Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Fiat X1/9 Przymiarka do pierwszego klasyka
dejv667
post Thu, 01 Jul 2010 - 17:34
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Pepto @ Thu, 01 Jul 2010 - 15:31) *
W tym budżecie można się też rozglądać z Integrale 8v lub jak bóg da nawet 16v
Na pewno autko bardzo nietuzinkowe, do tego szybkie no i wielkie możliwości dalszego rozwoju wbrew pozorną nie najgorsza dostępność części, są oczywiście wyjątki, jedynie serwis jest makabrą przy tym autku.

Rozgladalem sie i powiem szczerze, ze raczej ciezko o zdrowy egzemplarz w tej kasie. No chyba, ze chcemy przymakac oko na mniejsze i wieksze niedociagniecia.

Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec?

Mechanicznie Integrale to nie jest prom kosmiczny, wiec tragedii nie ma (nie liczac dostepnosci na rynku wtornym czesci przeniesienia napedu).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Jul 2010 - 17:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pepto
post Thu, 01 Jul 2010 - 18:34
Post #22


User
Dołączył: Tue, 04 August 2009
Skąd: Ldz





CYTAT(dejv667 @ Thu, 01 Jul 2010 - 17:34) *
Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec?


Dokładnie, wyszyto jest tak upchane że dostać się do czegokolwiek to makabra, np: komora silnika jest wypełniona do granic możliwości tongue.gif

Co do ceny wyrwać 16v w UK za 3k w mirę życiowym stanie to jest wykonalne (odrazu zaznacze że nigdy nie było oryginalnych Integralek RHD, co ma duży wpływ na cenę).


--------------------
Delta HPE, 2X Dedra Integrale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Mon, 19 Jul 2010 - 19:42
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(Pepto @ Thu, 01 Jul 2010 - 18:34) *
nigdy nie było oryginalnych Integralek RHD.

Były.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pepto
post Tue, 20 Jul 2010 - 09:53
Post #24


User
Dołączył: Tue, 04 August 2009
Skąd: Ldz





CYTAT(wb78 @ Mon, 19 Jul 2010 - 19:42) *
Były.


Nie były, jedynie przekładki robione na częściach od Delty GTie, przez oficjalnych dilerów, oraz wersie przerabiane do motosportów.


--------------------
Delta HPE, 2X Dedra Integrale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stander_M
post Fri, 23 Jul 2010 - 21:48
Post #25


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 January 2010
Skąd: Częstochowa





A może alfe spider 2000 ??


--------------------
RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sat, 31 Jul 2010 - 22:24
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(dejv667 @ Thu, 01 Jul 2010 - 17:34) *
Rozgladalem sie i powiem szczerze, ze raczej ciezko o zdrowy egzemplarz w tej kasie. No chyba, ze chcemy przymakac oko na mniejsze i wieksze niedociagniecia.

Serwis jest katorga w sensie tego, ze jest pracochlonny - to chciales powiedziec?

Mechanicznie Integrale to nie jest prom kosmiczny, wiec tragedii nie ma (nie liczac dostepnosci na rynku wtornym czesci przeniesienia napedu).


Tak jak Cosworth. To miało być tanie w konstrukcji, bo jednak niszowe i poprostu zadupiać na OSie czy torze, a nie zapewniać komfort czy jakies tam inne bzdury. Ma zapieprzać i łatwo się dać naprawiać. Jak otwarłem YB Coswortha to się zdziwiłem jak to toporny wynalazek. Jak juz skompletujesz częsci, to poskładać to potrafi niemal każdy średnio ogarnięty mechanik. Pomijam ewentualne mody. Jestem przekonany, że jest tak z większością aut o typowo rajdowym rodowodzie.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Sat, 31 Jul 2010 - 23:12
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Chyba nie wypowiedział się żaden posiadacz X1/9 hehe. Miałem takie autko jako jedno z moich pierwszych i było to dość dawno, bo gdzieś 91-92. Był to czerwony egzemplarz z '75, bodajże 1.5 75KM. Nie byłem wtedy jeszcze automaniakiem, ale pamiętam że już wówczas auto było dość zapuszczone i przez poprzedniech właścicieli bardziej lub mniej fachowo naprawiane. Z częściami mechanicznym nie było żadnego problemu- dużo pasowało od Ritmo i Zastavy a linka gazu od ....126p:-). Autko- szczególnie ze schowanym dachem- robiło spore wrażenie na postronnych i dobrze się prowadziło. Gdybym dobrze poszperał to znalazłbym jakąś niemieckojęzyczną literaturę na jego temat. Tez noszę się z zamiarem zakupu w niedalekiej przyszłości jakiegoś egzemplarza do odrestaurowania


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Mon, 02 Aug 2010 - 17:04
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





X 1/9 też był konstrukcją niszową, więc ciężko oczekiwać technologicznego kosmosu. Wzięli co się dało z innych modeli (Uno, Ritmo, 126 i co tam mieli w magazynach), opakowali fajną budą i wyszło świetne auto. Większość kultowych modeli produkowanych przez producentów aut dla popularnych tak powstawało. Jak se ktoś kupi stare 911 czy inne Ferrari, to będzie drogo i skomplikowanie, ale Fiat, Ford czy inny Opel będą zwykle zlepkiem modeli popularnych. Zawsze problemem są części typowe dla modelu, w przypadku X1/9 problemem będzie blacha czy inne detale wnętrza. Ale ogólne to podobny klasyk jak większość jemu podobnych.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Mon, 06 Sep 2010 - 09:44
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





http://allegro.pl/toyota-mr2-unikatowa-jed...1218599276.html


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 06 Sep 2010 - 12:07
Post #30


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Popadam w ślinotok... Wsadzić do gabloty i rozdawać papucie przed oglądaniem smile.gif

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Mon, 06 Sep 2010 - 19:08
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





240Z - czerwona nie wygląda źle.
Jeśli autor tematu ma te 15k od ręki niech bierze smile.gif


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chris_Black
post Tue, 07 Sep 2010 - 22:43
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 July 2005
Skąd: Wrocław





Ciekawe jak blacharka została zrobiona. Na plus trzeba zaliczyć ciekawy model niefabrycznych felg (w oryginale były 14 calówki) :]. Brakuje trochę tych nakładek przy tylnych nadkolach.


--------------------
- "Where's John ?"
- "Which half ?"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Wed, 08 Sep 2010 - 23:25
Post #33


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Totalnie nie znam się na MRach, ale ten konkretny z allegro na żywo robi wrażenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ravaglia
post Thu, 09 Sep 2010 - 14:03
Post #34


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Radom





bardzo ładne autko za parę groszy i co tu się zastanawiać
ten silniczek to fajna wiertarka, 8 tys to nie problem dla niego


--------------------
M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now
Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve
Go to the top of the page
 
+Quote Post
merror
post Mon, 21 Feb 2011 - 18:22
Post #35


User
Dołączył: Mon, 06 March 2006
Skąd: Warszawa





Mam X 1/9 juz ponad 7 lat, coprawda nie mialem nigdy dosc czasu zeby zrobic mu porzadna kapitalke, przed sezonem robilo sie lekka kosmetyke. Frajda bardzo duza. Auto dosc praktyczne, dwa duze bagazniki, mozna bez problemu pojechac na wakacje. Do spokojnej jazdy idealne, do szybkiej i agresywnej juz troche gorzej, bardzo lekki przod robi swoje. Bokami ciezko sie lata, musi byc naprawde dobry kierownik zeby opanowac to auto. Jezdzi sie bardzo przyjemnie, nie wieje w srodku, nie ma przeciagow. Stylistycznie duzo akcentow zblizonych do ferrari z podobnych lat, auto nazywane baby ferrari. Moj X jest troche zaniedbany, caly rok wsumie nie jezdzony, ale jak chcesz to mozesz obejrzec. Czesci mozna dostac naprade sporo,w uk robia blachy recznie na zamowienie, w USA tez jest troche czesci, tylko niestety troche one kosztuja $$$


--------------------
Fiat X 1/9 Turbo , Uno 1,3 Turbo , Coupe 16VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:26