![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2361
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Dla mnie pojęcie grzeje, to gotująca sie woda i olej 110+
To ze wentylator załączy się częściej to raczej nie problem |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2362
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Hahahaha pisałem do kolesia od czarnych to jak mu powiedziałem że 1900zł (wczoraj jeszcze za tyle były) to trochę dużo to mnie wyśmiał ![]() A sprzedawca z Turku od srebrnych trochę mało przyjemny, cena jest mega kusząca. Kij Turkowi w oko :-) ja tam kupiłem od niego i czekam na przesyłkę cena jest mega. |
|
|
![]()
Post
#2363
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Dla mnie pojęcie grzeje, to gotująca sie woda i olej 110+ To ze wentylator załączy się częściej to raczej nie problem Może bez przesady z gotującą się wodą, ale olej w SERII łatwo i szybko przekraczał mi 110 st. Przecież nawet jadąc dłużej szybko autostradą łatwo sięga 108-109... Na torze nie doprowadzałem nigdy do przegrzania, wolałem wcześniej zjechać. To oznaczało sprinty max 15 minut przy temp powietrza do jakiś 23 st. Z tym że były to takie porządne sprinty, spalanie sięgało wtedy 40 l/100 ![]() Po montażu dodatkowej chłodniczki pozwalałem sobie na prawie 2x dłuższe sprinty bez problemu. Z tym że jak pisałem wcześniej- nie miałem jeszcze okazji jeździć w naprawdę wysokiej temp powietrza. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2364
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
O dobrym IC świadczy jego grubość, nie wielkość.
mABZ może to wina samego oleju? -------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#2365
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Jeśli grubość a nie wielkość to seryjny musiałby być 2 x lepszy bo jest 2x grubszy
![]() ![]() To OBJĘTOŚĆ decyduje o wydajności, nie grubość. Natomiast większa powierzchnia gwarantuje szybsze chłodzenie, bo leci na nią więcej zimnego powietrza. Olej miałem seryjny z fabryki, ten sam przed i po tuningu. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2366
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
pozostaje jeszcze kwestia samego strojenia, moze silnik ma ciepło ??
lub opcja numer 2, mabz jest rzeźnikiem ![]() p.s. dzisiaj wrzuce fotki spoilera w przygotowaniu |
|
|
![]()
Post
#2367
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
spoiler do megane 3 rs juz jest w trakcie przygotowań
![]() wrzucam fotki z prac, czekam na sugestie, chciałbym zeby powstał projekt odpowiadający w miare możliwości wszystkim, obecnie jest w trakcie modelowania, przed formą, wiec jest możliwość zmiany oczekuje luźnej dyskusji ale na poziomie z tego co ja uwazam, to do poprawy byłyby te boki, i do przemyślenia kąt zadarcia, kosztem np wydłużenia go |
|
|
![]()
Post
#2368
|
|
User Dołączył: Fri, 24 January 2014 ![]() |
Wie ktoś może dlaczego nowy RS nie ma xenonów?
|
|
|
![]()
Post
#2369
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Cięcie kosztów???
![]() |
|
|
![]()
Post
#2370
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 01 February 2005 ![]() |
spoiler do megane 3 rs juz jest w trakcie przygotowań ![]() wrzucam fotki z prac, czekam na sugestie, chciałbym zeby powstał projekt odpowiadający w miare możliwości wszystkim, obecnie jest w trakcie modelowania, przed formą, wiec jest możliwość zmiany oczekuje luźnej dyskusji ale na poziomie z tego co ja uwazam, to do poprawy byłyby te boki, i do przemyślenia kąt zadarcia, kosztem np wydłużenia go Co z projektem z Neonova? Wie ktoś może dlaczego nowy RS nie ma xenonów? Pozycjonowanie modelu? ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2371
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 04 February 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli grubość a nie wielkość to seryjny musiałby być 2 x lepszy bo jest 2x grubszy ![]() ![]() To OBJĘTOŚĆ decyduje o wydajności, nie grubość. Natomiast większa powierzchnia gwarantuje szybsze chłodzenie, bo leci na nią więcej zimnego powietrza. Olej miałem seryjny z fabryki, ten sam przed i po tuningu. Polecam Motula. Nigdy nie udało mi się go zagrzać do większej temp niż 105-108 stopni ![]() -------------------- 350/460 by R-PERFORMANCE
|
|
|
![]()
Post
#2372
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Co z projektem z Neonova? Pozycjonowanie modelu? ![]() ![]() Projekt neonova jest do zrobienia, ale ja własnym portfelem nie będę odpowiadał za projekt spoilera do Mrs3, wykonanie dużego skrzydła kosztuje minimum 2 tys. co przy minimum 3 skrzydłach to 6tys. Wyłożone na stół, gdzie znając polskie realia i gust ludzi mija się to z celem, stad proste skrzydło przerobione aby działało i stosownie powiększone, jeżeli ktoś ma jakieś sugestie co do tego projektu to zapraszam do otwartej rozmowy |
|
|
![]()
Post
#2373
|
|
User Dołączył: Fri, 24 January 2014 ![]() |
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na przesłaną przez Pana wiadomość, uprzejmie informujemy, iż według informacji przekazanych przez Producenta, reflektory bi-ksenonowe, spryskiwacze reflektorów oraz funkcja doświetlania zakrętów w nowej gamie Mégane nie są oferowane. Nie posiadamy również informacji, aby Producent planował przywrócenie tych elementów do oferty. |
|
|
![]()
Post
#2374
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ale pojechali, szok
![]() Mam trzecie auto z rzędu z xenonami i nigdy w życiu już nie kupię auta bez. Hybrydowe turbo swietne. Mam nadzieję, że trwałość też taka będzie. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2375
|
|
User Dołączył: Fri, 24 January 2014 ![]() |
Dlatego jeśli nie wprowadza xenonow lub pełnych ledow nie kupię
|
|
|
![]()
Post
#2376
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 02 August 2012 ![]() |
Serio? Najszybsze FWD na tej planecie a "dealbreakerem" bedą lampy? Lol.
|
|
|
![]()
Post
#2377
|
|
User Dołączył: Wed, 12 November 2003 ![]() |
Serio? Najszybsze FWD na tej planecie a "dealbreakerem" bedą lampy? Lol. Ja w przeciwieństwie do Ciebie widzę logikę w tym. To nie jest jakaś boska zabawka na ściganie się lecz auto do codziennej jazdy. Równie dobrze Renault może zrezygnować z klimatyzacji w tym modelu. Nadal będzie "najszybszym FWD na tej planecie" .... |
|
|
![]()
Post
#2378
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 10 September 2012 Skąd: krakow ![]() |
ksenony naprawdę robią robotę, ciężko by mi było z tego zrezygnować w kolejnym aucie. Bardzo dziwna decyzja.
|
|
|
![]()
Post
#2379
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 02 August 2012 ![]() |
Logika, innymi słowy: "lepiej kupić auto gorsze mechanicznie, o słabszych osiągach ale lepiej świecące." ? No bez jaj
![]() |
|
|
![]()
Post
#2380
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
W nocy to najszybsze FWD pozostanie takim tylko w teorii, bo nie będzie można rozwinąć tej prędkości z powodu złego oświetlenia.
Przejedź się kiedyś w nocy po serpentynach w górach bez xenonów i doświetlania zakrętów to się przekonasz. Idiotyczna decyzja Renault że nie są dostępne nawet za dopłatą ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:49 |