![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
przyłączam się do tematu 1,9 tdi AVS tyle że po sofcie
mam identyczny problem - świece sprawdzone ,czujnik wymieniowy, kąt wtrysku ok , nowy aku no i vag gówno widzi ,walczę z tym już od roku :/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie w ASV jest podobnie, z tym że u mnie kąt wtrysku odbiega troche od normy ZTCP.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
czy ASV odpala gdy jest ciepło z samej kompresji ?
czy jest na VP ? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Moze elektor zawor na pompie sie przycinać. Jest taka opcja, chodz pewnosci nie ma.
Jeśli ktoś bedzie wymieniał to tylko na ori ew. bosch- germany. Inne szybko padną. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
Jeżeli chodzi o VP to prawdopodobnie jest to ten sam problem co w silnikach 2.2 opla na VP... czyli temperatura od której grzeją świece.
Powyżej pewnej temperatury (chyba 8 stopni) w silnikach 2.2 przy odpalaniu nie grzeją świece a silnika odpala z samej kompresji. Trzeba podnieść tą temperaturę programowo lub jakimiś modułami elektronicznymi (coś takiego widziałem). |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
ASV to VP
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 27 August 2008 Skąd: Stargard ![]() |
Miałem ten sam problem z GIV AHF. Rok się z nim bujałem i oprócz wtrysków i nowej pompy to chyba wszystko podmieniałem. Efekt na zimnym taki jakby paliwo uciekało przez noc z wtrysków, reszta objawów jak u przedmówców. A że jakoś nie miałem już chęci inwestować w gnoja to sprzedałem jak stał. Problem miałem jeszcze taki, że dzień w dzień Golfer latał trase 100km i nigdy nie było czasu się mu dokładnie przyjrzeć. Zakładałem mu zaworki zwrotne na przewody paliwowe miedzy filtrem i pompą co dały nieco poprawy, ale wg mnie to wtryski załatwiłyby sprawę.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Miałem tak samo w AFNie , na zimnym musiałem chechłać bardzo długo aż wkoncu zapalił i siwy dym z tyłu, na ciepłym palił na dotyk, problem był prosty a mianowicie kółko na wale, było jakby to powiedzieć delikatnie luzne i kąt wtrysku na zimnym był poza zakresem, na ciepłym nie było tego widać bo sie jakoś ustawiał i na vagu było wszystko ok, oczywiście żadnych błędów nie pokazywał, jak juz zapalił podczas pracy kółko ustawiało się w takiej pozycji że wszystko paliło na dotyk, wystygło i znowu to samo, miałem też do tego taki efekt iz podczas zjeżdzania z górki zaraz po zapalniu (górka wieksza ok 30 stopni spad) na drugim biegu przy ok 2000 auto zaczynało tak dymic na bialo ze ulicy nie bylo widac, dzialo sie to tylko przy zimnym silniku, swiece wymienialem wtryski sprawdzalem i jednak okazalo sie kółko i jestem przekonany że w waszym przypadku jest tak samo, wymieńcie kółko i będzie ok tylko na ori bo te wszyskie podróby sa do dupy i nie pasują idealnie - temat przerobiony.PZDR
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 21:13 |