Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 52 53 54 55 56 >  
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
lukfk
post Sun, 22 Jun 2014 - 23:30
Post #1061


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Jeżeli corvett dzisiaj w najlepszym przejeździe zrobiła 9,3 to ciężko żeby Łukasz walił 9tki w takich warunkach tym bardziej że startował bez napinki z obniżonym o 0,5 bara doładowaniem ,a i tak zrobił 10,3... ciekawe jak niemieckie bolidy spisywały by się na dragstripie w kamieniu śląskim na wilgotnych poklejonych lepikiem betonowych płytach i wiatrem wiejącym 40km/h prosto w twarz....bądźmy poważni....:-)


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Jun 2014 - 23:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sun, 22 Jun 2014 - 23:47
Post #1062


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukfk @ Sun, 22 Jun 2014 - 23:30) *
Jeżeli corvett dzisiaj w najlepszym przejeździe zrobiła 9,3 to ciężko żeby Łukasz walił 9tki w takich warunkach tym bardziej że startował bez napinki z obniżonym o 0,5 bara doładowaniem ,a i tak zrobił 10,3... ciekawe jak niemieckie bolidy spisywały by się na dragstripie w kamieniu śląskim na wilgotnych poklejonych lepikiem betonowych płytach i wiatrem wiejącym 40km/h prosto w twarz....bądźmy poważni....:-)



No wlasnie ty w tym momencie nie jestes powazny skoro uwazasz ze VTG jechalo pelna moca ....uwazasz ze oni pojechali bic rekordy do kamienia ?? Pojechali bo pewnie zostali zaproszeni i w dupie mieli ten smitnikowaty tor i katowanie samochodu ktore i tak nie przyniesie wynikow .

ps Skoro jestes tak ciekawy konfrontacji Lukasza samochodu z niemieckimi wozidlami , to zaplac Lukaszowi transport samochodu do niemiec , a bedzie mogl to skonfrontowac . Wtedy Twoja ciekawosc zostanie rozwiana , a i pewnie Lukasza zyciowe ET sie poprawi


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 23 Jun 2014 - 00:12
Post #1063


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Ale na litość boską:-), przecież każdy wie że VTG jechało na jakimś śmiesznym doładowaniu,tu nie o to chodzi ...wczoraj corvetta na takim samym śmiesznym doładowaniu zrobiła 8,8 ...,dzisiaj nie było warunków na dobre czasy i chyba każdy kto był dzisiaj na tym lotnisku potwierdzi moje zdanie...
Generalnie taki był kontekst mojej wypowiedzi...
I mówiąc szczerze nie jestem ciekaw konfrontacji Łukasza z niemieckimi projektami bo to rzeczywiście inna liga przede wszystkim finansowa, z resztą sam Łukasz ma to w dupie bo jak widać nie jeździ do Niemiec bić rekordów tylko podjeżdża z uśmiechem na twarzy swoim golfem z opadniętym zderzakiem do kamienia i dostarcza sobię i ludziom radochę i chyba niektórzy na tym forum powinni zrozumieć że oto w tym wszystkim chodzi... i tyle ...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 23 Jun 2014 - 00:26
Post #1064


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukfk @ Mon, 23 Jun 2014 - 00:12) *
Ale na litość boską:-), przecież każdy wie że VTG jechało na jakimś śmiesznym doładowaniu,tu nie o to chodzi ...wczoraj corvetta na takim samym śmiesznym doładowaniu zrobiła 8,8 ...,dzisiaj nie było warunków na dobre czasy i chyba każdy kto był na tym dzisiaj na tym lotnisku potwierdzi moje zdanie...
Generalnie taki był kontekst mojej wypowiedzi...
I mówiąc szczerze nie jestem ciekaw konfrontacji Łukasza z niemieckimi projektami bo to rzeczywiście inna liga przede wszystkim finansowa, z resztą sam Łukasz ma to w dupie bo jak widać nie jeździ do Niemiec bić rekordów tylko podjeżdża z uśmiechem na twarzy swoim golfem z opadniętym zderzakiem do kamienia i dostarcza sobię i ludziom radochę i chyba niektórzy na tym forum powinni zrozumieć że oto w tym wszystkim chodzi... i tyle ...



No widzisz ,ja o tym nie wiem , bo nie bylem , i pewnie gdybys w ten sposob napisal pierwszy post, to duzo latwiej doszlo by sie nam do porozumienia . Na to jak wyglada samochod Lukasza , robi i tak czasy wrecz masakryczne . Ja podziwiam Lukasza przede wszystkim za odwage , bo ja bym sie bal smile.gif

ps moze nastepnym razem uda sie pojechac 9 wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Mon, 23 Jun 2014 - 00:50
Post #1065


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Generalnie rafalek chyba zgodzisz się ze mną że trzeba by było zakończyć te dywagacje kto jest szybszy, z fotelami czy bez.... bo zrobiła się z tego jakaś parodia trochę:-) Mamy w tym kraju 2 szybkie golfy i trzeba się cieszyć że są tacy ludzie jak cieplak który ma ciśnienie na wyniki i chwała mu za to bo wreszcie ktoś zobaczy za granicą że polacy też potrafią Zapier...lać... i Łukasz który od lat robi swoje ,bo bez nich polska scena 1/4 polegała by na pojedynkach GTRów z rs6... Mam nadzieję że ciekawych i szybkich projektów będzie coraz więcej i ćwiara w Polsce się trochę odrodzi bo poza tymi dwoma golfami i vtg to zabardzo nie mamy się czym chwalić za granicą, dlatego cieszmy się tym co mamy....tyle z mojej strony


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 23 Jun 2014 - 01:02
Post #1066


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nie zapominajmy o Rafale , pewnie tez bedzie walczył jeszcze w tym sezonie . Wkończ zakupił pt6766 wiec musi byc jakis progress , a w ubiegłym roku było juz całkiem niezle wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Mon, 23 Jun 2014 - 16:16
Post #1067


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 23 Jun 2014 - 01:02) *
Nie zapominajmy o Rafale , pewnie tez bedzie walczył jeszcze w tym sezonie . Wkończ zakupił pt6766 wiec musi byc jakis progress , a w ubiegłym roku było juz całkiem niezle wink.gif



w sobote bedzie odpowiedz w ulezu rafal startuje wiec na starych gratach walil powtazalne 10.2 wiec na nowym setapie bedzie lepiej i kolega zapomnial ze mamy w polsce 3 mocne golfy i znajac wlascieli beda walily 9 i nadal gtry i rsy beda za nimi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Mon, 23 Jun 2014 - 16:45
Post #1068


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Przepraszam za OT...

Nie zapominajcie, ze mamy najszybsze rs6 c6 w Europie robiace 10,3 smile.gif Wiec mozemy sie pochwalic i golfami i audi.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luklam
post Mon, 23 Jun 2014 - 18:45
Post #1069


Super User
Dołączył: Thu, 10 December 2009
Skąd: Śląsk/Imielin





Golf na te zawody był zestrojony na 700HP i na mecie robił ledwo 220km/h a standardowo robię trochę poniżej 240km/h
czas 10.3 pod wiatr i na nie zbyt przyczepnej nawierzchni i tak uważam za sukces
Generalnie na zawodach testowałem procedurę ruszania z drugiego biegu.


--------------------
Pierwsze Street AWD 9s w Polsce, Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Mon, 23 Jun 2014 - 20:48
Post #1070


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





Dawaj Łukasz do uleza w ta sobote na meskim doladowaniu i pokaz niedowiarkom ze ty i golf nipowiedzieliscie ostatniego slowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 25 Jun 2014 - 23:19
Post #1071


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Fajnie wyglądał golf Łukasz stojący obok vetty na kresce. To jak pojedynek Dawida z Goliatem. Ale liczy się zabawa i wiem, że Łukasz bawił się tym jak nie każdy potrafi. Kornacki też podniecał się Golfem smile.gif
A tak jeszcze odnośnie Polskich i Niemieckich Golfów to jest nieco inny budżet, po Polskim mechanikom też nie brakuje umiejętności do zbudowania podobnych bolidów jak te niemieckie i jeśli chodzi o umiejętności to nie mamy się czego wstydzić.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 26 Jun 2014 - 00:00
Post #1072


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ja tam nie dostrzegam braków budżetowych w Pl . Cieplak pojechał przed chwila 100-200 w 3,7 sekundy to tylko 0,1 wolniej niz daniel kakoschke . Wiec tu chyba tez nie do końca masz racje , bo jednak bardziej chodzi o wiedzę niz o budżet . Pozdrawiam


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 26 Jun 2014 - 08:08
Post #1073


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Rafalek to z kat ty wiesz ile lukasz ma w portfelu? On musi patrzec nad dzialalnoscia ifrmy i ma jeszcze rodzine na utrzymaniu i byl by idiata jal by cala kase ladowal w golfa. Lukasz jak by mial kase to juz dawno zrobil by lekka bude na dragowych kolach a uwiez mi lukasz umiejetnosci ma za tyle zeby zrobic szybki samochod na razie nie ma napinki ale jestem pewien ze bedziemy dzialac aby poprawic czasy ale to na pewno duzo pozniej


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 26 Jun 2014 - 08:09
Post #1074


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Od roku golf nie byl modyfikowany i to z powodu braku funduszy a nie wiedzy


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Thu, 26 Jun 2014 - 08:32
Post #1075


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Braki finansowe są w pl i to że cieplak jest na tą chwilę osamotniony w swoich osiągnięciach o tym świadczy, bo jak w 40mln kraju jest jeden może 2 samochody które potrafią aktualnie zrobić średnią 9tkę i może ze 3 które aspirują do robienia powtarzalnej 9tki to chyba coś jest nie tak....
Rafalek sam wiesz ile pracy i hajsu kosztował cieplaka taki progres jaki wykonał w tym roku...,same przejażdżki do niemiec ile kosztują...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 26 Jun 2014 - 09:19
Post #1076


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(LamaDawid @ Thu, 26 Jun 2014 - 08:08) *
Rafalek to z kat ty wiesz ile lukasz ma w portfelu? On musi patrzec nad dzialalnoscia ifrmy i ma jeszcze rodzine na utrzymaniu i byl by idiata jal by cala kase ladowal w golfa. Lukasz jak by mial kase to juz dawno zrobil by lekka bude na dragowych kolach a uwiez mi lukasz umiejetnosci ma za tyle zeby zrobic szybki samochod na razie nie ma napinki ale jestem pewien ze bedziemy dzialac aby poprawic czasy ale to na pewno duzo pozniej


Nie wiem , i szczerze mowiac , nie interesuje mnie to . Wiem natomiast , ze Cieplak nie ma wiecej mocy niz Lukasz , wiec chyba nie do konca jest tak jak mowisz ,ale odpuszcze temat bo schodzi na niewlasciwy kierunek . _Uwazam ze wiele da sie poprawic przy stosunkowo nie wielkiem nakladem finansowym .

Kiedys Twoj brat pisal cos o uszczelkach pod glowice do vr6 , i jak gdzies wspomnialem , ze wiedzialem o tym od dawna , to zapytal , dlaczego nie powiedzialem ... Wlasnie z tego powodu . Ty w dalszym ciagu twierdzisz ,ze posiadacie wiedze i informacje by uzyskac czasy ,a brakuje wam tylko kasy . Ja uwazam , ze gdyby tak bylo to nie testowalibyscie startow z drugiego biegu . Ale to tylko i wylacznie moje zdanie . Absolutnie nie neguje waszych umiejetnosci , ale Cieplak wygrywa skromnoscia i tym , ze chetnie slucha nowych propozycji ,a nie neguje i z gory zaklada ze wszystko wiem .


CYTAT(lukfk @ Thu, 26 Jun 2014 - 08:32) *
Braki finansowe są w pl i to że cieplak jest na tą chwilę osamotniony w swoich osiągnięciach o tym świadczy, bo jak w 40mln kraju jest jeden może 2 samochody które potrafią aktualnie zrobić średnią 9tkę i może ze 3 które aspirują do robienia powtarzalnej 9tki to chyba coś jest nie tak....
Rafalek sam wiesz ile pracy i hajsu kosztował cieplaka taki progres jaki wykonał w tym roku...,same przejażdżki do niemiec ile kosztują...



Tak , wyjazdy do de to akurat , nie najtansza zabawa sad.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 26 Jun 2014 - 10:08
Post #1077


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Staramy sie wycisnac co se do jak naj mniekszym kosztem dlatego testujemy starty z dwojki nie robimy kosmicznych zmian bo nie ma sensu niszczyc cieszkiej budy z synchro ani zakladac klatki. Lepiej jakos poczekac i w pozniekszym terminie zrobic lekka bude. A ci co startuja na 1/4 znajom nas i wiedza ze sie wymieniamy zdaniem zdrowa konkurencja


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Jun 2014 - 10:10
Post #1078


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





+ 1

Walczymy dość małymi budżetami.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Fri, 27 Jun 2014 - 08:07
Post #1079


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Zajęło mi to 40 sekund




,Albo coś z Rzeszowa




Ale skończmy ten offtop , bo nikt nie napisał że drift to nuda, tylko że 1/4 jest tak samo atrakcyjna dla widza i niema problemu jej sprzedać w sposób komercyjny i tyle...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eden1992
post Fri, 27 Jun 2014 - 08:42
Post #1080


User
Dołączył: Sun, 11 May 2014





Drift jest atrakcyjny tylko w przejazdach finałowych, gdzie zawodnicy jadą w parach na maximum swoich mozliwości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 52 53 54 55 56 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 11:33