![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Skąd dorwales takie krocce do pompy hamulcowej, potrzebuje właśnie coś takiego
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
te plastikowe? To np maluch ma takie.
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
To zaślepka do mycia silnika i do wyciagania i wsadzanie, mam dwie takie kazda po dwa uchyty. To ułatwia manewrowanie motorem.
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 16 May 2007 Skąd: tychy ![]() |
tak z ciekawości - jaki koszt pochłonął projekt ? i ile jeszcze pochłonie ?
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Koszt samych materiałów i części to kwota rzędu 4 i 4 zera PLN. Robocizna około 3000h. Czyli jak przy większości projektów budowanych od zera. Ile pochłonie jeszcze to powiedzieć będę mógł jak skończę, ale szacuje na około 10k PLN.
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
40 koła za graty ? To gdzie Ty je kupujesz ?
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
40 koła za graty ? To gdzie Ty je kupujesz ? Chyba chodzi o 4 tysiące -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Odpowiadając na zadane pytanie nie chciałem wywoływać denaty finansowej i nadaj jej sobie nie życzę. (Było konkretne pytanie i konkretna odpowiedz)
Sądząc że to dużo lub że to pomyłka co do rzędu kwoty wykazujecie się brakiem podstawowej wiedzy nie tylko z zakresu samego tematu, ale w ogóle "zabawy w motoryzacje" p.s. 1. Pomijam to, że samochód dalej jest budowany = nie zamontowane wszystkie graty które leżą na regale.Panowie ma znaczenia czy przebudowujesz Fiata 125p, Wartburga, VW czy Porsche cena mostu z M5 na allegro się nie zmienia i kosztuje ponad 2 tysie PLN , a cena profili alu jest stała w cenniku i nie zmienna jej fakt czy jesteś montażystą reklam i budowniczym samochodów. Daleki jestem od udowadniania podanej kwoty, wypisywania listy faktur czy przedstawiania moich zniżek w sklepach (które są nie małe) Jak ktoś chce to niech weźmie choćby opis wstępny, kalkulator, allegro i doda sobie ceny do kupy. 2. Znam ludzi którzy w przewody hydrauliczne do malucha władowali jak szacuje ponad 10k PLN, ale o czym to świadczy? Szaleniec bo nie warto w malucha? Myślę że nie bo to jego świadoma decyzja i na pewno ma inną skale wartości motoryzacyjnych niż TDI czy Golf na gazie. |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
2. Znam ludzi którzy w przewody hydrauliczne do malucha władowali jak szacuje ponad 10k PLN, ale o czym to świadczy? Szaleniec bo nie warto w malucha? Myślę że nie bo to jego świadoma decyzja i na pewno ma inną skale wartości motoryzacyjnych niż TDI czy Golf na gazie. No nie no 10kpln to nie wyszło nie przesadzajmy. Ale tak z 7 razy cena zakupu malucha. ![]() Co ciekawe moje koszty sa podobne do Twoich. |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Jaqo ja o tym wiem, ja w większości dupę szkłem, podcieram. Jakbym miął robić na twoim czy ogólnie przyjętym poziomie jakościowym na forum to podejrzewam ze by wyszło pod 80K PLN.
p.s. Z nowinek: Rozkład mas jest obiecujący: LP: 275.0 kg PP: 265.0 kg LT: 231.4 kg PT: 215.8 kg Total: 987.2 kg Szacuje że, masa jeszcze wzrośnie o jakieś 100-120kg. |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
wiedzialem ze beda takie glosy
![]() |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Ludzie którzy nigdy nie robili takiego projektu, nie zdają sobie sprawy z kosztów potrzebnych gratów,
to tak samo jak ktoś chce uturbić silnik i liczy że najdroższa rzecz i wogole 85% kosztów to zakup turbosprężarki. tak naprawde jak już przedmówca pisał, budżet który podałeś x2 wcale nie byłby jakiś dziwnie wysoki, tzreba miec na uwadze też ogromny koszt robocizny który tutaj nie jest policzony, to że robisz sam nie znaczy że Cię to nic nie kosztuje. Wielki szacun za ogrom włożonej pracy, projekt mega !! -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Ludzie którzy nigdy nie robili takiego projektu, nie zdają sobie sprawy z kosztów potrzebnych gratów, to tak samo jak ktoś chce uturbić silnik i liczy że najdroższa rzecz i wogole 85% kosztów to zakup turbosprężarki. tak naprawde jak już przedmówca pisał, budżet który podałeś x2 wcale nie byłby jakiś dziwnie wysoki, tzreba miec na uwadze też ogromny koszt robocizny który tutaj nie jest policzony, to że robisz sam nie znaczy że Cię to nic nie kosztuje. Wielki szacun za ogrom włożonej pracy, projekt mega !! Kania ciesze sie,ze wkoncu poznalem wage auta. wierze w to co napisales,bo nie wiadomo co lezy na polkach. dlatego taki bulwers. Ale Michal widze porusza bardzo ciekawy watek-''koszt robocizny''. wiec wrzuce swoje 3 grosze,bo forum znam dobrze i odrozniam ludzi,ktorzy reklamuja sie i robia na tym hajs,ktorzy wydaja na to hajs i tych ktorzy maja pojecie i robia fure samemu. przyklad:kilka tysiecy za zrobienie ''SWAP'a'' to zerowanie na ludzkiej glupocie moim zdaniem,sa ludzie na tym forum,ktorzy opisuja projekty robiace wrazenie,tylko w celu pozyskania takich klientow. |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
w temacie kosztow najgorsze co moze byc to ogólniki , remont silnika mozna zrobic za 1,5kpln i mozna za >10 a czasem i wiecej , jeden SWAP to 3-5 dni ( i jest to zrobione dobrze) inny to kilkaset roboczogodzin
Niestety zazwyczaj ludzie ktorzy tego nie robia na codzien do projektu Kani jako części potrzebne wymienia : dyfer, skrzynia, silnik ..... no moze jakies hamulce a z kwot 100-200 pln za czesci ktore trzeba dokupic zazwyczaj robi sie sporo wieksza kwota niz za te "drogie czesci" -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
w temacie kosztow najgorsze co moze byc to ogólniki , remont silnika mozna zrobic za 1,5kpln i mozna za >10 a czasem i wiecej , jeden SWAP to 3-5 dni ( i jest to zrobione dobrze) inny to kilkaset roboczogodzin Niestety zazwyczaj ludzie ktorzy tego nie robia na codzien do projektu Kani jako części potrzebne wymienia : dyfer, skrzynia, silnik ..... no moze jakies hamulce a z kwot 100-200 pln za czesci ktore trzeba dokupic zazwyczaj robi sie sporo wieksza kwota niz za te "drogie czesci" tu masz racje Wojtek. jedna z firm z krakowa wykonuje swap za 6k PLN.(nie wiem ile czasu im to zajmuje) ten sam swap,znajomy robi w max 3 dni jak napisales,bez ciecia i spawania,wiec raczej nie jest skomplikowany. za relatywnie nieskomplikowane uslugi ceny sa w NIEKTORYCH miejscach mocno przesadzone. nie poruszam tematu elementow,bo tutaj zawsze czegos bedzie brakowac,cos bedzie nie pasowac,cos sie uszkodzi,cos nie zda egzaminu. EOT |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Wojtek dokładnie tak jest. Zestawienie cen gratów most/skrzynia/silnik/hamulce (tj. głównych elementów ukł. samochodu) wypada blado z zestawieniem cen materiałów potrzebnych do ich zamontowania i w 80% wartość elementów montażowych przewyższa te poprzednie.
p.s. Koniec "pieprzenia" o pieniądzach, czy chłopcy w piaskownicy gadają o pieniądzach ![]() |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Kania fajny ten rozkład nacisków, ale to chyba bez kierowcy? Będziesz się szarpał żeby doprpwadzić ten rozkład do w miare równych wartości na osiach? Jaką tolerancję sobie przyjmujesz?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 11 August 2004 ![]() |
Tak, będę walczył z rozkładem, ale nie teraz.
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 16 May 2007 Skąd: tychy ![]() |
kania_ wiem o czym mowa - ten kto coś podobnego robi bądź zaczął robić to wie jakie pieniadze wchodzą w gre.
P.S. A czy mi sie czassem nie zmany z FSO ? ślask ? motonews ? fiat 131 lub 132 ? |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Pociągne jeszcze przez chwile finansowe OT bo od mojego posta się rozpętało . Zdziwiła mnie ta kwota bo znam mniejwięcej temat zbierania gratów na taki swap bo robie coś podobnego i wiem że taką samą część na rynku części używanych można kupić za 200 jak i za 600 zł , podobnie jest z jak to mówicie kosztami montażu tych części , przy wycinanku laserem elementów na ten sam zakres prac w różnych firmach były różnice po 250 % w cenie . W każdym razie przy cenie najdroższych elementów które w tym momencie są w aucie 40 tysięcy wydało mi się sporą kwotą . Chyba że chodziło Ci o wszystko co masz już naszykowane do auta . Z resztą mniejsza z tym mnie tylko cieszy że są w tym kraju osoby skłonne wydać 40 K na kanta .
pozdrawiam i powodzenia . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:55 |