![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
kiedys mialem sierre 1.8 TD i jak widze taki projekt to wspomnienia sentymentalne powracaja , fajny projekt zawsze ciciałem miec coswortha
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Fri, 21 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
kolejny update:
przy składaniu głowicy zauważyłem że 2 stopki wałka rozrządu są spękane, z czego jedną przełamałem w pół ręcami, wiec trzeba było trzeba coś dorobić ![]() ![]() pod maską zaczyna coś już przypominać silnik ![]() ![]() ![]() tak sie prezentuje dp 3" wględem seryjnej dwururki ![]() do odpalenia zostały sie już detale, złożyć jakieś hamulce, położyć przewody paliwowe/hamulcowe, jakieś pierdoły pod maską typu wężyk, obejma czy wg no kablomanie ogarnąć, znowu ![]() -------------------- 1989 Ford Sierra RS2300Turbo
1984 Ford Transit RS2300 |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
A ja o dwie rzeczy dopytam - przepustnica z czego? Explorer 4.0 czy to coś innego? A druga sprawa - w jaki sposób powiększałeś kąt skrętu?
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
User Dołączył: Fri, 21 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
przepustnica mustang
kąt skrętu to inny magiel + zwrotnice + inne końcówki -------------------- 1989 Ford Sierra RS2300Turbo
1984 Ford Transit RS2300 |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
User Dołączył: Fri, 21 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Chyba najwyższy czas zaktualizować co nieco na temat projektu
![]() jako że jakiś czas temu hybryda ohc 2,1 i głowicy yb urwała zawór i zrobiła sporą demolkę zmieniłem motor na coś innego ![]() Obecny setup: silnik + napęd 2.3 DOHC 16V ze scorpio stopień sprężania 10,0:1 pozbawiony wałków balansujących z miski wałki rs2000 kolektor wydechowy pod twinscrolla turbo td05-16g hra z żeliwem 10.5 wydech dp3" ->środkowy na podwójnym tłumiku 2x55 ->3" fimc 60x23x6cm, bov properfekt koło zamachowe custom sprzegło 240mm transit skrzynia mt75 dyfer 4.27 a w sumie to brak dyfra bo zaspawany ![]() elektryka + paliwo komputer rs2000 + edis4 cewki z pod dekla zastąpione zewnętrzną cewką + przewody całością zawiaduje det3 + lc1 wtryski 4x360ccm + 4x200ccm pompa zewnętrzne walbro 255 wtrysk wody/metanolu aem paliwo vpower 99 + woda/metanol 50/50 zawieszenie + hamulce z przodu wahacze trójkątne,belka i magiel scorpio 94+, przerobiony sworzeń na stożkowy, zwrotnica sierra z przesuniętym mocowaniem drążka kierowniczego, do tego bilstein b8 + sprężyny spax, stabilizator 36mm mocowany przed silnikiem(ala a grupa), hamulce wentylowane 300mm z tyłu belka i wahacze scorpio 94+, zlikwidowany negatyw, stabilizator 20mm, odboje z pełnej gumy, do tego bilstein b8 + sprężyny spax, hamulce wentylowane 273mm + drugi zacisk do hydrołapy wygląd: typowy pakiet sportowy forda czyli dużo rdzy ![]() maska czarna bo sie przypaliła ![]() jak to jeździ? na 0,6bar robiło regularne 14,5s na 400m obecnie na 1barze slizga sie sprzegło od 3 biegu w górę, nie przeszkodziło to jednak żeby objechać auto robiące 13,9 na ćwiartkę na 1,5bar fotele robią sie mokre jak tylko nie czuć sprzęgła czasy oczywiście na oponach do upalania ![]() plany: leży dużo gratów żeby było grubo i męsko tylko czasu mało ![]() jeszcze kilka fotek: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 1989 Ford Sierra RS2300Turbo
1984 Ford Transit RS2300 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
User Dołączył: Thu, 31 July 2014 ![]() |
przydałby się filmik z nowego setupu.
PS: ostatnie zdjęcie +1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 02:57 |