Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> clk 270 cdi - Podniesienie mocy
steven
post Tue, 29 Jun 2010 - 08:29
Post #21


User
Dołączył: Sun, 14 December 2008
Skąd: Warszawa





Prawie 18 tyś euro za to auto to trochę za dużo.

Planuję kupić auto za około 10 tyś euro, nawet troche zaniedbane. Chce w koncu kompleksowo zrobić samochód pod moje gusta. Customowe wnętrze czyli tapicerka będzie robiona przez koleżankę: kubełki w stylu sparco chrono road obszyte szarą skórą i alcantarą, trójramienną kierownicę obszytą alcantarą, system multimedialny z wbudowanym PC i body kit według własnego projektu. Auto chce przerobic w nieco już zapomnianym stylu stealth. Do tego potrzebna jest moc która pozwoli na przyspieszenia rzędu 6,5 - 7 do 100km/h
Auto będzie reklamą ( musi być nietuzinkowe ) oraz moim autem na codzień ( wygodne i ekonomiczne ). Najchętniej bym kupił BMW serie 6 diesel ... tylko, że kur..sko drogie jest.

Jeżeli macie jakąś sugestię auta nie starczego niż 7-8 lat ( względy AutoCasco ) które jest rzadziej spotykane na ulicach niż Opel Astra, jest szybkie/podatne na mody i ma tylny napęd lub awd ( nie przepadam za autami z przednim napędem ) i w miare ekonomiczne ( max do 14 l/ miasto stąd pomysł na diesela ) To piszcie proszę. Za każdą propozycję będe wdzięczny.

Coś mi się wydaje, że nie szybko zmienie auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Jun 2010 - 08:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_gucior_*
post Tue, 29 Jun 2010 - 12:16
Post #22









kup 6 mps - będziesz najbardziej "nietuzinkową" osobą na drodzę, nawet bardziej niż db9 czy lambo - od czasu kupna minąłem na drodze mniej mpsów niż totalnych egzotyków wink.gif w dodatku masz mniej niż 7 sek do 100, skrzynię manualną, napęd neutralny które przy uślizgu idze równo 50x50, splanie jak się uprzesz to i poniżej 14 - tylko prestiż jakiś taki japoński wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 29 Jun 2010 - 15:49
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





MPS jest super ale to nie jest auto na 40kkm rocznie. Za duzo pb98 sobie zyczy...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yasminq
post Tue, 29 Jun 2010 - 21:41
Post #24


Rookie
Dołączył: Wed, 19 May 2010
Skąd: vienna/k-ce...55amg





...gość myśli o clk lub bmw6, więc pewnie przez sek. przez myśl mu nie przeszedł temat mazdy ect.!?

p.s. patrzcie przez pryzmat kupującego i jego zainteresowań, fascynacji, potrzeb itp, A NIE SWOICH MARZEŃ!!!


a tak wracając do tematu: to clk320cdi będzie lepszym wyborem lub c30amg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
steven
post Wed, 30 Jun 2010 - 08:19
Post #25


User
Dołączył: Sun, 14 December 2008
Skąd: Warszawa





Dzieki vasiming,
czy Twoje AMG to SL? Widziałem ostatnio takie w Kielcach, zaje...ste auto

Ogólnie japońskie konstrukcje do mnie nie przemawiają. Jestem miłośnikiem aut klasy GT i do tego ideału, oczywiście zależnie od zasobności portfela, chce się zbliżyć.
Ostatnio mocno mnie kusi swap silnika 4.4 v8 do mojej e46. Znalazłem już firmę która może się tego podjąć i teraz muszę to przekalkulować. Auto z 2001 roku wyrzeźbione na v8 będzie raczej ciężko później sprzedać za rozsądne pieniądze a możliwość ubezpieczenia AutoCasco kończy mi się za rok.

Przydało by się jakieś 100 000 zł dodatkowo na samochód tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Wed, 30 Jun 2010 - 10:06
Post #26









Szczerze to trzeba mierzyć siły na zamiary, a nie gdybać co by było jakbym miał 100-200-300.000 zł, ponieważ kończy się na pustych wiadomościach,
ale nie zrozum mnie źle. Jeśli określasz budżet na ok. 10-12.000 Euro wtedy w tym obszarze się poruszasz i szukasz najlepszej alternatywy względem
mocy, rocznika , upodobań. Z tego co piszesz krótkie resume:

1. Jeździsz dużo w sensie min. 40 tyś km rocznie wiec zbliżamy się do opłacalności diesla tak?
2. Lubisz GT, miłośnik niemieckich marek z zapatrywaniem się w kierunku BMW, MB ewentualnie Audi tak?
3. Mam budżet 10-12 k Euro tak więc ok. 50 000 zł.
4. Czy chcesz rzeźbić w aucie i robić niewiadomo jaki hyper projekt czy wystarczą delikatne mody i będziez happy, mam na myśli
moc 200-300KM z dużym momentem tak?

Jeśli odpowiesz na powyższe pytania szczerze , wyeliminujesz wszelkie zbędne modele i tego się trzymaj, bo rozpiętość propozycji vs chęci
powoduje że w końcu nic nie kupisz sensownego. Pamiętaj, że najlepiej sprawdza się pakiet podnoszący moc, który nie jest wielce autorski
ponieważ jest/będzie to Twoje auto a'la demo car - Musi być sprawne, fajnie jeździć a nie stać w serwisie więc HALO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zejdźmy na ziemie, bo jak czytam niektóre posty to już jesteśmy na Marsie cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
steven
post Fri, 02 Jul 2010 - 19:21
Post #27


User
Dołączył: Sun, 14 December 2008
Skąd: Warszawa





Te dodatkowe 100 000 zł to jest żart kolego...
strasznie się ciśnieniujesz ...

Doskonale wiem ile co będzie kosztowało - zawsze przed rozpoczęciem inwestycji kalkuluje wszystko dokładnie i zakładam spory margines błędu na to co wypadnie po drodze. Na auto przeznaczone jest ok 10 000 euro a na modyfikacje poleci kasa z innego budżetu. Korzystając z pomocy przyjaciół handlujących częściami ( również tuningowymi ) na lini Anglia - Rosja mogę mieć części o wiele taniej niż kupując je w PL. Czyli za mniejszą kasę zrobię więcej. Co więcej, już mam osobę która może to zrobić, widziałem ich projekty i naprawdę jestem pod wrażeniem. Kwestie oprogramowania ewentualnie zlecę jednej z wiodących firm.

Nie założyłem tego tematu bo nie mam co robić w redakcji tylko po to by poznać opinie osób które modyfikacje tego typu mają naprawdę zajebiście ( tak mi się wydawało ) opanowane. Uważam, że 250 koni z tego silnika jest realne, ale 220 spokojnie się zadowolę.

Pozdrowienia z Marsa smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:04