![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Telepnięcie to jest i teraz, chodziło mi o ewentualne zmiany po wyjeb... klapek, bo rozumiem, że one pomagają przy gaszeniu?
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Tu masz troche info:
http://forums.5series.net/topic/70452-remo...-diesel-engine/ |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Jak pisze autor wywalenia klapek, żadnych zmian nie zaobserwował, czyli nie ma na co czekać...
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
Sorka za OT ale co z tymi klapkami jest nie tak? I wogole jakie maja zadanie? Wspomaganie gaszenia?
-------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Wypadaja te oski i urywaja grzybki zaworowe. Pozniej to juz w zaleznosci kiedy zgasisz silnik... BMW w pewnym momencie pogrubilo te osie, w kolektorze prezentowanym przez tego goscia juz maja srednice 4,5 mm.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
Wiadomo po ktorym roku zaczeli wkladac te grubsze? Problem zostal rozwiazany?
-------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2005 Skąd: stołeczne ![]() |
Różne źródła różnie podają okolice marca-kwietnia 2004.
-------------------- 318d z niespodzianką
256 KM / 480 Nm by Masters |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
Thx
![]() Tak btw to bardzo ladny wynik, soft jest mocny czy auto poprostu tak wyszlo? -------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
Thx ![]() Tak btw to bardzo ladny wynik, soft jest mocny czy auto poprostu tak wyszlo? Te motory tak wychodzą u mnie jest podobnie. Datę pierwszej rejestracji mam 26.07.2004, czyli jest szansa na poprawione klapki. Znacie przypadek rozwalenia się zmodyfikowanych klapek? -------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Siewierz ![]() |
U mnie jest b. podobnie jezeli chodzi o produkcje, tak sie tylko zastanawiam czy jakby je wywalic, czy nie doszlo by pare ps przy robieniu softu, w koncu jakies opory powietrza to robi
![]() ![]() -------------------- Ibiza 6K2 BLT+
BMW 3 N57N+ Audi A3 BKD+ Seat-Racing.pl |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: cz-wa ![]() |
Te motory tak wychodzą u mnie jest podobnie. Datę pierwszej rejestracji mam 26.07.2004, czyli jest szansa na poprawione klapki. Znacie przypadek rozwalenia się zmodyfikowanych klapek? CYTAT czy nie doszlo by pare ps przy robieniu softu, w koncu jakies opory powietrza to robi smile.gif Ale pewnie gra nie warta swieczki smile.gif będzie raczej mniej |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
Won z tymi klapkami od razu !
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Fri, 15 August 2008 ![]() |
No nie wiem czy tak won od razu z klapkami. Jak planujesz wywalic kat i robic wydech blokowac egr to lepiej te klapki zostaw bo mozna zdechnac od spalin. Przetestowalem i naprawde az watroba boli. Jak ktos chce to mam kolektor bez klapek za 300pln od M57N GG2578394 jak ktos chce jednak probowac. Co do drgan jest to dwumas nie zaden wal. Mam ponad 700nm i wiem bo musialem to przejsc. Zanim zacznie sie madralowanie na temat tego czy mam tyle prosze wykres: http://img576.imageshack.us/img576/8083/97075590.jpg teraz jestem po regeneracji wtryskow i jeszcze jednek zmianie i wiem ze mam juz 300+ jak podniose auto to pomysle nad schamowaniem.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
no wreszcie ktos to potwierdził
![]() przepraszam za OT ale napisz prosze (może byc PW) co masz u siebie zrobione? Jak widzisz wydajność seryjnych wtrysków? Na dole widze że jest ok, pow 3,5k obr., nie jest różowo ale to może byc koniec możliwości turbiny. Jakie dalsze plany ew.? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Fri, 15 August 2008 ![]() |
NOWE TURBO ALE ORI
WIEKSZY INTERCOOLER WYDECH 3 CALE OD TURBO DO KONCA TLUMIK OSTATNI ORI EGR ZABLOKOWANY WTRYSKI PO REGENERACJI CUSTOM SPRZEGLO CUSTOM DWUMAS PROGRAM SERYJNE WTRYSKI JUZ MAJA KONCOWKE, TAK SAMO KOLEKTOR WYDECHOWY I TURBO JEST SLABYM PUNKTEM OGOLNIE MYSLE ZE 300 I 700 TO JEST TAKA GORNA GRANICA SPOKOJNEGO UZYTKOWANIA PRZY SERYJNYM TURBO. PLANY? CHCIALBYM JEDNAK TROCHE PODKOPAC SPROBOJE PRZELOZYC WTRYSKI OD KOLEGI 535D MOZE TO COS DA BO NIKT MI NA TO PYTANIE NIE ODPOWIE. JAK COS PADNIE TO SWAP 535D BO TO WOGOLE JEST INNA BAJKA I COS KOLO 360PS LATWO WYMYSLEC NIEDUZYMI KOSZTAMI. Zmiany turbo i kolektora wydechowego nie przewiduje bo to juz tez polowa koszta swapu pewnie. Co do swapu odezwe sie w ciagu roku do przemooo, gadalem z nim pare razy, mam tez od niego skrzynie i chyba chcialbym mu zostawic auto. Sorry zie pisana czesc caps lockiem ale w pracy jestem i troche pospiech. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Myślę, że moderator może przenieść tę część tego tematu do topicu o "300km w 330d" (nie pamiętam tytułu)
a zatem Intercooler - u kogo robiłeś? Jak załatwiłeś sprawę wentylatora? zrobiłes dwa mniejsze, czy zmieściłeś wszystko w zderzaku na ori jednym wentylatorze? Masz zderzak zwykły, czy m pakiet (szczegół) EGR - też miałem zablokowany elektronicznie ale wywalał mi wtedy check engine i nawet zdarzyło mu sie złapac na kilka sekund cos w rodzaju notlaufa. Włączyłem spowrotem i nic sie nie dzieje custom sprzęgło i dwumas - mam nadzieję, że to nie tajemnica ale co zastosowałeś? Wtryski - dzisiaj nawet rozmawiałem z ludźmi z Rzeszowa w tej sprawie. CRII generacji, który u nas jest to ostatni silnik z tego typu wtryskami. Każdy następny, również biturbo, to piezoelektryki z zupelnie nowym systemem paliwowym i sterowaniem tego. Przeszczepienie tego nie wyjdzie sporo taniej, ani mniej skomplikowanie, niz kompletny swap silnika. Nie znam sie, mogę sie mylić Ja mam program i wydech MG 2,75" od turbiny, na dwóch tłumikach również by MG (perfekcyjna robota ![]() Ja najchętniej również swapowałbym ale ktoś ostatnio napisał, że przemooo miał problemy ze swoim samochodem??? Rozmawiałem z kilkoma tunerami i wszyscy się krzywią jak słyszą BMW i SWAP na M57N2. Zatem jesli przemooo jest gotowy zrobić to komus więcej niż znajomemu, to na koniec lata chętnie się do niego zgłoszę - może dwa zrobi taniej niż jeden ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Fri, 15 August 2008 ![]() |
INTERCOOLER - chinczyk z http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...amp;prod_id=341 przerobione boki i wlot wylot, intercooler wpiety w ori gumowe orurowanie, jedna czesc weza tylko z starego tdsa podeszla zeby bylo idealnie, wiatrak jest jeden i sie miesci ale na mm doslownie i trzeba sie poteznie nameczyc i pare rzeczy usunac przesunac, zderzak tylko m i tez trzeba przerobic trochu tam pare spraw
EGR zblokowany spawarka nie elektronicznie, o dziwo wszystkich nie ma problemow bledow itp SZPRZEGLO - tarcza radzikowski, reszta tajemnica za duzo mnie to kosztowalo moge powiedziec jak sie spotkamy przy borwarze na zlocie czy cos kiedys pytalem sie na forum o te wibracje to mnie zignorowano i olano plus pare madrali napisalo ze to juz 100 razy bylo itp, teraz zrobilem sam i nikomu tu na forum nie powiem, nie jestem jakis msciwy czy cos tylko po prostu taka faze sobie teraz ujeb...lem, jednomas tez mialem chwile i tez wiem co sie wtedy dzieje Foto: http://images46.fotosik.pl/308/c758bd62d61e19a3.jpg http://images45.fotosik.pl/309/2b206d7314f4510b.jpg http://images40.fotosik.pl/305/7dc8bc39783ec065.jpg Vidlo test szpery: http://www.youtube.com/watch?v=N24XINtsJXQ Nie wiem czy nie jest to jedyne 330d ze szpera w PL |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Z EGR ciekawa sprawa, wszyscy mi mowili, że absolutnie się nie da
![]() Jesli chodzi o sprzęgło, to czy możesz mi przynajmniej potwierdzić, czy u przmooo (czy w ogóle) zadziałał zestaw (szpęgło + dwumas) z E90 poliftowego? szpera piekna sprawa, rozumiem, że to quaife. Cena nabiera rozsądnego wymiaru, ponieważ można chyba kupic już poniżej 950 Euro Wygląd, felga - SICK! -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Fri, 15 August 2008 ![]() |
Szpera DREXLER MOTORSPORT cena mi przez gardlo nie przechodzi. EGR moge ci zrobic fotke jak juz rudy bierze przewod po spawaniu hehe. Dwumas tak jak ma przemo jest pewnie zrobiony najlepiej ja mam podobnie ale duzo taniej, drgania sa ale tylko z mega dolu a tak i tak nie smigam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:13 |