![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Przejazd określiłbym tak: znakomita linia, bardzo ostry, duża napinka.
Ciekawe momenty, jakby się komuś nie chcialo oglądać całości: 1:06 ogień 2:00 OGIEŃ+linia 3:25 ogień 3:45-4:10 linia 4:44 szuka żołędzi, chyba jedyny duży błąd, na ustach ma "FFFFFF", widać, że spina jest ![]() 8:05 OGIEŃ Przypomina mi się kilka czasów dla porównania (walę z pamięci, proszę mnie poprawić jakby co): EP3 8:44 M3 E46 8:22 CSL 7:50 Murcielago 7:50 Moja opinia jest taka (jesli ten film jest autentyczny i jechali na drogowych oponach, nie jestem w stanie tego stwierdzic): -dobracowane auto -dobry driver -dobry przejazd Dobry driver, taki wzięty z ulicy, pojedzie w dobrych warunkach 9:00 STI czy czymś podobnym, może lepiej, zależnie od skilla i ponoszonego ryzyka. Ten driver naprawdę robi robotę i idzie grubym ogniem. Auto to wielka część sukcesu, ale bez poprzedniego zdania niewiele daje. I najszybszym będzie ten hothatch, którym zostanie zrobiony najlepszy przejazd (tu wiele kierowcy pomoże zawias i opony), a nie ten, który jest najmocniejszy czy najszybszy do paki. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
User Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
ok, ale ta meganka brzmi jak odkurzacz może i jest szybka, jednak dźwięk silnika to jakieś nieporozumienie...
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 August 2010 ![]() |
Ale pojechała ładnie to fakt pełen szacun....pytanie czy kupujemy auto bo było szybsze na ringu....
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ale pojechała ładnie to fakt pełen szacun....pytanie czy kupujemy auto bo było szybsze na ringu.... Pewnie nigdy nie będziesz jechał ringu na granicy ryzyka, mój zegarek jest wodoszczelny do 600m i też nie planuje tego sprawdzać, ale wiem że jak wpadnie mi do umywalki to raczej nic się nie stanie ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
![]() ![]() -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Hehe
![]() ![]() Dobry driver, taki wzięty z ulicy, pojedzie w dobrych warunkach 9:00 STI czy czymś podobnym Kolega z klubu "wzięty z ulicy" zrobił 8:12 seryjnym RS500 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 26 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
dobry kierownik w tym rs500 - bardzo płynna jazda..
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Kolega z klubu "wzięty z ulicy" zrobił 8:12 seryjnym RS500 Nie wiem czy obejrzałeś video z Megane, ale chyba nie. Zobacz odkąd-dokąd liczony czas. Twój kolega w RS500 pojechałby pełne kółko w około 8:35, co jest bardzo dobrym czasem i zawiera się w granicach tego o czym pisałem. A przejazd faktycznie czysty i płynny, pogratulować, tylko ostrość jazdy jakby inna, chyba każdy to widzi. No i nie mówiłem tu jeszcze o największych forumowych wyjadaczach, mówiąc o 9:00, wydawało mi się, że to co miałem na myśli jest naprawdę jasne. Wydaje mi się, że pare osób z forum mogłoby powalczyć o rekordy danym modelem. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Takie moje przemyslanie na temat mocy wersji trophy. Normy sa normami,ale wiadomo,ze w autach turbo bardzo latwo dostac "gratis". Mysle, ze idealnym tego dowodem jest scirocco R lub nowy golf gti.
Objasnienie do wykresow - linia szara to to, co reklamuje producent. Linia kolorowa to efekt pomiarow na kolach (rototest - taka hamownia, w ktorej auto zamiast kol ma przykrecone urzadzenia pomiarowe). Golf gti 2005 - http://rri.se/spec/view/png/graph/STR-05051201-kW-Nm-C.png - moc na kolach nizsza niz moc papierowa Golf gti 2010 - http://rri.se/spec/view/png/graph/STR-10051701-kW-Nm-C.png - moc na kolach ciut wieksza, niz moc papierowa Scirocco R - http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=919 - moc na kolach taka jak papierowa. Megane rs - http://rri.se/spec/view/png/graph/STR-10051002-kW-Nm-C.png - moc na kolach nizsza niz na papierze Wniosek dla mnie jest taki, ze na papierze nowsze 2.0 tsi maja moc podobna do starszych wersji,ale w rzeczywistosci dysponuja 10-15% gratisem (straty napedu). Te 15% robi ogromna roznice. Moze meganka RS Trophy ma 265 koni,ale na kolach, czyli w efekcie kolo 300 na silniku. Niestety na tej stronie nie ma wykresow RS Trophy, wiec jest to tylko teoria "spiskowa" -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
no i zaczęło się, a miało być tak pięknie;-p przebieg 10 000 km, przestał wchodzić piąty bieg, oczywiście tylko podczas jazdy pełnym ogniem i na wysokich obrotach;-( podczas spokojnego cruisingu po mieście problem nie istnieje;-p serwis stwierdził, że to pewnie "kosmetyka", w środę jestem umówiony na naprawę, swoją drogą...ciekawe co to może być;-( ?
no ale przynajmniej ładnie wygląda z tym czarnych dachem;-p ![]() -------------------- _http://www.five-fingers.pl
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Nie martw się , nie jesteś sam
![]() Mi przy upalaniu nie wchodzi 1-wszy bieg( problem pojawia się po 3- 4 okrążeniach ) , nie mogę się dobrze dohamować do ciasnych nawrotów na torze ![]() Poza tym zaczyna mi lekko stukać zawieszenie i jestem umówiony na wymianę kompletnego rozrządu gdyż głośno chodzi ( podobno wszystkie RS-y tak mają ) Ale i tak jestem zakochany w tym samochodzie ![]() -------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pozwolę sobie przypomnieć fragment mojego pierwszego wpisu:
CYTAT Skrzynia biegów zdecydowanie psuje to auto. Dwójka jest za krótka i za słaba, a trójka nieprecyzyjna!
W obu egzemplarzach którymi jeździłem zdarzały się zgrzyty 3 biegu podczas szybkiej zmiany! W nowych autach!! -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Jeśli chodzi o rozrząd to wiele motorów 16 zaworowych by Renault pracuje głośno albo tak jakby zaraz miało się coś urwać,
troszkę pomaga częstrza zmiana oleju niż napisano w serwisówce. Często też bardzo głośno pracują wtryski W trakcie jazdy/toczenia się moja jedynka wchodzi tylko wtedy jeśli lekko klepnę hamulec lub na dohamowaniu - bez znaczenia czy ogień czy spokojnie Mam 13000 - ale buda trzeszczy... ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
BARDZO chcialem zakupic nową meganeRS ma codzien , torowe zwyciestwa/walka leb w leb z focusemRS mnie przekonywaly ze to dobry sprzet, ale .....
... czytajc powyszych pare postow, to chyba zmienie zdanie ....... ![]() ... takie rzeczy sa niedopuszczalne pierwszym roku jazdy ![]() ps obecnie mam civic typeR 10-letniego z ponad 120k przebiegu - i skrzynia , motor upalane duzo i ocena=6 i ogolnie caloksztalt=6 (brak jakichkolwiek skrzypien wnetrza czy budy, szmerow zawiasu itp, nic z tych rzeczy ) -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Masz rację kiedyś auta były poprostu lepsze...
Miałem Clio z roku 2000, w którym absolutnie nic nie trzeszczało po 5 latach, a jednocześnie moja ciocia sprzedała w zeszłym roku Civica 1.8/2007 bo skrzypienie plastików było nie do zniesienia. Teraz ma X1, w którym świszczą uszczelki w drzwiach powyżej 140km/h... Pamiętaj że Renault to zawsze był "kompromis" |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Chłopaki, a może to takie proste jak wymiana oleju w szkrzyni?
Podczas ostrego upalania mógł się łatwo przegrzać i zgęstnieć- miałem to kiedyś w Type-Rze. Po wymiane oleju jak ręką odjął. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Masz rację... chociaż przegrzać nie oznacza zgęstnieć.
Częste zbliżanie się do max temp. pracy płynu (wcale nie koniecznie od razu przegrzanie) powoduje utratę właściwości. Miedzy innymi dlatego nie rozumiem skąd w serwisie pomysł na lanie oleju do silnika 0w40 lub 5w40 - otrzymałem informację od dealera, że takim olejem powinny być Rs-y zalewane... |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2008 ![]() |
Chłopaki, a może to takie proste jak wymiana oleju w szkrzyni? Podczas ostrego upalania mógł się łatwo przegrzać i zgęstnieć- miałem to kiedyś w Type-Rze. Po wymiane oleju jak ręką odjął. przegrzać i zgęstnieć? czym gorętszy tym mniejsza lepkość i traci pewne właściwości. Na pewno nie gęstnieje. |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
przegrzać i zgęstnieć? czym gorętszy tym mniejsza lepkość i traci pewne właściwości. Na pewno nie gęstnieje. Jasne, jasne. Ale jak sie przegrzeje i po prostu spali to "pewne wlasciwosci" to gestosc wlasnie. Na zimo to byla maz nie olej. I nie mialem zadnej nieszczelnosci. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 03:53 |