Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 11:43
Post #21


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Pora na jakieś osiągi
samochód był hamowany na dwóch hamowniach jeszcze na fabrycznych wałkach
przy 0.7Bar wyhamowane 305 KM
na tej konfiguracji samochód robił jakieś ET13,5s
później próbowałem go hamować ale się nie udało.
w tej chwili samochód jest rekordzistą w klasie STREET FWD i na 1/4 mili mili robi 215 km/h przy ET 12,2x i przy dobrej pogodzie



Silnik powinien w tej chwili generować moc nie taką jak mamba napisał ale coś około 600++HP


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 09 Aug 2010 - 11:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Mon, 09 Aug 2010 - 11:54
Post #22


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(luklam @ Mon, 09 Aug 2010 - 11:43) *
samochód był hamowany na dwóch hamowniach jeszcze na fabrycznych wałkach
przy 0.7Bar wyhamowane 305 KM


no to niezły winik...
a jak było po samych wałkach ? widać że chce się wysoko kręcić, jak ustawiona jest odcinka... gdzie masz moc max teraz ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 11:56
Post #23


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin








--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 12:05
Post #24


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(aw69 @ Mon, 09 Aug 2010 - 11:27) *
ponawiam pytanie o kolektor wydechowy


jeśli chodzi o kolektor to jest wykonany z kwasówki ma już ponad rok i na razie nie ma śladu pęknięć
grubość ścianek rur to zaledwie 1.5mm
w samochodzie słychać jak rury grają gdy uderzają o nie spaliny


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Mon, 09 Aug 2010 - 14:17
Post #25


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





szybki ten vrt i seryjne tloki to wytrzymuja, chodz ame-racing mial 723KM na seryjnych tlokach


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 15:10
Post #26


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





w samochodzie miękka odcinka jest ustawiona na niecałe 7800obr a maksymalną moc jest trochę wcześniej, ale tak naprawdę to jak pojadę na hamownie to się okaże

fakt faktem seryjne tłoki wytrzymują wiele tylko nie może się pojawić spalanie stukowe bo lecą wtedy od razu


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 09 Aug 2010 - 16:51
Post #27


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Czy poza walkami było coś robione przy głowicy?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 09 Aug 2010 - 17:48
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





kizior przeokrutny smile.gif dzwiek szarpie suty .............. jak juz pisali jak honda smile.gif

z tą maska etc ;D totalny sleeper ;D



--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Mon, 09 Aug 2010 - 17:59
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Fajne auto, szkoda ze uzywane do 1/4.
gratuluje prodzektu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 09 Aug 2010 - 18:15
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Mieszczanin @ Mon, 09 Aug 2010 - 17:59) *
Fajne auto, szkoda ze uzywane do 1/4.


A do czego chciałbyś używać VR6T w tej budzie ?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 09 Aug 2010 - 18:38
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Z tym stosunkiem wyglądu do osiągów tworzy jakby nowy trend. Swietny projekt wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Mon, 09 Aug 2010 - 19:07
Post #32


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





CYTAT(Kenet @ Mon, 09 Aug 2010 - 18:15) *
A do czego chciałbyś używać VR6T w tej budzie ?

pewnie do driftow biggrin.gif

fura kozak:D na jakich oponach jezdzisz ?? bo start fajnie wyglada


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 21:01
Post #33


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





oprócz wałków zostały zmienione sprężyny i prze polerowane kanały dolotowe i wydechowe.

Turbina w samochodzie budzi się dopiero powyżej 4500obr jeśli się nie przekracza tych obrotów to można jeździć do sklepu na zakupy.

Do jazdy na codzień mam założone opony toyo T1R 225/40/16 na 9" feldze.
z przodu opony starczają max na pół roku a z tyłu jeszcze nie wymieniałem.
a do po ścigania się mam opony TOYO R888 235/50/15 i dopiero na tych oponach samochód przyspiesza
na zwykłych oponach łapie trakcje dopiero po wyżej 190km/h hehe


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pracownik Lama&Lama_*
post Mon, 09 Aug 2010 - 21:10
Post #34









Miałem okazje przejechać tym "diabłem prędkości".Stwierdzam fakt ze ten samochód trudno by było wyprzedzić tongue.gif
Jeśli można to proszę o zdjęcia pucharów tongue.gif


P.S jutro mnie nie zabijcie w pracy:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 09 Aug 2010 - 21:25
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(luklam @ Mon, 09 Aug 2010 - 21:01) *
oprócz wałków zostały zmienione sprężyny i prze polerowane kanały dolotowe i wydechowe.

Turbina w samochodzie budzi się dopiero powyżej 4500obr jeśli się nie przekracza tych obrotów to można jeździć do sklepu na zakupy.

Do jazdy na codzień mam założone opony toyo T1R 225/40/16 na 9" feldze.
z przodu opony starczają max na pół roku a z tyłu jeszcze nie wymieniałem.
a do po ścigania się mam opony TOYO R888 235/50/15 i dopiero na tych oponach samochód przyspiesza
na zwykłych oponach łapie trakcje dopiero po wyżej 190km/h hehe


nie myslales o napedzie na 4 lapy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 09 Aug 2010 - 22:16
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





lukasz - widze ze chyba sie troszke przyczynilem do napisania pare slow o autku po zawodach Łodzi jak zobaczylem jak to idzie no a potem cala historie auta to juz wiedzialem ze nie tylko VR-ka ale Ty masz duzy potencjal, checi i zapal no i nie dlugo uplynelo FWD STREET KING 2010 !

Teraz to nie wiem czego Ci zyczyc utrzymania sie w stawce chyba ?
A co do napedu syncro/haldex luki ma swoje zdanie , w sumie nie glupie by to bylo , ale ostatecznie w klasie 4x4 Turbo trzeba by sie znow sporo napocic ( np golf daniela itp) , a tak to lepiej trzymac sie juz swojej klasy FWD TURBO i łoic co sie da tym Vr-em

VR6T Rulez no i ten dzwiek odcinki , tego nie moge zapomniec po łodzi.........

Szacun za zapał i dopinanie swego.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 09 Aug 2010 - 22:37
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





pozostaje tylko pogratulowac osiagow . Jak widac na zalaczonym obrazku nie zawsze najwazniejsze sa wykresy z hamowni . mk3 pokazalo co potrafi


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 23:11
Post #38


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





zapomniałem o najważniejszej modyfikacji, mianowicie o przegrodzie oddzielającej komorę silnika od filtra powietrza

przegroda obniżyła temperaturę na wyjściu z Ic o 10stopni

swój samochód hamuję średnio raz w roku, bo tak naprawę liczy się dla mnie jak jeździ a nie jaką ma moc.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 09 Aug 2010 - 23:27
Post #39


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





CYTAT(sajmonvrt @ Mon, 09 Aug 2010 - 14:17) *
szybki ten vrt i seryjne tloki to wytrzymuja, chodz ame-racing mial 723KM na seryjnych tlokach


Projekt nie obszedł się bez kilku wpadek począdki strojenia silnika na MSie nie były łatwe
a tak wygląda tłok przy doładowaniu 1bar i około 360KM





z powodu zbyt wczesnego zapłonu który spowodował spalanie stukanie stopił się tłok


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 09 Aug 2010 - 23:28
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Też jestem tego zdania ,że obniży temp.....,ale uważaj zaraz napiszą userzy ,ze to bez sensu...bo i tak w turbosprężarce powietrze nagrzeje się do max temperatury biggrin.gif

Gratuluje szybkiego kompakta

Z czego kolektor ssący??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 06:59