![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 24 April 2007 Skąd: ZZA WINKLA!!!! ![]() |
A moze poprostu wymienic rurke doprowadzajacą olej do turbo? powinno sie to robic przy wymianie.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 April 2010 Skąd: Piła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Mialem podobny problem u siebie w lekko dlubnietym AFN'ie. U mnie podobno winny byl zawor N75, dwa razy mialem problemy z turbo,po wymianie N75 przeslo i auto zrobilo 50tys be zajakniecia.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 April 2010 Skąd: Piła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Wydaje mi sie, ze gdyby to byl N75, to po wyczyszczeniu dalej bylo by zle a jest juz ok, wiec 100% wina zapieczonej geometrii.
U mnie ten problem wystepowal zawsze, po prostu trzeba dosc czesto dawac ognia i problem ustepuje. Chcialbym rowniez sie podzielic wiedza z zakresu turbiny KKK od Audi A4 2,0 TDI 170km - BRD, otoz jest tam chyba inaczej rozwiazany mechanizm zmiennej geometrii, mam ja od ponad dwoch miesiecy i z poczatku traktowalem ja jak garetta, tj. ogien i niebylo z nia problemu; od jakiegos dluzszego czasu jezdze czasem i dwa dni jak emeryt a gdy potrzebuje pelnej mocy, to overboost ma moze 0,1bara/1s (rzecz niespotykana w przypadku garetta od AWX czy tez seryjnego AFN), po prostu teraz jezdze jak chce a turbina czy tez zmienna geometria nie sprawila żadnego problemu!!! Polecam kazdemu z silnikiem 1,9 TDI, napewno pasuje do silnikow wzdluznych P&P typu Passat czy A4. Slyszalem rowniez opinie na temat tej turbiny, ze pozno wstaje itp, otoz u mnie ciagnie z samego dolu a powyzej 3000obr/min jest roznica kosmiczna na korzysc KKK Oczywiscie wiadomo, ze GT22 gora bedzie jeszcze lepsza ale KKK z 2.0 tdi 170KM to wedlug mnie swietny kompromis -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
No nie dziwne, bo KKK ma inaczej rozwiązaną sprawę VNT niż Garrett, no ale to turbo też nie jest bez wady
![]() -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Kraków ![]() |
No nie dziwne, bo KKK ma inaczej rozwiązaną sprawę VNT niż Garrett, no ale to turbo też nie jest bez wady ![]() Z ciekawości, jesli posiadasz jakas dokumentacje lub wiedze, czy tez rysunki, prosilbym o wiecej szczegolow ![]() -------------------- 2,7biT 450+ KM
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Oj żadnych technicznych danych w formie papierowej/elektronicznej (są w ogóle jakieś dostępne?) nie posiadam.
Stwierdzam z autopsji kilku sprężarek, które miałem w ręce rozbierane na czynniki pierwsze. Z moich doświadczeń (wcześniej czy później) kierownice (żaluzje, łopatki czy jak tam kto chce nazwać) i tak się zatrą i nie ma sensu ich czyścić (odciągniemy temat regeneracji na jakiś czas) tylko wykonać pełną regenerację. W garettach zapiekają się a w kkk wyrabia się pierścień - czemu tak się dzieje? od strony technicznej można tylko przypuszczać. EDIT: Dopowiem, że styl jazdy pewnie ma duże znaczenie ale znam turbiny zatarte (gt), które nie były używane zbyt łagodnie (PSJ) -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 April 2010 Skąd: Piła ![]() |
Dzięki
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
(są w ogóle jakieś dostępne?) Są tutaj katalogi i zakładki (kiedyś to dawałem). Nie jestem pewny czy akurat te, ale bardzo dużo danych jest na tej stronie. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03 |