![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja jednak zdecydowałem sie na H&R i Bilsteina B8, głównie ze względu na mozliwośc regnerowania oraz grube tłoczysko
tak to wygląda: ![]() srednica zewnetrzna rury gwintowanej to 52mm, średnica wewnętrzna 46mm, tłoczysko amora jest mega grube i ma 40mm - technologia monotube, amortyzator Bilstein B8 ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
to jest customowy wyrób?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
ja jednak zdecydowałem sie na H&R i Bilsteina B8, głównie ze względu na mozliwośc regnerowania oraz grube tłoczysko daj znać jak to jeździ, bo ja np. cały czas szukam czegoś miększego od KW na mniej przyczepne nawierzchnie (chociaż b8, to raczej miękkie nie będzie) |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
to jest customowy wyrób? H&R (podobnie jak SPAX) robi zawieszenie do audi B3/B4/S2 na bazie przesłanych do nich kolumn... zostaje dół z mocowaniem do zwrotnicy, reszte zakładają nową KW ma np gotowy wyrób do tych modeli daj znać jak to jeździ, bo ja np. cały czas szukam czegoś miększego od KW na mniej przyczepne nawierzchnie (chociaż b8, to raczej miękkie nie będzie) oj to nieprędko dam znać bo auto sie buduje cały czas ![]() mając H&R z bilsteinem zawsze mozesz w zerkopolu utwardzic / zmiękczyć amory -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 16:05 |