Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> zawsze chcialem miec cos duzego, czyt. audi s4 single turbo
kiwi
post Fri, 21 Jan 2011 - 23:48
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(raich @ Fri, 21 Jan 2011 - 23:41) *
wiec jesli za wielka woda ''smiaga'' to nie wymaga komentarza?


To jest czepialstwo już z Twojej strony ...komentarz w stylu nie będzie działać ,lag itp jest niepotrzebny
...za wielką wodą jest sporo coupe quattro big single turbo v6 które robią okolice 10 s na ćwiarę ...dlatego AW69 tak napisał ...i ma rację wink.gif

Sportmail...jak myślisz jaki to będzie miało użyteczny zakres obrotów ?? 4500-7500??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Jan 2011 - 23:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
aw69
post Sat, 22 Jan 2011 - 00:11
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
wiec jesli za wielka woda ''smiaga'' to nie wymaga komentarza?



możesz komentować....ale nic to ciekawego nie wnosi do tematu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 22 Jan 2011 - 10:22
Post #83


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





kolektor mistrz, oby turbina sie dobrze zbierala, powodzenia


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sat, 22 Jan 2011 - 10:37
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Kolektor robił Motowydech?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Sat, 22 Jan 2011 - 12:10
Post #85


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Największą energię mają spaliny zaraz za zaworem. Dlatego najlepiej byłoby gdyby łopatki turbiny były 2 cm za zaworem wydechowym. Ale takich kolektorów jeszcze nie widziałem. Jednak energia to ciepło i ciśnienie. Ciśnienie spada wraz z mniejszymi średnicami- tutaj są dobre. Ogólnie to dywagacje z tym oddaleniem mają sens gdybyśmy walczyli o ekonomię , ekologię i elastyczność silnika. Ale przecież nie o to tutaj chodzi.
Gorsza sprawa z tym złączem elastycznym, one lubią się rozlecieć będąc za turbiną , tu jest przed. Lepiej , żeby wytrzymało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zell
post Sun, 23 Jan 2011 - 00:20
Post #86


Frequent User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: LBN





pamiętajcie o jakimś męskim podparciu kolektora/flanszy do bloku wink.gif


--------------------
https://www.facebook.com/ztunepl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysiekk
post Sun, 23 Jan 2011 - 00:52
Post #87


User
Dołączył: Sat, 21 January 2006
Skąd: EL





Dywagacje o długości strony lewej vs prawej zupełnie bez sensu. Wszystkie Subaru turbo tak mają i jest ok (od GT przez WRX do STI). Inna sprawa że w Subaru da radę zrobić 4w1:



A tutaj raczej 6w2 nie podejdzie, ale zachowując odpowiednie średnice nie powinno być żadnych problemów.


--------------------
SSS - Suzuki Swift Sport

SI GT MY' 99

www.stormriders.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Tue, 25 Jan 2011 - 01:05
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





A ja mam pytanie czy wyjście z obu głowic dać nie w osobne wyjscia twinscroola tylko w jedno czy to automatycznie niweluje lepsze działania Twinscroola ?

czy w przypadku v6 i odpowiednie działanie TW trzeba dać jedno wejscie w jednej głowicy drugie z drugiej ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuru82
post Tue, 25 Jan 2011 - 07:33
Post #89


User
Dołączył: Wed, 18 November 2009
Skąd: PodLasem





Widziałem chyba ten wóz ostatnio w Kontancinie u Roberta, jak ze swoim na wydechu byłem biggrin.gif Zapowiada się ładnie, gratuluje pomysłu na projekt i trzymam kciuki za powodzenie smile.gif


--------------------
Nissan Primera P11.144
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 25 Jan 2011 - 12:38
Post #90


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Osobiscie uwazam ze nie ma co kombinowac. Mialem robic spool up valve ale doszedlem do wniosku ze moj motor poradzi sobie z ta sprezarka. Auto stoi w konstancinie u Roberta ktory przejal prace spawalnicze za co mu serdecznie dziekuje. Sam niestety nie jestem w stanie wszystkiego ogarnac a Robert to osoba ktorej jestem w stanie zaufac i ktory dzielnie znosi moje pomysly.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 25 Jan 2011 - 12:59
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





zapodaj zdjecie finalne kolektora wink.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damkien
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:23
Post #92


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008





CYTAT(Sportmile @ Tue, 25 Jan 2011 - 12:38) *
Osobiscie uwazam ze nie ma co kombinowac. Mialem robic spool up valve ale doszedlem do wniosku ze moj motor poradzi sobie z ta sprezarka. Auto stoi w konstancinie u Roberta ktory przejal prace spawalnicze za co mu serdecznie dziekuje. Sam niestety nie jestem w stanie wszystkiego ogarnac a Robert to osoba ktorej jestem w stanie zaufac i ktory dzielnie znosi moje pomysly.



Projekt zapowiada się bardzo fajnie tylko nie lepiej było oddać komuś do spawania kto umie spawać i ma wyobraźnie, niż komuś kto umie zespawać tylko dwie proste rurki? O Robercie było już wiele tematów mi robił 2 samochody i dwóm kolegom za każdym razem trzeba było coś poprawić i wstyd mi było że go poleciłem, stwierdziłem że pomyłki zdążają się każdemu ale jemu okazuje się ze za każdym razem jak mu się nie patrzy na ręce… Nie wiem ile go znasz ale jak chcesz mieć dobrze, z głową pospawane to zmień spawacza albo pilnuj go non stop podczas spawania bo tylko tak może coś profi z tego będzie…
Go to the top of the page
 
+Quote Post
damkien
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:55
Post #93


Rookie
Dołączył: Mon, 03 March 2008





CYTAT(henry @ Tue, 25 Jan 2011 - 18:34) *
no to zes pojechal po bandzie



To znaczy? Nic fajnego w rozbieraniu od nowa różnych elementów i poprawianiu bo np. Robert zapomniał splanować kolektora przed włożeniem i niewpadł na to że od spawania się wygnie, zdejmować cały wydech i poprawiać bo zrobił cały spawany tylko z jednym łączeniem do tego użył jednego kolanka (a przydało by się więcej żeby nie walił o byde…) mogę tak wymieniać długo ale to nie o tym temat i niema co robić oftopa. Poprzedni post to tylko moja rada bazująca na doświadczeniu z zakładem motowydech.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:10
Post #94


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Panowie jednym z argumentow jest to ze mam blisko ... nawet bardzo wiec jestem tam 2 razy dziennie. Robert robi wedlug moich planow wszystko i do tej pory mamy tylko jedna mala poprawke z racji mojego niesprecyzowania. Powtarzam moje auto stoi juz 3 rok ogolnie i innej opcji nie widzialem .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sat, 29 Jan 2011 - 20:17
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Tak to bywa. "Szewc w dziurawych butach chodzi". I niestety sie to sprawdza w 90% przypadkow. Ale powodzenia w projekcie, bo tez chyba to bedzie 1 w pl s4 single turbo?


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubecek
post Sun, 30 Jan 2011 - 01:39
Post #96


Rookie
Dołączył: Fri, 23 April 2010
Skąd: Tarnów





JEDNA suszarka na dwóch głowicach to jest rzadko spotykane =] Dużo kasy ale gęba na pewno się będzie cieszyc
Pozdroo dla Wlasciciela (Machera)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
firebird007
post Wed, 02 Feb 2011 - 07:28
Post #97


Rookie
Dołączył: Wed, 02 February 2011





CYTAT(damkien @ Tue, 25 Jan 2011 - 18:23) *
Projekt zapowiada się bardzo fajnie tylko nie lepiej było oddać komuś do spawania kto umie spawać i ma wyobraźnie, niż komuś kto umie zespawać tylko dwie proste rurki? O Robercie było już wiele tematów mi robił 2 samochody i dwóm kolegom za każdym razem trzeba było coś poprawić i wstyd mi było że go poleciłem, stwierdziłem że pomyłki zdążają się każdemu ale jemu okazuje się ze za każdym razem jak mu się nie patrzy na ręce… Nie wiem ile go znasz ale jak chcesz mieć dobrze, z głową pospawane to zmień spawacza albo pilnuj go non stop podczas spawania bo tylko tak może coś profi z tego będzie…



a co to za auto masz kolego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo155
post Wed, 02 Feb 2011 - 07:43
Post #98


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 July 2008
Skąd: mazowsze





CYTAT(Kubecek @ Sun, 30 Jan 2011 - 01:39) *
JEDNA suszarka na dwóch głowicach to jest rzadko spotykane


Raczej mało popularne.
Wszystkie Alfy 2.0 V6 Turbo mają/miały takie rozwiązanie i jakoś daje to radę.


--------------------
G27.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 02 Feb 2011 - 08:30
Post #99


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Alfy to chyba maja turbo pędzone tylko z jednego rzędu cylindrów.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Necak
post Wed, 02 Feb 2011 - 18:21
Post #100


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Płońsk

Ikona grupy



nie żartuj wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 22:05