![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
W Polsce najmocniejszy diesel na mechanicznej pompie vw chyba należał do zaprzała tak,kiedys mialem 1.6td 179km, moc opadala dopiero w okolicach 5400rpm... ale teraz mam zeswapowane 1.9PD i nie zalowalem tego ani minuty ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
marcin_kielce, jakie turbo wkładasz do siebie ? Jeśli jest inne, niż GT22 ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
Wiesz tdik w Polsce 90% 1.9tdi to prawie salonowe motory z ks. serwisowa... Tak czy siak bardzo bym chciał zobaczyć małe foto story obróbki twoje głowicy co tam było robione... musisz zapytać voj2us ja z 2b bo ja nie wiem jak ci powie ![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Kielce/Wawa ![]() |
Turbo już dawno siedzi. Jest to turbina z 3.0 TDI.
![]() -------------------- Seat Leon by TTC Kraków
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, tdik ma głowicę po portingu .
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
To wiemy niemal wszyscy. Było pytanie o zdjęcia.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
To wiemy niemal wszyscy. Było pytanie o zdjęcia. To zobacz sobie zdjęcie w podforum sponsorowanym DoubleB - tam iibitdi wrzucił zdjęcia głowicy po obróbce przez Wojtka. EDIT: Dokładnie tutaj Robione są kanały wydechowe (podobno seryjne obliczone do 1.5bara). Po obróbce ssących auto poddymia na wolnych obrotach dlatego się ich z reguły nie rusza. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No i to jest konkret.
Z tym 1.5 bara ktoś popłynął. Z kąd to wiadomo? Stawiam jak ze wszystkimi "teoriami" - na oko. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Tu jest troche inny kolektor...
http://i139.photobucket.com/albums/q302/je...pg?t=1231737896 A tu jeszcze inny: http://s434.photobucket.com/albums/qq68/Ak...stusta/?start=0 Ale najlepsze jest do czego no jest przymierzany: http://i434.photobucket.com/albums/qq68/Ak...16012009237.jpg a na koniec najlepsze ciekawe kto u nas tak pod frezowywał tłoki w TD... http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=17081.165 -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No ok, ale te kolektory też najlepsze nie są.
No i w końcu - po co frezować tłoki, skoro bez najmniejszych problemów wkładasz 1.9 i robisz w cholerę więcej mocy i momentu, z fajniejszymi przebiegami za podobne koszty i 3/4 mniej pieprzenia? Jak to są tacy profesjonaliści, to chciałbym zobaczyć wykres przepływów tego kolektora ![]() Jest bardzo fajny wątek na zagramanicznym forum, gdzie jest kilka fajnych kolektorów zaprojektowanych w catii chyba. Są pokazane symulacje przepływów, razem z filmami z tego. Nie mówię, że trzeba robić to tą samą drogą, ale można choć się nieco wzorować na tym. Ten pierwszy kolektor ( z rurą w której jest przejście do właściwego kolektora ) w założeniu jest niemal idealny. Zapomniano i jednym bardzo ważnym szczególe, który pozwala rozdysponować powietrze dosyć precyzyjnie pomiędzy gary. Choć dla mnie to i tak sztuka dla sztuki. Zaprzal jest tego najlepszym przykładem ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
mi nic nie poddymia
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
pinin pamiętasz 1.9 zrobione przez mastersa? też kupa roboty ale efekt był zacny lecz masters chyba wyszedł z tego samego założenia co ty i po cholerę bawić się w 1.9 jak można wsadzić 5.0 v10 a jak za duże to 3.0tdi... Dlatego też nie mówię och ach róbmy 1.6td tylko pokazuje co ludzie potrafią z tego wycisną a przy okazji kilka rzeczy można powielić w 1.9... Fajnie też jest pokazane tutaj odchudzanie wału chyba o coś ok 2kg...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Ok, ale co chcesz powielać w 1.9 TDI?
Kolektor? Bez przesady. Na fabrycznych idzie wyciągnąć moce podobne jak na takich wydumkach, w dodatku taniej i bezpieczniej ( w sensie rozdysponowania ładunku na poszczególne gary ). Tłoki? To samo. Tłoków w zasadzie do jazdy ulicznej się nie rusza. Do wyczynu, o ile w tym przypadku można mówić o wyczynie też nie. Cała reszta jest już dawno rozpoznana ( np. kolektory wydechowe ) i raczej nic nowego do tematu nie wnosi. A to, że masters poszedł w stronę większego silnika, jak mniemam było podyktowane kończącym się już wtedy potencjałem silnika i chęcią na lepsze czasy. Fajnie czasem popatrzeć jak to robią za granicą, ale przynajmniej dla mnie szału nie ma ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
przydałby się dział ciekawostki/ciekawe niedokończone projekty. Można by tam ładować właśnie takie wydumki ja ta, czy projekty berkuta.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Kolektory które pokazaliście sa potrzebne tylko i wyłącznie w połaczeniu z customową głowicą. Bez obróbki głowicy takie kolektory nic nie dają a wręcz przeciwnie, auto gorzej reaguje na gaz bo ma dłuższe kanały. Przyrosty na tych kolektorach testowalismy i są góra ale z wałkami sportowymi. Mój leon kiedyś na wałku, customowym kolektorze i obrobionej głowicy miał moc max przy 4850obr:)
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:43 |