![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1001
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1002
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Nie ma sensu montować automatycznej skrzyni do dragowego auta , zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym , lepszą alternatywą jest montaż skrzyni sekwncyjnej lub kłowej
|
|
|
![]()
Post
#1003
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
A jednak najszybsze cwiartkowe auta w PL i maaassaa w USA lata na hydrokinetykach...
|
|
|
![]()
Post
#1004
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie ma sensu montować automatycznej skrzyni do dragowego auta , zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym , lepszą alternatywą jest montaż skrzyni sekwncyjnej lub kłowej Poczytaj trochę, zanim zaczniesz pisać na takie tematy. Zdajesz sobie oczywiście sprawę, że skrzynia automatyczna rozwiązuje część problemów, które poważne stają się dopiero przy dużych mocach? Oczywiście, nie ma rozwiązania idealnego, ale w wypadku na prawdę mocnych samochodów skrzynia automatyczna sprawdza się po prostu lepiej. I nie piszę tutaj o 300 konnych autach, tylko o mocach grubo przekraczających 1kkm. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1005
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym Nie masz pojecia o czym piszesz. Zacznijmy od tego ze przy automatach nie ma sprzegla hydrokinetycznego ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1006
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1007
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1008
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
A co jest przy automatach? na przykłąd sprzęgło odśrodkowe. W sumie wtedy nawet nie jest potrzebna skrzynia biegów ![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#1009
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund taki temat rennen niedawno byl juz, automat jednak lepszym rozwiazaniem (przyklad nasze vtg ktore sie nie zna) . co do filmiku to w vampirze z powrotem pozniej przeszedl na stara skrzynie kierownik bo dsg problemy mialo. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1010
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
taki temat rennen niedawno byl juz, automat jednak lepszym rozwiazaniem (przyklad nasze vtg ktore sie nie zna) . co do filmiku to w vampirze z powrotem pozniej przeszedl na stara skrzynie kierownik bo dsg problemy mialo. aktualnie jest dsg , i z pewnoscia w tym sezonie wyjada na dsg , czy uda sie zrobic jakies przejazdy z pelna moca , ciezko powiedziec ,ale pewnie proby beda podejmowane -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1011
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jest przekladnia hydrokinetyczna. A nie sprzeglo. To 2 zupelnie inne rzeczy.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1012
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
no dobrze jak już tak medytujecie na temat przeniesienia napędu,
a co łączy przekładnie hydrokinetyczną z silnikiem? |
|
|
![]()
Post
#1013
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Flexplate
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1014
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jest przekladnia hydrokinetyczna. A nie sprzeglo. To 2 zupelnie inne rzeczy. Przekładnia hydrokinetyczna, czepiasz się nazewnictwa. Automat też musi mieć sprzęgło, żeby wysprzęglić. Poza tym to automaty dragowe nie mają za wiele wspólnego z zwykłymi automatami montowanymi w autach przez koncerny samochodowe. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#1015
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No nie czepiam sie nazewnictwa tylko zupelnie innej charakterystyki. Sprzeglo, przez brak statora nie daje kopa przy starcie.
A automaty dragowe maja mase wspolnego z normalnymi automatami. - I przekladnie planetarne, i przekladnie hydrokinetyczne. Nie maja np. zwezek na kanalach cisnieniowych, dzieki czemu biegi zapinaja szybciej i agresywniej. Do tego Hydrokinetyk dragowy ma np. wiekszy mnoznik asada dzialania jest taka sama. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1016
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
ja się na automatach nie znam, więc niech ktoś może naświetli problem dokładniej, ale dość powiedzieć że zwykła pięćdziesięcioletnia TH400 z pewnymi trickami radzi sobie nieźle na dragstripach całego świata... Więc stwierdzenie że automaty są do dupy... jest do dupy.
Ale do poprzecznego silnika nie pasuje i chyba nic lepszego niż DSG do poprzecznych nie wymyślono, EOT -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#1017
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jest taka firma w USA co sie nazywa Darrell Cox Racing. Maja swój showcar FWD który lata na mocno zmodyfikowanym automacie 3 biegowym z Dodgea neona 1. Skrzynia oczywiscie poprzeczna. Samochod FWD na niej wali 7.x
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1018
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
guzior, Torqueflite a413/31th
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#1019
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund Skrzynia DSG z dołożonym sterownikiem Adrenalin tuning. Pokrętłem rodem z sejfu reguluje się ograniczenie momentu obrotowego, zegar pokazuje wbity bieg, jest też wskaźnik temp. sprzęgła. Przełącznikami na kierownicy ręcznie zmienia się biegi, w dół i w górę, dołożony pedał sprzęgła z czujnikiem położenia pedału. Sterownik DSG od Adrenalin Tuning nie potrzebuje się komunikować po CAN-ie z budą auta. Adrenalin Tuning daje również płytkę sterującą do skrzyni biegów, którą się wymienia 1:1. Maszyna wyścigowa na najwyższym poziomie. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#1020
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
MArcin91
Byc moze. az tak sie nie zaglebialem. Troche sie tym interesuje bo cos czasem musze porobic przy SRT4 ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 23:02 |