![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1061
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Jeżeli corvett dzisiaj w najlepszym przejeździe zrobiła 9,3 to ciężko żeby Łukasz walił 9tki w takich warunkach tym bardziej że startował bez napinki z obniżonym o 0,5 bara doładowaniem ,a i tak zrobił 10,3... ciekawe jak niemieckie bolidy spisywały by się na dragstripie w kamieniu śląskim na wilgotnych poklejonych lepikiem betonowych płytach i wiatrem wiejącym 40km/h prosto w twarz....bądźmy poważni....:-)
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1062
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jeżeli corvett dzisiaj w najlepszym przejeździe zrobiła 9,3 to ciężko żeby Łukasz walił 9tki w takich warunkach tym bardziej że startował bez napinki z obniżonym o 0,5 bara doładowaniem ,a i tak zrobił 10,3... ciekawe jak niemieckie bolidy spisywały by się na dragstripie w kamieniu śląskim na wilgotnych poklejonych lepikiem betonowych płytach i wiatrem wiejącym 40km/h prosto w twarz....bądźmy poważni....:-) No wlasnie ty w tym momencie nie jestes powazny skoro uwazasz ze VTG jechalo pelna moca ....uwazasz ze oni pojechali bic rekordy do kamienia ?? Pojechali bo pewnie zostali zaproszeni i w dupie mieli ten smitnikowaty tor i katowanie samochodu ktore i tak nie przyniesie wynikow . ps Skoro jestes tak ciekawy konfrontacji Lukasza samochodu z niemieckimi wozidlami , to zaplac Lukaszowi transport samochodu do niemiec , a bedzie mogl to skonfrontowac . Wtedy Twoja ciekawosc zostanie rozwiana , a i pewnie Lukasza zyciowe ET sie poprawi -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1063
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Ale na litość boską:-), przecież każdy wie że VTG jechało na jakimś śmiesznym doładowaniu,tu nie o to chodzi ...wczoraj corvetta na takim samym śmiesznym doładowaniu zrobiła 8,8 ...,dzisiaj nie było warunków na dobre czasy i chyba każdy kto był dzisiaj na tym lotnisku potwierdzi moje zdanie...
Generalnie taki był kontekst mojej wypowiedzi... I mówiąc szczerze nie jestem ciekaw konfrontacji Łukasza z niemieckimi projektami bo to rzeczywiście inna liga przede wszystkim finansowa, z resztą sam Łukasz ma to w dupie bo jak widać nie jeździ do Niemiec bić rekordów tylko podjeżdża z uśmiechem na twarzy swoim golfem z opadniętym zderzakiem do kamienia i dostarcza sobię i ludziom radochę i chyba niektórzy na tym forum powinni zrozumieć że oto w tym wszystkim chodzi... i tyle ... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1064
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale na litość boską:-), przecież każdy wie że VTG jechało na jakimś śmiesznym doładowaniu,tu nie o to chodzi ...wczoraj corvetta na takim samym śmiesznym doładowaniu zrobiła 8,8 ...,dzisiaj nie było warunków na dobre czasy i chyba każdy kto był na tym dzisiaj na tym lotnisku potwierdzi moje zdanie... Generalnie taki był kontekst mojej wypowiedzi... I mówiąc szczerze nie jestem ciekaw konfrontacji Łukasza z niemieckimi projektami bo to rzeczywiście inna liga przede wszystkim finansowa, z resztą sam Łukasz ma to w dupie bo jak widać nie jeździ do Niemiec bić rekordów tylko podjeżdża z uśmiechem na twarzy swoim golfem z opadniętym zderzakiem do kamienia i dostarcza sobię i ludziom radochę i chyba niektórzy na tym forum powinni zrozumieć że oto w tym wszystkim chodzi... i tyle ... No widzisz ,ja o tym nie wiem , bo nie bylem , i pewnie gdybys w ten sposob napisal pierwszy post, to duzo latwiej doszlo by sie nam do porozumienia . Na to jak wyglada samochod Lukasza , robi i tak czasy wrecz masakryczne . Ja podziwiam Lukasza przede wszystkim za odwage , bo ja bym sie bal ![]() ps moze nastepnym razem uda sie pojechac 9 ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1065
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Generalnie rafalek chyba zgodzisz się ze mną że trzeba by było zakończyć te dywagacje kto jest szybszy, z fotelami czy bez.... bo zrobiła się z tego jakaś parodia trochę:-) Mamy w tym kraju 2 szybkie golfy i trzeba się cieszyć że są tacy ludzie jak cieplak który ma ciśnienie na wyniki i chwała mu za to bo wreszcie ktoś zobaczy za granicą że polacy też potrafią Zapier...lać... i Łukasz który od lat robi swoje ,bo bez nich polska scena 1/4 polegała by na pojedynkach GTRów z rs6... Mam nadzieję że ciekawych i szybkich projektów będzie coraz więcej i ćwiara w Polsce się trochę odrodzi bo poza tymi dwoma golfami i vtg to zabardzo nie mamy się czym chwalić za granicą, dlatego cieszmy się tym co mamy....tyle z mojej strony
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1066
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie zapominajmy o Rafale , pewnie tez bedzie walczył jeszcze w tym sezonie . Wkończ zakupił pt6766 wiec musi byc jakis progress , a w ubiegłym roku było juz całkiem niezle
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1067
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Nie zapominajmy o Rafale , pewnie tez bedzie walczył jeszcze w tym sezonie . Wkończ zakupił pt6766 wiec musi byc jakis progress , a w ubiegłym roku było juz całkiem niezle ![]() w sobote bedzie odpowiedz w ulezu rafal startuje wiec na starych gratach walil powtazalne 10.2 wiec na nowym setapie bedzie lepiej i kolega zapomnial ze mamy w polsce 3 mocne golfy i znajac wlascieli beda walily 9 i nadal gtry i rsy beda za nimi |
|
|
![]()
Post
#1068
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Przepraszam za OT...
Nie zapominajcie, ze mamy najszybsze rs6 c6 w Europie robiace 10,3 ![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#1069
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 10 December 2009 Skąd: Śląsk/Imielin ![]() |
Golf na te zawody był zestrojony na 700HP i na mecie robił ledwo 220km/h a standardowo robię trochę poniżej 240km/h
czas 10.3 pod wiatr i na nie zbyt przyczepnej nawierzchni i tak uważam za sukces Generalnie na zawodach testowałem procedurę ruszania z drugiego biegu. -------------------- Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
|
|
|
![]()
Post
#1070
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Dawaj Łukasz do uleza w ta sobote na meskim doladowaniu i pokaz niedowiarkom ze ty i golf nipowiedzieliscie ostatniego slowa
|
|
|
![]()
Post
#1071
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Fajnie wyglądał golf Łukasz stojący obok vetty na kresce. To jak pojedynek Dawida z Goliatem. Ale liczy się zabawa i wiem, że Łukasz bawił się tym jak nie każdy potrafi. Kornacki też podniecał się Golfem
![]() A tak jeszcze odnośnie Polskich i Niemieckich Golfów to jest nieco inny budżet, po Polskim mechanikom też nie brakuje umiejętności do zbudowania podobnych bolidów jak te niemieckie i jeśli chodzi o umiejętności to nie mamy się czego wstydzić. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#1072
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ja tam nie dostrzegam braków budżetowych w Pl . Cieplak pojechał przed chwila 100-200 w 3,7 sekundy to tylko 0,1 wolniej niz daniel kakoschke . Wiec tu chyba tez nie do końca masz racje , bo jednak bardziej chodzi o wiedzę niz o budżet . Pozdrawiam
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1073
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Rafalek to z kat ty wiesz ile lukasz ma w portfelu? On musi patrzec nad dzialalnoscia ifrmy i ma jeszcze rodzine na utrzymaniu i byl by idiata jal by cala kase ladowal w golfa. Lukasz jak by mial kase to juz dawno zrobil by lekka bude na dragowych kolach a uwiez mi lukasz umiejetnosci ma za tyle zeby zrobic szybki samochod na razie nie ma napinki ale jestem pewien ze bedziemy dzialac aby poprawic czasy ale to na pewno duzo pozniej
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#1074
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Od roku golf nie byl modyfikowany i to z powodu braku funduszy a nie wiedzy
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#1075
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Braki finansowe są w pl i to że cieplak jest na tą chwilę osamotniony w swoich osiągnięciach o tym świadczy, bo jak w 40mln kraju jest jeden może 2 samochody które potrafią aktualnie zrobić średnią 9tkę i może ze 3 które aspirują do robienia powtarzalnej 9tki to chyba coś jest nie tak....
Rafalek sam wiesz ile pracy i hajsu kosztował cieplaka taki progres jaki wykonał w tym roku...,same przejażdżki do niemiec ile kosztują... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1076
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafalek to z kat ty wiesz ile lukasz ma w portfelu? On musi patrzec nad dzialalnoscia ifrmy i ma jeszcze rodzine na utrzymaniu i byl by idiata jal by cala kase ladowal w golfa. Lukasz jak by mial kase to juz dawno zrobil by lekka bude na dragowych kolach a uwiez mi lukasz umiejetnosci ma za tyle zeby zrobic szybki samochod na razie nie ma napinki ale jestem pewien ze bedziemy dzialac aby poprawic czasy ale to na pewno duzo pozniej Nie wiem , i szczerze mowiac , nie interesuje mnie to . Wiem natomiast , ze Cieplak nie ma wiecej mocy niz Lukasz , wiec chyba nie do konca jest tak jak mowisz ,ale odpuszcze temat bo schodzi na niewlasciwy kierunek . _Uwazam ze wiele da sie poprawic przy stosunkowo nie wielkiem nakladem finansowym . Kiedys Twoj brat pisal cos o uszczelkach pod glowice do vr6 , i jak gdzies wspomnialem , ze wiedzialem o tym od dawna , to zapytal , dlaczego nie powiedzialem ... Wlasnie z tego powodu . Ty w dalszym ciagu twierdzisz ,ze posiadacie wiedze i informacje by uzyskac czasy ,a brakuje wam tylko kasy . Ja uwazam , ze gdyby tak bylo to nie testowalibyscie startow z drugiego biegu . Ale to tylko i wylacznie moje zdanie . Absolutnie nie neguje waszych umiejetnosci , ale Cieplak wygrywa skromnoscia i tym , ze chetnie slucha nowych propozycji ,a nie neguje i z gory zaklada ze wszystko wiem . Braki finansowe są w pl i to że cieplak jest na tą chwilę osamotniony w swoich osiągnięciach o tym świadczy, bo jak w 40mln kraju jest jeden może 2 samochody które potrafią aktualnie zrobić średnią 9tkę i może ze 3 które aspirują do robienia powtarzalnej 9tki to chyba coś jest nie tak.... Rafalek sam wiesz ile pracy i hajsu kosztował cieplaka taki progres jaki wykonał w tym roku...,same przejażdżki do niemiec ile kosztują... Tak , wyjazdy do de to akurat , nie najtansza zabawa ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1077
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Staramy sie wycisnac co se do jak naj mniekszym kosztem dlatego testujemy starty z dwojki nie robimy kosmicznych zmian bo nie ma sensu niszczyc cieszkiej budy z synchro ani zakladac klatki. Lepiej jakos poczekac i w pozniekszym terminie zrobic lekka bude. A ci co startuja na 1/4 znajom nas i wiedza ze sie wymieniamy zdaniem zdrowa konkurencja
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#1078
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
+ 1
Walczymy dość małymi budżetami. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#1079
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Zajęło mi to 40 sekund
,Albo coś z Rzeszowa Ale skończmy ten offtop , bo nikt nie napisał że drift to nuda, tylko że 1/4 jest tak samo atrakcyjna dla widza i niema problemu jej sprzedać w sposób komercyjny i tyle... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1080
|
|
User Dołączył: Sun, 11 May 2014 ![]() |
Drift jest atrakcyjny tylko w przejazdach finałowych, gdzie zawodnicy jadą w parach na maximum swoich mozliwości.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 11:33 |