![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#861
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
poprawie kolege bo cos mu się dziwnie wkleiło:
http://youtu.be/lRwfvnDt7BA?t=3m teraz poprosimy o megane z racelogicem ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#862
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Vw claims 0-62 mph - 5,5 sek.
1 run 0-60 mph - 5,7 sek 2 run 0-60 mph - 5,7 sek 3 run 0-60 mph - 5,7 sek W każdym razie i tak szybko. -------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
![]()
Post
#863
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ale z manualem już tego nie można powiedzieć.
Może jest pomyłka w tabeli i mierzyli z manualem, nie wiem. A odpowiadając na wcześniejsze pytanie: jeździłem i z manualem, i z DSG - ta skrzynia jest zajebista, ale auto jako całość nudne i nie dla kierowcy lubiącego skręcać. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#864
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Przebieg auta 1750hm megane rs265 nie wytrzymalem pojechalem na hamownie o to co wyszlo
duzym problemem jest IC temp w dolocie siegala 70st ![]() a tu wykres z wlaczonym nadmuchem( z tego co wiem to na 4 w skali do 1-5) ![]() -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#865
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
No źle nie jest bo normalnie w ruchu masz przecież nadmuch- i tak powinno być mierzone.
A na jakim paliwie te pomiary? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#866
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Pierwszy pomiar byl rowniez z nadmuchem lecz w mniejszym stopniu. Dzis jezdzilem pol dnia po Wawie i temp nie przkeraczala 40st wiec chyba nie ma tragedi, ale i tak IC wymienie
Paliwo v power racing/ verva orlen -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#867
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jak IC wymienisz, to bardziej zasłonisz chłodnicę = znany problem w Megance :-/
-------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#868
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Dokładnie.
O ile w jeździe drogowej to może nie stanowić problemu, o tyle upalanie na torze przy +30 może wyjść boekim ;-) -------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
![]()
Post
#869
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
to jakie jest wyjscie? chce uzyskac bezpieczne 320ps
-------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#870
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2012 Skąd: poznań ![]() |
podłączam się pod pytanie.
coś wiecie o robieniu IC w RS'kach? ktoś przez to przechodził? |
|
|
![]()
Post
#871
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Z tego co się orientuje to był problem z IC od FORGE, IC od K-TEC nie miał tego problemu mimo to został przeprojektowany w celu wyeliminowania ryzyka w 100%, poza tym problem występował chyba gdzieś w Malezji i tylko podczas upalania na torze....
|
|
|
![]()
Post
#872
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Ja rozmawialem z Mgmotorsport na temat IC i wydechu ogarniaja te dwie rzeczy
IC koszt ok 1800zl -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#873
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Akurat położenie geograficzne ma tu niewielkie znaczenie
![]() Chodziło o upalanie na torze w temperaturach >30 st - żadne wielkie halo w Polsce. Zasłonięcie chłodnicy prowadzi do szybkiego wzrostu temp. cieczy chłodzącej, co powoduje wzrost temperatury oleju i koło się zamyka. Temperatura oleju przekracza 120 po 4 okrążeniach na torze ![]() CYTAT Tested another rs250 also with forge I/C and oil temp hit 120 degrees after 4 laps. That car is also running stage 1. My car with stock IC was running IAT of 50-52 degrees.. [...] oil temps didn't breach 110degrees despite going flat out. I nieprawda że K-Tec nie ma tego problemu: CYTAT Originally Posted by tgti well i have a KTR intercooler for my RS250, and i had the same problem in sepang as well.... http://www.meganesport.net/community/showthread.php?49257 Wielu Anglików ma ten czy ten IC nie narzekają, ale oni nie miewają takich temperatur powietrza. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#874
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 February 2012 Skąd: poznań ![]() |
co to znaczy, że MGmotosport to ogarniają? jakieś szczegóły?
Czy ktoś tu ma cały wydech od turbo od nich? |
|
|
![]()
Post
#875
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Dzwonilem do nich z pytaniem o IC powiedzili ze znaja temat jesli chodzi o Rsa- nie potrzebuja nawet auta na wymiary- wnioskuje ze przerabiali temat.
-------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#876
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Czyli rozwiązaniem jest dołozenie chłodniczki oleju? Wracając do porównania MRS z Gofrem to jest filmik: http://www.youtube.com/watch?v=r0nIa0W6qCo idą równo... Byłem dokładnie na tej imprezie. Kierowca Megane był bardzo niedoświadczony i miał kłopoty z szybką zmianą biegów. Start był od 50 km/h a on jechał z dwójki i musiał od razu po starcie zmieniać bieg (i jeszcze mu nie wyszło- co słychać). Powinien startować z trójki i podładować turbo hamując lewą nogą przed startem- wtedy Golf z DSG nie miałby czego szukać. (bez DSG tym bardziej bo w VAGu hamowanie lewą nogą ma odwrotne działanie jeśli nie jest zmodzony) A o chłodnicy oleju do Megane III nie słyszałem. Główny problem to mało miejsca ![]() EDIT: hehe, nawet nie z dwójki startował tylko chyba z jedynki ![]() Ten post został edytowany przez mAbZ: Fri, 29 Jun 2012 - 17:20 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#877
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Nie mówcie że MRS nie ma chłodnicy oleju
![]() -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#878
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
chłodnicy oleju jako takiej nie ma. Ma taki wymiennik ciepła olej/"woda" w który jest wkręcany filtr oleju.
Dodatkowo, po wyłaczeniu silnika, jeśli temperatura jest zbyt wysoka osobna pompka wymusza obieg "wody" w celu chłodzenia turbiny. Napewno chłodnica oleju jest w katalogu renault sport do megane N4.Tak jak i wydajniejszy IC. i ciekawostka: http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf...A2579E2000CA627 -------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
![]()
Post
#879
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
A jeszcze na koniec wracając do filmiku Meg vs Gofer to widać że kierowca MRS zaspał bo Gofer na chwilę wyszedł po czym Meg go przeszła delikatnie. To automat, więc jak miał zaspać- zapomniał wcisnąć gaz? ![]() Start jest między 12 a 13 sekundą filmiku, wcześniej to ustawianie do startu lotnego. Golfy są przeceniane i tyle. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#880
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
To automat, więc jak miał zaspać- zapomniał wcisnąć gaz? ![]() Start jest między 12 a 13 sekundą filmiku, wcześniej to ustawianie do startu lotnego. Golfy są przeceniane i tyle. CYTAT widać że kierowca MRS zaspał ![]() -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 02:09 |