![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
W tym budżecie można się też rozglądać z Integrale 8v lub jak bóg da nawet 16v Na pewno autko bardzo nietuzinkowe, do tego szybkie no i wielkie możliwości dalszego rozwoju wbrew pozorną nie najgorsza dostępność części, są oczywiście wyjątki, jedynie serwis jest makabrą przy tym autku. Rozgladalem sie i powiem szczerze, ze raczej ciezko o zdrowy egzemplarz w tej kasie. No chyba, ze chcemy przymakac oko na mniejsze i wieksze niedociagniecia. Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec? Mechanicznie Integrale to nie jest prom kosmiczny, wiec tragedii nie ma (nie liczac dostepnosci na rynku wtornym czesci przeniesienia napedu). |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Ldz ![]() |
Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec? Dokładnie, wyszyto jest tak upchane że dostać się do czegokolwiek to makabra, np: komora silnika jest wypełniona do granic możliwości ![]() Co do ceny wyrwać 16v w UK za 3k w mirę życiowym stanie to jest wykonalne (odrazu zaznacze że nigdy nie było oryginalnych Integralek RHD, co ma duży wpływ na cenę). -------------------- Delta HPE, 2X Dedra Integrale
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Ldz ![]() |
Były. Nie były, jedynie przekładki robione na częściach od Delty GTie, przez oficjalnych dilerów, oraz wersie przerabiane do motosportów. -------------------- Delta HPE, 2X Dedra Integrale
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
A może alfe spider 2000 ??
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Rozgladalem sie i powiem szczerze, ze raczej ciezko o zdrowy egzemplarz w tej kasie. No chyba, ze chcemy przymakac oko na mniejsze i wieksze niedociagniecia. Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec? Mechanicznie Integrale to nie jest prom kosmiczny, wiec tragedii nie ma (nie liczac dostepnosci na rynku wtornym czesci przeniesienia napedu). Tak jak Cosworth. To miało być tanie w konstrukcji, bo jednak niszowe i poprostu zadupiać na OSie czy torze, a nie zapewniać komfort czy jakies tam inne bzdury. Ma zapieprzać i łatwo się dać naprawiać. Jak otwarłem YB Coswortha to się zdziwiłem jak to toporny wynalazek. Jak juz skompletujesz częsci, to poskładać to potrafi niemal każdy średnio ogarnięty mechanik. Pomijam ewentualne mody. Jestem przekonany, że jest tak z większością aut o typowo rajdowym rodowodzie. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Chyba nie wypowiedział się żaden posiadacz X1/9 hehe. Miałem takie autko jako jedno z moich pierwszych i było to dość dawno, bo gdzieś 91-92. Był to czerwony egzemplarz z '75, bodajże 1.5 75KM. Nie byłem wtedy jeszcze automaniakiem, ale pamiętam że już wówczas auto było dość zapuszczone i przez poprzedniech właścicieli bardziej lub mniej fachowo naprawiane. Z częściami mechanicznym nie było żadnego problemu- dużo pasowało od Ritmo i Zastavy a linka gazu od ....126p:-). Autko- szczególnie ze schowanym dachem- robiło spore wrażenie na postronnych i dobrze się prowadziło. Gdybym dobrze poszperał to znalazłbym jakąś niemieckojęzyczną literaturę na jego temat. Tez noszę się z zamiarem zakupu w niedalekiej przyszłości jakiegoś egzemplarza do odrestaurowania
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
X 1/9 też był konstrukcją niszową, więc ciężko oczekiwać technologicznego kosmosu. Wzięli co się dało z innych modeli (Uno, Ritmo, 126 i co tam mieli w magazynach), opakowali fajną budą i wyszło świetne auto. Większość kultowych modeli produkowanych przez producentów aut dla popularnych tak powstawało. Jak se ktoś kupi stare 911 czy inne Ferrari, to będzie drogo i skomplikowanie, ale Fiat, Ford czy inny Opel będą zwykle zlepkiem modeli popularnych. Zawsze problemem są części typowe dla modelu, w przypadku X1/9 problemem będzie blacha czy inne detale wnętrza. Ale ogólne to podobny klasyk jak większość jemu podobnych.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Popadam w ślinotok... Wsadzić do gabloty i rozdawać papucie przed oglądaniem
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
240Z - czerwona nie wygląda źle.
Jeśli autor tematu ma te 15k od ręki niech bierze ![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ciekawe jak blacharka została zrobiona. Na plus trzeba zaliczyć ciekawy model niefabrycznych felg (w oryginale były 14 calówki) :]. Brakuje trochę tych nakładek przy tylnych nadkolach.
-------------------- - "Where's John ?"
- "Which half ?" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Totalnie nie znam się na MRach, ale ten konkretny z allegro na żywo robi wrażenie.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
bardzo ładne autko za parę groszy i co tu się zastanawiać
ten silniczek to fajna wiertarka, 8 tys to nie problem dla niego -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 06 March 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam X 1/9 juz ponad 7 lat, coprawda nie mialem nigdy dosc czasu zeby zrobic mu porzadna kapitalke, przed sezonem robilo sie lekka kosmetyke. Frajda bardzo duza. Auto dosc praktyczne, dwa duze bagazniki, mozna bez problemu pojechac na wakacje. Do spokojnej jazdy idealne, do szybkiej i agresywnej juz troche gorzej, bardzo lekki przod robi swoje. Bokami ciezko sie lata, musi byc naprawde dobry kierownik zeby opanowac to auto. Jezdzi sie bardzo przyjemnie, nie wieje w srodku, nie ma przeciagow. Stylistycznie duzo akcentow zblizonych do ferrari z podobnych lat, auto nazywane baby ferrari. Moj X jest troche zaniedbany, caly rok wsumie nie jezdzony, ale jak chcesz to mozesz obejrzec. Czesci mozna dostac naprade sporo,w uk robia blachy recznie na zamowienie, w USA tez jest troche czesci, tylko niestety troche one kosztuja $$$
-------------------- Fiat X 1/9 Turbo , Uno 1,3 Turbo , Coupe 16VT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:26 |