![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 31 December 2007 ![]() |
Szkoda ,ze swifty wymarly fajne auta.Czuczu mam twoj lezaczek z banovcow
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Co wymarły dżeju jedzie załuż swiftem nowo zbudowanym. A lezaczek poproszę na Załuż
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Szkoda ,ze swifty wymarly fajne auta. Jeszcze odżyją ![]() btw to juz 2 swifty na załużu -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
Wczoraj auto przeszło test ostateczny - 200 km na torze. Test zaliczony, jestem zadowolony. No prawie. Mogłoby lepiej przyspieszać, lepiej hamować, mieć lepsze opony i bardziej ogarniętego kierowcę - i byłoby naprawdę super
![]() Najlepszy czas okrążenia: 2:11.654 (opony drogowe 185/60 R14) W ramach ciekawostki - śr. spalanie z toru ~17 l/100 km ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
akumulator - jeśli się przesunie (bo nie widzę "blokad") to ta blacha/mocowanie pięknie Ci zmasuje klemę do budy...
Zrób jakieś ograniczniki - choćby śruby z podłogi ;-) przed i za aku... -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
cenna uwaga, dzięki!
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
załuż jedziesz?
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
niesamowicie wątpię, mooooooże Sienną - o ile się odbędzie, ale to taka otchłań z tego morza, istnieje ryzyko że się utopię finansowo, bo chęci są i jak widać sprzęt też już jest:
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
ciepło w środku?
![]() -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
oj ciepło ciepło, niby albedo powyżej 80%, ale za każdym razem w środku sauna
![]() Dosyć mocno grzeje od wydechu - cały tunel się nagrzewa. Na etapie budowy myślałem o wlocie dachowym i chyba wrócę do tego pomysłu po zimie. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Nie wracaj bo auto masz w hsie...
odizoluj wydech po prostu |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
spróbować można - był wlot w homologacji A-grupowej, tylko to jest jakby na samym końcu jeśli chodzi o priorytety
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
odizolowanie wydechu na pewno pomoże, muszę u siebie zrobić to samo bo nie idzie wyrobić. masz jakąś izo od grodzi?
G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
Od grodzi nic i raczej nic nie planuję, a odizolowanie termiczne wydechu zostawię sobie do przemyślenia na przyszły rok. Póki co w wydech wejdzie jeszcze przelotowy tłumik środkowy (ze względu limit głośności na torze) i łącznik elastyczny, co by zniwelować całą pracę wydechu.
W sumie mam jeszcze dużo planów - a to wałki, a to szpera, a to hamulce (...) - ale odkąd samochód jeździ, to jakoś nie mogę się zmusić, żeby znów go wstawić do garażu na dłużej (w moim przypadku inwestycje trzeba planować z wyprzedzeniem). Ten sezon GSMP i tak już się kończy, ale będzie jeszcze kilka innych imprez, a poza tym niedługo śnieg spadnie i szkoda by go nie doświadczyć. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
A nie mozesz kupic bandaza i poprostu owinac caly wydech? W sklepach zajmujacych sie kominkami bez problemu kupisz na metry. Do tego pare cybantow i izolacja gotowa.
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
A nie mozesz kupic bandaza i poprostu owinac caly wydech? W sklepach zajmujacych sie kominkami bez problemu kupisz na metry. Do tego pare cybantow i izolacja gotowa. Wiesz jak taki bandaż śmierdzi jak się jeździ w deszczu? Masakra, kolega mi mówił żebym owijał tylko górną część kolektora, owinąłem cały, smród niesamowity. No ale progi załatwiły sprawę i zdarły bandaż z dolnej części kolektora i już jest ok. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
To dosc ciekawe. U mnie nic nie smierdzi a mam z polowe wydechu owinieta.
Smierdzialo na poczatku jak sie wypalal. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
No właśnie... kolega jeździł E30 m52b28 i przy jej upalaniu portki świeciły od spodu. Owinął to potem bandażem i dalej upalał. Nie śmierdziało jakoś za bardzo, i trochę ślizgał się po deszczu potem i ogólnie... ??
![]() może trafiłeś jakiś gorszy bandaż aftermarketowy? -------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
może to był po prostu śmierdzący bandaż? może można kupić jakiś zapachowy? świerk, jabłuszko...itd
sorry nie mogłem się powstrzymać ![]() -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
W końcu udało się zadebiutować w górach. Co prawda na finałowej rundzie, ale lepiej późno niż wcale.
Samochód spisał się bardzo dobrze - żadnych awarii. W sumie radzi sobie nieźle do momentu wrzucenia IV biegu - wtedy kończy się etap płynnego przyspieszania. Ciężko też oceniać zawieszenie i hamulce, bo startowałem na seryjnych drogowych oponach (tylko takie miałem do dyspozycji). Udało się 2x wywalczyć 3 miejsce w grupie HS/J, ale łatwo nie było - walka toczyła się o dziesiąte części sekundy. Pierwszy podjazd wyścigowy z niedzieli: To irytujące metaliczne brzęczenie to pęknięta na spawie fabryczna blacha przy dwururce kolektora wydechowego - widocznie nie wytrzymała wibracji. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 06:05 |