![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#801
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
-------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#802
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 December 2010 ![]() |
Czas na 24 zawory, bo moim zdaniem dużo więcej już nie ugracie na 12.
|
|
|
![]()
Post
#803
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
mocy jeszcze da się dołożyć i to nie mało tylko silnik robi się coraz bardziej awaryjny ale pracujemy nad tym , prędzej r36 większy potencjał niż r32 ale to są plany na przyszłość
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#804
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ja bym chyba lepiej napędami się zainteresował, co by były bardziej bezawaryjne.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#805
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ee tam to nie wazne, starczy jeden raz wywalic 8sek nawet jak by mialo isc w kosmos 10 polosiek i 3 skrzynie
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#806
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
ee tam to nie wazne, starczy jeden raz wywalic 8sek nawet jak by mialo isc w kosmos 10 polosiek i 3 skrzynie ![]() Jeśli takie coś właściciela satysfakcjonuje to ok. Ale idea samochodu sportowego to jednak co innego moim zdaniem. Wiadomo wszystko rozchodzi się o koszta. Bo można napędy zrobić pancerne prawie i skrzynię taką jaką ma Boba w swoim mk2, ale to zupełnie inny budżet. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#807
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Jeśli takie coś właściciela satysfakcjonuje to ok. Ale idea samochodu sportowego to jednak co innego moim zdaniem. Wiadomo wszystko rozchodzi się o koszta. Bo można napędy zrobić pancerne prawie i skrzynię taką jaką ma Boba w swoim mk2, ale to zupełnie inny budżet. no tak i wtedy to boba ma problem z lamikami ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#808
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Zycze autorowi tematu naprawde samych sukcesow ,ale panowie od 9,5 do 8,9 jest przepasc . I tak jak wspomnial moj przedmowca tu nie chodzi tylko o moc ,wazne sa rowniez podzespoly . Jezeli chodzi o skrzynie ,ala Vampir to mysle ze nawet z taka skrzynia , czyasy robione przez Vampira sa tutaj nie osiagalne . Naprawde jest malo projektow vr6t 12 v ktore przekraczaja moc 800km ,a juz nie wspominajac o bezawaryjnosci takich set upow . Vampir byl shamowany na 1013 km , podczas startow jest szacowany na ok 900km z 4 cylindrowego silnika , gdzie przy tej mocy set up nie ulegl ani razu awarii uszkodzenia motoru podczas zawodow 1/4 mili .
ps oczywiscie nie pisze tutaj o "AME" bo srodki jakie przeznaczaja na swoje projekty daleko odbiegaja od "naszych zasobow" zwyklych zjadaczy chleba -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#809
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
R30 jak juz cos mnie ominelo albo nieogarniam, dlaczego kazdy pisze R30 ? hybryda 2.8 i r32 ? -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#810
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
cos mnie ominelo albo nieogarniam, dlaczego kazdy pisze R30 ? hybryda 2.8 i r32 ? Blok z r32 na wale z 2,8 = R30 -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#811
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
moze byc tez 2.8 24V - wał taki jak w 12V czyli 90,3 z rozwiertem i założoną czapką z R32 - w 034 motorsport taki silnik złozyli
AME racing robi R32 z wałem 90,3 co jest znacznie prostsze -------------------- |
|
|
![]()
Post
#812
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Powiecie czy te wały z r32 są jakieś wadliwe że wszyscy robi r30?, bo według mnie jeśli chcemy mieć dużo Nm to lepiej 3.2 a o wadach technicznych r32 to nie słyszałem. I według mnie sensownym rozwiązaniem jest założenie wału 90.3 w celu odprężenia silnika i chęci ograniczenia Nm i kręcenia go po wysokich obrotach
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#813
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
chodzi o to żeby zakręcic wyzej silnik
wykorbienie R32 95,9mm powoduje że powyzej 7500 juz jest srednia predkosc tłoka ponad 24 m/s chodzi o NM na górze a nie na dole... zeby uzyskac moc rzedu 1000KM trzeba zakręcic silnik do 8500 rpm, tak jak to robi AME -------------------- |
|
|
![]()
Post
#814
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
moze byc tez 2.8 24V - wał taki jak w 12V czyli 90,3 z rozwiertem i założoną czapką z R32 - w 034 motorsport taki silnik złozyli AME racing robi R32 z wałem 90,3 co jest znacznie prostsze Nie jest prostsze ,tylko jest madrzejsze poniewaz silnik jest odprezony bez zastosowania jakis smiesznych przekladek odprezajacych(odprezamy go po przez zmniejszenie skoku tloka w cylindrze). AME osiagnelo juz 800+ na seryjnych tlokach z r32 w ktorych podfrezowali tylko delikatnie gniazda na zawory , poniewaz na owym set upie mieli zmienione walki rozrzadu . R30 to moim zdaniem zajebiste rozwiazanie . Silnik generuje moc do 7500rpm na seryjnych walkach rozrzadu , gdzie po ich zmianie idzie ustawic limiter na 8000rpm+ na hydro. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#815
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Rafał: ale 034 nie robiło zadnych kanapek, przeciez robili rozwiert na 83mm i odprezyli tłokami na 9:0 i dopasowali czapke z R32
poza tym 034 osiagneło 800KM na kołach we wzdłużnym VR chyba pierwsi na swiecie kiedys liczyłem i wyszło mi ze po zapodaniu do R32 wału 90,3 wychodzi SS na poziomie 8,7 ( z seryjnych 11,3) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#816
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Ale na seryjnym rozrządzie czy będzie 3.2 czy 3.0 to i tak uzyskamy podobny rezultat jeśli chodzi o moc tylko r32 kręcimy mniej bo w r30 spadek mocy związany ze zmniejszeniem pojemności musimy skompensować kręcą go w większe obroty wiec w rezultacie uzyskamy maksymalne HP podobne jak w r32 tylko mniej Nm nie mówię tutaj o sportowych wałkach.
No i duży plus do R30 za zmniejszenie stopnia sprężania. Do corsy zakładamy kute korby i zostawiamy r32 zobaczymy jak się będzie kręcić do 7500 i jaka moc wyjdzie -------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#817
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał: ale 034 nie robiło zadnych kanapek, przeciez robili rozwiert na 83mm i odprezyli tłokami na 9:0 i dopasowali czapke z R32 poza tym 034 osiagneło 800KM na kołach we wzdłużnym VR chyba pierwsi na swiecie kiedys liczyłem i wyszło mi ze po zapodaniu do R32 wału 90,3 wychodzi SS na poziomie 8,7 ( z seryjnych 11,3) Nie doczytalem . Masz racje . ps Lukasz R32 moim zdaniem nie bedzie generowal mocy do 7500rpm nawet na duzej sprezarce jezeli zostawisz seryjne walki . (naturlanie moge sie mylic ) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#818
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Wondpię żeby R30 przy 7500obr wygenerował więcej mocy niż R32 przy 6700obr. ogulnie R30 jest prostym sposobem na odprężenie silnika bez wymiany tłoków.
Ja osobisc na początek wolał bym R32 niż r30 bo dał by mi więcej momętu z dołu i możliwość bezproblemowego ruszania z drugiego biegu. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#819
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Nie doczytalem . Masz racje . ps Lukasz R32 moim zdaniem nie bedzie generowal mocy do 7500rpm nawet na duzej sprezarce jezeli zostawisz seryjne walki . (naturlanie moge sie mylic ) U mnie moc spadała już przy tych obrotach. -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#820
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
Ja osobisc na początek wolał bym R32 niż r30 bo dał by mi więcej momętu z dołu i możliwość bezproblemowego ruszania z drugiego biegu. czy to byłby 3.0 czy tez 3.2 to i tak potezny moment bedzie wystarczający dla ruszania z II biegu... osobiscie wybrałbym wieksza pojemnosc... -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 10:44 |