Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Problem z A4 1.8T 150km - wykres tylko 123km ;(
andrzej113
post Tue, 28 Sep 2010 - 17:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 29 March 2010





Witam fachowców

Otóż mam a4 1.8 turbo i chcąc sprawdzić jaką ma moc, pojechałem na hamownie. Niestety wykres pokazał tylko 123 konie - wykres poniżej sad.gif

Ponadto sprawdzałem go VAGiem i wyskoczyl tylko jeden błąd:
błąd podstawowego położenia przepustnicy
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 557 T
Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05
Coding: 04001
Shop #: WSC 06335
2 Faults Found:
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
Readiness: N/A "


Według kumpla jest to błąd uwalonego ECU, dodatkowo sprawdzałem że turbina nie ma żadnych luzów...

Pomóżcie!!! co może być nie tak?? co i jak mogę sprawdzić......

Z góry wielkie dzieki







Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Sep 2010 - 17:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wowo
post Tue, 28 Sep 2010 - 18:25
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Zacznij może od wyczyszczenia przepustnicy i jej adaptacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LeszekMK81
post Tue, 28 Sep 2010 - 19:11
Post #3


User
Dołączył: Sun, 08 August 2010





mogłeś sobie sprawdzic jaki masz AFR bo moze pompa paliwa ci juz siada i za mala dawke paliwa daje [ nie to cisnienie idzie co powinno byc ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 28 Sep 2010 - 20:40
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





daje reke uciac ze przeplywka brudna .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej113
post Wed, 29 Sep 2010 - 01:20
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 29 March 2010





dzieki za odpowiedzi... unsure.gif

przepustnice były już 2 razy wymieniane i nie dają się zaadoptować -> przerywa - odrzuca adaptację na innym kompie adoptowała się . Czy przepływke da radę wyczyścić ? . LPG brak .

Ponadto jeszcze ostatnio pali jak głupia 15 - 17 litrów , a to już lekka przesada ohmy.gif

przecież to powinno w 11 się zamykać, a do 11 zszedłem na trasie jadąc stałą prędkością ,

na dodatek nie mam ssania a wolne obroty przy 90 stopniach to 1100...

po dodaniu gazu momentalnie spadają na 500 i znowu powraca do 1100....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GracjanS4
post Wed, 29 Sep 2010 - 08:23
Post #6


User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: Ruda Śląska





Przepływkę wyciągasz na stół, i czyścisz czymś odtłuszczającym, ja zawsze czyszczę breake cleanerem, czekasz aż odparuje i fruu do auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 29 Sep 2010 - 10:05
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





eeeeeeeeeeee........ jakim brake cleanerem . Jest specjalna chemia do czyszczenia przeplywek bardziej sie to nazywa sensor cleaner.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Wed, 29 Sep 2010 - 22:10
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





a ja stawiam na co innego ....
jak nie pomoże maf to zapraszam na priv.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 29 Sep 2010 - 22:21
Post #9


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





w/g mnie to wina sondy lambda


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 30 Sep 2010 - 01:37
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





licytacja rozpoczeta stawiam 50 zl na przeplywke smile.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 30 Sep 2010 - 22:40
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





odepnij przepływkę i zobacz czy w ogóle zareaguje (też mi się wydaję ,że ona padła) wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TMQ
post Fri, 01 Oct 2010 - 09:32
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Poznań





Ja obstawiam nieszczelny DV ze względu na niski moment.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzej113
post Fri, 01 Oct 2010 - 13:13
Post #13


Rookie
Dołączył: Mon, 29 March 2010





hmmm..no więc tak

- po czyszczeniu przepływki zrobił się mniej nerwowy,
-mam wskaźnik doładowania i wynik wychodzi, że nie przekracza 0,3 bara przy pełnym obciążeniu
(pełnym tzn 3 bieg 60 km/h i pod górę z pedałem w podłodze)
-DV ja już czyściłem, a jak mogę sprawdzić szczelność???

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 01 Oct 2010 - 14:47
Post #14


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





0.3 bara to chyba tryb awaryjny ?
Sprawdź N75


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TMQ
post Fri, 01 Oct 2010 - 16:05
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(TMQ @ Fri, 01 Oct 2010 - 09:32) *
Ja obstawiam nieszczelny DV ze względu na niski moment.


- załóż wężyk gumowy na króciec podciśnienia zaworu DV i ciagnij ustami powietrze z węzyka. Jeśli zassiesz i poczujesz opór to zawór powinien być sprawny. Jeśli będziesz mógł wciagac powietrze bez przeszkód oznacza to przerwaną membranę zaworu i jego nieszczelność.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 01 Oct 2010 - 19:58
Post #16


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(andrzej113 @ Wed, 29 Sep 2010 - 01:20) *
Ponadto jeszcze ostatnio pali jak głupia 15 - 17 litrów , a to już lekka przesada ohmy.gif


Koledzy- ani DV ani N75 nie spowodują takiego wzrostu zużycia paliwa.
Tu sonda lambda się kłania


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:09
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





lambda powoduje tryb awaryjny 0,35 bara dokladnie !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:15
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





A walnieta lambda nie daje osobnego bledu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:18
Post #19


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(Just @ Fri, 01 Oct 2010 - 20:15) *
A walnieta lambda nie daje osobnego bledu ?

niestety padnięta sonda nie powoduje błędu- trzeba ją osobno zdiagnozować


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Fri, 01 Oct 2010 - 20:20
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





Skoro nie ma bledu, to dlaczego komputer wchodzi w tryb awaryjny ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 01:19