Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 50 51 52 53 54 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
Coobcio
post Sun, 16 Mar 2014 - 16:35
Post #1021


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Muli trochę przy przejściu z II na II z 500obr.min wyżej zakręcić i by było lala bez tej chwilowej zmółki...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Mar 2014 - 16:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Mon, 17 Mar 2014 - 11:38
Post #1022


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Dobrze, napisz do nich żeby zakręcili silnik do 10k to auto będzie się lepiej napędzać, na pewno o tym nie wiedzą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen_16v_kr
post Fri, 30 May 2014 - 15:39
Post #1023


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2012
Skąd: warszawa





Halo halo smile.gif coś się dzieje z golfem ? bo konkurencja daje ognia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Fri, 30 May 2014 - 17:55
Post #1024


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Cisza przed burzą?!


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Fri, 30 May 2014 - 18:31
Post #1025


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Golfik aktualnie sobie stoi i ma się dobrze, w zasadzie 2 godziny roboty i byłby gotowy, na razie Łukasz ma ważniejsze sprawy..., myślę że jeżeli dojdzie do pierwszej konfrontacji może być bardzo ciekawie:-) prawdopodobnie Łukasz będzie 22czerwca w kamieniu śl. i pokaże co przygotował na ten sezon


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krys500
post Fri, 30 May 2014 - 20:36
Post #1026


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





Jaka konkurencja ,ten szybki golf jest dragowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Fri, 30 May 2014 - 20:46
Post #1027


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Taka konkurencja że czas się liczy a nie klasa w której startujesz :]


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krys500
post Fri, 30 May 2014 - 21:46
Post #1028


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 30 May 2014 - 22:27
Post #1029


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Krys500 @ Fri, 30 May 2014 - 21:46) *
200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce



z całym szacunkiem ale co kogo to obchodzi? jest film jest czas naród to pamięta nie fakt że auto ma fotele bo w PL kiedyś były takie regulaminy a nie inne smile.gif uważasz że 900konny golf 2ka jest uliczny bo ma fotele ? smile.gif ja bardzo szanuje Lukasza za to co zrobił, ale jak sam Dawid mi kiedyś napisał to są extreme street smile.gif czyli takie dragi z fotelami wink.gif wystarczy że organizatorzy zmienią zasady na np takie które przez osiągnięcie czasu auto jest w klasie drag/profi zwał jak zwał i Łukasz wywali wnętrze na śmieci w 5minut o ile już tego nieogarnął smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 30 May 2014 - 23:13
Post #1030


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





może poprostu cisza przed burzą hehe.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 31 May 2014 - 02:38
Post #1031


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





obiecanki cacanki.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Sat, 31 May 2014 - 03:00
Post #1032


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





jednak 200kg to nie mała róznica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 31 May 2014 - 06:16
Post #1033


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Projekt pokazał na co go stać szacun, ale nazywanie tego auta stricte street to chyba każdy zrozumieć powinien... za średnie 9 kciuki trzymam!


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sat, 31 May 2014 - 10:15
Post #1034


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





Spokojnie panowie niema się co napinać co do wagi bo jak by Łukaszowi zależało na niej to już dawno by z niej zszedł...., poczekajcie do pierwszych startów i myślę że wszystkie wasze obawy zostaną rozwiane...:-)


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Sat, 31 May 2014 - 13:00
Post #1035


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





200 kilo z auta: Całe wnętrze wywalić łącznie z deską, szyby z cieńkiej plexy, elementy wymienne nadwozia z laminatu (łącznie z płatem dachu), wyskrobanie wszystkich mat głuszących i jeszcze 100 kilo zabraknie do tych wspomnianych 200...
W driftowozach ciężko jest z auta wyskrobać 200 kilo gdzie wszystko trzyma się "na słowo honoru" (nie dosłownie) a przez nadkola od środka możesz zobaczyć ile jeszcze Ci bieżnika zostało...
A Ty piszesz że Łukasz wyciągnie kanapę i fotel i zejdzie 200 kilo! Z ołowiu ma te fotele?!


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukfk
post Sat, 31 May 2014 - 13:57
Post #1036


Super User
Dołączył: Mon, 23 September 2013





A kto napisał że Łukasz wyciągnie kanape i fotele i zejdzie 200kg ,bo chyba nie doczytałem???
Tak jak pisałem jak by mu zależało to wyjebał by wszystko i jeździł by w drag,ale jak widać nie zależy mu na tym i spokojnie robi swoje ,a nie słucha mądrości napinaczy na forum...


--------------------
W0 LNES4 1000hp+ 0-100 2,3s 100-200 4,1s 9s car www.facebook.com/s4turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Sat, 31 May 2014 - 14:14
Post #1037


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Wczoraj gadałem z Łukaszem dokładnie na ten temat, z tego co wiem nie ma żadnych dokładniejszych planów wywalania czegokolwiek z Golfa. 200 kilo to juz lekki problem, ale on nawet na felgach 17 ma dużo do zyskania, bo waza po kilkanaście koło sztuka, a bez problemu można kupić takie po 8 Kg, nie? Do tego lżejsze Profile od Styka, plan odchudzenia może być długi:)


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sat, 31 May 2014 - 15:01
Post #1038


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Ja mogę dodać tylko różnice w masie takich setupów :
Moj MkII TDI z 2 fotelami z mazdy MX3 , w środku deska rozdzielcza z zegarami, brak boczków drzwi ,brak kanapy, brak wygłuszeń , seryjne elementy blacharskie i koła stalowe 15" = 950kg bez paliwa .
Teraz go wyprułem do cna, wycięte wzmocnienia maski + klapy, szyby z poliwęglanu ( prócz przedniej czołowej i od kierowcy ) , alusy z audi A3 ( lekkie 5.6kg/szt) , wycięte drzwi , wywalone mechanizmy opuszczania szyb, wywalona deska , pochechłany otwornicami tył auta ( pas i słupek C ) , 1 fotel Bimarco C , mniejszy zbiornik paliwa ( ale auto bez paliwa ważone ) = 805kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Sat, 31 May 2014 - 15:24
Post #1039


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





CYTAT(lukfk @ Sat, 31 May 2014 - 13:57) *
A kto napisał że Łukasz wyciągnie kanape i fotele i zejdzie 200kg ,bo chyba nie doczytałem???


Kolega wyżej napisał:
CYTAT(Krys500 @ Fri, 30 May 2014 - 21:46) *
200 kg Cieplakowi do środka i Łuksz nie musi nic robić ,tylko stanąć na kresce



To jeżeli ktoś czyta ze zrozumieniem, to analiogiczne dorzucić 200 Krzyśkowi to, to samo co Łukaszowi zabrać 200? Tak?
Jeżeli ktoś pisze że "wrzucić 200 kilo do środka" to dla mnie znaczy że w Golfie Lamika we wnętrzu jest zbędne 200 kilo.


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 31 May 2014 - 15:34
Post #1040


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





jeszcze kierowców wyślijcie na saunę przed zawodami, żeby zbić masę

Właśnie, może by tak utworzyć klasę wyścigową dla zawodników o ważących ponad 100kg, albo z BMI powyżej 25? Znam kilku, którzy by się ucieszyli.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 50 51 52 53 54 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 17:36