![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1021
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Muli trochę przy przejściu z II na II z 500obr.min wyżej zakręcić i by było lala bez tej chwilowej zmółki...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1022
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dobrze, napisz do nich żeby zakręcili silnik do 10k to auto będzie się lepiej napędzać, na pewno o tym nie wiedzą.
|
|
|
![]()
Post
#1023
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2012 Skąd: warszawa ![]() |
Halo halo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1024
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Cisza przed burzą?!
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#1025
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Golfik aktualnie sobie stoi i ma się dobrze, w zasadzie 2 godziny roboty i byłby gotowy, na razie Łukasz ma ważniejsze sprawy..., myślę że jeżeli dojdzie do pierwszej konfrontacji może być bardzo ciekawie:-) prawdopodobnie Łukasz będzie 22czerwca w kamieniu śl. i pokaże co przygotował na ten sezon
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1026
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
Jaka konkurencja ,ten szybki golf jest dragowy
|
|
|
![]()
Post
#1027
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
Taka konkurencja że czas się liczy a nie klasa w której startujesz :]
-------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#1028
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce
|
|
|
![]()
Post
#1029
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce z całym szacunkiem ale co kogo to obchodzi? jest film jest czas naród to pamięta nie fakt że auto ma fotele bo w PL kiedyś były takie regulaminy a nie inne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1030
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
może poprostu cisza przed burzą hehe.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1031
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
obiecanki cacanki.....
|
|
|
![]()
Post
#1032
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
jednak 200kg to nie mała róznica
|
|
|
![]()
Post
#1033
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Projekt pokazał na co go stać szacun, ale nazywanie tego auta stricte street to chyba każdy zrozumieć powinien... za średnie 9 kciuki trzymam!
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#1034
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
Spokojnie panowie niema się co napinać co do wagi bo jak by Łukaszowi zależało na niej to już dawno by z niej zszedł...., poczekajcie do pierwszych startów i myślę że wszystkie wasze obawy zostaną rozwiane...:-)
-------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1035
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
200 kilo z auta: Całe wnętrze wywalić łącznie z deską, szyby z cieńkiej plexy, elementy wymienne nadwozia z laminatu (łącznie z płatem dachu), wyskrobanie wszystkich mat głuszących i jeszcze 100 kilo zabraknie do tych wspomnianych 200...
W driftowozach ciężko jest z auta wyskrobać 200 kilo gdzie wszystko trzyma się "na słowo honoru" (nie dosłownie) a przez nadkola od środka możesz zobaczyć ile jeszcze Ci bieżnika zostało... A Ty piszesz że Łukasz wyciągnie kanapę i fotel i zejdzie 200 kilo! Z ołowiu ma te fotele?! -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#1036
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 September 2013 ![]() |
A kto napisał że Łukasz wyciągnie kanape i fotele i zejdzie 200kg ,bo chyba nie doczytałem???
Tak jak pisałem jak by mu zależało to wyjebał by wszystko i jeździł by w drag,ale jak widać nie zależy mu na tym i spokojnie robi swoje ,a nie słucha mądrości napinaczy na forum... -------------------- W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
|
|
|
![]()
Post
#1037
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Wczoraj gadałem z Łukaszem dokładnie na ten temat, z tego co wiem nie ma żadnych dokładniejszych planów wywalania czegokolwiek z Golfa. 200 kilo to juz lekki problem, ale on nawet na felgach 17 ma dużo do zyskania, bo waza po kilkanaście koło sztuka, a bez problemu można kupić takie po 8 Kg, nie? Do tego lżejsze Profile od Styka, plan odchudzenia może być długi:)
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#1038
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Ja mogę dodać tylko różnice w masie takich setupów :
Moj MkII TDI z 2 fotelami z mazdy MX3 , w środku deska rozdzielcza z zegarami, brak boczków drzwi ,brak kanapy, brak wygłuszeń , seryjne elementy blacharskie i koła stalowe 15" = 950kg bez paliwa . Teraz go wyprułem do cna, wycięte wzmocnienia maski + klapy, szyby z poliwęglanu ( prócz przedniej czołowej i od kierowcy ) , alusy z audi A3 ( lekkie 5.6kg/szt) , wycięte drzwi , wywalone mechanizmy opuszczania szyb, wywalona deska , pochechłany otwornicami tył auta ( pas i słupek C ) , 1 fotel Bimarco C , mniejszy zbiornik paliwa ( ale auto bez paliwa ważone ) = 805kg |
|
|
![]()
Post
#1039
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
A kto napisał że Łukasz wyciągnie kanape i fotele i zejdzie 200kg ,bo chyba nie doczytałem??? Kolega wyżej napisał: 200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce To jeżeli ktoś czyta ze zrozumieniem, to analiogiczne dorzucić 200 Krzyśkowi to, to samo co Łukaszowi zabrać 200? Tak? Jeżeli ktoś pisze że "wrzucić 200 kilo do środka" to dla mnie znaczy że w Golfie Lamika we wnętrzu jest zbędne 200 kilo. -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]()
Post
#1040
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
jeszcze kierowców wyślijcie na saunę przed zawodami, żeby zbić masę
Właśnie, może by tak utworzyć klasę wyścigową dla zawodników o ważących ponad 100kg, albo z BMI powyżej 25? Znam kilku, którzy by się ucieszyli. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 17:36 |