![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
ba nawet nie jest szybkim i prędkości przy których czuć zjawisko niewycentrowania kół były dla niego kosmiczne. Czlowieku czy ty wiesz o czym ty mowisz? Ale pominmy tą powszechna ignorancje:D:D Niech Ci bedzie. Idzmy dalej, Porsche? Ile bede musial wymieniac, zebys zmienil zdanie? ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jakies dystanse 20mm ze swoim wytoczeniem pod otwor w feldze odpadają bo strasznie mi się nie podoba taki szeroki rozstaw kół a po drugie za ich cene z jakąś dopłatą moge miec felgi co bedą pasowały na te zaciski.. macie jakies doświadczenia w temacie?? czy jedynie wchodzi w gre zamiana felg na inne?? skoro mozesz miec pasujące felgi, a nie chcesz poszerzac auta no to nie ma co bić piany ja mając otwory w felgach 66mm bodajze w swoim golfie miałem bicie koło 100-120km/h, założyłem piercienie centrujące dopasowujące na piaste 57,1 i po problemie skoro felga ma ukosne ścięcie a dopiero potem otówr centrujący, to moze przy dystansie 5mm dało by się wytoczyć takie trójkątne pierscionki kasujące luz i centrujące felgę ( w sumie moznaby wytoczyc takie dystanse) - ale tak jak napisaleć lepiej kupić inne felgi z inaczej ukształtowanymi ramionami żeby ET pozostało takie jakie chcesz a ramiona nie obcierały o zacisk -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Czlowieku czy ty wiesz o czym ty mowisz? Ale pominmy tą powszechna ignorancje:D:D Niech Ci bedzie. Idzmy dalej, Porsche? Ile bede musial wymieniac, zebys zmienil zdanie? ![]() albo idzmy statystycznie , ile procent ma centrowanie piasta czy piasta + wkladka centrujaca do felgi , a ile procen nie cetruje w ten sposob ? -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Mi się wydaję, że śruby/nakrętki ze stożkiem i tak centrują felgę przy przykręcaniu, piasta i otwór centrujący ułatwiają montaż.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 01 August 2010 Skąd: Gdynia ![]() |
Czlowieku czy ty wiesz o czym ty mowisz? Ale pominmy tą powszechna ignorancje:D:D Niech Ci bedzie. Idzmy dalej, Porsche? Ile bede musial wymieniac, zebys zmienil zdanie? ![]() Jak rozumiem według Ciebie samochody z lat 60' są doskonałym przykładem technicznej doskonałości ? Pokaż mi mocny współczesny samochód który nie ma centrowanych. Ja nadal uważam że nie masz racji. Równie dobrze można udowadniać że amortyzatory cierne są bardzo dobrym rozwiązaniem bo przecież kiedyś też je stosowano. ![]() -------------------- ...Volvo 855 T5r... ShortShiftery do 850, S/V70II, S60/V70II... produkcja CNC
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 December 2009 ![]() |
Mi się wydaję, że śruby/nakrętki ze stożkiem i tak centrują felgę przy przykręcaniu, piasta i otwór centrujący ułatwiają montaż. Niby tak powinno byc, lecz praktyka mowi ze stozek potrafi złapać wczesneij i sruby dociagna felge z min przesunięciem osiowym i wtedy mamy te wibracje. Mionimalne dystanse jakei moga byc zrobione z pierscieniem centrujacym sa to : a+4 mm=Grubosc Dystansu a - szerokosc pierscienia fabrycznej Piasty. Jak Ta szerokosc Ci nie odpowiada to nic nie zrobisz. ![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Jak rozumiem według Ciebie samochody z lat 60' są doskonałym przykładem technicznej doskonałości ? Pokaż mi mocny współczesny samochód który nie ma centrowanych. Ja nadal uważam że nie masz racji. Równie dobrze można udowadniać że amortyzatory cierne są bardzo dobrym rozwiązaniem bo przecież kiedyś też je stosowano. ![]() taa porsche z lat 60 byly wolne i bily im kola a garbusy maja vmax 40km/h i amortyzatory cierne niech Ci bedzie. ![]() Opona po jednym mocniejszym hamowaniu bardziej "bije" niz takie przesuniecie na srubach. Jak by takie cos bylo odczuwalne to by sie nie dalo jezdzic. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
ja na własnej skórze porównywałem śruby 5.8 8.8 10.9 12.9. a dokładniej, w mojej poprzedniej pracy jeździłem na ładowarce teleskopowej, tu uwaga z dokręconą częścią od koparko-ładowarki. tak to wyglądało http://www.iv.pl/images/m8hatp5r3aoyigur67.jpg
część koparkowa ważyła na oko z 2.5 tony. przykręcona była na 6 śrub o grubości 12mm. przy śrubach 5.8 wystarczyło tylko podnieść łyżkę żeby usłyszeć jak pękają. przy 8.8 można już było delikatnie pracować w ziemi. 10.9 już było ok ale czasem też sie któraś ścięła. 12.9 już nie dałem rady ściąć. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:53 |