![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
gwarantuje ci ze walek z euro m3 czyli s50 nie bedzie do m50, tylko z wersji usa (240km) widze wlasnie fotki walka z linku i patrze na zdjecia mojego i inaczej sa krzywki w m50 jest loza miedzy 2 krzywlami a w s50 po zewnatrz krzywek jak by.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
A czy skrzynia i sprzęgło M50/M52 podejdzie do M54? Czy trzeba modzić?
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
http://www.e36-tech.com/forum/diy-m3-s50-c...o-m50-3545.html sugerując sie tym wątkiem mam co do tego wątpliwość. On montuje wałki z ichniego M3. Wałki europejskie bez przeróbek nie będą pasować do M50. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Szkoda tylko że m54 jeździ się jak dieslem tzn "brak góry" W przypadku m52 lekarstwem na to jest kolektor od m50 ale nie słyszałem jeszcze oby dało by się coś z tym zrobić w m54. Moim zdaniem to najlepszym rozwiązaniem było by m52b28 po strokerze na 3,0(m54) +kolektor m50+wałki m3 USA +wydech s50b30+program. Myślę że taka hybryda nieźle by juz zapinała choć koszty nie małe.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
Szkoda tylko że m54 jeździ się jak dieslem tzn "brak góry" W przypadku m52 lekarstwem na to jest kolektor od m50 ale nie słyszałem jeszcze oby dało by się coś z tym zrobić w m54. Moim zdaniem to najlepszym rozwiązaniem było by m52b28 po strokerze na 3,0(m54) +kolektor m50+wałki m3 USA +wydech s50b30+program. Myślę że taka hybryda nieźle by juz zapinała choć koszty nie małe. mysle ze kolega nie upalal m54b30 ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
mysle ze kolega nie upalal m54b30 ![]() chyba nie jechales sprawnym m3 ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
chyba nie jechales sprawnym m3 ![]() m54b30 bez modow http://www.youtube.com/watch?v=3N3_MHimPwQ...feature=related po lekkich modach http://www.youtube.com/watch?v=iNtM3lw2JEs |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
To że auto dociąga do odcinki to nie znaczy że ma dobrą górę.Jeździłem zdrowym m54b30 i dla mnie jeździło się jak dieslem.Od 60-180km/h na czwartym biegu przyspiesza tak samo jednostajnie. W sumie pierwszy film nic nie znaczy bo buda e30, a w niej każdy silnik idzie
![]() ![]() A po za tym to zmierzyłem mniej więcej czas do 140km/h tego e36 b30 po "modach" z twego filmu i porównałem z moim e36 b28 po kolektorze(bez szpery na chińskich oponach) http://www.youtube.com/watch?v=vHbNSMHdpL4 Porównaj i odpowiedz na pytanie czy warto dopłacac 12tyś zł ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
m54b30 bez modow http://www.youtube.com/watch?v=3N3_MHimPwQ...feature=related po lekkich modach http://www.youtube.com/watch?v=iNtM3lw2JEs piszemy o e36 m3 a nie e30 900 kg i e46 m3 1500kg nie wiem ile dokladnie -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Przeciez buni kiedys pisal ze to M3 z filmiku mialo cos zwalone i po naprawie odstawialo E30 na kilka dlugosci
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
No ty za tyle znalazłeś ale nie rozmawiamy tu o okazjach tylko o realnych cenach.Zakładając że zlecasz swap m54 dla zajmującego się tym zakładu ponosisz koszty ok 10tyś zł (przynajmniej rok temu był taki cennik, chyba że się już zmieniło)+cały kompletny wydech z baranami od m3-który właśnie posiada to e36 pokazane na filmie+program (przesunięcie odcinki)+obróbka kanałów wydechowych głowicy+stres i nieprzespane noce(bo wiadomo że nigdy nie idzie tak jak bysmy chcieli) i policz ile ci wyjdzie.
Nie jestem przeciwnikiem m54 bo to fajny silnik i nie zaprzeczam że sam bym go chciał ale napewno nie za te pieniądze które trzeba wydac na dzień dzisiejszy.Moim zdaniem lepiej grzebać w swoim b28 albo dozbierac nieco wiecej i załadować s50b30 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Mon, 15 September 2008 ![]() |
To barany M3 E36 pasują do M54 w końcu czy nie, bo jedni piszą, że nie, a drudzy, że tak. Odkąd napisałem o strokerze na 3.0 wszyscy o tym piszą. Rzeczywiście ktoś złożył silnik i to działa. W ogóle co lepiej założyć do E36 M52B28 wydech od M3 czy zrobić w eltec.pl czy taka inna firma na śląsku czy w małopolskim, nie pamiętam jej nazwy.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
A jak się ma M52B28 do M54B30 w codziennym użytkowaniu? I czy każde M54 łyka olej jak głupie? A jeśli tak, to czy istnieje jakaś sprawdzona recepta na jego oliwny apetyt?
Ogólnie, co ma lepsze predyspozycje na nieupierdliwego daily driver'a - 328i czy 330i? |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
A jak się ma M52B28 do M54B30 w codziennym użytkowaniu? I czy każde M54 łyka olej jak głupie? A jeśli tak, to czy istnieje jakaś sprawdzona recepta na jego oliwny apetyt? Ogólnie, co ma lepsze predyspozycje na nieupierdliwego daily driver'a - 328i czy 330i? odpisze bo jedno miałem a drugie mam (e46) ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 27 February 2008 Skąd: Gród Rzecha ![]() |
odpisze bo jedno miałem a drugie mam (e46) ![]() ![]() ![]() M54 po ożenku z kolektorem z M50? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 November 2007 Skąd: Szczecin ![]() |
Owszem byla ponoc jakas zmiana po 2002 roku i rzekomo wade wyeliminowano ale nie dam glowy bo nie rozbieralem i nie widzialem na wlasne oczy.
Kolego HZ10 przestan w koncu porownywac m54 w e46 do tego samego motoru w e36 to zupelnie inna bajka!!! Jesli chcesz sie przekonac, zapraszam do Szczecina zobaczysz jak to lata. Mialem kilka e46 330i i klika e36 328 takze wiem co mowie. Oczywiscie w Twoim mniemaniu pewnie wszystkie zajechane dlatego zapraszam do siebie ![]() A czy barany z s50 nie podchodza?? ...nie powiedzialbym: ![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 November 2007 Skąd: Szczecin ![]() |
proponuje abyś najpierw przeczytał pytanie majkiego to może zrozumiesz moją odpowiedź... co do baranow to p@p nie pasują czego ta fotka nie obrazuje Przeczytalem i to dokladnie, m54 jest poprostu mlodsza i lepsza jednostka od m52. Ma swietny dol, ktorym masakruje m52 i tu jest jego najwieksza przewaga. Pali mniej, przyspiesza lepiej, rocznikowo mlodszy, a kwestia spalania oleju owszem praktycznie kazdy silnik spali olej jak go butujesz ale akurat w m54 kluczowe znaczenie ma dobranie odpowiedniej oliwy. Co do kolektora z m50, prosze o wykres, jestem ciekaw przyrostu, a jesli chodzi o barany to owszem nie pasuja p&p ale jak widac da sie to w miare bezbolesnie zaaplikowac, wystarczy troche checi i pracy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:48 |