Shoutbox 0 nowych PW 


141 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [Foto+Film] Nowa Megane RS 250/265, premiera i track day
mha
post Mon, 18 Jun 2012 - 13:09
Post #861


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





poprawie kolege bo cos mu się dziwnie wkleiło:
http://youtu.be/lRwfvnDt7BA?t=3m

teraz poprosimy o megane z racelogicem laugh.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Jun 2012 - 13:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GlennBp
post Mon, 18 Jun 2012 - 15:31
Post #862


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2003
Skąd: Wawa





Vw claims 0-62 mph - 5,5 sek.

1 run 0-60 mph - 5,7 sek
2 run 0-60 mph - 5,7 sek
3 run 0-60 mph - 5,7 sek

W każdym razie i tak szybko.


--------------------
M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Mon, 18 Jun 2012 - 18:52
Post #863


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Ale z manualem już tego nie można powiedzieć.
Może jest pomyłka w tabeli i mierzyli z manualem, nie wiem.

A odpowiadając na wcześniejsze pytanie: jeździłem i z manualem, i z DSG - ta
skrzynia jest zajebista, ale auto jako całość nudne i nie dla kierowcy lubiącego skręcać.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Wed, 27 Jun 2012 - 20:08
Post #864


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





Przebieg auta 1750hm megane rs265 nie wytrzymalem pojechalem na hamownie o to co wyszlo

duzym problemem jest IC temp w dolocie siegala 70st



a tu wykres z wlaczonym nadmuchem( z tego co wiem to na 4 w skali do 1-5)


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 28 Jun 2012 - 09:06
Post #865


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





No źle nie jest bo normalnie w ruchu masz przecież nadmuch- i tak powinno być mierzone.

A na jakim paliwie te pomiary?


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Thu, 28 Jun 2012 - 17:07
Post #866


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





Pierwszy pomiar byl rowniez z nadmuchem lecz w mniejszym stopniu. Dzis jezdzilem pol dnia po Wawie i temp nie przkeraczala 40st wiec chyba nie ma tragedi, ale i tak IC wymienie
Paliwo v power racing/ verva orlen


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Thu, 28 Jun 2012 - 23:15
Post #867


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Jak IC wymienisz, to bardziej zasłonisz chłodnicę = znany problem w Megance :-/


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GlennBp
post Fri, 29 Jun 2012 - 07:17
Post #868


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2003
Skąd: Wawa





Dokładnie.
O ile w jeździe drogowej to może nie stanowić problemu, o tyle upalanie na torze przy +30 może wyjść boekim ;-)


--------------------
M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Fri, 29 Jun 2012 - 10:53
Post #869


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





to jakie jest wyjscie? chce uzyskac bezpieczne 320ps


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drabek
post Fri, 29 Jun 2012 - 11:55
Post #870


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2012
Skąd: poznań





podłączam się pod pytanie.
coś wiecie o robieniu IC w RS'kach?
ktoś przez to przechodził?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Fri, 29 Jun 2012 - 12:12
Post #871


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Z tego co się orientuje to był problem z IC od FORGE, IC od K-TEC nie miał tego problemu mimo to został przeprojektowany w celu wyeliminowania ryzyka w 100%, poza tym problem występował chyba gdzieś w Malezji i tylko podczas upalania na torze....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Fri, 29 Jun 2012 - 12:28
Post #872


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





Ja rozmawialem z Mgmotorsport na temat IC i wydechu ogarniaja te dwie rzeczy
IC koszt ok 1800zl


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 29 Jun 2012 - 12:35
Post #873


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Akurat położenie geograficzne ma tu niewielkie znaczenie happy.gif
Chodziło o upalanie na torze w temperaturach >30 st - żadne wielkie halo w Polsce.
Zasłonięcie chłodnicy prowadzi do szybkiego wzrostu temp. cieczy chłodzącej, co powoduje wzrost
temperatury oleju i koło się zamyka. Temperatura oleju przekracza 120 po 4 okrążeniach na torze ohmy.gif

CYTAT
Tested another rs250 also with forge I/C and oil temp hit 120 degrees after 4 laps. That car is also running stage 1.

My car with stock IC was running IAT of 50-52 degrees.. [...] oil temps didn't breach 110degrees despite going flat out.


I nieprawda że K-Tec nie ma tego problemu:
CYTAT
Originally Posted by tgti
well i have a KTR intercooler for my RS250, and i had the same problem in sepang as well....


http://www.meganesport.net/community/showthread.php?49257

Wielu Anglików ma ten czy ten IC nie narzekają, ale oni nie miewają takich temperatur powietrza.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drabek
post Fri, 29 Jun 2012 - 14:26
Post #874


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2012
Skąd: poznań





co to znaczy, że MGmotosport to ogarniają? jakieś szczegóły?
Czy ktoś tu ma cały wydech od turbo od nich?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Fri, 29 Jun 2012 - 14:47
Post #875


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





Dzwonilem do nich z pytaniem o IC powiedzili ze znaja temat jesli chodzi o Rsa- nie potrzebuja nawet auta na wymiary- wnioskuje ze przerabiali temat.


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Fri, 29 Jun 2012 - 16:55
Post #876


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Shymek @ Fri, 29 Jun 2012 - 13:46) *
Czyli rozwiązaniem jest dołozenie chłodniczki oleju?

Wracając do porównania MRS z Gofrem to jest filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=r0nIa0W6qCo

idą równo...


Byłem dokładnie na tej imprezie.
Kierowca Megane był bardzo niedoświadczony i miał kłopoty z szybką zmianą biegów.
Start był od 50 km/h a on jechał z dwójki i musiał od razu po starcie zmieniać bieg (i jeszcze mu nie wyszło- co słychać).
Powinien startować z trójki i podładować turbo hamując lewą nogą przed startem- wtedy Golf z DSG nie miałby czego szukać.
(bez DSG tym bardziej bo w VAGu hamowanie lewą nogą ma odwrotne działanie jeśli nie jest zmodzony)

A o chłodnicy oleju do Megane III nie słyszałem. Główny problem to mało miejsca mellow.gif


EDIT: hehe, nawet nie z dwójki startował tylko chyba z jedynki biggrin.gif

Ten post został edytowany przez mAbZ: Fri, 29 Jun 2012 - 17:20


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 29 Jun 2012 - 19:53
Post #877


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Nie mówcie że MRS nie ma chłodnicy oleju ohmy.gif


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GlennBp
post Sat, 30 Jun 2012 - 11:31
Post #878


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 October 2003
Skąd: Wawa





chłodnicy oleju jako takiej nie ma. Ma taki wymiennik ciepła olej/"woda" w który jest wkręcany filtr oleju.
Dodatkowo, po wyłaczeniu silnika, jeśli temperatura jest zbyt wysoka osobna pompka wymusza obieg "wody" w celu chłodzenia turbiny.
Napewno chłodnica oleju jest w katalogu renault sport do megane N4.Tak jak i wydajniejszy IC.
i ciekawostka:
http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf...A2579E2000CA627


--------------------
M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sat, 30 Jun 2012 - 19:38
Post #879


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(Shymek @ Sat, 30 Jun 2012 - 01:25) *
A jeszcze na koniec wracając do filmiku Meg vs Gofer to widać że kierowca MRS zaspał bo Gofer na chwilę wyszedł po czym Meg go przeszła delikatnie.


To automat, więc jak miał zaspać- zapomniał wcisnąć gaz? wink.gif
Start jest między 12 a 13 sekundą filmiku, wcześniej to ustawianie do startu lotnego.

Golfy są przeceniane i tyle.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Sat, 30 Jun 2012 - 22:40
Post #880


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(mAbZ @ Sat, 30 Jun 2012 - 19:38) *
To automat, więc jak miał zaspać- zapomniał wcisnąć gaz? wink.gif
Start jest między 12 a 13 sekundą filmiku, wcześniej to ustawianie do startu lotnego.

Golfy są przeceniane i tyle.



CYTAT
widać że kierowca MRS zaspał


rolleyes.gif


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post

141 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 07 August 2025 - 02:09