![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
...fajnie by było gdyby za kierownicę posadzili Roberta Kubicę...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Mam kilka pytań do użytkowników RS:
-czy naprawde pakiet CUP jest niezbędny,nie zależy mi na kubełkach a przedewszystkim na twardszym zawieszeniu bo autem będę jeżdził w 80% po Wrocławiu, jeżdzę teraz BMW E90 na 17' i na run flatach, na początku byłem troszke podłamany że jest tak twardo,teraz już się przyzwyczaiłem ale nie zniose auta z jeszcze twardszym zawiasem ![]() -czym oprucz mocy silnika rózni się wersja RS od wersji ROBERT KUBICA? -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Jakie masz zawieszenie w Beemce? Bo 17 w nowej trójce to nie są jakieś extremalne koła...
Wersje najlepiej porównać w konfiguratorze Renault, a aby mieć własne zdanie najlepiej przejechać się demówką Ja specjalnie jechałem do Bytomia (350km) zeby sprawdzić czy mi auto pasuje... |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
W BMW mam zwykłe zawieszenie ale w wcześniej miałem audi B6 z zawiasem S-line i nie było tak twardo jak w BMW
napewno nie kupię bez jazdy próbnej! -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Jeśli Beemka na podstawowym zawieszeniu i 17 jest dla Ciebie twarda
to nawet nie myśl o zakupie Meganki nawet w wersji bez pakietu Cup, Myślę że daruj sobie również pozostałe auta ze znaczkami RS, R, Gti, Cupra itp. |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
To mnie pocieszyłeś
![]() jechałem ostatnio nowym AUDI TT z zawieszeniem S-LINE i tragedii nie było tylko że trzeba uważać na studzienki bo strasznie nisko, E90 jest ponoć wyjątkowo twarda międzyinnymi przez RUN FLATY ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Mam Bmw e46 compact z zawieszeniem M-pakiet i nic nie jest za twarde jest wręcz idealnie (koła z pakietu przód 225/45r17 tył 245/40r17) miałem okazję próbować totalną serię E90 318 na 16 felgach i nic nie było twarde,
a opony RF moim zdaniem nie mają aż takiego wpływu. |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Jak będę po jazdach testowych to opisze swoje wrażenia
![]() Jeśli chodzi o run flaty to nawet ASO zaleca dokupienie dojazdówki i pozbycie się run flatów bo w Polsce to totalna porażka (można wykonczyć zawieszenie) To że bedzie twardo w RS to może przeżyje ale nie przeżyje jak po kilku tyś.km. od tej twardości będzie w środku wszystko trzeszczeć. -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Jeśli faktycznie ma dla Ciebie znaczenie różnica w twardości między RF, a zwykłymi oponami
to olej Meggi, a trzeszczeć będzie napewno bo to tylko Renault. Ja mam 3700 km przebiegu i trzeszczy tylna półka, zobaczymy co bedzie dalej.... |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Megane RS z pakietem CUP to nie jest dobry wybor jako auto do jazdy codziennej w mieście typu Wrocław. Swoją Meganką jestem we wrocku raz lub dwa razy w tygodniu i na większośći dróg z poprzecznymi torami i kocimi łbami jest ciężko - czujesz że auto naprawde na tym cierpi .
Natomiast jeżeli masz pod kołami równą nawierzchnię zaczyna się prawdziwa zabawa... auto jest niesamowite. Wg mnie Megane RS z pakietem CUP to super auto ale nie dla kogoś kto musi czesto przemieszczać się po mieście z punktu a do b i nie lubi wciąż się zatrzymywać , przejezdzać bokiem, omijać wszystkie nierówności. Nie wiem jak ma się sprawa z RS bez pakietu Cup , czy jest rzeczywiście bardziej miękko... czym oprucz mocy silnika rózni się wersja RS od wersji ROBERT KUBICA? Wersja RK to poprostu przybajerowana spojlerami i napisami zwykła meganka z 2 litrowym silnikiem o mocy 180 km, jeździłem tym autem po wrocławskim torze kartingowym i powiem szczerze że auto jest bardzo bezpłuciowe , nawet esp jest niewyłączalne... -------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Megane RS bez pakietu Cup czyli bez szpery nie ma sensu bo prowadzi się jak wóz drabiniasty.
Jak pisałem w pierwszym poście w tym wątku: CYTAT Nie można tego natomiast powiedzieć o wersji bez szpery- ta cierpi na duży torque steer i właściwie cały czas, nawet na prostej autostradzie, próbuje jechać zygzakiem-szybko staje się to uciążliwe, ale problem ten nie występuje w wersji Cup. Nie uważam, żeby zawieszenie Cup było jakoś specjalnie twarde. Jest bardziej miękkie od tego w Focusie RS, a np. do Civic Type-R w ogóle nie ma porównania. A jak ktoś oczekuje komfortu, to chyba pomylił klasy. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Więc tak,jestem po rozmowie z dilerem praktycznie zero szans na jakiś samochód testowy przynajmiej do wiosny 2011
![]() podobno oni sprzedali w tym roku 3 szt. i wszystkie bez jazd testowych i żaden kupujący nie zamówił pakietu CUP. Dobre wieści to takie że do końca roku jest rabat 10% od Renault Polska i diler też coś jeszcze dołoży. Do końca tygodnia mam dostać odpowiedz bo powiedziałem że bez jazdy testowej nie kupie i koniec ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
W Bytomiu, w maju testowałem żółtą z pakietem cup, w lipcu odebrałem z salonu z pakietem cup,
chłopaki z Extremecaraudio montowali muzę do srebrno-garfitowej z pakietem cup, ART-TEC też ma z cupem, słyszałem o jednej srebrnej bez pakietu. Zapraszam na jazdę próbną moim samochodem do Lublina... |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Dzięki za zaproszenie,jeśli diler nic nie załatwi i pogoda dopisze to postaram się skorzystać z zaproszenia.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Zadzwoń do Bytomia bo ta demówka była na sprzedaż i twierdzili, że jak ją puszczą to od razu biorą następną na demo...
ale wydaje mi się, że wogóle powinieneś poszukać auta innej klasy... |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
Do czasu kiedy sam fizycznie się nie przejade to nie zrezygnuje bo może się okazać że nie taki diabeł straszny(zawieszenie),
nawet jeśli kupie i po paru miesiącach powypadaja mi plomby z zębów to poprostu sprzedam i już, jeśli do końca tygodnia diler się nie odezwie to będę próbował w Bytomiu. Napisałeś szukaj auta innej klasy,ja mam w domu jeszcze SUVA , E90 i małego compakta, napewno nie kupił bym Meganki jako podstawowego auta w rodzinie, jak kupie Meganke to E90 przez jakis okres nie będę sprzedawał na wszelki wypadek ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
moja żona jeździ Insignią (gnojojadem) ale jak przychodzi co do czego to cała rodzinka (mam dwie córki) z przyjemnością pakuje się do Meggi...
Specjalnie polatałem w niedzielę Ciotki X1 na runflatach 225/50/17 (jest normalnie jeśli chodzi o twardość) i jak to z syfem... przepraszam z suvem bywa wysiadłem i stwierdziłem, że zupełnie nie wiem po co się takie samochody produkuje... Ja nie uznaję filozofii kupowania samochodów jako "trzecie czy czwarte" i to ma być auto sportowe na niedzielę, poprostu takim autem latam na codzień (Evo IX w wersji 380km byłem kilkakrotnie z rodzinką na wakacjach)... ...a mam "trzecie auto w rodzinie" wypatroszone E30 ![]() |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
X1 to nie SUV to raczej cross-country dlatego tam nie ma prawa być twardo a Meganką jak wcześniej pisałem mam zamiar codziennie
jeżdzić do pracy jak do tej pory E90,jeśli chodzi o SUVA to w moim przypadku jest to auto bezcenne ponieważ jestem zagorzałym narciarzem i wypad na narty takim autem to czysta przyjemnośc,parkujesz tam gdzie 80% aut nie wjedzie i przedewszyskim jest bezpieczny, na codzień jeżdzi tym żona i o innym aucie niechce słyszeć ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
Ja również uwielbiam góry w zimie i snowboard, a jakbym kupił żonie suva lub cross-country to by się chyba ze mną rozwiodła...
![]() Napęd na 4 koła uważam za jedynie słuszny ale po co zaraz suv. Niestety nie mam teraz kasy i dlatego musiałem kupić Renówkę, a nie kolejne szybkie 4x4 więc pewnie będę w zimie cierpiał ![]() |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: WROCŁAW ![]() |
A jakie miałeś na myśli (chciałeś kupić) auto 4x4 zamiast Meganki ?
-------------------- BMW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:31 |