Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
Norbi1
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:19
Post #161


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 24 Oct 2010 - 22:06) *
Nie tylko Cantona ma ten problem... do pary takze mieli fajne coolery dry.gif

Rozwiń myśl, bo nie chapie...


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
poziek
post Sun, 24 Oct 2010 - 22:35
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





CYTAT(kosiniak @ Sun, 24 Oct 2010 - 20:49) *
Maciek z PMMotorsport oczywiscie hahah



tak też dzisiaj rozkminialiśmy z Norbim kto to mógł być...i typ był identyczny

gadałem z bobrem4, który jak wiecie wtryskami zajmuję się od zawsze

powiedział, że jak sięga pamięcią wstecz to nie miał jeszcze nigdy takiego przypadku...




Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 24 Oct 2010 - 23:01
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





A co konkretnie z wtryskami się stało? Bo "zepsuły się" to nieco ogólnikowo napisane wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 24 Oct 2010 - 23:27
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT("aw69")
CYTAT
kurde aw mozesz rozwinac mysl co mozna spierdzielic przy montazu wtryskow ?


oczywiscie juz tłumacze....Adaś podczas montowania pompy w S RS4 widzialeś nie raz na dnie opiłki metalu ze starych pomp....Jak montowalem u siebie Bosch 044 tez mialem troche opiłków. Tylko że ja wziałem magnes na sztycy i bawiłem sie z godzine powybierałem go z dna tyle ile się dało tak ze gołym okiem nie mozna było go dostrzec....U Piotrka ten syf został, do tego Maciek zamontował mu pompe tak nisko ze dotykała smokiem dna.....Nawet sam Patryk mówił ze podczas pierwszego strojenia we Wrocku, az spadało ciśnienie paliwa bo smok był zatkany. Suma sumarum pompa zassała cały ten syf i puściła na wtryskiwacze....Dalszy scenariusz juz jest wiadomy....Aha pewna S4 ze Szczecina ma ten sam objaw...Ta sama osoba montowałą nowy układ wtryskowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 24 Oct 2010 - 23:43
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Hmm a po co jest taki wynalazek jak filtr paliwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 24 Oct 2010 - 23:48
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





tez troche nie rozumiem , wtryski byly zmienione juz chyba kilka set km temu , na strojeniu chyba tez bylo jeszcze wszystko ok ...??czy juz byly jakies objawy ze uklad paliwowy nie daje sobie rady lub jak ktos to nazwal "wtryski laly" ?? Nie ogarniam tematu


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 24 Oct 2010 - 23:57
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





problem byl chyba od poczatku jak dobrze kojaze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 25 Oct 2010 - 00:04
Post #168


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





to zmienia postac rzeczy , dzieki za rozjasnienie sytuacji .... Teraz jestem pod jeszcze wiekszym wrazeniem ,ze samochod z kulawymi wtryskami tak ldanie udalo sie zestroic .Bo z tego co sie orientuje to po wykresie nie widac zeby cos bylo nie tak,a raczej takie kulawe wtryskiwacze dokuczaja przy strojeniu .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 25 Oct 2010 - 00:06
Post #169


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





bo raz dzialaja a raz nie niby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 25 Oct 2010 - 00:49
Post #170


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





No niby jakieś prawdopodobieństwo jest blink.gif Są rzeczy na tym świecie co się fizjonomom nie śniły, ale X (razy) pięć sztuk wadliwych. To jakaś trefna partia, a te dobre z innej palety poszły. Nastąpiło w chinach przełamanie paleciaka z paletą i tragedia gotowa.
Ciekawe , że tłoki nie spłynęły, a powinny. Znaczy się solidny materiał niemiecki znów wygrał z chińską kwintesencją myśli technologicznej. rolleyes.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 25 Oct 2010 - 08:46
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Ja u Nika odessalem rurka wszystkie smieci ktore tam plywaly ...... z 5l v power poszlo sie .... smile.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 25 Oct 2010 - 14:43
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Pajak nie splynely bo awaria tych wtrysków polegala na tym że nagle zaczynały lać paliwo i robiło sie bogato - na tyle że totalnie zalewało go....
Objaw był bardzo nie regularny dlatego auto udało się wystroić, ale napewno będzie potrzebna korekta na nowych wtryskiwaczach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 25 Oct 2010 - 16:35
Post #173


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Ale , że nic, tak bez uszczerbku z tego wyszły. To Cantona miał szczęście, że się połapał w odpowiednim momencie : bo mogło być jak w którymś z przypadków poniżej:
http://www.boosttown.com/engine/piston_damage.pdf


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cantona
post Mon, 25 Oct 2010 - 17:49
Post #174


User
Dołączył: Fri, 19 March 2010





problem przerywania i zalewania i czarnej chmury z wydechu jak w dieslu był od początku tylko było to nieregularne i albo powtarzało się nagminnie albo przerywał raz dziennie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Sat, 30 Oct 2010 - 08:25
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





Adaś coś naskrobałeś i się wycofaleś wink.gif Coś wiadomo, udało się znaleźć przyczynę


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 30 Oct 2010 - 10:39
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





Mam nadzieje ze uda sie naprawic i Piotrkowwego i Adasiowa smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cantona
post Fri, 05 Nov 2010 - 22:55
Post #177


User
Dołączył: Fri, 19 March 2010





502,7 KM i 574,8Nm by MRMotors und COMPspotr chłopaki stanęli na wysokości zadania z czego jestem bardzo zadowolony ,auto nie przerywa i przede wszystkim jedzie:)))

Serdeczne podziękowania również dla Adama(Sportmile) za przygotowanie auta do strojenia a było prac bardzo dużo z przewagą na dużo:)

Podziękowania dla AW69:) Również za pomoc przy aucie

umieścił bym wykres ale nie wiem jak to zrobić

jest też lewa noga:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arek11
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:01
Post #178


User
Dołączył: Fri, 06 February 2009





GRatulajce biggrin.gif lewa noga robi robote biggrin.gif czyżby przerobiona przepustnica ,że nie odcina zapłonu ;?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cantona
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:03
Post #179


User
Dołączył: Fri, 19 March 2010





to już tajemnica firmowa ale przepustnica ori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kokos
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:04
Post #180


Rookie
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: WPR





Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:18