Shoutbox 0 nowych PW 


141 Stron V  « < 112 113 114 115 116 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [Foto+Film] Nowa Megane RS 250/265, premiera i track day
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:13
Post #2261


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wirusx26
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:30
Post #2262


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 November 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(-ZOWA- @ Wed, 08 Jan 2014 - 13:13) *
Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany.

No dedykowany to może i jest jeden ale ten z mniejszą pojemnością również może mieć zastosowanie tyle ze nie będzie tak wydajny ale jak komuś nie zależy na osiągnięciu maximum z turbiny może się sprawdzić a jest prawie 1k tańszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 11:46
Post #2263


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Dlatego właśnie pisałem ze cena zabija smile.gif Ten który mam ja pasuje bez żadnego problemu na wszystkie mocowania , rurki itp. Jedyne co trzeba zrobić to klakson dać inaczej. Ten dedykowany ma bardzo fajne to ze ma kierownicę powietrza wyprofilowane idealnie do zderzaka w Megane tak aby możliwie duża ilośc powietrza szła przez Cooler.


Edit: ja mam właśnie ten większy.



Ps. Mam pytanie techniczne. Kto wie jakie zadanie spełnia ta rura z puszka ze zdjęcia poniżej. Chodzi o ta rurę która jest na samym dole na zdjęciu. Generalnie w momencie montażu BOVa wywala sie ja z samochodu i zastępuje BOVem. Żadnego przelotu powietrza przez nią nie ma bo sprawdzalem a jednak jej druga cześć wchodzi w podszybie. Wiem tez ze były wersje bez tej puszki bo mozna dostać rurę idącą od coolera do przepustnicy z zaslepionym miejscem na trojnik do tej puszki i BOVa.

http://allegro.pl/rura-waz-intercoolera-me...3751185047.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Wed, 08 Jan 2014 - 17:42
Post #2264


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





OK a jak ma się wymiana IC do rzekomych problemów z grzaniem się później całego auta, Artec tpo wymianie IC miał taki problem...?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 17:44
Post #2265


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Jeżdżę samochodem od 15 października i nie miałem żadnych problemów. Karola Basza auto tez upalalismy na Kielcach i nic takiego nie zauważyłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wirusx26
post Wed, 08 Jan 2014 - 17:46
Post #2266


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 November 2013
Skąd: Warszawa





No właśnie dobre pytanie co z tym przegrzewaniem się jednostki?
A to ty masz ten największy założony bo już nie kumam.
a i jaka jest cena tego standardowego w takim razie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 17:51
Post #2267


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Tak tak. Ja mam ten największy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Wed, 08 Jan 2014 - 18:42
Post #2268


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





CYTAT(-ZOWA- @ Wed, 08 Jan 2014 - 13:13) *
Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany.


był mniejszy ten 300tka jak napisał wirus, potem wprowadzili 400tke i były oba w sprzedaży, z moich info wynika ze obecnie jest tylko 400tka

ja właśnie czekam na ten najwiekszy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 18:52
Post #2269


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Dlatego nie wylapalem tej 300 nigdzie i moja wiedza opierała sie na tym iż jest tylko jeden dedykowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wirusx26
post Wed, 08 Jan 2014 - 19:07
Post #2270


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 November 2013
Skąd: Warszawa





Panowie mniejsza z tym 300/400 ale jakieś skutki uboczne może ktoś kto mocno upala niech się wypowie bo to nie pierwsze info o nadmiernym grzaniu, ktoś na forum mówił ze się grzeje przy jeździe torowej po demontażu zderzaka wszystko wraca do normy wiec najwyraźniej cos trzeba dłubać przy zderzaku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Wed, 08 Jan 2014 - 19:33
Post #2271


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





zamontuje, poupalam w warunkach górskich i wam powiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 08 Jan 2014 - 19:36
Post #2272


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Chodzi o to, że duży IC zasłania dolot powietrza do chodnicy cieczy
i wzrasta ryzyko bardzo nagłego wzrostu temperatury.

Rozwiązaniem tego problemu jest domontowanie dodatkowej chłodnicy cieczy, usytuowanej za IC, pod seryjną chłodnica, w miejscu starego IC ktory jest "głębszy".

Mam taki zestaw ale w 2013 nie miałem okazji jeździć przy wysokich temperaturach powietrza.
Wg tunera, IC daje o 25% szybsze chłodzenie, a dodatkowa chłodnica o 5-7% obniża temp. płynu chłodniczego.



--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wirusx26
post Wed, 08 Jan 2014 - 19:39
Post #2273


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 November 2013
Skąd: Warszawa





NO to jest rozwiązanie godne mojego zainteresowania.
Gdzie to coś kupiłeś?
tylko nie mów ze w Szwecji wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Wed, 08 Jan 2014 - 19:51
Post #2274


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





na ebayu jest smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Wed, 08 Jan 2014 - 20:04
Post #2275


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Tak jak pisałem wcześniej u Karola którego auto było baaaaardzo mocno upalne nie było żadnego problemu z grzaniem. Ja swoim samochodem jeżdżę od 15 października i od tamtej pory tez nie zaobserwowalem problemu z grzaniem sie samochodu. Faktem jest ze jeżdżę bez płyty pod zderzakiem ale wątpię żeby to właśnie miało mieć na to wpływ bo Karol upalalismy z płyta pod zderzakiem i silnikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Wed, 08 Jan 2014 - 23:18
Post #2276


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





O bardzo zauważalnych stratach mocy przy temp otoczenia > 30 st pisało kilka osób z Azji na forum UK.

Link do producenta Pro Alloy, cena £ 625 za komplet:
http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloy

Moim zdaniem, jak cię stać i chesz inwestowac w auto, to warto dać te £165 ekstra za dodatkowa chłodnicę.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ART-TEC
post Thu, 09 Jan 2014 - 06:06
Post #2277


Super User
Dołączył: Sat, 16 June 2007
Skąd: NYSA/Wrocław





Ja mam taki IC ( zdaniem Michała z MG ) największy jaki tylko jest możliwy do zrobienia -Foto na FB i prawdą jest że auto się grzeje.
Grzało się podczas prób " obiektowych " jeżdżonych głównie na 2 i 3 biegu ale grzało się również podczas jazd w Rallylandzie u Tomka Kuchara gdzie jeździło się na 4 biegu więc pęd powietrza był już spory. Podczas cywilnej jazdy nigdy nie udało mi się dojść do czerwonego....
W tym sezonie przejechałem około 1000 km OS'wych i w 80 % jechałem to bez zderzaka...


--------------------
BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY
youtube.pl/ngrARTUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wirusx26
post Thu, 09 Jan 2014 - 07:32
Post #2278


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 November 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(mAbZ @ Thu, 09 Jan 2014 - 01:18) *
O bardzo zauważalnych stratach mocy przy temp otoczenia > 30 st pisało kilka osób z Azji na forum UK.

Link do producenta Pro Alloy, cena £ 625 za komplet:
http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloy

Moim zdaniem, jak cię stać i chesz inwestowac w auto, to warto dać te £165 ekstra za dodatkowa chłodnicę.

1k różnicy ale jak ma to rozwiązać problem grzania ty raczej warto dzięki za link
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyku_flashi
post Thu, 09 Jan 2014 - 12:13
Post #2279


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 July 2011
Skąd: ZabrzE





Odbiegając od tematu, jak by ktoś potrzebował mam 4 18stki z R.S.`a na zbyciu od klienta. Michelin Pilot Sport, ok 5 mm bieżnika. Info PW. Dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-ZOWA-
post Thu, 09 Jan 2014 - 13:30
Post #2280


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: krakow





Pomawiam pytanie techniczne

Kto wie jakie zadanie spełnia ta rura z puszka ze zdjęcia poniżej. Chodzi o ta rurę która jest na samym dole na zdjęciu. Generalnie w momencie montażu BOVa wywala sie ja z samochodu i zastępuje BOVem. Żadnego przelotu powietrza przez nią nie ma bo sprawdzalem a jednak jej druga cześć wchodzi w podszybie. Wiem tez ze były wersje bez tej puszki bo mozna dostać rurę idącą od coolera do przepustnicy z zaslepionym miejscem na trojnik do tej puszki i BOVa.

http://allegro.pl/rura-waz-intercoolera-me...3751185047.html




Poprawione.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

141 Stron V  « < 112 113 114 115 116 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20