Shoutbox 0 nowych PW 


141 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [Foto+Film] Nowa Megane RS 250/265, premiera i track day
lukasz1976
post Sat, 30 Oct 2010 - 19:28
Post #181


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





...fajnie by było gdyby za kierownicę posadzili Roberta Kubicę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Oct 2010 - 19:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jarek
post Sun, 31 Oct 2010 - 13:56
Post #182


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





Mam kilka pytań do użytkowników RS:
-czy naprawde pakiet CUP jest niezbędny,nie zależy mi na kubełkach a przedewszystkim na twardszym zawieszeniu
bo autem będę jeżdził w 80% po Wrocławiu, jeżdzę teraz BMW E90 na 17' i na run flatach, na początku byłem troszke
podłamany że jest tak twardo,teraz już się przyzwyczaiłem ale nie zniose auta z jeszcze twardszym zawiasem angry.gif
-czym oprucz mocy silnika rózni się wersja RS od wersji ROBERT KUBICA?


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Sun, 31 Oct 2010 - 14:14
Post #183


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Jakie masz zawieszenie w Beemce? Bo 17 w nowej trójce to nie są jakieś extremalne koła...
Wersje najlepiej porównać w konfiguratorze Renault, a aby mieć własne zdanie najlepiej przejechać się demówką
Ja specjalnie jechałem do Bytomia (350km) zeby sprawdzić czy mi auto pasuje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Sun, 31 Oct 2010 - 14:50
Post #184


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





W BMW mam zwykłe zawieszenie ale w wcześniej miałem audi B6 z zawiasem S-line i nie było tak twardo jak w BMW
napewno nie kupię bez jazdy próbnej!


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Sun, 31 Oct 2010 - 15:32
Post #185


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Jeśli Beemka na podstawowym zawieszeniu i 17 jest dla Ciebie twarda
to nawet nie myśl o zakupie Meganki nawet w wersji bez pakietu Cup,
Myślę że daruj sobie również pozostałe auta ze znaczkami RS, R, Gti, Cupra itp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Sun, 31 Oct 2010 - 15:59
Post #186


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





To mnie pocieszyłeś mellow.gif
jechałem ostatnio nowym AUDI TT z zawieszeniem S-LINE i tragedii nie było tylko że trzeba uważać na studzienki bo strasznie nisko,
E90 jest ponoć wyjątkowo twarda międzyinnymi przez RUN FLATY angry.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Sun, 31 Oct 2010 - 22:14
Post #187


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Mam Bmw e46 compact z zawieszeniem M-pakiet i nic nie jest za twarde jest wręcz idealnie (koła z pakietu przód 225/45r17 tył 245/40r17) miałem okazję próbować totalną serię E90 318 na 16 felgach i nic nie było twarde,
a opony RF moim zdaniem nie mają aż takiego wpływu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Mon, 01 Nov 2010 - 10:04
Post #188


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





Jak będę po jazdach testowych to opisze swoje wrażenia rolleyes.gif
Jeśli chodzi o run flaty to nawet ASO zaleca dokupienie dojazdówki i pozbycie się run flatów bo w Polsce to totalna porażka (można wykonczyć zawieszenie)
To że bedzie twardo w RS to może przeżyje ale nie przeżyje jak po kilku tyś.km. od tej twardości będzie w środku wszystko trzeszczeć.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Mon, 01 Nov 2010 - 10:22
Post #189


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Jeśli faktycznie ma dla Ciebie znaczenie różnica w twardości między RF, a zwykłymi oponami
to olej Meggi, a trzeszczeć będzie napewno bo to tylko Renault.
Ja mam 3700 km przebiegu i trzeszczy tylna półka, zobaczymy co bedzie dalej....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ART-TEC
post Mon, 01 Nov 2010 - 10:41
Post #190


Super User
Dołączył: Sat, 16 June 2007
Skąd: NYSA/Wrocław





Megane RS z pakietem CUP to nie jest dobry wybor jako auto do jazdy codziennej w mieście typu Wrocław. Swoją Meganką jestem we wrocku raz lub dwa razy w tygodniu i na większośći dróg z poprzecznymi torami i kocimi łbami jest ciężko - czujesz że auto naprawde na tym cierpi .
Natomiast jeżeli masz pod kołami równą nawierzchnię zaczyna się prawdziwa zabawa... auto jest niesamowite.

Wg mnie Megane RS z pakietem CUP to super auto ale nie dla kogoś kto musi czesto przemieszczać się po mieście z punktu a do b i nie lubi wciąż się zatrzymywać , przejezdzać bokiem, omijać wszystkie nierówności.

Nie wiem jak ma się sprawa z RS bez pakietu Cup , czy jest rzeczywiście bardziej miękko...

CYTAT(jarek @ Sun, 31 Oct 2010 - 13:56) *
czym oprucz mocy silnika rózni się wersja RS od wersji ROBERT KUBICA?


Wersja RK to poprostu przybajerowana spojlerami i napisami zwykła meganka z 2 litrowym silnikiem o mocy 180 km, jeździłem tym autem po wrocławskim torze kartingowym i powiem szczerze że auto jest bardzo bezpłuciowe , nawet esp jest niewyłączalne...


--------------------
BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY
youtube.pl/ngrARTUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Mon, 01 Nov 2010 - 10:54
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





Megane RS bez pakietu Cup czyli bez szpery nie ma sensu bo prowadzi się jak wóz drabiniasty.
Jak pisałem w pierwszym poście w tym wątku:
CYTAT
Nie można tego natomiast powiedzieć o wersji bez szpery- ta cierpi na duży torque steer i właściwie cały czas,
nawet na prostej autostradzie, próbuje jechać zygzakiem-szybko staje się to uciążliwe, ale problem ten nie występuje w wersji Cup.



Nie uważam, żeby zawieszenie Cup było jakoś specjalnie twarde.
Jest bardziej miękkie od tego w Focusie RS, a np. do Civic Type-R w ogóle nie ma porównania.
A jak ktoś oczekuje komfortu, to chyba pomylił klasy.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Tue, 02 Nov 2010 - 15:11
Post #192


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





Więc tak,jestem po rozmowie z dilerem praktycznie zero szans na jakiś samochód testowy przynajmiej do wiosny 2011 angry.gif obiecał że wyśle zapytanie do importera o możliwośc ściągnięcia takiego auta testowego ale szanse marne,
podobno oni sprzedali w tym roku 3 szt. i wszystkie bez jazd testowych i żaden kupujący nie zamówił pakietu CUP.
Dobre wieści to takie że do końca roku jest rabat 10% od Renault Polska i diler też coś jeszcze dołoży.
Do końca tygodnia mam dostać odpowiedz bo powiedziałem że bez jazdy testowej nie kupie i koniec dry.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Tue, 02 Nov 2010 - 15:26
Post #193


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





W Bytomiu, w maju testowałem żółtą z pakietem cup, w lipcu odebrałem z salonu z pakietem cup,
chłopaki z Extremecaraudio montowali muzę do srebrno-garfitowej z pakietem cup, ART-TEC też ma z cupem,
słyszałem o jednej srebrnej bez pakietu.
Zapraszam na jazdę próbną moim samochodem do Lublina...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Tue, 02 Nov 2010 - 15:41
Post #194


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





Dzięki za zaproszenie,jeśli diler nic nie załatwi i pogoda dopisze to postaram się skorzystać z zaproszenia.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Tue, 02 Nov 2010 - 17:35
Post #195


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Zadzwoń do Bytomia bo ta demówka była na sprzedaż i twierdzili, że jak ją puszczą to od razu biorą następną na demo...
ale wydaje mi się, że wogóle powinieneś poszukać auta innej klasy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Tue, 02 Nov 2010 - 18:58
Post #196


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





Do czasu kiedy sam fizycznie się nie przejade to nie zrezygnuje bo może się okazać że nie taki diabeł straszny(zawieszenie),
nawet jeśli kupie i po paru miesiącach powypadaja mi plomby z zębów to poprostu sprzedam i już,
jeśli do końca tygodnia diler się nie odezwie to będę próbował w Bytomiu.
Napisałeś szukaj auta innej klasy,ja mam w domu jeszcze SUVA , E90 i małego compakta, napewno nie kupił bym Meganki jako
podstawowego auta w rodzinie, jak kupie Meganke to E90 przez jakis okres nie będę sprzedawał na wszelki wypadek wink.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Tue, 02 Nov 2010 - 19:38
Post #197


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





moja żona jeździ Insignią (gnojojadem) ale jak przychodzi co do czego to cała rodzinka (mam dwie córki) z przyjemnością pakuje się do Meggi...
Specjalnie polatałem w niedzielę Ciotki X1 na runflatach 225/50/17 (jest normalnie jeśli chodzi o twardość) i jak to z syfem... przepraszam z suvem bywa wysiadłem i stwierdziłem, że zupełnie nie wiem po co się takie samochody produkuje...
Ja nie uznaję filozofii kupowania samochodów jako "trzecie czy czwarte" i to ma być auto sportowe na niedzielę, poprostu takim autem latam na codzień (Evo IX w wersji 380km byłem kilkakrotnie z rodzinką na wakacjach)...
...a mam "trzecie auto w rodzinie" wypatroszone E30 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Tue, 02 Nov 2010 - 20:08
Post #198


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





X1 to nie SUV to raczej cross-country dlatego tam nie ma prawa być twardo a Meganką jak wcześniej pisałem mam zamiar codziennie
jeżdzić do pracy jak do tej pory E90,jeśli chodzi o SUVA to w moim przypadku jest to auto bezcenne ponieważ jestem zagorzałym
narciarzem i wypad na narty takim autem to czysta przyjemnośc,parkujesz tam gdzie 80% aut nie wjedzie i przedewszyskim jest
bezpieczny, na codzień jeżdzi tym żona i o innym aucie niechce słyszeć laugh.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Tue, 02 Nov 2010 - 20:28
Post #199


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Ja również uwielbiam góry w zimie i snowboard, a jakbym kupił żonie suva lub cross-country to by się chyba ze mną rozwiodła...smile.gif
Napęd na 4 koła uważam za jedynie słuszny ale po co zaraz suv.
Niestety nie mam teraz kasy i dlatego musiałem kupić Renówkę, a nie kolejne szybkie 4x4 więc pewnie będę w zimie cierpiałsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek
post Tue, 02 Nov 2010 - 20:38
Post #200


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: WROCŁAW





A jakie miałeś na myśli (chciałeś kupić) auto 4x4 zamiast Meganki ?


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

141 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:31