![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2261
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2262
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany. No dedykowany to może i jest jeden ale ten z mniejszą pojemnością również może mieć zastosowanie tyle ze nie będzie tak wydajny ale jak komuś nie zależy na osiągnięciu maximum z turbiny może się sprawdzić a jest prawie 1k tańszy. |
|
|
![]()
Post
#2263
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Dlatego właśnie pisałem ze cena zabija
![]() Edit: ja mam właśnie ten większy. Ps. Mam pytanie techniczne. Kto wie jakie zadanie spełnia ta rura z puszka ze zdjęcia poniżej. Chodzi o ta rurę która jest na samym dole na zdjęciu. Generalnie w momencie montażu BOVa wywala sie ja z samochodu i zastępuje BOVem. Żadnego przelotu powietrza przez nią nie ma bo sprawdzalem a jednak jej druga cześć wchodzi w podszybie. Wiem tez ze były wersje bez tej puszki bo mozna dostać rurę idącą od coolera do przepustnicy z zaslepionym miejscem na trojnik do tej puszki i BOVa. http://allegro.pl/rura-waz-intercoolera-me...3751185047.html |
|
|
![]()
Post
#2264
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
OK a jak ma się wymiana IC do rzekomych problemów z grzaniem się później całego auta, Artec tpo wymianie IC miał taki problem...?!
|
|
|
![]()
Post
#2265
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Jeżdżę samochodem od 15 października i nie miałem żadnych problemów. Karola Basza auto tez upalalismy na Kielcach i nic takiego nie zauważyłem.
|
|
|
![]()
Post
#2266
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie dobre pytanie co z tym przegrzewaniem się jednostki?
A to ty masz ten największy założony bo już nie kumam. a i jaka jest cena tego standardowego w takim razie? |
|
|
![]()
Post
#2267
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Tak tak. Ja mam ten największy.
|
|
|
![]()
Post
#2268
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Do Megany Rs jest tylko jeden Cooler dedykowany z Forge. Karol miał ten dedykowany i ja tez mam ten właśnie dedykowany. był mniejszy ten 300tka jak napisał wirus, potem wprowadzili 400tke i były oba w sprzedaży, z moich info wynika ze obecnie jest tylko 400tka ja właśnie czekam na ten najwiekszy ![]() |
|
|
![]()
Post
#2269
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Dlatego nie wylapalem tej 300 nigdzie i moja wiedza opierała sie na tym iż jest tylko jeden dedykowany.
|
|
|
![]()
Post
#2270
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie mniejsza z tym 300/400 ale jakieś skutki uboczne może ktoś kto mocno upala niech się wypowie bo to nie pierwsze info o nadmiernym grzaniu, ktoś na forum mówił ze się grzeje przy jeździe torowej po demontażu zderzaka wszystko wraca do normy wiec najwyraźniej cos trzeba dłubać przy zderzaku.
|
|
|
![]()
Post
#2271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
zamontuje, poupalam w warunkach górskich i wam powiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#2272
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Chodzi o to, że duży IC zasłania dolot powietrza do chodnicy cieczy
i wzrasta ryzyko bardzo nagłego wzrostu temperatury. Rozwiązaniem tego problemu jest domontowanie dodatkowej chłodnicy cieczy, usytuowanej za IC, pod seryjną chłodnica, w miejscu starego IC ktory jest "głębszy". Mam taki zestaw ale w 2013 nie miałem okazji jeździć przy wysokich temperaturach powietrza. Wg tunera, IC daje o 25% szybsze chłodzenie, a dodatkowa chłodnica o 5-7% obniża temp. płynu chłodniczego. ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2273
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
NO to jest rozwiązanie godne mojego zainteresowania.
Gdzie to coś kupiłeś? tylko nie mów ze w Szwecji ![]() |
|
|
![]()
Post
#2274
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
na ebayu jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#2275
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Tak jak pisałem wcześniej u Karola którego auto było baaaaardzo mocno upalne nie było żadnego problemu z grzaniem. Ja swoim samochodem jeżdżę od 15 października i od tamtej pory tez nie zaobserwowalem problemu z grzaniem sie samochodu. Faktem jest ze jeżdżę bez płyty pod zderzakiem ale wątpię żeby to właśnie miało mieć na to wpływ bo Karol upalalismy z płyta pod zderzakiem i silnikiem.
|
|
|
![]()
Post
#2276
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
O bardzo zauważalnych stratach mocy przy temp otoczenia > 30 st pisało kilka osób z Azji na forum UK.
Link do producenta Pro Alloy, cena £ 625 za komplet: http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloy Moim zdaniem, jak cię stać i chesz inwestowac w auto, to warto dać te £165 ekstra za dodatkowa chłodnicę. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2277
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Ja mam taki IC ( zdaniem Michała z MG ) największy jaki tylko jest możliwy do zrobienia -Foto na FB i prawdą jest że auto się grzeje.
Grzało się podczas prób " obiektowych " jeżdżonych głównie na 2 i 3 biegu ale grzało się również podczas jazd w Rallylandzie u Tomka Kuchara gdzie jeździło się na 4 biegu więc pęd powietrza był już spory. Podczas cywilnej jazdy nigdy nie udało mi się dojść do czerwonego.... W tym sezonie przejechałem około 1000 km OS'wych i w 80 % jechałem to bez zderzaka... -------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#2278
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
O bardzo zauważalnych stratach mocy przy temp otoczenia > 30 st pisało kilka osób z Azji na forum UK. Link do producenta Pro Alloy, cena £ 625 za komplet: http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitewise...amp;id=proalloy Moim zdaniem, jak cię stać i chesz inwestowac w auto, to warto dać te £165 ekstra za dodatkowa chłodnicę. 1k różnicy ale jak ma to rozwiązać problem grzania ty raczej warto dzięki za link |
|
|
![]()
Post
#2279
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Odbiegając od tematu, jak by ktoś potrzebował mam 4 18stki z R.S.`a na zbyciu od klienta. Michelin Pilot Sport, ok 5 mm bieżnika. Info PW. Dzięki
|
|
|
![]()
Post
#2280
|
|
User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: krakow ![]() |
Pomawiam pytanie techniczne
Kto wie jakie zadanie spełnia ta rura z puszka ze zdjęcia poniżej. Chodzi o ta rurę która jest na samym dole na zdjęciu. Generalnie w momencie montażu BOVa wywala sie ja z samochodu i zastępuje BOVem. Żadnego przelotu powietrza przez nią nie ma bo sprawdzalem a jednak jej druga cześć wchodzi w podszybie. Wiem tez ze były wersje bez tej puszki bo mozna dostać rurę idącą od coolera do przepustnicy z zaslepionym miejscem na trojnik do tej puszki i BOVa. http://allegro.pl/rura-waz-intercoolera-me...3751185047.html Poprawione. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 03:20 |