Pompa paliwa S3 |
Pompa paliwa S3 |
Thu, 30 Mar 2017 - 19:59
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Daj śmiało 4b regulator, pompa i tak sobie poradzi, przy 5,5b (sumując razem z 1,5b boostu) takie DW nadal poda 200lph według wykresu, więc więcej, niż potrzebujesz.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 30 Mar 2017 - 19:59
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 30 Mar 2017 - 20:43
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła |
Super, z czego konkretnie ten regulator założyć ? Może jakiś numer OEM podrzucicie ?
0 280 160 575 - to ten ? -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 12:53
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła |
Już mam
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 14:59
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Jakiej średnicy jest odpływ paliwa ? W tych 4 bar widzialem ze jest malutki i nie wiem czy przy mocnej pompie nie bedzie problemu
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 15:00
Post
#45
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła |
Zwierzę jak będę w domu
-------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 16:09
Post
#46
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy |
Mam gdzieś taki 4bar regulator z 1.8t i ma dziurke moze fi 2mm wydaje mi sie to lekko mało 3bar na ktorym jezdze ma 4-5mm
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 16:56
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie |
trzeba bylo brac z zapasem, a nie teraz podnosic cisnienie.. zawsze to powtarzam to nikt nigdy nie slucha... ja teraz nie masz wyjscia to zmien regulator, pompa bedzie miala mniejsza wydajnosc i tyle
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 21:13
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła |
trzeba bylo brac z zapasem, a nie teraz podnosic cisnienie.. zawsze to powtarzam to nikt nigdy nie slucha... ja teraz nie masz wyjscia to zmien regulator, pompa bedzie miala mniejsza wydajnosc i tyle heheh, ale mi wtryski dość leją, przynajmniej gość który stroi nic nie narzekał, paliwa brakuje przez padającą pompę a ja z racji tego, że zamówiłem DW65V pomyślałem, że skoro jest mocna pompa to czemu by nie założyć 4bar i tym samym podnieść ciut wydajność 440ek chociaż, coś mi tam narzekał, że może być w tej dolnej partii za dużo paliwa ale to zobaczymy przy strojeniu finalnym, myślę, że wszystko będzie działać cacy -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Fri, 31 Mar 2017 - 21:38
Post
#49
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie |
nie kumam troche Twojej logiki w tej wypowiedzi ale luz
-------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
Sat, 01 Apr 2017 - 21:47
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła |
nie kumam troche Twojej logiki w tej wypowiedzi ale luz nie wiem czego nie kumasz ja mam fure z mocą ok 300km, może ciut więcej, jak padnie turbo to będzie robiona hybryda i pewnie się dmuchnie ciut więcej, wychodząc z założenia, że nie przekroczę 350km a obecnie będzie 300+ miałem do wyboru mało przyszłościową nową ori pompę VDO która więcej jak 300km nie pociągnie, albo przyszłościowe DW65V, padło na to drugie z racji j/w a co do reg. ciśnienia to też ruch przyszłościowy, ja dopiero raczkuje w 1.8t i ogólnie w uturbionych silnikach i jedyne co słyszałem, to że jeśli mamy wydajną pompę która to uciągnie i zwiększymy jej z seryjnych 3 bar regulator na 4 bar'y to tym samym podnosimy kilka % sprawność wtryskiwaczy, moje 440@3bar nie wiem jaki mają limit km i kiedy zacznie im brakować paliwa ale też z tego co mi wiadomo ok 330-350 da rade z tego ugrać przy 3 barach, dlatego dla bezpieczeństwa regulator 4bary ot cała filozofia, ale... gość który stroi silnik wspominał coś o za dużej dawce paliwa przy reg. 4 barowym na niskich obrotach - nie wiem o co chodzi, powtarzam jego przemyślenia, chyba chodzi o dławienie się nadmiarem paliwa i większy problem w wysterowaniu przy 4 bar, jeśli dobrze zrozumiałem -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 22:57 |