![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#981
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Łukasz a ja mam pytanie techniczne (nieodbieraj jako atak czy coś) na jednym wykresie jest 880koni i jak mówisz 200koni strat, na drugim 914 i 75koni strat, to jest hamowany ten sam setup? tutaj chyba chłopaki mają racje ta hamownia nieogarnia ci tego auta, moze warto dołozyć tylnie rolki do niej chociaż nie ten sam setap 880Koni było bo zapłon był za późny podniosłem go o 3 stopnie i moc poszła do gury a 200koni strat jak zbieżności była słabo ustawiona co spowodowało przegrzanie i wystrzał okony Jak masz Kiepsko ustawioną zbieżność to czy straty są 75 koni czy 200koni to moc na silniku wychodzi zawsze prawie taka samo tylko moc na kołach się zmienia. no chyba że zbieżność jest tak kiepska że samochód uślizguje. Jeśli będzie możliwość kupna drugich takich samych rolek to się je dołoży -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#982
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Gratulacje!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#983
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie ma co porównywać mojego samochody do samochodów w DE, bo mimo że jest mocny to waży prawie 1300kg a to dużo więcej niż ktokolwiek inny i robi słabe 60fi ze względy na lipne opony Wydaje mi się że w tej konfiguracji jest do urwania góra 0.1s bo sam wiem ile musiałem go więcej do koksować żeby zejść z 10,3 na 10,0 na przyszły sezon jak starczy mi czasy to go obniżę z 10cm to pewnie więcej pomoże niż podnoszenie mocy Ale wlasnie o tym pisalem . opony , zawieszenie , przelozenia w skrzyni , szpery itp . Co do wagi to chyba najmniejszy problem , mozesz przecez z niej zejsc . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#984
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Nie ma co porównywać mojego samochody do samochodów w DE, bo mimo że jest mocny to waży prawie 1300kg a to dużo więcej niż ktokolwiek inny i robi słabe 60fi ze względy na lipne opony Wydaje mi się że w tej konfiguracji jest do urwania góra 0.1s bo sam wiem ile musiałem go więcej do koksować żeby zejść z 10,3 na 10,0 na przyszły sezon jak starczy mi czasy to go obniżę z 10cm to pewnie więcej pomoże niż podnoszenie mocy no to pozostaje schodzic z wagą i poprawiać zawieszenie no i porzadna guma jakie masz teraz średnie powtarzalne 60ft ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#985
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
co najciekawsze wiele niemieckich micnych vr nie mialy np kontroli trakcji tylko startowaly na pelnym ogniu bo opony i tor byl poprostu dobry. mysle ze jak by niejeden niemiecki zawodnik wpadl na nasze super lotniska to by sekundowe gorsze czasy klepal.
jaki jest rekord mocy i czasu na vr6 w .de? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#986
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
dla 12v vr6 to jest 9.199 vento 4motion oraz poprzedni rekord 9.209 daniel kakochke golf
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#987
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
k64 - w druga strone, jakby nasze auta pojechaly do niemiec to polosie by strzelaly jak zapalki a skrzynie sraly sie na potege.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#988
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Widać było z jak ośką w szwecji civiciem nie mogli ruszyć z miejsca bo półośki padała właśnie jak zapałki....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#989
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Chłopaki następna osoba która zrobi tu wycieczkę osobistą dostaje 7 dni odpoczynku. Posprzątałem
|
|
|
![]()
Post
#990
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Po posprzątaniu od razu się przyjemniej czyta
![]() Podczas wycieczek z PL do DE zawsze były zgrzyty w historii ![]() A tak poważnie to każdy powinien znać swoje możliwości w danym momencie i czasem na siłę nie ma co bić w górę bo realia są realia. Ile kosztuje sama skrzynia sekwencyjna, naście k zł. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#991
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Przypuszczam, że więcej, patrzyłem kiedyś ile kosztuje taki wybierak jak w 16vampir - ok. 1500€ netto, do tego wkład skrzyni chyba 3500€ netto. Tak czy siak fakt, że Łukasza golf jest zajebiście szybki nie ulega wątpliwości, a poza tym odnoszę wrażenie, że sam Łukasz doskonale wie gdzie jest jego miejsce w szeregu i jak się ma jego auto do zachodnich odpowiedników... Zawsze znajdzie się coś do urwania, czy to napęd, czy kolejne części sekundy
![]() |
|
|
![]()
Post
#992
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jeden ma cały czas non stop parcie żeby coś urywać, walczyć o setne sekundy i się napinać, inny jedzie na zawody aby się pobawić. Łukasz z pewnością należy do tych rozsądniejszych
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#993
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#994
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
golf II 4x4 według światowego rankingu najszybszych VR6 jest na 12 miejscu
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=216...e=1&theater -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#995
|
![]() |
a Wasz golf 3 na 41msc
![]() |
|
|
![]()
Post
#996
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
To Corsa powinna być jeszcze niżej, w końcu vr6 car.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#997
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
12 to bardzo dobre miejsce w światowym rankingu, gratki!!
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#998
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Ten ranking dotycz tylko 12v
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#999
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 09 May 2011 ![]() |
Nic tylko pogratulować wysokiego miejsca w rankingu
![]() Wracając do tematu skrzyni, nie myśleliście o wrzuceniu jakiejś wzmocnionej DSG? |
|
|
![]()
Post
#1000
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A niby po co taka zmota do dragu. DSG wymaga zbyt wiele od auta, a koszt może nie być wiele mniejszy niż włożenie jakiejś typowo dragowej skrzyni.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 23:04 |