Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> turbina się zapieka - co jest przyczyną?, AFN po modach
tuning86
post Thu, 19 Aug 2010 - 20:26
Post #21


User
Dołączył: Tue, 24 April 2007
Skąd: ZZA WINKLA!!!!





A moze poprostu wymienic rurke doprowadzajacą olej do turbo? powinno sie to robic przy wymianie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Aug 2010 - 20:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Odi
post Wed, 25 Aug 2010 - 11:23
Post #22


Rookie
Dołączył: Sat, 03 April 2010
Skąd: Piła





Wczoraj turbina została wyczyszczona, potem wrzucę foto jak wyglądała. Po wszystkim auto śmiga aż miło. Zrobiłem też logi dynamiczne, będę wdzięczny jak jakiś spec zerknie i powie czy wszystko jest ok.

3, 8, 10
3, 8, 11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Wed, 25 Aug 2010 - 14:26
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Mialem podobny problem u siebie w lekko dlubnietym AFN'ie. U mnie podobno winny byl zawor N75, dwa razy mialem problemy z turbo,po wymianie N75 przeslo i auto zrobilo 50tys be zajakniecia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Odi
post Wed, 25 Aug 2010 - 22:18
Post #24


Rookie
Dołączył: Sat, 03 April 2010
Skąd: Piła





Tylko czy przez niesprawność N75 turbina może się zapiekać? I czy jego niesprawność da się wyczytać z logów? Turbina wyglądała tak:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyrkal
post Wed, 25 Aug 2010 - 23:33
Post #25


User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Kraków





Wydaje mi sie, ze gdyby to byl N75, to po wyczyszczeniu dalej bylo by zle a jest juz ok, wiec 100% wina zapieczonej geometrii.
U mnie ten problem wystepowal zawsze, po prostu trzeba dosc czesto dawac ognia i problem ustepuje.
Chcialbym rowniez sie podzielic wiedza z zakresu turbiny KKK od Audi A4 2,0 TDI 170km - BRD, otoz jest tam chyba inaczej rozwiazany mechanizm zmiennej geometrii,
mam ja od ponad dwoch miesiecy i z poczatku traktowalem ja jak garetta, tj. ogien i niebylo z nia problemu; od jakiegos dluzszego czasu jezdze czasem i dwa dni jak emeryt a gdy potrzebuje pelnej mocy, to overboost ma moze 0,1bara/1s (rzecz niespotykana w przypadku garetta od AWX czy tez seryjnego AFN),
po prostu teraz jezdze jak chce a turbina czy tez zmienna geometria nie sprawila żadnego problemu!!!
Polecam kazdemu z silnikiem 1,9 TDI, napewno pasuje do silnikow wzdluznych P&P typu Passat czy A4.
Slyszalem rowniez opinie na temat tej turbiny, ze pozno wstaje itp, otoz u mnie ciagnie z samego dolu a powyzej 3000obr/min jest roznica kosmiczna na korzysc KKK
Oczywiscie wiadomo, ze GT22 gora bedzie jeszcze lepsza ale KKK z 2.0 tdi 170KM to wedlug mnie swietny kompromis


--------------------
2,7biT 450+ KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Thu, 26 Aug 2010 - 09:00
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





No nie dziwne, bo KKK ma inaczej rozwiązaną sprawę VNT niż Garrett, no ale to turbo też nie jest bez wady wink.gif


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyrkal
post Thu, 26 Aug 2010 - 14:03
Post #27


User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(shak @ Thu, 26 Aug 2010 - 09:00) *
No nie dziwne, bo KKK ma inaczej rozwiązaną sprawę VNT niż Garrett, no ale to turbo też nie jest bez wady wink.gif

Z ciekawości, jesli posiadasz jakas dokumentacje lub wiedze, czy tez rysunki, prosilbym o wiecej szczegolow smile.gif


--------------------
2,7biT 450+ KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Thu, 26 Aug 2010 - 19:01
Post #28


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





Oj żadnych technicznych danych w formie papierowej/elektronicznej (są w ogóle jakieś dostępne?) nie posiadam.
Stwierdzam z autopsji kilku sprężarek, które miałem w ręce rozbierane na czynniki pierwsze.
Z moich doświadczeń (wcześniej czy później) kierownice (żaluzje, łopatki czy jak tam kto chce nazwać) i tak się zatrą i nie ma sensu ich czyścić (odciągniemy temat regeneracji na jakiś czas) tylko wykonać pełną regenerację.
W garettach zapiekają się a w kkk wyrabia się pierścień - czemu tak się dzieje? od strony technicznej można tylko przypuszczać.
EDIT: Dopowiem, że styl jazdy pewnie ma duże znaczenie ale znam turbiny zatarte (gt), które nie były używane zbyt łagodnie (PSJ)


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Thu, 26 Aug 2010 - 22:24
Post #29









CYTAT(Odi @ Wed, 25 Aug 2010 - 11:23) *
Wczoraj turbina została wyczyszczona, potem wrzucę foto jak wyglądała. Po wszystkim auto śmiga aż miło. Zrobiłem też logi dynamiczne, będę wdzięczny jak jakiś spec zerknie i powie czy wszystko jest ok.

3, 8, 10
3, 8, 11

nie spec, ale jest ok. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Odi
post Thu, 26 Aug 2010 - 23:31
Post #30


Rookie
Dołączył: Sat, 03 April 2010
Skąd: Piła





Dzięki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Tue, 31 Aug 2010 - 11:05
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





CYTAT(shak @ Thu, 26 Aug 2010 - 19:01) *
(są w ogóle jakieś dostępne?)


Są tutaj katalogi i zakładki (kiedyś to dawałem). Nie jestem pewny czy akurat te, ale bardzo dużo danych jest na tej stronie.


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03