![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2301
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Dokładnie jest jak piszesz
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2302
|
|
User Dołączył: Wed, 26 October 2011 Skąd: Kraków ![]() |
juz zdiagnozowane, pękła śruba nr.17. stwierdzili ze do wymiany mam element 13 + 15 . Jutro będę się kontaktowali jak z dostępnością częsci.... Zwróciłem im uwage żeby dokładnie sprawdzili półośki i obudowe skrzyni.
Jest tak jak napisał mAbZ - trzyma tylko śruba nr. 17 Ciekawe czy jest jakies rozwiązanie tego problemu, bo nie ukrywam że jest to wkur... mam 27tys przebiegu i 4 raz akcje z opadająca skrzynią |
|
|
![]()
Post
#2303
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Do kogo oddales do roboty???
|
|
|
![]()
Post
#2304
|
|
User Dołączył: Wed, 26 October 2011 Skąd: Kraków ![]() |
od zawsze robie tylko u Lisowskiego
|
|
|
![]()
Post
#2305
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
No to bardzo dobrze. A Jarek albo Piotrek nie sprawdzili dostępności czesci jeszcze dzis ???
Czyli jutro jak podjadę do chłopaków to mogę poogladac sobie twoje auto ![]() |
|
|
![]()
Post
#2306
|
|
User Dołączył: Wed, 26 October 2011 Skąd: Kraków ![]() |
jak usłyszałem ze pękła śruba i że mnie nie wypuszczą takim autem to poszedłem do domu:) Oni pewnie sprawdzili dostępność od razu a jutro zadzwonią z informacją.
jeżeli mówimy o tym samym aso- na Powstańców Śląskich- to jasne oglądaj |
|
|
![]()
Post
#2307
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Dokładnie to samo ASO. Poproszę ich jutro jeśli chcesz żeby szczegółowo sie temu przypatrzyli. Ale jeśli zamówił Piotrek albo Jarek dzis czesci do godziny 15 to na rano powinny być.
Chyba ze trzeba ściągać z Francji... W co wątpię bo to raczej częsta przypadłość w meganach zwłaszcza ze taki sam wspornik maja wszystkie Megany III. |
|
|
![]()
Post
#2308
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Ładny cyrk. Człowiek kupuje nowe auto i skrzynia wypada? Może dać dobry Loctite? Lub klej do łożysk. Są kleje do klejenia łożysk okrętowych...wytrzymują.
http://www.loctiteproducts.com/p/t_lkr_red...ker-Red-271.htm - puszcza tylko po podgrzaniu do 260 stopni C |
|
|
![]()
Post
#2309
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ewidentny błąd konstukcyjny - że wisi na śrubie, zamiast się na czymś dodatkowo opierać.
Podobny cyrk był w Focusach z przednią belką montowaną od spodu na 2 śruby. Wykręcały się i u siebie zauważyłem jak już jedną śrubę zgubiłem, a druga była luźna.. Ford załatwił problem używając właśnie pasty Loctite - więc polecam. (potem już zaczęli ją stosować seryjnie np. we wszystkich RS500) -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2310
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Mi się to stało już 3 razy, posiadam RSa ponad rok i nie ma jeszcze przebiegu 30k. Pierwszy raz śruba się odkręciła (myślałem że od wibracji, źle przykręcona) przykręcili, drugi raz urwała się, musiałem kupić nową śrubę i to łapę w którą wchodzi śruba. Następnie po 2óch miesiącach nowa śruba zerwała się. W aso zaproponowali przegwintować na grubszą śrubę i zamówiłem hartowaną 10, wszystko skręcili i dla świętego spokoju przykleili jeszcze na klej do śrub. To tfu tfu pomogło już z 5 miesiący. Szczerze jak to się działo bałem się pojechać gdzieś w trasę a później wracać 30km/h wszystko szumi i drży gdy opiera się na sankach, myślałem że to problem tylko mojego RSa a widze że to błąd fabryczny.
|
|
|
![]()
Post
#2311
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Haha 26k i 4x opadła skrzynka, 30k i 3x śrubka poszłaaa...dobre mamy te auta, ja mam 20k i dopiero 1x niezły fart
![]() Najgorsze że te śruby najczęściej pękają a nie się odkręcają ale chyba właśnie najlepsze rozwiązanie to custom mod prze gwintować grubsza śruba i twardsza i na klej... |
|
|
![]()
Post
#2312
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
podbije 3 tys. przebiegu i sprzęgło xD
|
|
|
![]()
Post
#2313
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
U mnie 41 i narazie spokój z powazniejszymi usterkami
![]() ![]() Jedynie normalne czesci eksploatacyjne. Jak dotąd brak problemów ze zwrotnicami , mocowania skrzyni po samodzielnej naprawie tez bez zarzutów. Wymienialem tylko amortyzatory bo prawy zaczął stukac i sie wylal oraz łączniki stabilizatora. |
|
|
![]()
Post
#2314
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Gdyby ktoś był zainteresowany to moj samochód będzie na sprzedaż.
|
|
|
![]()
Post
#2315
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Ooo widze kolega się troche przejął tym co piszemy
![]() |
|
|
![]()
Post
#2316
|
|
User Dołączył: Wed, 26 October 2011 Skąd: Kraków ![]() |
dokłądnie ,ja mimo kilku usterek w ogóle się nie zraziłem do tego auta
![]() |
|
|
![]()
Post
#2317
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Jeżdżę francuzkimi samochodami od zawsze i znam je i zdaje sobie sprawę czego mogę oczekiwać w żaden sposób sie nie zrazilem tylko mam okazje kupić Evo 9
![]() |
|
|
![]()
Post
#2318
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Nawet zastanawiałem się nad naciągnieciem budżetu na to auto ale przy wypadającej skrzyni raczej straciłem ochotę na zakup. Nie chodzi nawet o to że nie można tego problemu rozwiązać ale jedna śruba? Poważnie? Zero mocowania kształtowego przez na przykład obudowę? Plus dokręcenie na śrubie lub dwóch min M12? Może M16? Przecież to jest jakieś księgowe jajo! Ktoś zapewne policzył że wyjdzie taniej ale rozumiem, że księgowi renault niekoniecznie jeżdżą tym modelem. Panowie co robicie kiedy śruba nie chce puścić? Walicie młotkiem. Drgania luzują śrubę, pokonują samohamowoność, moment napinający etc. Najwyraźniej tak działają polskie drogi. Nie jest ważne jakie drogi. Drgania to drgania i trzeba je brać pod uwagę.
|
|
|
![]()
Post
#2319
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
No ale przecież nie każdemu ta śruba puszcza. Być może ważny jest też styl jazdy?
Ja np. staram się dawać międzygaz przy redukcji- co oszczędza skrzynię i sprzęgło. 19 tys km przejechane w tym jakiś 1000 km na torach i jak na razie, odpukać, żadnych problemów. A mój Focus RS w tym wieku już był na różnych poprawkach w serwisie z 10 razy. Właśnie z powodu awaryjności przesiadłem się z Forda na Renault - i jestem zadowolony. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2320
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Racja. Kilka przypadkow wrecz jest dobrym powodem dla Renault do naprawienia tej wady. Osobiscie bym sugerowal przegwintowac na wieksza srube i dac Loctite. Moze niekoniecznie ten ktorego trzeba palnikiem nagrzewac do 260 stopni by srube odkrecic. Ewentualnie dac nowa srube ze stali nierdzewnej np A2 lub A4(ta nie poddaje sie soli i jest uzywana w naszych transformatorach idacych ma morze polnocne lub Baltyk) o wysokiej klasie twardosci i na nia loctite. Taka uwaga ze sruby ze stali nierdzewnej lubia sie zacierac dlatego wkreca je sie na np smar miedziowy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:09 |