Chevrolet Cruze 2,0 l 2009 RA 420 SOHC Chip |
Chevrolet Cruze 2,0 l 2009 RA 420 SOHC Chip |
Fri, 11 Jun 2010 - 18:58
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice |
Witam
Czy ktos zajmuje sie juz tym silnikiem odnosnie zrobienia chipa?? Jezeli tak czy podczas przegladu w chevrolecie modyfikacja softu jest zauwazalna od razu czy trzeba naprawde duzo grzebac?? A moze chevrolet sam proponuje chipy na gwarancji?? Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 11 Jun 2010 - 18:58
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 13 Jun 2010 - 20:31
Post
#2
|
|
TECH2 nie znajdzie modyfikacji, więc jak jak się nie będziesz chwalił to nie znajdą...
o ile zrobisz program u dobrego tunera |
|
|
Sun, 13 Jun 2010 - 21:58
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice |
Tzn u kogo?? Masters?? Kto robi te silniki w warszawie lub okolicy?? Ew Lublin.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 13 Jun 2010 - 22:02
Post
#4
|
|
Ja robiłem Opla w MR Motors...
z tą różnicą, że pochwaliłem się wynikami w ASO bez utraty gwarancji. Samochód od razu poszedł na pełną diagnozę TECH2 pod tym kątem........ i zero problemów. |
|
|
Sun, 13 Jun 2010 - 22:15
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice |
Czyli jest szansa ze w zwiazku z wspolpraca Opel Chevrolet mogl bym to tez zrobic bez kombinowania i stresowania sie o gwarancje, u nich??
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 13 Jun 2010 - 22:20
Post
#6
|
|
a co im przyjdzie z tego, że znajdą program ? nic...
ale za to mogą stracić... klienta i jego pieniądze |
|
|
Mon, 14 Jun 2010 - 00:41
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków |
Niestety czasem niektórymi serwisantami rządzi "czysta, bezinteresowna złośliwośc" lub "ślepota poszkoleniowa" i mimo, że czesto staram się im to wytłumaczyć, to trafia to do ok 50% serwisantów... takie moje doświadczenia z drugiej strony, jak staram się ich wyczuć jako tuner
-------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
Sat, 19 Jun 2010 - 13:49
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice |
Tak to wyglada po wizycie w Masters. Dalo sie wiecej ale problemem jest sprzeglo. |
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 01:02
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków |
Ładnie (zwłaszcza przebieg momentu)
Ciekawe jak by się zrobił ten słabszy 120konny o stałej geometrii -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 10:14
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK |
a niutona troszke nie da sie zdjac z dolu zeby sprzeglo nie slizgalo
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 27 Jun 2010 - 10:18
Post
#11
|
|
typowo Mastres'owy program...
sporo Nm z dołu.. by "było czuć" program |
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 10:57
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
No ba, taka idea diesla , ma ciągnąć od dołu
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 27 Jun 2010 - 10:59
Post
#13
|
|
ale czy kosztem sprzęgła i dwumasy ?
|
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 11:05
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
To już inna para kaloszy, klientom takiego tunera na pewno bedzie sie podobala taka modyfikacja, bo "ciągnie od dołu"
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
gość_bezduszny_* |
Sun, 27 Jun 2010 - 11:10
Post
#15
|
|
fakt
mam mocniejszą (przynajmniej na papierze) modyfikację niż znajomy po MT w swojej VC... ale kiedy wsiadł do mojego samochodu stwierdził, że "nie czuje programu" |
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 11:16
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
racja, klienci na pewno chwalą sobie tzw. "swoisty wykop z dołu"
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 23:44
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 March 2004 Skąd: Szczecin |
Przecież do 1800 rpm (co dla diesla jest dołem) jest różnica paru procent, więc w czym rzecz? Od 1800 rpm diesel powinien zacząć jechać. W dodatku jak przeanalizować wykresy Rogalowe, gdzie skala Nm sięga 400 i więcej a obroty na osi na wykresach po 100 rpm na podziałce heh, to wychodzą praktycznie podobne wykresy jak u Mastersa i innych. Widziałem już taki piękny wykres z Mineralnej shamowany później na MAHA i o dziwo zupełnie inny wykres. Czary?
-------------------- Pozdrawiam,
|
|
|
Sun, 27 Jun 2010 - 23:44
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sat, 29 September 2007 Skąd: Łosice |
Ja ich poprosilem o jak najmocniejszy doł i przeniesienie momentu jak najnizej poniewaz na "5" przy 100km/h mam 1500rpm. Wiec duzo byla jak dla mnie turbo dziura a teraz jest o niebo lepiej, moge przyspieszac normalnie od 100. Fakt ze powoli ale to lepsze niz redukcja na 4.
|
|
|
Mon, 28 Jun 2010 - 00:32
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy |
Nie rozumiem jaki to problem zmienić bieg, a jak ktoś jest już tak leniwy to lepiej kupić automata, niż niszczyć układ przeniesienia napędu. Ale kto bogatemu zabroni
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Mon, 28 Jun 2010 - 05:02
Post
#20
|
|
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 15:10 |