![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Szkoda ze stalo sie jak sie stało- ale troche nie rozumiem- budujesz silnik za strzelam 30-40 tyś a lejesz olej z hipermarketu- to jak dla mnie glupia oszczedność. Dlaczego nie zalałeś MOTULA 300V lub MILLERSA CFS-a 10w60? Podejrzewam że nic by się nie stało z silnikiem. Szkoda ale mam nadzieje ze to nauczka na przyszlość nie tylko dla Ciebie. Prosze cie , ja obstawiam ze to obecnie najmocniejszy vr6 w Polsce wiec takie rzeczy moga sie przytrafic i mysle ze to nie wina oleju . Znam takich co jezdza na set upach 600+ na takim oleju i nic sie nie dzieje -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT Szkoda ze stalo sie jak sie stało- ale troche nie rozumiem- budujesz silnik za strzelam 30-40 tyś a lejesz olej z hipermarketu- to jak dla mnie glupia oszczedność. Dlaczego nie zalałeś MOTULA 300V lub MILLERSA CFS-a 10w60? Podejrzewam że nic by się nie stało z silnikiem. Szkoda ale mam nadzieje ze to nauczka na przyszlość nie tylko dla Ciebie. buahahaha.......mało z krzesła nie spadłem ![]() silnik obciążony z 4 - 5 razy bardziej niż seria a ty piszesz o oleju ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Prosze cie , ja obstawiam ze to obecnie najmocniejszy vr6 w Polsce wiec takie rzeczy moga sie przytrafic i mysle ze to nie wina oleju . Znam takich co jezdza na set upach 600+ na takim oleju i nic sie nie dzieje Nie każdego stac by rozbierać auto 2 razy w roku z takim tokiem myslenia. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#524
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
z jakim tokiem myslenia? a co on tam mineralu nalal? nie pisz glupot jak pojecia nie masz!
|
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
i naprawde myslisz ze to wina oleju? Nie wiem ale jest takie prawdopodobieństwo- spore. W zime wysrała sie UPG w malym mocnym aucie z tego samego powodu- Castrol ![]() ![]() Jak myslicie który jest lepszy? Marketing niestety robi tu ogromną robote i na niekorzyść użytkowników -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#526
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
z jakim tokiem myslenia? a co on tam mineralu nalal? nie pisz glupot jak pojecia nie masz! Dokladnie HC to wysoko obrobiony minerał- poddany hydrokrakingowi. iTaki własnie jest Castrol !! Kto tu nie ma pojecia ? -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#527
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
roberto skoncz ! z takimi wywodami to możesz iśc na forum dla taksówkarzy i im pisać co będzie po przejechanym trylionie kilometrów na castrolu
|
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
to ze wyczytales w google jaki olej jest jaki, nie swiadczy o tym ze motor padl od oleju. Skonczmy moze ten tamat co?
|
|
|
![]()
Post
#529
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
HEhe a dlaczego przytarła sie panewka?
Co do google takich rzeczy tam nie piszą ![]() Nie mam zamiaru wywolywac tu zamieszania napisałem tylko Swoje prywatne zdanie- które uwazam za uzasadnione. Macie swoje -wieksze- racje miejcie -nie moje małpy ani $. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
a dlaczego zgiął się wał ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#531
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
a dlaczego zgiął się wał ? ![]() Od temperatury? też na 1 -szym cylindrze- zerwal sie film olejowy powstało tarcie graniczne zwiększyła sie temp przy okazji panewka sie obróciła. Moglo tak być? -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
mogło.........w science fiction
![]() Znając przeznaczenie wozu, sądzę że........Lamik łupał go po zakrętach.......to było juz 15 okrążenie na torze poznań, temp. oleju sięgneła zenitu, film olejowy zerwało i papaaaaa ![]() |
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
co do oleju to nie wydaje mis się żeby była to jego wina.
silnik przeglądałem trzy tygodnie temu bo padła mi uszczelka pod głowicą,właśnie na pierwszym cylindrze. po rozebraniu silnika okazało się że panewka ma zerwaną powłokę teflonową więc wymieniłem komplet. Co dziwne reszta panewek była jak nowa. nie wiem czy wał nie miał jakiejś skazy lub mikropęknięcia. gdyby była to wina oleju to reszta panewek też musiała być uszkodzona. A wo gule to pierwszą połowę tamtego sezonu jeździłem na zwykłym półsyntetyku i silnik hulał -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Nie znam Lamika wiec nie wiem -napisałem tylko o oleju którego nie polecam nikomu.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#535
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
co do oleju to nie wydaje mis się żeby była to jego wina. silnik przeglądałem trzy tygodnie temu bo padła mi uszczelka pod głowicą,właśnie na pierwszym cylindrze. po rozebraniu silnika okazało się że panewka ma zerwaną powłokę teflonową więc wymieniłem komplet. Co dziwne reszta panewek była jak nowa. nie wiem czy wał nie miał jakiejś skazy lub mikropęknięcia. gdyby była to wina oleju to reszta panewek też musiała być uszkodzona. Nowe fakty ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
co do oleju to nie wydaje mis się żeby była to jego wina. silnik przeglądałem trzy tygodnie temu bo padła mi uszczelka pod głowicą,właśnie na pierwszym cylindrze. po rozebraniu silnika okazało się że panewka ma zerwaną powłokę teflonową więc wymieniłem komplet. Co dziwne reszta panewek była jak nowa. nie wiem czy wał nie miał jakiejś skazy lub mikropęknięcia. gdyby była to wina oleju to reszta panewek też musiała być uszkodzona. A wo gule to pierwszą połowę tamtego sezonu jeździłem na zwykłym półsyntetyku i silnik hulał Bo to nie byla wina oleju ,ale bez sensu dociekac , ogarniesz i bedzie miazga !! trzymam kciuki -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#537
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Nie znam Lamika wiec nie wiem -napisałem tylko o oleju którego nie polecam nikomu. u mnie olej rzadko przekracza 100stopni więc według mnie nie ma takiego znaczenia co do silnika to robię mu przegląd najczęściej co dwoje lub troje zawodów i dziwią mnie awarie na które nie mogę znaleźć wytłumaczenia -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#538
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
u mnie olej rzadko przekracza 100stopni więc według mnie nie ma takiego znaczenia co do silnika to robię mu przegląd najczęściej co dwoje lub troje zawodów i dziwią mnie awarie na które nie mogę znaleźć wytłumaczenia taki jest sport- hobby. ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#539
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 16 August 2011 Skąd: Cz-wa ![]() |
luklam jeżeli mogę Ci coś doradzić to tylko motul 300V lemans 10w60 Wymiana tak co 2500km-3000km. Zrobisz jak będziesz uważał. Ale olej przy takich mocach ma tu znaczenie. ( nie wiem czy pamietasz w Białej Podlaskiej staneliśmy na kresce w eliminacjach )
-------------------- OUT 911 carrera 3,4 - 300+ NX100KM
IN 911 GT2 - 680KM/ 850Nm 2004- M3(286KM) - II miejsce profi plus PZM Masłów k/Kielc 2008- carrera (3,4) - Reaction time 0,009s Kamień Śląski 2012 Rudniki - 11,2 |
|
|
![]()
Post
#540
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Kiedyś kiedyś rozwaliłem miskę olejową w swoim Golfie 1.9 TDI PD. Auto na gwarancji, assistance, więc pojechało na lawecie do ASO. Zaznaczę, że fabryczny olej został zmieniony na Motula 505.01 przy przebiegu 3000km (auto nówka salonówka, jeden kierowca, czyli ja). Miałem dostarczyć olej, nie miałem czasu, mieli założyć nową miskę, zmienić filtr i wypchnąć furkę - przyjechałbym, wlał olej, zapłacił i ogień. Ale te krowie dzyndzle wlały mi Castrola. Wlały to wlały, pies ich trącał. Po 3kkm (trzech tysiącach kilometrów) pojechałem zmienić olej na Motula (jak to bywało w tamtym okresie - brak czasu). Przy spuszczaniu Castrola z miski leciały grudki, jak by ktoś tam mazutu napchał. Z nówki miski. Tak więc było rwanie miski, mycie, itd. Dodam, że miałem wskaźnik temperatury oleju. Autogauge, wiem, badziewie, ale dla celów porównawczych - dlaczego nie? Na Motulu rzadko pokazywał 110 stopni C, na Castrolu często wskakiwał na 125. Po mieście, po Warszawie. Jedynym dobrym (wiem, że kiedyś, nie wiem jak dziś i nie wiem jak z dostępnością) Castrolem, jest TAF-X do skrzyń biegów.
-------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 09:19 |