Shoutbox 0 nowych PW 


56 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Golf VR6 Turbo, Najszybsze Street AWD w Polsce jest 9ka...
raich
post Sun, 09 Mar 2014 - 00:31
Post #1001


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 09 Feb 2014 - 16:17) *
A niby po co taka zmota do dragu. DSG wymaga zbyt wiele od auta, a koszt może nie być wiele mniejszy niż włożenie jakiejś typowo dragowej skrzyni.

jest dragowy automat do poprzecznego silnika z przodu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Mar 2014 - 00:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
matx94
post Thu, 13 Mar 2014 - 21:02
Post #1002


Frequent User
Dołączył: Sun, 05 January 2014





Nie ma sensu montować automatycznej skrzyni do dragowego auta , zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym , lepszą alternatywą jest montaż skrzyni sekwncyjnej lub kłowej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Thu, 13 Mar 2014 - 21:33
Post #1003


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





A jednak najszybsze cwiartkowe auta w PL i maaassaa w USA lata na hydrokinetykach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 13 Mar 2014 - 22:27
Post #1004


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(matx94 @ Thu, 13 Mar 2014 - 23:02) *
Nie ma sensu montować automatycznej skrzyni do dragowego auta , zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym , lepszą alternatywą jest montaż skrzyni sekwncyjnej lub kłowej


Poczytaj trochę, zanim zaczniesz pisać na takie tematy. Zdajesz sobie oczywiście sprawę, że skrzynia automatyczna rozwiązuje część problemów, które poważne stają się dopiero przy dużych mocach?
Oczywiście, nie ma rozwiązania idealnego, ale w wypadku na prawdę mocnych samochodów skrzynia automatyczna sprawdza się po prostu lepiej. I nie piszę tutaj o 300 konnych autach, tylko o mocach grubo przekraczających 1kkm.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 13 Mar 2014 - 22:48
Post #1005


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
zbyt duże straty energi w sprzęgle hydrokinetycznym

Nie masz pojecia o czym piszesz. Zacznijmy od tego ze przy automatach nie ma sprzegla hydrokinetycznego wink.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bojar1
post Fri, 14 Mar 2014 - 07:37
Post #1006


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(guzior @ Fri, 14 Mar 2014 - 00:48) *
Nie masz pojecia o czym piszesz. Zacznijmy od tego ze przy automatach nie ma sprzegla hydrokinetycznego wink.gif


A co jest przy automatach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 14 Mar 2014 - 12:05
Post #1007


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund



--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Fri, 14 Mar 2014 - 12:14
Post #1008


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(bojar1 @ Fri, 14 Mar 2014 - 09:37) *
A co jest przy automatach?

na przykłąd sprzęgło odśrodkowe. W sumie wtedy nawet nie jest potrzebna skrzynia biegów laugh.gif


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 14 Mar 2014 - 12:43
Post #1009


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(rennen @ Fri, 14 Mar 2014 - 14:05) *
Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund



taki temat rennen niedawno byl juz, automat jednak lepszym rozwiazaniem (przyklad nasze vtg ktore sie nie zna) .

co do filmiku to w vampirze z powrotem pozniej przeszedl na stara skrzynie kierownik bo dsg problemy mialo.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 14 Mar 2014 - 13:11
Post #1010


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(k64 @ Fri, 14 Mar 2014 - 14:43) *
taki temat rennen niedawno byl juz, automat jednak lepszym rozwiazaniem (przyklad nasze vtg ktore sie nie zna) .

co do filmiku to w vampirze z powrotem pozniej przeszedl na stara skrzynie kierownik bo dsg problemy mialo.


aktualnie jest dsg , i z pewnoscia w tym sezonie wyjada na dsg , czy uda sie zrobic jakies przejazdy z pelna moca , ciezko powiedziec ,ale pewnie proby beda podejmowane


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 14 Mar 2014 - 20:58
Post #1011


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jest przekladnia hydrokinetyczna. A nie sprzeglo. To 2 zupelnie inne rzeczy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sat, 15 Mar 2014 - 06:44
Post #1012


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





no dobrze jak już tak medytujecie na temat przeniesienia napędu,
a co łączy przekładnie hydrokinetyczną z silnikiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 15 Mar 2014 - 07:37
Post #1013


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Flexplate


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 15 Mar 2014 - 22:05
Post #1014


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(guzior @ Fri, 14 Mar 2014 - 22:58) *
Jest przekladnia hydrokinetyczna. A nie sprzeglo. To 2 zupelnie inne rzeczy.

Przekładnia hydrokinetyczna, czepiasz się nazewnictwa. Automat też musi mieć sprzęgło, żeby wysprzęglić. Poza tym to automaty dragowe nie mają za wiele wspólnego z zwykłymi automatami montowanymi w autach przez koncerny samochodowe.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 15 Mar 2014 - 22:30
Post #1015


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No nie czepiam sie nazewnictwa tylko zupelnie innej charakterystyki. Sprzeglo, przez brak statora nie daje kopa przy starcie.
A automaty dragowe maja mase wspolnego z normalnymi automatami. - I przekladnie planetarne, i przekladnie hydrokinetyczne. Nie maja np. zwezek na kanalach cisnieniowych, dzieki czemu biegi zapinaja szybciej i agresywniej. Do tego Hydrokinetyk dragowy ma np. wiekszy mnoznik asada dzialania jest taka sama.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sun, 16 Mar 2014 - 01:09
Post #1016


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





ja się na automatach nie znam, więc niech ktoś może naświetli problem dokładniej, ale dość powiedzieć że zwykła pięćdziesięcioletnia TH400 z pewnymi trickami radzi sobie nieźle na dragstripach całego świata... Więc stwierdzenie że automaty są do dupy... jest do dupy.
Ale do poprzecznego silnika nie pasuje i chyba nic lepszego niż DSG do poprzecznych nie wymyślono, EOT


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2014 - 08:45
Post #1017


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jest taka firma w USA co sie nazywa Darrell Cox Racing. Maja swój showcar FWD który lata na mocno zmodyfikowanym automacie 3 biegowym z Dodgea neona 1. Skrzynia oczywiscie poprzeczna. Samochod FWD na niej wali 7.x


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Sun, 16 Mar 2014 - 12:54
Post #1018


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





guzior, Torqueflite a413/31th


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 16 Mar 2014 - 14:05
Post #1019


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(rennen @ Fri, 14 Mar 2014 - 14:05) *
Tutaj filmik pokazuje tunerów z niemiec, którzy się "nie znają" i pompują ponad 4 bary w stary silnik 1.8 16v spięty z "lipną" DSG i robią tym 0-200 poniżej 5 sekund


Skrzynia DSG z dołożonym sterownikiem Adrenalin tuning. Pokrętłem rodem z sejfu reguluje się ograniczenie momentu obrotowego, zegar pokazuje wbity bieg, jest też wskaźnik temp. sprzęgła. Przełącznikami na kierownicy ręcznie zmienia się biegi, w dół i w górę, dołożony pedał sprzęgła z czujnikiem położenia pedału.
Sterownik DSG od Adrenalin Tuning nie potrzebuje się komunikować po CAN-ie z budą auta. Adrenalin Tuning daje również płytkę sterującą do skrzyni biegów, którą się wymienia 1:1.

Maszyna wyścigowa na najwyższym poziomie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2014 - 15:07
Post #1020


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





MArcin91
Byc moze. az tak sie nie zaglebialem. Troche sie tym interesuje bo cos czasem musze porobic przy SRT4 smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

56 Stron V  « < 49 50 51 52 53 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 23:02