MAZDA 323F BG GT KOMPRESOR, HOME MADE SUPERCHARGER |
MAZDA 323F BG GT KOMPRESOR, HOME MADE SUPERCHARGER |
Sun, 29 Aug 2010 - 17:33
Post
#21
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Testowalem nowe kolko 51mm na kompresorze i niesety troche sie pasek slizga. Musze dopracowac mechanizm naciagu oraz kupic krotszy pasek. Tymaczasem dostroilem ECU Mastera SA oraz zamontowalem zupelnie seryjny zestaw kol
(125mm na wale korbowym i 90mm na kompresorze). Daje to 0.18 bara doladowania,a powyzej 6 tys zaczyna rosnac (silnik traci sprawnosc). Wstepnie przesunalem odcinke na 7600rpm (seryjnie 7300) i moim oczom ukazal sie taki wykres Przyznam, ze jestem w szoku jak duzo daje benzyna ponad LPG. Na 0.2 bara uzyskalem 20nm mniej , ale identyczna moc co na LPG przy 0.4 bara. Auto jedzie do konca (8 tys na obrotce). Mysle,ze 200 koni wkrotce -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 29 Aug 2010 - 17:33
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 29 Aug 2010 - 20:59
Post
#22
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 10 Sep 2010 - 11:45
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
To czekamy na większe wtryski i utęsknione 200+
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Fri, 10 Sep 2010 - 11:55
Post
#24
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Nie bedzie wiekszych wtryskow w tym aucie. Poza tym czy ma 195 czy 205 to mi nie robi, jest blisko 200 i taki byl moj cel . Wtryskom brakuje doslownie 5%, wiec mozliwe,ze przy lepszym zgraniu afr-a bedzie akurat. Wazne,ze auto zap!@#$ na 2-gim biegu i po miescie jest po prostu na tyle szybkie,ze narazie szybszego bym nie ogarnal.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 05 Oct 2010 - 14:57
Post
#25
|
|
User Dołączył: Mon, 13 September 2010 |
mam podobny pomysl z tym, ze plan byl taki aby blos ktory usiadzie przed kompresorem chodzil tylko przy wylaczonym doladowaniu
czyli wlaczam kompresor tylko na pb na lpg jezdze tylko przy wylaczonym kompresorze - NA i takie pytania do ciebie czy miales okazje sprawdzic jak auto jezdzi na lpg bez wlaczonego kompresora ? widze ze masz m62 wiec moze tak chodzi mi o moc i napelnienie tego ukladu po przelaczeniu na gaz, w koncu trzeba wypelnic duza przestrzen pomiedzy blosem a przepustnica gdzie po drodze jest IC co zrobiles aby blos dzialal na kompresorze i nie bylo zbyt ubogo, wymieniales reduktor ? chyba nie, ale moze jakies inne modyfikacje ? |
|
|
Tue, 05 Oct 2010 - 19:45
Post
#26
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
mam podobny pomysl z tym, ze plan byl taki aby blos ktory usiadzie przed kompresorem chodzil tylko przy wylaczonym doladowaniu czyli wlaczam kompresor tylko na pb na lpg jezdze tylko przy wylaczonym kompresorze - NA i takie pytania do ciebie czy miales okazje sprawdzic jak auto jezdzi na lpg bez wlaczonego kompresora ? widze ze masz m62 wiec moze tak chodzi mi o moc i napelnienie tego ukladu po przelaczeniu na gaz, w koncu trzeba wypelnic duza przestrzen pomiedzy blosem a przepustnica gdzie po drodze jest IC co zrobiles aby blos dzialal na kompresorze i nie bylo zbyt ubogo, wymieniales reduktor ? chyba nie, ale moze jakies inne modyfikacje ? Zeby tak zrobic, to musisz miec sprawne sprzeglo w kompresorze - u mnie mialem to rozwalone i musialem je na sztywno zrobic. Jazda z kompresorem,ale bez napedu powoduje przytkanie dolotu. Dodatkowo 2m dolotu 55mm dodatkowo dlawi. U mnie jak w N/A mialem 155nm i 125 koni na LPG, to z kompresorem w dolocie wychodzi 130nm i ~100 koni. Jest to dosc znaczne zmulenie auta. Z blosem na LPG nie bylo ubogo przy 0.2 bara. Przy 0.4 robi sie za ubogo od 5 tys obr i jak mialem jeszcze 2 mapy ecu mastera, to przy LPG troche benzyny dolewalem,zeby bylo ok. Reduktor mam do 190 koni teoretycznie,ale gaz idzie rurka 6mm i to moze byc problem. Ja dodatkowo zrobilem taki trick, ze ten gwizdek LPG zeszlifowalem i nalozylem poxipol tak,zeby przy jezdzie ze stala predkoscia do okolo 3,5 tys obr bylo 15.5:1, a pozniej sie wzbogaca. Dzieki temu jak depne mam okolo 13:1 , a jak jade spokojnie po miescie to mam 15.5 :1. Ostatnie raporty spalania to ok. 12.5LPG/100km w miescie, gdzie 2gi i 3ci bieg dosc czesto z gazem do dechy do 5k rpm - tzw jazda dynamiczna . Z napelnieniem problemu nie ma, reaguje tak jak auto na mikserze. Czyli najlepiej z PB przelaczac na LPG jadac na 2-3 biegu hamujac silnikiem - wtedy nic nie szarpie i po okolo 2 sek samochod juz jedzie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Tue, 05 Oct 2010 - 20:37
Post
#27
|
|
User Dołączył: Mon, 13 September 2010 |
a tak z ciekawosci, dlaczego nie zdecydowales sie na blosa przed przepustnica ?
testowales moze otwieranie sie blosa przy doladowaniu wlasnie przed przepustnica ? |
|
|
Thu, 07 Oct 2010 - 22:35
Post
#28
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
a tak z ciekawosci, dlaczego nie zdecydowales sie na blosa przed przepustnica ? testowales moze otwieranie sie blosa przy doladowaniu wlasnie przed przepustnica ? Ten temat byl juz poruszany wczesniej . Jesli umiesci sie mikser po stronie nadcisnienia (za sprezarka), to trzeba zrobic kompensacje w reduktorze. Taki zwykly reduktor utrzymuje cisnienie gazu bliskie 1 atmosferze. Przy doladowaniu gaz by w ogole nie lecial, dlatego blos jest na samym poczatku ukladu dolotowego (zaraz za stozkiem) -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sun, 24 Oct 2010 - 21:12
Post
#29
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Ostatnio udokumentowalem przed zima "licznikowe" osiagi. Nie ma sie czym zachwycac. Starty sa bardzo slabe - wina kierownika i opon. Czasy z rolki sa w miare jak na ta moc. Niestety masa (butla i sam LPG, pelne wnetrze, pol baku paliwa) daje o sobie znac.
0-160 http://www.youtube.com/watch?v=ZhoMmVwnspg 0-160 http://www.youtube.com/watch?v=XqmzognbFTo 40-140 z drugiego biegu http://www.youtube.com/watch?v=bUpjcfOAfrE -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 09 Dec 2010 - 15:50
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Planowalem rozstac sie z autem dopiero na wiosne,ale plany troche sie przyspieszyly. W zwiazku z tym bede wystawial auto na sprzedaz (w calosci, tak jak jest z doladowaniem lub w wersji seryjnej z blos-lpg). Jesli ktos bedzie zainteresowany kupnem (auto w calosci z doladowaniem, w calosci bez doladowania lub samych czesci od doladowania) to prosze pisac na pw. Cena auta tak jak jezdzi 4500pln, bez doladowania 2500pln. Z auta dla siebie zabieram jedynie szerokopasmowke, reszta idzie pod mlotek.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Thu, 09 Dec 2010 - 17:44
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
ciekawe autko ale mam jedno pytanie odprężałeś silnik a jak jak to jak i o ile?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Thu, 09 Dec 2010 - 17:52
Post
#32
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
SILNIK byl nawet doprezony (rok temu robilem remont glowicy i miala planowanie o 0.5mm). Seryjnie silnik znosi do 0.8 bara doladowania bez zadnych zabiegow , daje to okolo 250 koni.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 12:38
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Czyżbym namówił przekonał Cię do Saaba ??
Kupuj tą ładną 9-3 2.0 Turbo 150KM, wsadzimy do niej Holseta HX40 wtryski od Sida 850ccm i robimy 600KM po taniości -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 12:42
Post
#34
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
EE tam przekonal, stalem nad przepascia a ty mnie lekko popchnales
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 10:15 |