![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
na dwójce jest ok 100km/h przy ok 7.5tyś obr.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
ja na org skrzyni przy 7700obr na 1 biegu mam niecałe 75km a na 2birgu 130km, czyli w szustce skrzyni dwójka jest pomiędzy moją 1 a 2.
Wydaje mi się że jak popracuje nad Lagiem w swojej turbinie to na sześciobiegowej skrzyni będe mógł ruszać na 2 biegu i kończył będe na 5 biegu, czuli ogólnie nie najgorzej. 4 zmiany biegów czyli tyle samo co na org skrzyni. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
4 zmiany biegów czyli tyle samo co na org skrzyni. niewiem jak ty to robisz , ale ja zawsze słysze trzy zmiany biegów... powiedzmy ze startujesz z 1-ki to konczysz na 4-ce...a nie na 5-ce ![]() hehe dla porównania to ja 130 mam max na 3biegu... -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
niewiem jak ty to robisz , ale ja zawsze słysze trzy zmiany biegów... powiedzmy ze startujesz z 1-ki to konczysz na 4-ce...a nie na 5-ce ![]() hehe dla porównania to ja 130 mam max na 3biegu... no fakt skrzynia ze starego vr-a 12V w golfie III/corrado jest mega dluga... co w turbo jest zaleta , ale startowanie z dwojki powinno przyniesc podobny efekt na skrzyni 6 gang , no i wytrzymywac powinna wiecej -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 September 2010 ![]() |
ciekawe jaki będzie wtedy problem z trakcją, bo nie wątpliwie będzie gorzej niz teraz....
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Przy starcie z 2 to będzie mniejszy problem z trakcją.
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Faktycznie pomyliłem się ja robię 3 zmiany biegów a nie 4
Z trakcją nie powinno być gorzej jeśli będę startował z niższych obrotów, zastanawia mnie też jak będzie się zachowywał samochód na 2 biegu gdy obniżę mu odcinkę np na 5tyś, bo słyszałem że w dragu często to stosują -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
lukasz a nie myslales o progresywnym doladowaniu - tj na pierwszym biegu doladowanie ograniczasz tak zeby miec jak najlepsza trakcje a kolejny bieg to juz np 80% doladowania , a potem juz 100%
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Aktualnie jeżdze w takiej konfiguracji.
problem jest w tym aby przy starcie silnik nie zszedł za bardzo z obrotów, po to żeby turbina nie wyhamowała, ale żeby się nie wkręcał za bardzo po to żeby zbytnio opon nie palić -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Wydaje sie ze poki co znalazles zloty srodek.
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
mam na oku skrzynie z sharana 2.8 V6 6birgową.
zastanawia mnie czy nie jest ona krótsza od skrzyni z golfa, Ktoś wie coś na ten temat? gościu ma też do sprzedania cały silnik tyle że ma pękniętą głowice ale dół jest ok. jak by kto potrzebował to na PW. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
pytanie techniczne... nie masz efektU "TURBO SURGE" jak wstaje takie duze turbo??? tak zwane pompowanie turbiny?? ja mam 2 x vr6 turbo. W jednym gt35 i jest dosyc duze to zjawisko, a ladujemy narazie 1,65bar.... przy wstawaniu na 5 biegu od 3000 do ok 4000obr sprezarka pompuje i faluje doladowanie - (silnik nie przyjmuje cisnienia) i dopiero wyzej doladowanie sie utrzymuje rowno do konca....
na mniejszych biegach te zjawisko jest krocej.. walki mam seryjne.. moze sprawa walkow by rozwiazala zagadke? http://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU&feature=fvsr cos takiego mam tylko o bardzo duzej czestotliwosci -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Prawda jest taka że źle dobrałeś turbine do silnika, turbina przechodzi poza Surge Limit i zaczyna pracować niestabilnie, może to doprowadzić do uszkodzenia wirnika sprężarki.
ja znam cztery sposoby zapobiegania temu zjawisku. 1 tak jak napisałeś możesz zmienić wałki na sportowa choć nie jest to pewne że ci to pomoże bo jeśli wałki zwiększą zapotrzebowanie silnika na powietrze to nie ma pewności czy wystarczająco a ostre wałki mogą ten efekt nawet zintensyfikować bo ostre wałki zwiększają zapotrzebowanie silnika na powietrze ale dopiero na wysokich obrotach. 2 Można zmienić gorącą strone turbiny na większą turbina będzie puźniej wstawać i wszystko będzie ok 3 Przypuszczam że na doładowaniu np 1 bar nie ma takiego zjawiska więc wtedy można ograniczyć doładowanie przy niskich obrotach do np 1bar i podnieść je do 1.6bar powyżej 4000obr. 4 ostatni sposub taki najmniej fachowy to założyć zwężkę przed turbiną. Ja też miałem problem z tym. Wszystko u mnie było ok gdy miałem dolot 70mm i orginalny Filtr powietrza, wszystko zmieniło się gdy założyłem stożek i dolot 100mm. dopiero po zamontowaniu zwężki 60mm średnicy turbina zaczeła znowu pracować stabilnie i nie pogorszyło to osiągów samochodu. Teraz mam jeszcze większe turbo niż te co miałem z nim problem ale wstaje przy 5tyś i wszystko jest jak na razie ok. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
na walkach 288st efekt tez wystepuje, wiec pozostaje zmniejszyc dolot... mam teraz 100mm rure i stozek 100mm... myslisz, ze srednica 70mm bedzie ok? i w ktorym miejscu to zwezenie? czy na calej dlugosci 70mm i stozek tez na 70mm?
a co do walkow to juz nie mam 4biegu;) -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
W sumie chodzi oto żeby zwężka nie robiła zawirowań powietrza, chyba najlepiej by było żeby cały dolot był mniejszy a średnicę rury albo samej zwężki to musiż dobrać doświadczalnie
ty masz turbine firmy garrett czy innej. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
GARRETT GT35 na flanszy T4
ostatni pomiar na seryjnych walkach: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41428b0f7132178f.html a teraz wlecialy walki 288 TT i urwaly 4bieg.. - nie zdazylem zmierzyc;/ -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Jak 4bieg ci się sypnoł to musiał być bardzo umęczony raczej żadko pada.
Jak na 1.6 bar to spoko moment ci wyszedł na org wałkach. nie wiem jaki masz kolektor ssący ale jeśli oryginalny to jak założył byś krótki sportowy to byłbyś z 40koni do przodu. jak uda ci się go wyhamować na nowych wałkach do puść linka bo powinno być grubo. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
W ramach zimowej nudy nagrałem sobie filmik z szoferki
Niestety droga była wilgotna i był problem z trakcją -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Bardzo slabo!
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Heh... No ja wiem, że klasa FWD musi mieć mistrzów, ale wolałbym mieć połowę tej mocy - trakcja jest masakryczna.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 06:34 |