![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
recarosy poprawione sa w wersji po lifcie Czyli 2012. Faktycznie, chyba masz rację. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
No to sprawa się wyjaśniła czyli egzemplarz z linku ma recaro do poprawienia może by to oddać do Java Car i obszyć w skórę
|
|
|
![]()
Post
#2103
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Java ma chore ceny, swego czasu pytalem o obszycie podsufitki alcantara- wycenili usluge na ponad 6 tys
Polecam firme z Lodzi tapcar -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#2104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Pmarcin a Ty juz swojego RSa sprzedales?
|
|
|
![]()
Post
#2105
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Nie, zrezygnowalem ze sprzedazy mimo ze mialem klienta zdecydowanego na 100%
Stwierdzilem ze to nie ma sensu, aby miec cos co podobnie jezdzi musze dolozyc drugie tyle. -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#2106
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak w obszarze szycia nie masz poduchy to zwykły Czesław-tapicer da radę. Java jest bardzo droga, za to ogarnia tematy poduszek nawet w kierownicy(mało który tapicer się dotknie). Nie wiem jak jest w tych Recaro, ale sądzac po konstrukcji to jasiek jest w słupku?
|
|
|
![]()
Post
#2107
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
Shymek- Twoj fotel a moj byly:-)
Jak tam z cenami setupu na 380ps? -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
gość_dii_* |
![]()
Post
#2108
|
![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#2109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2110
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
To ja je od Ciebie kupowałem gdzieś tam pod Wawą :> ? Teraz fotele jeżdżą gdzieś w aucie na...... Białorusi ![]() ![]() Tak:) a jak z kosztami 380ps?? jakies linki? namiary na firme? -------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#2111
|
![]() |
Jakie przebiegi robicie po zmianie setupu, cos sie tam dzieje zlego? Duzo osob zwiekszalo moc ale o awariach nie bylo slychac. Jest tak dobrze? ;-)
|
|
|
![]()
Post
#2112
|
|
Super User Dołączył: Sat, 16 December 2006 Skąd: pl ![]() |
11 tys, zero problemow
-------------------- Golf VII R 400+
|
|
|
![]()
Post
#2113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Ja na razie 6 tys w tym 3 porządne pojeżdżawki na torze, gdzie mi auto pali pod 40 litrów.
Jedyne co zauważyłem, to że skrzynia troszkę puchnie tj. staje się mniej precyzyjna przy bardzo szybkich zmianach biegów po długim, ostrym upalaniu na torze Tak 20 min i więcej jazdy na absolutnego maxa- zdarzało mi się wtedy parę razy, że bieg mi nie wszedł nawet przy zmianie z 2-3 lub 3-4 jadąc na prostej. Po ostygnięciu problem znika. Wina sprzęgła to raczej chyba nie jest. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Czy ktoś już przerabiał przednie otwory na głośniki z 13 na 16?
W poprzednim modelu uzbroić ten samochód w dobre granie graniczyło z nie lada wysiłkiem czy tutaj głośnik również wisi na tapicerce ? |
|
|
![]()
Post
#2115
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Głośniki? Prędzej wydech sobie wymień na większy
![]() Ale co, kupiłeś w końcu tego co pisałeś? -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Czy ktoś już przerabiał przednie otwory na głośniki z 13 na 16? W poprzednim modelu uzbroić ten samochód w dobre granie graniczyło z nie lada wysiłkiem czy tutaj głośnik również wisi na tapicerce ? te głośniki w wersji podstawowej są hum tandetne, ale renault nigdy nie słyneło z dobrego grania, z drugiej strony wole mieć renault, ktore nie gra ale jedzie niż taką astre opc która w full opcji wazy 1600kg |
|
|
![]()
Post
#2117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeszcze nie kupiłem w poniedziałek jadę odebrać i zapłacić.
No wydech to podstawa będzie wymieniony w pierwszej kolejności! Zastanawiam się nad zaworem upustowym warto nie warto? oszczędzi to turbo w jakim stopniu opłacalnym? Tak tylko pytam o te głośniki bo aktualnie zasuwam Megane II i tam jest o matko dramat!! przerobiłem na 16 ale trzeba dorabiać panele ogólnie kupa straszna z car audio w Megane. Tak pytam bo na pewno będę coś dłubał przy wygłuszeniu i głośnikach jeszcze nie wiem jak rozwiązać problem nawigacji ale już pojawiają się jakieś dziwne przejściówki, które navi obsługują bez radia fabrycznego, ewentualnie radio fabryka dobre wytłumienie , wzmacniacz , korektor i głośniki powinny rozwiązać sprawę. cos tu ciekawego znalazłem ktoś się z tym spotkał http://www.youtube.com/watch?v=VGMcyCXTZEQ No dobra jest tak z głośnikami 16 wchodzą w fabryczne otwory nie trzeba nic ciąć zakładamy dystans z mdf-u i głośniczek siedzi :-) problem polega na dopasowaniu nowych maskownic w przeciwnym wypadku głośnik będzie grał w tapicerkę. Trzeba dokupić maskownicę, dociąć tapicerkę do rozmiaru i ładnie spasować dla przeciętnego majsterkowicza nie powinno być z tym problemu żeby estetycznie wyglądało. Jeszcze tylko ta navi nic konkretnego nie mogę znaleźć. |
|
|
![]()
Post
#2118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Są 2 rodzaje zaworów: wastegate i blow-off. Ten pierwszy masz zamontowany seryjnie i nie ma sensu go zmieniać IMO.
Blow-off montuje się razem z jakimś systemem podtrzymania obrotów turbo, a to grubsza przeróbka, żeby miała sens inny niż dla szpanu (dźwięku) Bez systemu podtrzymania turbo, zawór blow-off raczej może pogorszyć reakcję na pedał gazu. A na pewno nie polepszy. Jeśli o navi chodzi, to większość z nas ma raczej RS Monitor zamiast niej. Do tegorocznego faceliftu dawało się niestety tylko zamówić albo to, albo to. Gratulacje dobrego wyboru. Jak nie masz grubej D to nie pożałujesz tych Recaro ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2119
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
blow-off na pewno nie polepszy reakcji samochodu na pedał gazu ale będzie chronił turbo przed surgem....zgaduję, że seryjnie w Megance jest dv.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#2120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Są 2 rodzaje zaworów: wastegate i blow-off. Ten pierwszy masz zamontowany seryjnie i nie ma sensu go zmieniać IMO. Blow-off montuje się razem z jakimś systemem podtrzymania obrotów turbo, a to grubsza przeróbka, żeby miała sens inny niż dla szpanu (dźwięku) Bez systemu podtrzymania turbo, zawór blow-off raczej może pogorszyć reakcję na pedał gazu. A na pewno nie polepszy. Jeśli o navi chodzi, to większość z nas ma raczej RS Monitor zamiast niej. Do tegorocznego faceliftu dawało się niestety tylko zamówić albo to, albo to. Gratulacje dobrego wyboru. Jak nie masz grubej D to nie pożałujesz tych Recaro ![]() zamiast wastegate nie powinno byc dumpvalve? tzw dv? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:00 |