![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Chodzi mi o to miejsce w zacisku: https://photos.app.goo.gl/1jA4Wg59eXRMXAyU8
Musiałbym zdjąć po łuku jakieś max 7mm żeby mieć pełny skręt przy podniesionych kołach |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a moze tego efektu nie ma jak wahacz pracuje w normalnej pozycji ? jak samochód stoi na kołach ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Podniosłem wahacz podnośnikiem i na podniesionym jest dużo lepiej ale do pełnego skrętu dalej trochę brakuje.
Ogólnie to wygląda to tak że na podniesionym aucie robi się problem jak skręcam trochę za środekm, a jak auto stoi na kołach to brakuje milimetrów do pełnego skrętu (na 90% jak by to nie było podwyższone auto to by nie przeszkadzało to). Wolałbym mieć możliwość pełnego skrętu nawet w aucie które jest na kobyłkach bo jednak boje się że przy pełnym skręcie zjeżdżając np z chodnika uderzę wahaczem w zacisk :/ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 02:56 |