Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat 125p 86r 2.0 16V TURBO
molo_
post Fri, 24 Feb 2012 - 23:33
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





Skąd dorwales takie krocce do pompy hamulcowej, potrzebuje właśnie coś takiego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Feb 2012 - 23:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jaqo
post Sat, 25 Feb 2012 - 00:00
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





te plastikowe? To np maluch ma takie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 26 Feb 2012 - 00:07
Post #163


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





To zaślepka do mycia silnika i do wyciagania i wsadzanie, mam dwie takie kazda po dwa uchyty. To ułatwia manewrowanie motorem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiko
post Sun, 04 Mar 2012 - 08:29
Post #164


Rookie
Dołączył: Wed, 16 May 2007
Skąd: tychy





tak z ciekawości - jaki koszt pochłonął projekt ? i ile jeszcze pochłonie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 04 Mar 2012 - 09:56
Post #165


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Koszt samych materiałów i części to kwota rzędu 4 i 4 zera PLN. Robocizna około 3000h. Czyli jak przy większości projektów budowanych od zera. Ile pochłonie jeszcze to powiedzieć będę mógł jak skończę, ale szacuje na około 10k PLN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 04 Mar 2012 - 10:32
Post #166


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





40 koła za graty ? To gdzie Ty je kupujesz ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sun, 04 Mar 2012 - 11:20
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





CYTAT(DOHC @ Sun, 04 Mar 2012 - 10:32) *
40 koła za graty ? To gdzie Ty je kupujesz ?

Chyba chodzi o 4 tysiące


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 04 Mar 2012 - 12:12
Post #168


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Odpowiadając na zadane pytanie nie chciałem wywoływać denaty finansowej i nadaj jej sobie nie życzę. (Było konkretne pytanie i konkretna odpowiedz)
Sądząc że to dużo lub że to pomyłka co do rzędu kwoty wykazujecie się brakiem podstawowej wiedzy nie tylko z zakresu samego tematu, ale w ogóle "zabawy w motoryzacje"

p.s.
1. Pomijam to, że samochód dalej jest budowany = nie zamontowane wszystkie graty które leżą na regale.Panowie ma znaczenia czy przebudowujesz Fiata 125p, Wartburga, VW czy Porsche cena mostu z M5 na allegro się nie zmienia i kosztuje ponad 2 tysie PLN , a cena profili alu jest stała w cenniku i nie zmienna jej fakt czy jesteś montażystą reklam i budowniczym samochodów. Daleki jestem od udowadniania podanej kwoty, wypisywania listy faktur czy przedstawiania moich zniżek w sklepach (które są nie małe)
Jak ktoś chce to niech weźmie choćby opis wstępny, kalkulator, allegro i doda sobie ceny do kupy.

2. Znam ludzi którzy w przewody hydrauliczne do malucha władowali jak szacuje ponad 10k PLN, ale o czym to świadczy? Szaleniec bo nie warto w malucha? Myślę że nie bo to jego świadoma decyzja i na pewno ma inną skale wartości motoryzacyjnych niż TDI czy Golf na gazie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 04 Mar 2012 - 12:40
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (kania_ @ Sun, 04 Mar 2012 - 13:12) *
2. Znam ludzi którzy w przewody hydrauliczne do malucha władowali jak szacuje ponad 10k PLN, ale o czym to świadczy? Szaleniec bo nie warto w malucha? Myślę że nie bo to jego świadoma decyzja i na pewno ma inną skale wartości motoryzacyjnych niż TDI czy Golf na gazie.

No nie no 10kpln to nie wyszło nie przesadzajmy. Ale tak z 7 razy cena zakupu malucha. laugh.gif
Co ciekawe moje koszty sa podobne do Twoich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 04 Mar 2012 - 12:54
Post #170


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Jaqo ja o tym wiem, ja w większości dupę szkłem, podcieram. Jakbym miął robić na twoim czy ogólnie przyjętym poziomie jakościowym na forum to podejrzewam ze by wyszło pod 80K PLN.

p.s.
Z nowinek:
Rozkład mas jest obiecujący:

LP: 275.0 kg PP: 265.0 kg

LT: 231.4 kg PT: 215.8 kg

Total: 987.2 kg
Szacuje że, masa jeszcze wzrośnie o jakieś 100-120kg.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sun, 04 Mar 2012 - 12:55
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





wiedzialem ze beda takie glosy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Harm
post Sun, 04 Mar 2012 - 13:09
Post #172


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2003
Skąd: Łódź





Ludzie którzy nigdy nie robili takiego projektu, nie zdają sobie sprawy z kosztów potrzebnych gratów,
to tak samo jak ktoś chce uturbić silnik i liczy że najdroższa rzecz i wogole 85% kosztów to zakup turbosprężarki.
tak naprawde jak już przedmówca pisał, budżet który podałeś x2 wcale nie byłby jakiś dziwnie wysoki, tzreba miec na uwadze też ogromny koszt robocizny który tutaj nie jest policzony, to że robisz sam nie znaczy że Cię to nic nie kosztuje.

Wielki szacun za ogrom włożonej pracy, projekt mega !!


--------------------
------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 04 Mar 2012 - 13:28
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Harm @ Sun, 04 Mar 2012 - 13:09) *
Ludzie którzy nigdy nie robili takiego projektu, nie zdają sobie sprawy z kosztów potrzebnych gratów,
to tak samo jak ktoś chce uturbić silnik i liczy że najdroższa rzecz i wogole 85% kosztów to zakup turbosprężarki.
tak naprawde jak już przedmówca pisał, budżet który podałeś x2 wcale nie byłby jakiś dziwnie wysoki, tzreba miec na uwadze też ogromny koszt robocizny który tutaj nie jest policzony, to że robisz sam nie znaczy że Cię to nic nie kosztuje.

Wielki szacun za ogrom włożonej pracy, projekt mega !!


Kania ciesze sie,ze wkoncu poznalem wage auta.
wierze w to co napisales,bo nie wiadomo co lezy na polkach.
dlatego taki bulwers.

Ale Michal widze porusza bardzo ciekawy watek-''koszt robocizny''.
wiec wrzuce swoje 3 grosze,bo forum znam dobrze i odrozniam ludzi,ktorzy reklamuja sie i robia na tym hajs,ktorzy wydaja na to hajs i tych ktorzy maja pojecie i robia fure samemu.
przyklad:kilka tysiecy za zrobienie ''SWAP'a'' to zerowanie na ludzkiej glupocie moim zdaniem,sa ludzie na tym forum,ktorzy opisuja projekty robiace wrazenie,tylko w celu pozyskania takich klientow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Sun, 04 Mar 2012 - 13:45
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





w temacie kosztow najgorsze co moze byc to ogólniki , remont silnika mozna zrobic za 1,5kpln i mozna za >10 a czasem i wiecej , jeden SWAP to 3-5 dni ( i jest to zrobione dobrze) inny to kilkaset roboczogodzin
Niestety zazwyczaj ludzie ktorzy tego nie robia na codzien do projektu Kani jako części potrzebne wymienia : dyfer, skrzynia, silnik ..... no moze jakies hamulce a z kwot 100-200 pln za czesci ktore trzeba dokupic zazwyczaj robi sie sporo wieksza kwota niz za te "drogie czesci"


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 04 Mar 2012 - 14:00
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(voj2s @ Sun, 04 Mar 2012 - 13:45) *
w temacie kosztow najgorsze co moze byc to ogólniki , remont silnika mozna zrobic za 1,5kpln i mozna za >10 a czasem i wiecej , jeden SWAP to 3-5 dni ( i jest to zrobione dobrze) inny to kilkaset roboczogodzin
Niestety zazwyczaj ludzie ktorzy tego nie robia na codzien do projektu Kani jako części potrzebne wymienia : dyfer, skrzynia, silnik ..... no moze jakies hamulce a z kwot 100-200 pln za czesci ktore trzeba dokupic zazwyczaj robi sie sporo wieksza kwota niz za te "drogie czesci"


tu masz racje Wojtek.
jedna z firm z krakowa wykonuje swap za 6k PLN.(nie wiem ile czasu im to zajmuje)
ten sam swap,znajomy robi w max 3 dni jak napisales,bez ciecia i spawania,wiec raczej nie jest skomplikowany.
za relatywnie nieskomplikowane uslugi ceny sa w NIEKTORYCH miejscach mocno przesadzone.
nie poruszam tematu elementow,bo tutaj zawsze czegos bedzie brakowac,cos bedzie nie pasowac,cos sie uszkodzi,cos nie zda egzaminu.
EOT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 04 Mar 2012 - 14:14
Post #176


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Wojtek dokładnie tak jest. Zestawienie cen gratów most/skrzynia/silnik/hamulce (tj. głównych elementów ukł. samochodu) wypada blado z zestawieniem cen materiałów potrzebnych do ich zamontowania i w 80% wartość elementów montażowych przewyższa te poprzednie.


p.s.
Koniec "pieprzenia" o pieniądzach, czy chłopcy w piaskownicy gadają o pieniądzach biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sun, 04 Mar 2012 - 14:27
Post #177


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Kania fajny ten rozkład nacisków, ale to chyba bez kierowcy? Będziesz się szarpał żeby doprpwadzić ten rozkład do w miare równych wartości na osiach? Jaką tolerancję sobie przyjmujesz?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kania_
post Sun, 04 Mar 2012 - 15:13
Post #178


Frequent User
Dołączył: Wed, 11 August 2004





Tak, będę walczył z rozkładem, ale nie teraz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiko
post Sun, 04 Mar 2012 - 15:59
Post #179


Rookie
Dołączył: Wed, 16 May 2007
Skąd: tychy





kania_ wiem o czym mowa - ten kto coś podobnego robi bądź zaczął robić to wie jakie pieniadze wchodzą w gre.

P.S. A czy mi sie czassem nie zmany z FSO ? ślask ? motonews ? fiat 131 lub 132 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 04 Mar 2012 - 16:46
Post #180


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Pociągne jeszcze przez chwile finansowe OT bo od mojego posta się rozpętało . Zdziwiła mnie ta kwota bo znam mniejwięcej temat zbierania gratów na taki swap bo robie coś podobnego i wiem że taką samą część na rynku części używanych można kupić za 200 jak i za 600 zł , podobnie jest z jak to mówicie kosztami montażu tych części , przy wycinanku laserem elementów na ten sam zakres prac w różnych firmach były różnice po 250 % w cenie . W każdym razie przy cenie najdroższych elementów które w tym momencie są w aucie 40 tysięcy wydało mi się sporą kwotą . Chyba że chodziło Ci o wszystko co masz już naszykowane do auta . Z resztą mniejsza z tym mnie tylko cieszy że są w tym kraju osoby skłonne wydać 40 K na kanta .

pozdrawiam i powodzenia .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 7 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:55