Tue, 05 Oct 2010 - 17:46
Post #24


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a moze brudny filtr powietrza?


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej113
post Thu, 28 Oct 2010 - 09:56
Post #25


Rookie
Dołączył: Mon, 29 March 2010





Sprawa się wyjaśniła.
Pomogła... wymiana ECU.
Wylądował ECU z AJL-a i wszystko zaczęło działać jak należy.
Pozostała już tylko kwestia grzania się silnika, ale to prawdopodobnie wina zawieszonego termostatu w pozycji zamkniętej/półzamkniętej.
Dzięki wszystkim za pomoc i uwagi.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TMQ
post Thu, 28 Oct 2010 - 10:43
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(andrzej113 @ Thu, 28 Oct 2010 - 09:56) *
Sprawa się wyjaśniła.
Pomogła... wymiana ECU.
Wylądował ECU z AJL-a i wszystko zaczęło działać jak należy.
Pozostała już tylko kwestia grzania się silnika, ale to prawdopodobnie wina zawieszonego termostatu w pozycji zamkniętej/półzamkniętej.
Dzięki wszystkim za pomoc i uwagi.

Pozdrawiam



Warto także sprawdzić pompę wody - jeśli ma plastikowy wirnik to może stoi w miejscu a ośka się obraca lub sam wirnik jest połamany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:01