![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
Witam fachowców
Otóż mam a4 1.8 turbo i chcąc sprawdzić jaką ma moc, pojechałem na hamownie. Niestety wykres pokazał tylko 123 konie - wykres poniżej ![]() Ponadto sprawdzałem go VAGiem i wyskoczyl tylko jeden błąd: błąd podstawowego położenia przepustnicy Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - Readiness: N/A " Według kumpla jest to błąd uwalonego ECU, dodatkowo sprawdzałem że turbina nie ma żadnych luzów... Pomóżcie!!! co może być nie tak?? co i jak mogę sprawdzić...... Z góry wielkie dzieki ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Zacznij może od wyczyszczenia przepustnicy i jej adaptacji.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 08 August 2010 ![]() |
mogłeś sobie sprawdzic jaki masz AFR bo moze pompa paliwa ci juz siada i za mala dawke paliwa daje [ nie to cisnienie idzie co powinno byc ]
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
daje reke uciac ze przeplywka brudna .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
dzieki za odpowiedzi...
![]() przepustnice były już 2 razy wymieniane i nie dają się zaadoptować -> przerywa - odrzuca adaptację na innym kompie adoptowała się . Czy przepływke da radę wyczyścić ? . LPG brak . Ponadto jeszcze ostatnio pali jak głupia 15 - 17 litrów , a to już lekka przesada ![]() przecież to powinno w 11 się zamykać, a do 11 zszedłem na trasie jadąc stałą prędkością , na dodatek nie mam ssania a wolne obroty przy 90 stopniach to 1100... po dodaniu gazu momentalnie spadają na 500 i znowu powraca do 1100.... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: Ruda Śląska ![]() |
Przepływkę wyciągasz na stół, i czyścisz czymś odtłuszczającym, ja zawsze czyszczę breake cleanerem, czekasz aż odparuje i fruu do auta.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
eeeeeeeeeeee........ jakim brake cleanerem . Jest specjalna chemia do czyszczenia przeplywek bardziej sie to nazywa sensor cleaner.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
a ja stawiam na co innego ....
jak nie pomoże maf to zapraszam na priv. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
w/g mnie to wina sondy lambda
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
licytacja rozpoczeta stawiam 50 zl na przeplywke
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
odepnij przepływkę i zobacz czy w ogóle zareaguje (też mi się wydaję ,że ona padła)
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Ja obstawiam nieszczelny DV ze względu na niski moment.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 March 2010 ![]() |
hmmm..no więc tak
- po czyszczeniu przepływki zrobił się mniej nerwowy, -mam wskaźnik doładowania i wynik wychodzi, że nie przekracza 0,3 bara przy pełnym obciążeniu (pełnym tzn 3 bieg 60 km/h i pod górę z pedałem w podłodze) -DV ja już czyściłem, a jak mogę sprawdzić szczelność??? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
0.3 bara to chyba tryb awaryjny ?
Sprawdź N75 -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Poznań ![]() |
Ja obstawiam nieszczelny DV ze względu na niski moment. - załóż wężyk gumowy na króciec podciśnienia zaworu DV i ciagnij ustami powietrze z węzyka. Jeśli zassiesz i poczujesz opór to zawór powinien być sprawny. Jeśli będziesz mógł wciagac powietrze bez przeszkód oznacza to przerwaną membranę zaworu i jego nieszczelność. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Ponadto jeszcze ostatnio pali jak głupia 15 - 17 litrów , a to już lekka przesada ![]() Koledzy- ani DV ani N75 nie spowodują takiego wzrostu zużycia paliwa. Tu sonda lambda się kłania -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
lambda powoduje tryb awaryjny 0,35 bara dokladnie !
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
A walnieta lambda nie daje osobnego bledu ?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
A walnieta lambda nie daje osobnego bledu ? niestety padnięta sonda nie powoduje błędu- trzeba ją osobno zdiagnozować -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Skoro nie ma bledu, to dlaczego komputer wchodzi w tryb awaryjny ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 01:19 |