![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Pora na jakieś osiągi
samochód był hamowany na dwóch hamowniach jeszcze na fabrycznych wałkach przy 0.7Bar wyhamowane 305 KM na tej konfiguracji samochód robił jakieś ET13,5s później próbowałem go hamować ale się nie udało. w tej chwili samochód jest rekordzistą w klasie STREET FWD i na 1/4 mili mili robi 215 km/h przy ET 12,2x i przy dobrej pogodzie Silnik powinien w tej chwili generować moc nie taką jak mamba napisał ale coś około 600++HP -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
samochód był hamowany na dwóch hamowniach jeszcze na fabrycznych wałkach przy 0.7Bar wyhamowane 305 KM no to niezły winik... a jak było po samych wałkach ? widać że chce się wysoko kręcić, jak ustawiona jest odcinka... gdzie masz moc max teraz ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
-------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
ponawiam pytanie o kolektor wydechowy jeśli chodzi o kolektor to jest wykonany z kwasówki ma już ponad rok i na razie nie ma śladu pęknięć grubość ścianek rur to zaledwie 1.5mm w samochodzie słychać jak rury grają gdy uderzają o nie spaliny -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
szybki ten vrt i seryjne tloki to wytrzymuja, chodz ame-racing mial 723KM na seryjnych tlokach
-------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
w samochodzie miękka odcinka jest ustawiona na niecałe 7800obr a maksymalną moc jest trochę wcześniej, ale tak naprawdę to jak pojadę na hamownie to się okaże
fakt faktem seryjne tłoki wytrzymują wiele tylko nie może się pojawić spalanie stukowe bo lecą wtedy od razu -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Czy poza walkami było coś robione przy głowicy?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
kizior przeokrutny
![]() ![]() z tą maska etc ;D totalny sleeper ;D -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Fajne auto, szkoda ze uzywane do 1/4.
gratuluje prodzektu |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajne auto, szkoda ze uzywane do 1/4. A do czego chciałbyś używać VR6T w tej budzie ? -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Z tym stosunkiem wyglądu do osiągów tworzy jakby nowy trend. Swietny projekt
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
A do czego chciałbyś używać VR6T w tej budzie ? pewnie do driftow ![]() fura kozak:D na jakich oponach jezdzisz ?? bo start fajnie wyglada -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
oprócz wałków zostały zmienione sprężyny i prze polerowane kanały dolotowe i wydechowe.
Turbina w samochodzie budzi się dopiero powyżej 4500obr jeśli się nie przekracza tych obrotów to można jeździć do sklepu na zakupy. Do jazdy na codzień mam założone opony toyo T1R 225/40/16 na 9" feldze. z przodu opony starczają max na pół roku a z tyłu jeszcze nie wymieniałem. a do po ścigania się mam opony TOYO R888 235/50/15 i dopiero na tych oponach samochód przyspiesza na zwykłych oponach łapie trakcje dopiero po wyżej 190km/h hehe -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
gość_Pracownik Lama&Lama_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
Miałem okazje przejechać tym "diabłem prędkości".Stwierdzam fakt ze ten samochód trudno by było wyprzedzić
![]() Jeśli można to proszę o zdjęcia pucharów ![]() P.S jutro mnie nie zabijcie w pracy:P |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
oprócz wałków zostały zmienione sprężyny i prze polerowane kanały dolotowe i wydechowe. Turbina w samochodzie budzi się dopiero powyżej 4500obr jeśli się nie przekracza tych obrotów to można jeździć do sklepu na zakupy. Do jazdy na codzień mam założone opony toyo T1R 225/40/16 na 9" feldze. z przodu opony starczają max na pół roku a z tyłu jeszcze nie wymieniałem. a do po ścigania się mam opony TOYO R888 235/50/15 i dopiero na tych oponach samochód przyspiesza na zwykłych oponach łapie trakcje dopiero po wyżej 190km/h hehe nie myslales o napedzie na 4 lapy? |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
lukasz - widze ze chyba sie troszke przyczynilem do napisania pare slow o autku po zawodach Łodzi jak zobaczylem jak to idzie no a potem cala historie auta to juz wiedzialem ze nie tylko VR-ka ale Ty masz duzy potencjal, checi i zapal no i nie dlugo uplynelo FWD STREET KING 2010 !
Teraz to nie wiem czego Ci zyczyc utrzymania sie w stawce chyba ? A co do napedu syncro/haldex luki ma swoje zdanie , w sumie nie glupie by to bylo , ale ostatecznie w klasie 4x4 Turbo trzeba by sie znow sporo napocic ( np golf daniela itp) , a tak to lepiej trzymac sie juz swojej klasy FWD TURBO i łoic co sie da tym Vr-em VR6T Rulez no i ten dzwiek odcinki , tego nie moge zapomniec po łodzi......... Szacun za zapał i dopinanie swego. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
pozostaje tylko pogratulowac osiagow . Jak widac na zalaczonym obrazku nie zawsze najwazniejsze sa wykresy z hamowni . mk3 pokazalo co potrafi
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
zapomniałem o najważniejszej modyfikacji, mianowicie o przegrodzie oddzielającej komorę silnika od filtra powietrza
![]() przegroda obniżyła temperaturę na wyjściu z Ic o 10stopni swój samochód hamuję średnio raz w roku, bo tak naprawę liczy się dla mnie jak jeździ a nie jaką ma moc. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
szybki ten vrt i seryjne tloki to wytrzymuja, chodz ame-racing mial 723KM na seryjnych tlokach Projekt nie obszedł się bez kilku wpadek począdki strojenia silnika na MSie nie były łatwe a tak wygląda tłok przy doładowaniu 1bar i około 360KM ![]() ![]() ![]() z powodu zbyt wczesnego zapłonu który spowodował spalanie stukanie stopił się tłok -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Też jestem tego zdania ,że obniży temp.....,ale uważaj zaraz napiszą userzy ,ze to bez sensu...bo i tak w turbosprężarce powietrze nagrzeje się do max temperatury
![]() Gratuluje szybkiego kompakta Z czego kolektor ssący?? -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 06:59 |