![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2041
|
|
User Dołączył: Wed, 26 October 2011 Skąd: Kraków ![]() |
mi wymieniali zwrotnice bo sie tłukła na nierównościach-ok 20tys km
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2042
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
lewa, prawa? jak to wyglądało? bo mi sie cos tłucze dość dziwnie....
|
|
|
![]()
Post
#2043
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Mi wymienili lewą stronę przebieg ok. 20000 km zwrotnica + sworznie + coś jeszcze, niestety nadal coś "strzela" przy gwałtownej zmianie kierunku, ostre dochamowania do łuku na torze lub przy przerzucaniu masy.
|
|
|
![]()
Post
#2044
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
wystarczy zmienic same sworznie na nieco lepsze z renault sport. np. 2brally je sprzedaje
-------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#2045
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
u mnie elementy gumowe są okej, i to nie jest dźwiek z góry tylko z dołu, prawdopodobnie przegub
|
|
|
![]()
Post
#2046
|
|
User Dołączył: Mon, 05 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
wystarczy zmienic same sworznie na nieco lepsze z renault sport. np. 2brally je sprzedaje Sworznie wahacza są wytrzymałe u mnie elementy gumowe są okej, i to nie jest dźwiek z góry tylko z dołu, prawdopodobnie przegub A tu chodzi o sworznie w zwrotnicy |
|
|
![]()
Post
#2047
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2048
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Ja przerabiałem u siebie wymianę zwrotnicy już 4 razy... to jakaś plaga w RS.
Ostatnio przerobiłem też łamanie i rozrywanie lewego przegubu ( w 52 sekundzie filmu) ![]() -------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#2049
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Niestety nie da się zamówić samego sworznia dolnego zwrotnicy, temat przerabiałem wczoraj. Z katalogu renault sport wyszukałem numer tej części 8200438088 w aso było przekierowanie do numeru 7711167656 i zamówiłem. W aso Renault wychodziło że jest to sworzeń do clio rs, ale że był w katalogu renault megane sport to zamówiłem. Po wyprasowaniu sworznia ze zwrotnicy okazało się że zamówiony sworzeń jest o 0,5mm mniejszy niż oryginał który siedział w zwrotnicy i wręcz wpadał w zwrotnicę bez pomocy prasy, 250zł w błoto. Nie wiem skąd taka pomyłka w katalogu. Na allegro znalazłem firmę która oferuje sworzeń do megane III rs i clio rs. Dzwoniłem do tej firmy i prosiłem by zmierzyli grubość tej części którą się wprasowuje w zwrotnicę i tak samo była nieznacznie mniejsza niż zwrotnica. Link do katalogu: http://ecatalog.renaultsport.com/rallye/Me...st/RSentree.htm
|
|
|
![]()
Post
#2050
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Ja przerabiałem u siebie wymianę zwrotnicy już 4 razy... to jakaś plaga w RS. Ostatnio przerobiłem też łamanie i rozrywanie lewego przegubu ( w 52 sekundzie filmu) ![]() jaki objaw szlagniętej zwrotnicy ? btw coś takiego znalazłem ?? http://allegro.pl/sworzen-zwrotnicy-sporto...3684449654.html |
|
|
![]()
Post
#2051
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Dzwoniłem wczoraj do 2BRally i mówili że jeszcze nie sprzedali takiego sworznia do rs III. Wymiary też mi podali to ten sam który pasuje do clio rs. Kupiłem ten sworzeń bo wszędzie właśnie pisało że pasuje a życie zweryfikowało. Objawem jest stukanie w lewym kole na nierównościach. Rs ma 30tyś km a sworzeń strasznie wywalony miałem. Polskie drogi plus 19cali.
|
|
|
![]()
Post
#2052
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Powolne przejeżdżanie przez garby, stuk, np przy ruszaniu spod świateł słychać "buczenie", przy manewrach na parkingach "buczenie, szuranie" ogólnie coś z przodu stuka
![]() |
|
|
![]()
Post
#2053
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 23 April 2011 ![]() |
Witajcie
Mam pytania, czy w Megane RS szpera jest w standardzie, czy dopiero w wersji z zawieszeniem CUP? Czy w sesji CUP czerwone hamulce brembo różnią się tych od standardowych ? (nie licząc nacinanych tarcz) Cena za to auto jest dobra, zastanawiam się delikatnie nad zakupem nowego, tylko jak dodam zawieszenie i parę drobiazgów to robi się 100k, więc nie wiem czy warto dokładać 5k za CUP |
|
|
![]()
Post
#2054
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Tego auta nie warto kupować bez Cup. Szpera musi być (= Cup)
Hamulce niczym się nie różnią, czerwone zaciski oznaczają tylko, ze auto ma pakiet Cup. (+ jak pisałeś, w Cup wchodzą tarcze nacinane) I niech ci się nie zdaje, ze Recaro są niewygodne, niektórzy robią ten błąd. Za nie też warto dopłacić. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#2055
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 02 August 2012 ![]() |
co do recaro...... true, niektórzy robią ten błąd i nie biorą
![]() |
|
|
![]()
Post
#2056
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 23 April 2011 ![]() |
Pytanie o RS monitor, czy oprócz ładnego wyglądu są różnice funkcjonalne pomiędzy wersją 1.0 a 2.0 ?
|
|
|
![]()
Post
#2057
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
zasadnicza różnica to 2w1 - rs monitor i nawigacja razem
|
|
|
![]()
Post
#2058
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 December 2012 Skąd: Śląsk ![]() |
Po długiej przerwie podzielę się moimi odczuciami z Megane RS - cup. Autko kupione w grudniu 2012 w Salonie Renault Zabrze - pozdrawiam p. Marcina. Obecnie na liczniku 19 tyś. Olej zmieniłem po 3 tyś. docierania, potem normalna jazda miejska, trasy codziennie ok. 50 km, paliwo 98 Orlen. Sprawdzam olej i dolewałem w sumie litr na 15 tyś. Teraz czekam na przegląd. Dbam o samochód przesadnie , ale takie nawyki pozostają po 5 latach jazdy imprezą WRX i STI . Przesiadka na ośkę i to w dodatku auto Francuskie - ryzyko ogromne. Teraz dla tych, którzy się zastanawiają nad zakupem : Idealny samochód do jazdy po mieście, nigdy nie brakuje mocy, silnik szybko reaguje na wciskanie pedału, turbo dziura minimalna, spalanie przy " normalnej jeździe" 10,4 - 12,0. Zawieszenie nie jest dramatycznie twarde, drogi mamy chyba lepsze ostatnio. Siedzenia Recaro doskonałe, tylko brak regulacji wysokości pasów - jedyny mały minus. Pozycja za kierownicą, wykonanie środka i wszystkie dodatkowe bajery idealnie. Dźwięk silnika i wydechu po przesiadce z boxera nie był od początku zły, obecnie uważam że jest bardzo charakterystyczny i fajny- takie odczucia w środku, nie wiem jak na zewnątrz. Po złożeniu kanapy bez problemu wożę rower - oczywiście zdejmuję 2 koła - 29 er. ale jeszcze wkładam torbę, wędki np. itd. Bez roweru pies Golden Retriver - suczka spokojnie jeździ w bagażniku. Nie miałem kiedy wybrać się na tor - choć wykupiłem 2 kursy w Kielcach, ale może przełom listopad- grudzień się uda, na tor ponieważ Ci, którzy tym fajnym samochodem nie jeździli w różnych artykułach piszą, że to samochód dobry na tor, nie do jazdy codziennej. Tak więc jeśli są niezdecydowani i szukają jakiegoś Hot -a polecam.
|
|
|
![]()
Post
#2059
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 October 2007 Skąd: cała polska ![]() |
@Grzela2
fajna recenzja, jaki kolor furki bo często w Piekarach Śl jeździ RS pzdr |
|
|
![]()
Post
#2060
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 December 2012 Skąd: Śląsk ![]() |
Tak to ten sam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 17:45 |