Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
Rafalek114
post Tue, 18 Jan 2011 - 17:42
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pinin @ Tue, 18 Jan 2011 - 17:05) *
Ale jaki sens jest w budowie tak mocnej ośki? Może choć progresywne doładowanie zrobić?



Moim skromnym zdaniem do momentu kiedy z sezonu na sezon osiaga sie coraz lepsze czasy i bije rokordy Polski powinny powstawac coraz mocniejsze FWD wink.gif

ps co nie zmienia faktu ze takim samochodem na mokrej nawierzchni sie nie pokozakuje smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Jan 2011 - 17:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kremat0r
post Tue, 18 Jan 2011 - 17:45
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
ps co nie zmienia faktu ze takim samochodem na mokrej nawierzchni sie nie pokozakuje smile.gif


Za to na suchym z rolki można sobie pogonić parę ścigaczy happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 18 Jan 2011 - 20:11
Post #223


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(pinin @ Tue, 18 Jan 2011 - 18:33) *
W sumie obiektywnie patrząc to tego nie widać wink.gif

bo jest zrobiony na mokrym! Ile razy trzeba to pisać, żeby trafiło...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Tue, 18 Jan 2011 - 23:32
Post #224


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(HMP_inc @ Tue, 18 Jan 2011 - 15:24) *
Filmik bezsensu, nic nie ukazuje, kręcone z perpektywy muchy która lata sobie po kabinie... Sucho, nakręcone po ludzku na przyzwoitych gumach, wtedy można się jarać.

Zdaje sobie sprawę że ten filmik nic nie obrazuje, bo to tak by sprinterowi kazać biegać po lodzie.
Jak będzie sucho i ciepło to nagram normalny filmik, czyli za kilka miesięcy.

CYTAT(siewcu @ Tue, 18 Jan 2011 - 00:54) *
W sumie... Ja bym chętnie zobaczył jak to auto idzie z rolki z 3/4 biegu do końca - chyba że to kamikadze smile.gif

Na oponach r888 i suchej nawierzchni samochód już od 3go biegu nie buksuje i da się jeździć, 5biegu do końca nigdy nie sprawdzałem bo nie jestem kamikadze, nawet nie pamiętam kiedy na 4biegu do końca jechałem a zresztom r888 mają index prędkości bodajże 270km/h

CYTAT(pinin @ Tue, 18 Jan 2011 - 17:05) *
Może choć progresywne doładowanie zrobić? Na 3 pierwszych biegach ciąć boost ile się da, od 4 lecieć grubo.

Samochód ma progresywne doładowanie słychać to wyraźnie bo dopiero na 3 biegu słychać świst turbiny, poco nagrywać filmik na tak zredukowanej mocy że samochód nie jedzie, ale trzyma trakcje.


CYTAT(Fawor @ Tue, 18 Jan 2011 - 00:50) *
Jakieś plany na nadchodzący sezon?


Z tego co jest pewne to wymiana napędu na mocniejszy, który będzie wytrzymywał i nie będą się ukręcać półośki.
jak na razie jestem w etapie kompletowania części.



--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Wed, 19 Jan 2011 - 14:04
Post #225


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





czyli wjedzie ta skrzynia z sharana?
a tak poza tym ile wytrzymuje oryginalna skrzynia vr'a z golfa III?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Wed, 19 Jan 2011 - 14:55
Post #226


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





luklam rob golfera na 4 żetony bedzie masakra graty do tego mam


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 19 Jan 2011 - 15:02
Post #227


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(sajmonvrt @ Wed, 19 Jan 2011 - 14:55) *
luklam rob golfera na 4 żetony bedzie masakra graty do tego mam


popieram, po zaślepiać transfer jak można dopiąć haldexa...

zamach czeka na Ciebie cały czas smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Thu, 20 Jan 2011 - 00:22
Post #228


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(raich @ Wed, 19 Jan 2011 - 14:04) *
czyli wjedzie ta skrzynia z sharana?
a tak poza tym ile wytrzymuje oryginalna skrzynia vr'a z golfa III?


Wejdzie skrzynia z mk4 4 motion
Napęd nadal Fwd na ten sezon, jeśli się przeniose na AWD to dopiero jak 11.xx zrobie w FWD.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Thu, 20 Jan 2011 - 08:13
Post #229


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





To znaczy po pierwszych wyścigach zgłoś się po haldexa


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Thu, 20 Jan 2011 - 23:36
Post #230


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(sajmonvrt @ Thu, 20 Jan 2011 - 08:13) *
To znaczy po pierwszych wyścigach zgłoś się po haldexa

Masz haldexa 2 czy 4 gen
bo po zapoznaniu się w temacie 2 gen nie zakładał bym.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Thu, 20 Jan 2011 - 23:43
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(luklam @ Thu, 20 Jan 2011 - 23:36) *
Masz haldexa 2 czy 4 gen
bo po zapoznaniu się w temacie 2 gen nie zakładał bym.

W Twoim przypadku to i tak by nie miało różnicy jakiej jest generacji haldex..Domyślam się że chodzi o szybkość zapinania się że 4gen działa dużo szybciej..I tak byś musiał mieć przerobiony oryginalny sterownik, wtedy sam sobie regulujesz jak i w ilu procentach ma się spinać, więc na 1/4 mili spinał byś go na stałe.A ten nowy haldex podobno się częściej psuje.Haldexy pierwszej generacji są tańsze i bardziej dostępne.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafi1430
post Fri, 21 Jan 2011 - 20:35
Post #232


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: BHW





Łukasz
szkoda, że ta Pani na koniec wyszła bo tak to fajny film zupełnie by był

a propos to ta Pani przeżyła czy ją przejechaliście biggrin.gif

właśnie dla takich scen i 5 stron bezsensu nie piszę u siebie

pozdr

Rafał



--------------------
BHW Racing

[center]rafi1430 Civic is Powered by PromotoR[/center]
[center]www.PromotoRmocy.pl[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Sat, 22 Jan 2011 - 13:49
Post #233


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(rafi1430 @ Fri, 21 Jan 2011 - 20:35) *
Łukasz
szkoda, że ta Pani na koniec wyszła bo tak to fajny film zupełnie by był

a propos to ta Pani przeżyła czy ją przejechaliście biggrin.gif

właśnie dla takich scen i 5 stron bezsensu nie piszę u siebie

pozdr

Rafał


Nie było żadnej pani tylko gościu na autostradzie zaczoł wyprzedzać mi przed nosem.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Sat, 22 Jan 2011 - 14:03
Post #234


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(daniel1d11 @ Thu, 20 Jan 2011 - 23:43) *
W Twoim przypadku to i tak by nie miało różnicy jakiej jest generacji haldex..Domyślam się że chodzi o szybkość zapinania się że 4gen działa dużo szybciej..I tak byś musiał mieć przerobiony oryginalny sterownik, wtedy sam sobie regulujesz jak i w ilu procentach ma się spinać, więc na 1/4 mili spinał byś go na stałe.A ten nowy haldex podobno się częściej psuje.Haldexy pierwszej generacji są tańsze i bardziej dostępne.


Rużnica między 2 a 4 gen jest zasadnicza
4gen zapona się w 100% już na postoju i nie trzeba do niej żadnego sterownika wystarczy podać zasilanie, a jeśli się chce sterować płynnie spięciem to wystarcz zamontować ecumastera.
2 gen nie spina się na postoju bo do sapięcia się mostu Potrzebny jest uślizg przednich kół a to już strata, dokładnie to jest tak że do wytważenia się ciśnienia zaciskającego sprzęgło potrzebna jest rużnica prędkości obrotowej między osiami. I jeśli ktoś pisze że rusza z zapiętego tylnego mostu przy starczie to bzdura.
Jest możliwość zapięcia mostu przed startem trzeba paląć gumy, ale jeśli na starcie będzie się stać zbyt długo to most i tak się rozepnie więc znowu rusza się na rozpiętym haldexie.
Oprucz tego do 2giej generacji potrzebny jest specjalny sterownik, ale to wiesz.

Wydaje mi się że 4 gen nie wyjdzie drożej jeśli weznie się pod uwagę koszt sterownika do 2gen.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sat, 22 Jan 2011 - 14:54
Post #235


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





nie jest tak do końca jak mówisz ja mam haldexa 2 gen w golf 3 zrobiony własny sterownik dwie zaprogramowane pozycje 100 % spięty i 1/2 spięty , uślizg kół do zaciśnięcia sprzęgła jest praktycznie nie wyczuwalny nie ma żadnego palenia kapcia na starcie auto rwie od razu z czterech kół
oryginalna elektronika do sterowania sprzęgłem jest nie do wykorzystania zostawia się tylko silnik krokowy i do niego się podpina własny sterownik...
w planach jest zrobienie jeszcze innego sterownika który automatycznie będzie sterował sprzęgłem po przez odczyt z różnych czujników coś na wzór oryginału ale lepiej działający...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sat, 22 Jan 2011 - 15:48
Post #236


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





haldex 4 generacji ma spiecie na starcie praktycznie na sztywno cena dyfra to ok 300zł cena sterownika naupartego 0zł
przyglądałem sie jak startują auta haldexem2 generacji i zawsze pierwsze kręcą przednie koła a potem dopiero zabiera tył


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Sat, 22 Jan 2011 - 16:06
Post #237


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(GMS. @ Sat, 22 Jan 2011 - 14:54) *
nie jest tak do końca jak mówisz ja mam haldexa 2 gen w golf 3 zrobiony własny sterownik dwie zaprogramowane pozycje 100 % spięty i 1/2 spięty , uślizg kół do zaciśnięcia sprzęgła jest praktycznie nie wyczuwalny nie ma żadnego palenia kapcia na starcie auto rwie od razu z czterech kół
oryginalna elektronika do sterowania sprzęgłem jest nie do wykorzystania zostawia się tylko silnik krokowy i do niego się podpina własny sterownik...
w planach jest zrobienie jeszcze innego sterownika który automatycznie będzie sterował sprzęgłem po przez odczyt z różnych czujników coś na wzór oryginału ale lepiej działający...


Na Starcie nie ma palenia kompcia to ja wiem bo haldex zapina się błyskawicznie wniej więcej po 1/3 obr przednich kół.
ta 1/3 obr niech to będzie 0,1s to dla mnie jest dużo.
Jeśli nie wieżysz to poczytaj literaturę lub sobacz sobie rysunki techniczne układu hydraulicznego sprzęgła haldex


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swider
post Sat, 22 Jan 2011 - 16:16
Post #238


User
Dołączył: Wed, 04 February 2009





Co do haldexa II generacji - sprzęgło zaczyna przenosić moment, gdy kąt obrotu kół między przednią a tylną osią wynosi 10*, natomiast maksymalny moment jest przenoszony przy kącie 20* - niewiele, ale jednak musi nastąpić uślizg przedniej osi, aby dołączony został tył.
W przypadku IV gen. jest tylko jedna pompa (z napędem elektrycznym) i podczas postoju brany jest pod uwagę czujnik położenia pedału gazu - tak więc przy ruszaniu teoretycznie sprzęgło jest już spięte i moment jest od razu przenoszony na tylną oś.


--------------------
Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 22 Jan 2011 - 16:43
Post #239


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(jarek1111 @ Sat, 22 Jan 2011 - 15:48) *
haldex 4 generacji ma spiecie na starcie praktycznie na sztywno cena dyfra to ok 300zł cena sterownika naupartego 0zł
przyglądałem sie jak startują auta haldexem2 generacji i zawsze pierwsze kręcą przednie koła a potem dopiero zabiera tył

To pokaż gdzie są takie po 300zł.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusz-kat
post Sat, 22 Jan 2011 - 17:03
Post #240


User
Dołączył: Fri, 27 April 2007





Nie wiem po co te gadanie. To o czym tu piszecie tyczy się seryjnego sterowania przez pompę abs/esp. Stosując sterownik zewnętrzny rusza się z 4 kapci od samego początku i nie ma mowy tu o żadnych stratach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 12:54