Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Alfa 156 2.4 JTD CF3, 225ps i 442nm by Cinsoft
ZoLt4R
post Mon, 06 Sep 2010 - 00:21
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ok super. Jestem ciekaw jak to jeździ z takimi parametrami.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Sep 2010 - 00:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CINEK_
post Mon, 06 Sep 2010 - 00:42
Post #22


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(ZoLt4R @ Mon, 06 Sep 2010 - 00:21) *
Ok super. Jestem ciekaw jak to jeździ z takimi parametrami.



W aucie jest skrzynia 6tka z 1.9 i Q2; na pierwszych 2ch biegach są kłopoty z trakcją. Skrzynia będzie prawdopodobnie zmieniana na ori 5b - ta z 1.9 ma przełożenie główne nieprawidłowe i skrzynia jest po prostu za krótka do tego auta.
Pod koniec miesiąca będzie wykres mocnej 175tki smile.gif
Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Mon, 06 Sep 2010 - 09:46
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





no zima bedzie przy takim niutonie abt - absolutny brak trakcji podobnie mam u siebie.


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Mon, 06 Sep 2010 - 11:24
Post #24









Ładnie wyszło, ciekaw jestem co wyjdzie z tego motoru na BigT smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 06 Sep 2010 - 18:20
Post #25









Drogo wyszły te KM w przeliczeniu na jednego...

Szacun za podjęcie wyzwania z tym silnikiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 06 Sep 2010 - 20:25
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





To czekam na mocną 175ke smile.gif Ale szacun, z 10V bardzo ładny wynik. I dzwiek 5 cylindrowca miażdzy cyce mimo ze to sadzomiot smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:41
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT(bezduszny @ Mon, 06 Sep 2010 - 18:20) *
Drogo wyszły te KM w przeliczeniu na jednego...

Szacun za podjęcie wyzwania z tym silnikiem smile.gif

A co z tym silnikiem jest nie tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:42
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Nic. Czasem po 200kkm łańcuszki w pompie oleju hałasują.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:45
Post #29









CYTAT(KIVI @ Mon, 06 Sep 2010 - 21:41) *
A co z tym silnikiem jest nie tak?

Technicznie nic.
Tylko dość drogo kosztuje uzyskanie tej mocy. Stawiam, że to wina małego potencjału a nie kiepskiej modyfikacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 06 Sep 2010 - 21:56
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





seria sie dłubie na 200km/400Nm
ja wiem czy to tak źle?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:02
Post #31









Niby nie jest źle 200KM samym programem...
ale imo 217KM po takich inwestycjach nie jest jakimś powalającym wynikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:09
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Ale to już kwestia inwestycji.Może chybionych. Ponadto dziwi mnie chęć powrotu do skrzyni 5 biegowej-ja akurat wolałem 6, ponieważ 205 km/h na skrzyni z 1,9 to deko za mało.
Na przykład po co robić hybrydowe turbo, które nic nie wnosi jak również zwiększać P w railu, co jak wiadomo nie za dobrze jest tolerowane przez tenże silnik.
Nie wiem, nie znam się,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:20
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(bezduszny @ Mon, 06 Sep 2010 - 21:45) *
Technicznie nic.
Tylko dość drogo kosztuje uzyskanie tej mocy. Stawiam, że to wina małego potencjału a nie kiepskiej modyfikacji.


Potencjał tego silnika jest wg mnie spory - układ paliwowy praktycznie jak w 1.9 a tam potrafimy zrobic duzo. W przypadku tego auta brakuje po prostu powietrza, zamiast hybrydy trzeba było dac większe turbo a wynik byłby bardziej spektakularny, wtryski mają zapas w każdym razie.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:22
Post #34









jaka jest tam hybryda ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:29
Post #35


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(KIVI @ Mon, 06 Sep 2010 - 22:09) *
Ale to już kwestia inwestycji.Może chybionych. Ponadto dziwi mnie chęć powrotu do skrzyni 5 biegowej-ja akurat wolałem 6, ponieważ 205 km/h na skrzyni z 1,9 to deko za mało.
Na przykład po co robić hybrydowe turbo, które nic nie wnosi jak również zwiększać P w railu, co jak wiadomo nie za dobrze jest tolerowane przez tenże silnik.
Nie wiem, nie znam się,


Biegi są po prostu za krótkie, 4ka i 3000rpm to 100km/h :/ max prędkośc na 6tce jest mniejsza od seryjnej skrzyni o 15km/h. Wyjścia są dwa, seryjna skrzynia albo inne przełożenie główne.
Sprężarka hybrydowa jest złym wyborem - tu zgadzam się całkowicie; w przypadku ciśnienia raila mylisz się - daje to sporo a problematyczne nie jest o ile rozrząd jest wzmocniony; nie ma żadnych problemów z silnikiem czy samą pompą nawet przy przebiegach powyzej 250kkm.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:32
Post #36


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(bezduszny @ Mon, 06 Sep 2010 - 22:22) *
jaka jest tam hybryda ?


Wg informacji od właściciela strona zimna z 3.0d; gorąca seria. Turbiny nie ściągałem, nie rozbierałem etc jedynie regulowałem gruchę.
Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 07 Sep 2010 - 00:58
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





A co wyszło ze 175ki i po jakich modach? Napisz cos smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Tue, 07 Sep 2010 - 06:56
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Jutro sprawdzę, jaka jest prędkość max z wykresu z hamowni na piątce na skrzyni z 2.4 jtd.
Ale nie wydaje mi się żeby to była prawda.
Moja Alfa ma 320.000 przebiegu i nic sie nie dzieje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Tue, 07 Sep 2010 - 08:07
Post #39


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





Witam.
Co do przebiegów, to te silniki spokojnie wytrzymują pod 500 kkm, a jedynym mankamentem jest dzwonienie napędu pompy oleju.
W opisywanym egzemplarzu skrzynia faktycznie jest krótsza.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sedici
post Wed, 08 Sep 2010 - 23:02
Post #40


User
Dołączył: Tue, 25 April 2006





u mnie tez juz dzwoni od dobrych 80tys ale ponoć ten typ tak ma i nie chce mi się tego robić..

166 JTD

Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 12:43