![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
wiec jesli za wielka woda ''smiaga'' to nie wymaga komentarza? To jest czepialstwo już z Twojej strony ...komentarz w stylu nie będzie działać ,lag itp jest niepotrzebny ...za wielką wodą jest sporo coupe quattro big single turbo v6 które robią okolice 10 s na ćwiarę ...dlatego AW69 tak napisał ...i ma rację ![]() Sportmail...jak myślisz jaki to będzie miało użyteczny zakres obrotów ?? 4500-7500?? -------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT wiec jesli za wielka woda ''smiaga'' to nie wymaga komentarza? możesz komentować....ale nic to ciekawego nie wnosi do tematu |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
kolektor mistrz, oby turbina sie dobrze zbierala, powodzenia
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolektor robił Motowydech?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Największą energię mają spaliny zaraz za zaworem. Dlatego najlepiej byłoby gdyby łopatki turbiny były 2 cm za zaworem wydechowym. Ale takich kolektorów jeszcze nie widziałem. Jednak energia to ciepło i ciśnienie. Ciśnienie spada wraz z mniejszymi średnicami- tutaj są dobre. Ogólnie to dywagacje z tym oddaleniem mają sens gdybyśmy walczyli o ekonomię , ekologię i elastyczność silnika. Ale przecież nie o to tutaj chodzi.
Gorsza sprawa z tym złączem elastycznym, one lubią się rozlecieć będąc za turbiną , tu jest przed. Lepiej , żeby wytrzymało. |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN ![]() |
pamiętajcie o jakimś męskim podparciu kolektora/flanszy do bloku
![]() -------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Sat, 21 January 2006 Skąd: EL ![]() |
Dywagacje o długości strony lewej vs prawej zupełnie bez sensu. Wszystkie Subaru turbo tak mają i jest ok (od GT przez WRX do STI). Inna sprawa że w Subaru da radę zrobić 4w1:
![]() A tutaj raczej 6w2 nie podejdzie, ale zachowując odpowiednie średnice nie powinno być żadnych problemów. -------------------- SSS - Suzuki Swift Sport
SI GT MY' 99 www.stormriders.pl |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A ja mam pytanie czy wyjście z obu głowic dać nie w osobne wyjscia twinscroola tylko w jedno czy to automatycznie niweluje lepsze działania Twinscroola ?
czy w przypadku v6 i odpowiednie działanie TW trzeba dać jedno wejscie w jednej głowicy drugie z drugiej ? |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 18 November 2009 Skąd: PodLasem ![]() |
Widziałem chyba ten wóz ostatnio w Kontancinie u Roberta, jak ze swoim na wydechu byłem
![]() ![]() -------------------- Nissan Primera P11.144
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Osobiscie uwazam ze nie ma co kombinowac. Mialem robic spool up valve ale doszedlem do wniosku ze moj motor poradzi sobie z ta sprezarka. Auto stoi w konstancinie u Roberta ktory przejal prace spawalnicze za co mu serdecznie dziekuje. Sam niestety nie jestem w stanie wszystkiego ogarnac a Robert to osoba ktorej jestem w stanie zaufac i ktory dzielnie znosi moje pomysly.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
zapodaj zdjecie finalne kolektora
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 ![]() |
Osobiscie uwazam ze nie ma co kombinowac. Mialem robic spool up valve ale doszedlem do wniosku ze moj motor poradzi sobie z ta sprezarka. Auto stoi w konstancinie u Roberta ktory przejal prace spawalnicze za co mu serdecznie dziekuje. Sam niestety nie jestem w stanie wszystkiego ogarnac a Robert to osoba ktorej jestem w stanie zaufac i ktory dzielnie znosi moje pomysly. Projekt zapowiada się bardzo fajnie tylko nie lepiej było oddać komuś do spawania kto umie spawać i ma wyobraźnie, niż komuś kto umie zespawać tylko dwie proste rurki? O Robercie było już wiele tematów mi robił 2 samochody i dwóm kolegom za każdym razem trzeba było coś poprawić i wstyd mi było że go poleciłem, stwierdziłem że pomyłki zdążają się każdemu ale jemu okazuje się ze za każdym razem jak mu się nie patrzy na ręce… Nie wiem ile go znasz ale jak chcesz mieć dobrze, z głową pospawane to zmień spawacza albo pilnuj go non stop podczas spawania bo tylko tak może coś profi z tego będzie… |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 March 2008 ![]() |
no to zes pojechal po bandzie To znaczy? Nic fajnego w rozbieraniu od nowa różnych elementów i poprawianiu bo np. Robert zapomniał splanować kolektora przed włożeniem i niewpadł na to że od spawania się wygnie, zdejmować cały wydech i poprawiać bo zrobił cały spawany tylko z jednym łączeniem do tego użył jednego kolanka (a przydało by się więcej żeby nie walił o byde…) mogę tak wymieniać długo ale to nie o tym temat i niema co robić oftopa. Poprzedni post to tylko moja rada bazująca na doświadczeniu z zakładem motowydech. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie jednym z argumentow jest to ze mam blisko ... nawet bardzo wiec jestem tam 2 razy dziennie. Robert robi wedlug moich planow wszystko i do tej pory mamy tylko jedna mala poprawke z racji mojego niesprecyzowania. Powtarzam moje auto stoi juz 3 rok ogolnie i innej opcji nie widzialem .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Tak to bywa. "Szewc w dziurawych butach chodzi". I niestety sie to sprawdza w 90% przypadkow. Ale powodzenia w projekcie, bo tez chyba to bedzie 1 w pl s4 single turbo?
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Tarnów ![]() |
JEDNA suszarka na dwóch głowicach to jest rzadko spotykane =] Dużo kasy ale gęba na pewno się będzie cieszyc
Pozdroo dla Wlasciciela (Machera) |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 02 February 2011 ![]() |
Projekt zapowiada się bardzo fajnie tylko nie lepiej było oddać komuś do spawania kto umie spawać i ma wyobraźnie, niż komuś kto umie zespawać tylko dwie proste rurki? O Robercie było już wiele tematów mi robił 2 samochody i dwóm kolegom za każdym razem trzeba było coś poprawić i wstyd mi było że go poleciłem, stwierdziłem że pomyłki zdążają się każdemu ale jemu okazuje się ze za każdym razem jak mu się nie patrzy na ręce… Nie wiem ile go znasz ale jak chcesz mieć dobrze, z głową pospawane to zmień spawacza albo pilnuj go non stop podczas spawania bo tylko tak może coś profi z tego będzie… a co to za auto masz kolego? |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
JEDNA suszarka na dwóch głowicach to jest rzadko spotykane Raczej mało popularne. Wszystkie Alfy 2.0 V6 Turbo mają/miały takie rozwiązanie i jakoś daje to radę. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Alfy to chyba maja turbo pędzone tylko z jednego rzędu cylindrów.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Płońsk ![]() ![]() |
nie żartuj
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 22:05 |