![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Michal gratuluję zakończenia projektu. Trzymałem kciuki od momentu obejrzenia twego filmu o składaniu Swifta
![]() Jak będziesz chciał kupić 30m bandaża na wydech w dobrej cenie - pisz na PW - prześlę Ci namiar. I może kiedyś się spotkamy gdzieś na torze - porównamy Swifta z moją Skodą bo stosunek mocy do wagi zbliżony ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Znajomy zarzucił mi linka ze znajomym autem
![]() http://demotywatory.pl/3635381/Tymczasem-g...s-w-sasiedztwie -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
długo mnie tu nie było
![]() Czuczu, przewody są nasadzone na króćce wychodzące z baku i skręcone. Rudiger, dzięki ![]() Aktualnie samochód przechodzi odświeżenie hamulców, małe modyfikacje zawieszenia i kilka spraw estetycznych - mam nadzieję na plus. Obecnie wygląda tak: ![]() Przy okazji wróciłem do tematu wagi - wg homologacji auto z pustym bakiem może ważyć jeszcze ok. 50 kg mniej niż waży. Zmieniłem koła na lżejsze i dalej nie mam koncepcji co wyjąć. Może wy macie? Odpadają takie rzeczy jak wycinanie blach czy zastępowanie ich odpowiednikami z kompozytów, szyby też musza zostać jak są - nie były homologowane inne rozwiązania. Będę wdzięczny za wskazówki ![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Przy okazji wróciłem do tematu wagi - wg homologacji auto z pustym bakiem może ważyć jeszcze ok. 50 kg mniej niż waży. Zmieniłem koła na lżejsze i dalej nie mam koncepcji co wyjąć. Może wy macie? Odpadają takie rzeczy jak wycinanie blach czy zastępowanie ich odpowiednikami z kompozytów, szyby też musza zostać jak są - nie były homologowane inne rozwiązania. Będę wdzięczny za wskazówki ![]() może ściągnij nakładki na progi i zamontuj zderzaki ze zwykłego swifta? |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 16 January 2007 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Widze, że zakaz na garaż zdjęty ?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
może ściągnij nakładki na progi i zamontuj zderzaki ze zwykłego swifta? Niestety, musi zostać fabryczne ospojlerowanie (homologacja). Trudna sprawa. CYTAT(tomat) Widze, że zakaz na garaż zdjęty ? Zakaz traci moc sprawczą w momencie, gdy dzieciuk zasypia ![]() Da się to wszystko połączyć, nie jest źle. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
mozesz wyrzucic przednie wzmocnienie miedzy podluznicami (taki pas przedni)
![]() ![]() btw ile teraz waży ? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
o tym dolnym pasie przednim mówimy?
![]() na pewno opiera się tam chłodnica, a czy przypadkiem nie ma to wpływu na sztywność przodu? ważyłem we wrześniu z pełnym bakiem (zalane pod korek 40 l) - 830kg |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
śmiem twierdzić, że nie przyczepili by się do braku nakładek. W astrach nie ma z tym problemu i w zasadzie żadna rajdowa, nie ma nakładek na progi ani zderzaków z gsi.
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
nie, nie o tym pasie mowie, jak znajde zdjecie to pokaże ale wydaje mi sie ze nie masz juz tego
![]() jesli chodzi o nakladki na progi to one az tak wiele nie waża, natomiast na pewno przejdziesz BK ze zdezakiem ze zwyklego.. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
waży dużo w choooj. wiesz ile ważu u Ciebie klatka? moje auto jest 70kg lżejsze może nie ma klatki, ale ma za to audio + kilka wygód, cześć wnętrza, duże heble i normalny aku. to aż nie możliwe mi sie wydaje.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Koledzy w zawodach i tak jest regulaminowe minimum dla wyscigów nds ma 760kg więc jest z czego schodzic
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
Ile waży klatka nie wiem, ale na pewno nie mało.
Gdybym dzisiaj stał przed decyzją wyboru klatki, to konstrukcja byłaby znacznie prostsza, z tej jestem tak średnio zadowolony. W dowodzie Swift ma wpisane 835 kg masy własnej, nie wiem tylko czy to jest masa z pustym czy pełnym zbiornikiem - wie ktoś? |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Czy w homo jest opisany materiał bocznych szyb? Może tylko przedniej i tylnej? Zakładając PC na boki sporo byś zyskał - ja urwałem 8,8kg.
Co z nawiercaniem np drzwi? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
W klasie historycznej to odpada, szyby można tylko tlenkiem ceru potraktowac by cieńsze były ale roboty sporo z tym
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
o tym dolnym pasie przednim mówimy? ![]() na pewno opiera się tam chłodnica, a czy przypadkiem nie ma to wpływu na sztywność przodu? ważyłem we wrześniu z pełnym bakiem (zalane pod korek 40 l) - 830kg Zrobić to mocowanie dolne/wzmocnienie z alu jeśli jest taka opcja w regulaminie. jeśli są jakieś inne wzmocnienia, w drzwiach, zderzakach itp to tak samo pozamieniać na alu. -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Wroclaw ![]() |
Wzmocnien bym nie wyrzucal ani nie zamienial na aluminiowe, raczej wzialbym otwornice i porobil otwory od wew. na niektorych panelach.
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
Znalazłem trochę rzeczy, które można było usunąć, ale nie byłem jeszcze na wadze, więc nie wiem jakie są efekty. Na pewno ucierpi komfort.
Samochód prawie poskładany, jutro musi być gotowy - w sobotę start ![]() Aktualnie wyglądamy tak: ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Pogadamy na bk albo na samym wyscigu o tym odelżaniu
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 01 December 2008 Skąd: Płock ![]() |
Zbiłem ok 18-20 kg ostatecznie. Na BK wyszło 797 kg, na pełnym baku wyszło by ok. 810 kg. Lepiej, ale jeszcze nie limit.
W weekend pierwszy raz jechałem na slickach (nalewkach). Jest ogromna poprawa w stosunku do tego co było, ale nie jest jeszcze idealnie. Na pewno trzeba zmienić sprężyny na twardsze. W sobotę wywalczyłem II miejsce w klasie, w niedzielę niestety nie ukończyłem podjazdu - awaria nadwozia i zawieszenia ![]() Sobota: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 10:30 |