Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Ciekawostki przyrodnicze w Polsce uchodzące za niewykonalne, 1.9 turbo+kompresor
zaprzal
post Tue, 22 Jun 2010 - 07:59
Post #21


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





CYTAT(mihas66 @ Sun, 20 Jun 2010 - 15:45) *
W Polsce najmocniejszy diesel na mechanicznej pompie vw chyba należał do zaprzała


tak,kiedys mialem 1.6td 179km, moc opadala dopiero w okolicach 5400rpm... ale teraz mam zeswapowane 1.9PD i nie zalowalem tego ani minuty smile.gif Jak juz ktos napisal TD mozna dlubac i na wyzsze moce ale to sztuka dla sztuki i IMHO bez zadnego wiekszego sensu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Jun 2010 - 07:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
siewcu
post Tue, 22 Jun 2010 - 13:28
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





marcin_kielce, jakie turbo wkładasz do siebie ? Jeśli jest inne, niż GT22 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Tue, 22 Jun 2010 - 13:32
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





CYTAT(mihas66 @ Mon, 21 Jun 2010 - 22:27) *
Wiesz tdik w Polsce 90% 1.9tdi to prawie salonowe motory z ks. serwisowa... Tak czy siak bardzo bym chciał zobaczyć małe foto story obróbki twoje głowicy co tam było robione...

musisz zapytać voj2us ja z 2b bo ja nie wiem jak ci powie smile.gif


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Tue, 22 Jun 2010 - 13:51
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Turbo już dawno siedzi. Jest to turbina z 3.0 TDI. wink.gif


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Tue, 22 Jun 2010 - 18:28
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, tdik ma głowicę po portingu .
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 22 Jun 2010 - 18:48
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





To wiemy niemal wszyscy. Było pytanie o zdjęcia.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Tue, 22 Jun 2010 - 19:34
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(pinin @ Tue, 22 Jun 2010 - 18:48) *
To wiemy niemal wszyscy. Było pytanie o zdjęcia.


To zobacz sobie zdjęcie w podforum sponsorowanym DoubleB - tam iibitdi wrzucił zdjęcia głowicy po obróbce przez Wojtka.

EDIT: Dokładnie tutaj
Robione są kanały wydechowe (podobno seryjne obliczone do 1.5bara). Po obróbce ssących auto poddymia na wolnych obrotach dlatego się ich z reguły nie rusza.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 22 Jun 2010 - 20:11
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No i to jest konkret.

Z tym 1.5 bara ktoś popłynął. Z kąd to wiadomo?
Stawiam jak ze wszystkimi "teoriami" - na oko.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Tue, 22 Jun 2010 - 20:35
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Tu jest troche inny kolektor...

http://i139.photobucket.com/albums/q302/je...pg?t=1231737896

A tu jeszcze inny:

http://s434.photobucket.com/albums/qq68/Ak...stusta/?start=0

Ale najlepsze jest do czego no jest przymierzany:

http://i434.photobucket.com/albums/qq68/Ak...16012009237.jpg

a na koniec najlepsze ciekawe kto u nas tak pod frezowywał tłoki w TD...

http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=17081.165



--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 23 Jun 2010 - 00:43
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No ok, ale te kolektory też najlepsze nie są.
No i w końcu - po co frezować tłoki, skoro bez najmniejszych problemów wkładasz 1.9 i robisz w cholerę więcej mocy i momentu, z fajniejszymi przebiegami za podobne koszty i 3/4 mniej pieprzenia?

Jak to są tacy profesjonaliści, to chciałbym zobaczyć wykres przepływów tego kolektora wink.gif
Jest bardzo fajny wątek na zagramanicznym forum, gdzie jest kilka fajnych kolektorów zaprojektowanych w catii chyba. Są pokazane symulacje przepływów, razem z filmami z tego. Nie mówię, że trzeba robić to tą samą drogą, ale można choć się nieco wzorować na tym. Ten pierwszy kolektor ( z rurą w której jest przejście do właściwego kolektora ) w założeniu jest niemal idealny. Zapomniano i jednym bardzo ważnym szczególe, który pozwala rozdysponować powietrze dosyć precyzyjnie pomiędzy gary.

Choć dla mnie to i tak sztuka dla sztuki. Zaprzal jest tego najlepszym przykładem wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Wed, 23 Jun 2010 - 09:04
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





mi nic nie poddymia


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 23 Jun 2010 - 09:25
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





pinin pamiętasz 1.9 zrobione przez mastersa? też kupa roboty ale efekt był zacny lecz masters chyba wyszedł z tego samego założenia co ty i po cholerę bawić się w 1.9 jak można wsadzić 5.0 v10 a jak za duże to 3.0tdi... Dlatego też nie mówię och ach róbmy 1.6td tylko pokazuje co ludzie potrafią z tego wycisną a przy okazji kilka rzeczy można powielić w 1.9... Fajnie też jest pokazane tutaj odchudzanie wału chyba o coś ok 2kg...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 23 Jun 2010 - 14:25
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Ok, ale co chcesz powielać w 1.9 TDI?
Kolektor? Bez przesady. Na fabrycznych idzie wyciągnąć moce podobne jak na takich wydumkach, w dodatku taniej i bezpieczniej ( w sensie rozdysponowania ładunku na poszczególne gary ).
Tłoki? To samo. Tłoków w zasadzie do jazdy ulicznej się nie rusza. Do wyczynu, o ile w tym przypadku można mówić o wyczynie też nie.
Cała reszta jest już dawno rozpoznana ( np. kolektory wydechowe ) i raczej nic nowego do tematu nie wnosi. A to, że masters poszedł w stronę większego silnika, jak mniemam było podyktowane kończącym się już wtedy potencjałem silnika i chęcią na lepsze czasy.

Fajnie czasem popatrzeć jak to robią za granicą, ale przynajmniej dla mnie szału nie ma wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:11
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





przydałby się dział ciekawostki/ciekawe niedokończone projekty. Można by tam ładować właśnie takie wydumki ja ta, czy projekty berkuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 24 Jun 2010 - 10:32
Post #35


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Kolektory które pokazaliście sa potrzebne tylko i wyłącznie w połaczeniu z customową głowicą. Bez obróbki głowicy takie kolektory nic nie dają a wręcz przeciwnie, auto gorzej reaguje na gaz bo ma dłuższe kanały. Przyrosty na tych kolektorach testowalismy i są góra ale z wałkami sportowymi. Mój leon kiedyś na wałku, customowym kolektorze i obrobionej głowicy miał moc max przy 4850obr:)


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:43