Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
daniel1d11
post Sun, 03 Oct 2010 - 22:40
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





na dwójce jest ok 100km/h przy ok 7.5tyś obr.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Oct 2010 - 22:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
luklam
post Sun, 03 Oct 2010 - 23:03
Post #182


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





ja na org skrzyni przy 7700obr na 1 biegu mam niecałe 75km a na 2birgu 130km, czyli w szustce skrzyni dwójka jest pomiędzy moją 1 a 2.
Wydaje mi się że jak popracuje nad Lagiem w swojej turbinie to na sześciobiegowej skrzyni będe mógł ruszać na 2 biegu i kończył będe na 5 biegu, czuli ogólnie nie najgorzej.
4 zmiany biegów czyli tyle samo co na org skrzyni.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Tue, 05 Oct 2010 - 00:14
Post #183


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





CYTAT(luklam @ Sun, 03 Oct 2010 - 23:03) *
4 zmiany biegów czyli tyle samo co na org skrzyni.

niewiem jak ty to robisz , ale ja zawsze słysze trzy zmiany biegów... powiedzmy ze startujesz z 1-ki to konczysz na 4-ce...a nie na 5-ce wink.gif

hehe dla porównania to ja 130 mam max na 3biegu...


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 05 Oct 2010 - 10:27
Post #184


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(klima @ Tue, 05 Oct 2010 - 00:14) *
niewiem jak ty to robisz , ale ja zawsze słysze trzy zmiany biegów... powiedzmy ze startujesz z 1-ki to konczysz na 4-ce...a nie na 5-ce wink.gif

hehe dla porównania to ja 130 mam max na 3biegu...

no fakt skrzynia ze starego vr-a 12V w golfie III/corrado jest mega dluga... co w turbo jest zaleta , ale startowanie z dwojki powinno przyniesc podobny efekt na skrzyni 6 gang , no i wytrzymywac powinna wiecej


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chosen
post Tue, 05 Oct 2010 - 11:30
Post #185


Rookie
Dołączył: Mon, 27 September 2010





ciekawe jaki będzie wtedy problem z trakcją, bo nie wątpliwie będzie gorzej niz teraz....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Tue, 05 Oct 2010 - 11:43
Post #186


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Przy starcie z 2 to będzie mniejszy problem z trakcją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Tue, 05 Oct 2010 - 11:48
Post #187


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Faktycznie pomyliłem się ja robię 3 zmiany biegów a nie 4
Z trakcją nie powinno być gorzej jeśli będę startował z niższych obrotów, zastanawia mnie też jak będzie się zachowywał samochód na 2 biegu gdy obniżę mu odcinkę np na 5tyś, bo słyszałem że w dragu często to stosują


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 05 Oct 2010 - 14:56
Post #188


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





lukasz a nie myslales o progresywnym doladowaniu - tj na pierwszym biegu doladowanie ograniczasz tak zeby miec jak najlepsza trakcje a kolejny bieg to juz np 80% doladowania , a potem juz 100%


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Tue, 05 Oct 2010 - 19:18
Post #189


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Aktualnie jeżdze w takiej konfiguracji.
problem jest w tym aby przy starcie silnik nie zszedł za bardzo z obrotów, po to żeby turbina nie wyhamowała, ale żeby się nie wkręcał za bardzo po to żeby zbytnio opon nie palić


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 05 Oct 2010 - 21:47
Post #190


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Wydaje sie ze poki co znalazles zloty srodek.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Thu, 07 Oct 2010 - 23:37
Post #191


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





mam na oku skrzynie z sharana 2.8 V6 6birgową.
zastanawia mnie czy nie jest ona krótsza od skrzyni z golfa, Ktoś wie coś na ten temat?



gościu ma też do sprzedania cały silnik tyle że ma pękniętą głowice ale dół jest ok. jak by kto potrzebował to na PW.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert_1.9PD
post Sun, 10 Oct 2010 - 17:03
Post #192


User
Dołączył: Sat, 31 March 2007
Skąd: TURBOELITA.PL





pytanie techniczne... nie masz efektU "TURBO SURGE" jak wstaje takie duze turbo??? tak zwane pompowanie turbiny?? ja mam 2 x vr6 turbo. W jednym gt35 i jest dosyc duze to zjawisko, a ladujemy narazie 1,65bar.... przy wstawaniu na 5 biegu od 3000 do ok 4000obr sprezarka pompuje i faluje doladowanie - (silnik nie przyjmuje cisnienia) i dopiero wyzej doladowanie sie utrzymuje rowno do konca....

na mniejszych biegach te zjawisko jest krocej..

walki mam seryjne.. moze sprawa walkow by rozwiazala zagadke?

http://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU&feature=fvsr

cos takiego mam tylko o bardzo duzej czestotliwosci


--------------------
ET 10.42
TURBOELITA.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Sun, 10 Oct 2010 - 21:29
Post #193


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Prawda jest taka że źle dobrałeś turbine do silnika, turbina przechodzi poza Surge Limit i zaczyna pracować niestabilnie, może to doprowadzić do uszkodzenia wirnika sprężarki.

ja znam cztery sposoby zapobiegania temu zjawisku.

1 tak jak napisałeś możesz zmienić wałki na sportowa choć nie jest to pewne że ci to pomoże bo jeśli wałki zwiększą zapotrzebowanie silnika na powietrze to nie ma pewności czy wystarczająco a ostre wałki mogą ten efekt nawet zintensyfikować bo ostre wałki zwiększają zapotrzebowanie silnika na powietrze ale dopiero na wysokich obrotach.

2 Można zmienić gorącą strone turbiny na większą turbina będzie puźniej wstawać i wszystko będzie ok
3 Przypuszczam że na doładowaniu np 1 bar nie ma takiego zjawiska więc wtedy można ograniczyć doładowanie przy niskich obrotach do np 1bar i
podnieść je do 1.6bar powyżej 4000obr.

4 ostatni sposub taki najmniej fachowy to założyć zwężkę przed turbiną.

Ja też miałem problem z tym. Wszystko u mnie było ok gdy miałem dolot 70mm i orginalny Filtr powietrza, wszystko zmieniło się gdy założyłem stożek i dolot 100mm. dopiero po zamontowaniu zwężki 60mm średnicy turbina zaczeła znowu pracować stabilnie i nie pogorszyło to osiągów samochodu.
Teraz mam jeszcze większe turbo niż te co miałem z nim problem ale wstaje przy 5tyś i wszystko jest jak na razie ok.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert_1.9PD
post Mon, 11 Oct 2010 - 03:29
Post #194


User
Dołączył: Sat, 31 March 2007
Skąd: TURBOELITA.PL





na walkach 288st efekt tez wystepuje, wiec pozostaje zmniejszyc dolot... mam teraz 100mm rure i stozek 100mm... myslisz, ze srednica 70mm bedzie ok? i w ktorym miejscu to zwezenie? czy na calej dlugosci 70mm i stozek tez na 70mm?

a co do walkow to juz nie mam 4biegu;)


--------------------
ET 10.42
TURBOELITA.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 11 Oct 2010 - 13:27
Post #195


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





W sumie chodzi oto żeby zwężka nie robiła zawirowań powietrza, chyba najlepiej by było żeby cały dolot był mniejszy a średnicę rury albo samej zwężki to musiż dobrać doświadczalnie

ty masz turbine firmy garrett czy innej.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert_1.9PD
post Tue, 12 Oct 2010 - 21:34
Post #196


User
Dołączył: Sat, 31 March 2007
Skąd: TURBOELITA.PL





GARRETT GT35 na flanszy T4

ostatni pomiar na seryjnych walkach:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41428b0f7132178f.html

a teraz wlecialy walki 288 TT i urwaly 4bieg.. - nie zdazylem zmierzyc;/


--------------------
ET 10.42
TURBOELITA.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Wed, 13 Oct 2010 - 19:55
Post #197


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Jak 4bieg ci się sypnoł to musiał być bardzo umęczony raczej żadko pada.

Jak na 1.6 bar to spoko moment ci wyszedł na org wałkach. nie wiem jaki masz kolektor ssący ale jeśli oryginalny to jak założył byś krótki sportowy to byłbyś z 40koni do przodu.

jak uda ci się go wyhamować na nowych wałkach do puść linka bo powinno być grubo.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:02
Post #198


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





W ramach zimowej nudy nagrałem sobie filmik z szoferki
Niestety droga była wilgotna i był problem z trakcją


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:15
Post #199


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Bardzo slabo!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 18 Jan 2011 - 00:26
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Heh... No ja wiem, że klasa FWD musi mieć mistrzów, ale wolałbym mieć połowę tej mocy - trakcja jest masakryczna.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:34