![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2741
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 09 November 2008 ![]() |
Gdzie aktualnie w Polsce najlepiej ogarniają Megane RS, aby zrobić ją na ok. 350KM i jakie są tego koszty?
Czy 350KM / 420Nm spokojnie znosi ten silnik? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2742
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
wydech z dp, coole,r turbo hybryda, wkładka BMC, i okolice 350 będą może 345 355 koszt około 10 k
Shymek wszystko ogarnia |
|
|
![]()
Post
#2743
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
IC airtec, DP 3", wydech, realne (bez kręcenia) 320@435 MAHA
![]() |
|
|
![]()
Post
#2744
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Na airtecu i DP nie da się bezpiecznie zrobić więcej jak 320-330...jak ktoś zrobi to zapraszam do nas na rolki w celu weryfikacji...pomiar za free...
-------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#2745
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
I tak 320 KM to optymalna wartość do tego samochodu.
|
|
|
![]()
Post
#2746
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
JankeS4 btw, gdyby nie kanał youtuba to bym się nie zorientował że to Ty
![]() Już nie pamiętasz jak łoiłeś Ztą żółtego RSa na mieście? Dawaj na PW to Ci wszystko powiem osobiście ![]() |
|
|
![]()
Post
#2747
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Mierzył ktoś seryjną Megane R.S. od 100 do 200 km/h ?
|
|
|
![]()
Post
#2748
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2749
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Jaki jest błąd , bo nie wyłapałem ?
|
|
|
![]()
Post
#2750
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Na FB ktoś wrzucił iż zgineło komuś przed liftowe, zółte Megane. Mam nadzieję ze nikomu z forum. Pilnujcie wozów chłopaki. Może to jednorazowa akcja, ale różnie bywa.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#2751
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 24 June 2013 ![]() |
Hejka. mam do sprzedania dwie nieużywane oponki na zimę: Vredestein Wintrac XTREME 225/40R18 XL 92W. Może komuś się przydadzą. DOT3312. Dokładnie na takich samych śmigam w zimę na moim RS. Te dwie miałem nadprogramowo, ale widzę, że nie będę ich używał. Zainteresowanych zapraszam na prv
-------------------- -------------
Megane RS, rocznik 2013, 2.0T, 265 km |
|
|
![]()
Post
#2752
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 26 December 2011 ![]() |
Krótkie pytanie - muszę wymienić klocki.
W ASO proponują seryjne Brembo - 720zl na przód + 320zł na tył. RS 250, szare zaciski bez nacinki. Na torze jestem raz na ruski rok, raczej "normalna" jazda miejska + autostrady. Te obecne troche zaczely pod koniec popiskiwac. Warto kombinowac z jakimis miekszymi, lepszymi czy podjechac do ASO bez wahania? Ferodo DS2500 raczej odpadaja bo piszczenie maja w standardzie. Jak przegladam net to przy wiekszosci jest dopisek, ze nie ma styku zuzycia - czy te standardy z ASO maja czujniki zuzycia? dzieki. |
|
|
![]()
Post
#2753
|
|
User Dołączył: Sun, 01 March 2015 Skąd: Katowice ![]() |
Seryjne tzn z ASO klocki Brembo, to ferodo premier - czyli syf .Poza ASO takie klocki kosztują ok 150zł przód 70zł tył. Klocki w Meg RS ,nie mają czujnika zużycia. Absolutnym minimum w tym samochodzie, są klocki pokroju Ferodo DS Performance .
|
|
|
![]()
Post
#2754
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Podłączę się do tematu.
Jest jakiś sensowy zamiennik tarcz do RS250 ? Seria po dwóch Ułężach niestety dosyć mocno bije, więc szukam jakiejś alternatywy. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#2755
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
xBrakes, pokaż mi te klocki po 150 na przód i po 70 na tył od Ferodo do M3RS.
|
|
|
![]()
Post
#2756
|
|
User Dołączył: Sun, 01 March 2015 Skąd: Katowice ![]() |
Jest jakiś sensowy zamiennik tarcz do RS250 ? Seria po dwóch Ułężach niestety dosyć mocno bije, więc szukam jakiejś alternatywy Z "tanich" nie ma zamienników, z tego co mi wiadomo - tylko oem . Z "drogich" to tarox http://www.taroxpolska.pl/renault-megane-i...ne-p-96531.html PFC 348mm http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=4852 lub dwuczęściowy oem z trophy 350mm. xBrakes, pokaż mi te klocki po 150 na przód i po 70 na tył od Ferodo do M3RS. Wpisujesz P23078 http://www.4cars.pl/c/szukaj/ 159zł bez rabatów - porównywalne do oemowych trw podobnie . Jak już byś się mocno uparł na ferodo FDB1334 - pierwszy lepszy sklep - 230 zł http://www.hamulcesklep.pl/o/FDB1334. Tylne to z brembo P85017 - 80zł . Podłączę się do tematu. |
|
|
![]()
Post
#2757
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
OK, zwracam honor
![]() ATE P23078 - 455.83zł brutto - to już cena z ASO, ja za komplet klocków i tarcz w ASO na przód zapłaciłem 1500zł brutto. FERODO FDB1334 - 231,01 zł Brembo P23078 - 160,00 zł bez problemu tyle że te klocki mają czujnik zużycia a w M3RS go nie ma, chyba? ATE P85017 - 231,01 zł (ATE - 13.0470-2860.2) Brembo P85017 - 77,00 zł - czy te klocki na 100% pasują? - jak te klocki mają się do OEMowych, potrzebuję czegoś taniego na testy ale nie koniecznie kompletny badziew a 77zł to naprawdę mało ![]() |
|
|
![]()
Post
#2758
|
|
User Dołączył: Sun, 01 March 2015 Skąd: Katowice ![]() |
Ate które podajesz ,to ATE CERAMIC i są na ogól 2/3 razy droższe niż zwykłe . Jeśli chodzi o czujnik zużycia ,to jak go nie ma ,to się go po prostu odcina - jak w przypadku M3RS. Jeśli chodzi o tylne to ,czy kupisz trw ,ferodo czy ate nie ma znaczenia ,za ok 70zł masz klocki o jakości oem - badziewne klocki zaczynają się od 20zł do tych zacisków.
|
|
|
![]()
Post
#2759
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jest jakiś sensowy zamiennik tarcz do RS250 ? Seria po dwóch Ułężach niestety dosyć mocno bije, więc szukam jakiejś alternatywy. Trzeba było chłodzić tarcze jak już nie raz o tym tu pisałem. Ale fakt faktem, że seryjne są marne. Takie 348 mm (8 mm większe) a pasują do seryjnych zacisków. ![]() http://www.k-tecracing.com/show_product.as...52&appid=20 Albo takie: ![]() http://www.k-tecracing.com/show_product.as...34&appid=20 -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2760
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 26 December 2011 ![]() |
Jeśli chodzi o Brembo - gorąco polecam stronę brembo do znalezienia odpowiedniego modelu:
http://www.bremboaftermarket.com/En/Car_Di...gueBrand=Brembo Ta przod do RS to model: P 54040 na tyl - P 68 024 - bez eletrycznego hamulca recznego P 68 041 - z eletrycznym. Klocki kupilem w http://www.czesciwsieci.pl/ - bardzo fajna obsluga, w programach serwisowych sa w stanie znalezc elementy, ktory beda pasowaly. Za przod u nich zaplacilem 180zl, za tyl 93zl. Do wyboru byly jeszcze trwadsze ATE: przod: 13.0460 - 4804.2 - 244 zl tyl: 13.0460 - 2740.2 - 140zl ATE ma jeszcze wersje ceramiczna, o ktorej pisaliscie (drozsza o polowe). Numer katalogowy taki sami, zamiast 13.0460 jest 13.0470. PS. czy ktoś z Was miał problem z wymianą klocków? Warsztat, w którym chciałem to zrobić - niestety nie był w stanie wybić 3 z 4 prętów w zaciskach. Mowili, ze aluminium sie utlenilo i prety metalowe sie spiekly. Generalnie przy wybijaniu nawet sie lekko pogiely, ale nie wyszly :-/ Podobno jedyne rozwiazanie teraz to wyjecie calosci, obciecie pretow, zakup nowych.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 19:16 |