![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1641
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nie powinno być przy częściowym zasłonięciu chłodnicy intercoolerem problemów z temperaturą wody, jeśli wymienicie termostat na "zimniejszy". To bardzo dobra modyfikacja i tania.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1642
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
pod warunkiem ze do RS'a sie cos takiego znajdzie...
-------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#1643
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Decyzja podjęta.
Ponieważ jeżdżę sporo po niezbyt szybkich torach, to zamontuję tą dodatkową chłodniczkę. Koszt to tylko parę % reszty tuningu, więc myślę że dla świętego spokoju warto. W maju zdam relację o mocy i temperaturach. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1644
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 September 2012 Skąd: P-ń ![]() |
Witam,
wczoraj zmienilem koncowy odcinek wydechu - wyciecie puszki i wspawanie w jej miejsce przelotowej. Jesli ktos myslal o tym by polepszyc walory dzwiekowe to mysle, ze jest to najfajniejsza opcja. Filmik niestety nie oddaje do konca efektow, gdyz to pierwszy taki montaz + wietrzny dzien, ale w realu na prawde mile zaskoczenie ![]() Exhaust |
|
|
![]()
Post
#1645
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Czyli zmieniłeś końcowy tłumik nie środkowy?
|
|
|
![]()
Post
#1646
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 September 2012 Skąd: P-ń ![]() |
dokladnie, jak chcesz zobaczyc to mozesz mnie gdzies zlapac w Poznaniu
![]() |
|
|
![]()
Post
#1647
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Ale ja nie mieszkam w Polsce ![]() Auto będę robić u sprawdzonego szwedzkiego tunera, u którego wcześniej robiłem też Focusa RS. Mają własne egzemplarze aut które tuningują i wiedzą co robią, m.in. wygrali brytyjskie porównanie tuningu Focusa. No ale zamiast wierzyć tunerowi we wszystko co mi mówi, wolę zapytać tych z Was, którzy mają duży IC i jeździli na torze/lotnisku latem: były jakiekolwiek problemy z temperaturą lub utratą mocy? [OT] W moim aucie po wrzuceniu FMIC, który zasłonił cały dół chłodnicy pojawił się problem z rosnącą temperaturą, szczególnie w lato i szczególnie w momencie korzytania z pełnych możliwości. Wymieniłem płyn w chłodnicy na Millers'a, dodałem jeszcze taki dodatek: http://www.millersoils.co.uk/automotive/td...ctor=Motorsport Efekt był zauważalny, choć oczywiście nie jest to jakieś cudowne remedium na wszystko, ale wyraźnie pomaga. Sporo osób poleca też ten specyfik: http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=74&pcid=10 Bardzo mocno w zbiciu temperatury pomaga też owijanie kolektora taśmą i zapakowanie kocyka na turbinie. [OT] |
|
|
![]()
Post
#1648
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 31 March 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1649
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Hak wkręcony na stałe, bo przewidują regularny, żelazny deszcz?
![]() r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#1650
|
|
User Dołączył: Mon, 05 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawy wynik, a jak pytaliśmy ich czy zrobią z 265--> 400+ to odpisali, że mogą zrobić jedynie 380KM.
|
|
|
![]()
Post
#1651
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm ![]() |
Pewnie wielkie turbo z wielką turbodziurą.
A hak, proszę panów, montuje się do jazdy torowej w celu szybszego wyciągania z ewentualnych piaskowych pułapek. W moim aucie po wrzuceniu FMIC, który zasłonił cały dół chłodnicy pojawił się problem z rosnącą temperaturą, szczególnie w lato i szczególnie w momencie korzytania z pełnych możliwości. Dzięki wielkie za ten opis ![]() -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
![]()
Post
#1652
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
shymek, podlinkuj gdzies temat caly tej megi z Dijon
|
|
|
![]()
Post
#1653
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
molo pochwal się wykresem bo ciekaw jestem
![]() |
|
|
![]()
Post
#1654
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
A hak, proszę panów, montuje się do jazdy torowej w celu szybszego wyciągania z ewentualnych piaskowych pułapek. Uwaga, wyjaśnienie: to była, tzw. ironia. I na tym zakończmy dysputę o haku. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#1655
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 April 2013 ![]() |
Witam
Mam megane rs III i twingo II RS Gordini Mam pytanie czy jezdzi ktos na 17 zimą bo musze oponki i felgi na przyszly sezon kupic, seryjnie mam 19 (jakie, et, itp) Drugie pytanie czy wyrzuciliście EGR (w moim 1.8T TT pozbylem sie tego i ekologi do przed podnoszeniem mocy) |
|
|
![]()
Post
#1656
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 October 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Jeszcze raz uprzejma prośba do kolegów pracujących w Renault o dane dot. geometrii w m3rscup.
Dziękuję! -------------------- M3RS Cup Bluefin in. Summer <mode on>
|
|
|
![]()
Post
#1657
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 July 2010 Skąd: Wisła ![]() |
Witam Mam megane rs III i twingo II RS Gordini Mam pytanie czy jezdzi ktos na 17 zimą bo musze oponki i felgi na przyszly sezon kupic, seryjnie mam 19 (jakie, et, itp) Drugie pytanie czy wyrzuciliście EGR (w moim 1.8T TT pozbylem sie tego i ekologi do przed podnoszeniem mocy) 225/40 ZR18 (92)Y, 7.50 J 18 ET 49 235/40 ZR19 (95)Y, 8,25 J 18 ET 65 235/40/18 8,25J ET65 |
|
|
![]()
Post
#1658
|
|
User Dołączył: Sat, 18 February 2012 Skąd: Pzn. ![]() |
Ja na zapasówce miałem 17 w mojej Megi. Nic nie obcierało, ale może dlatego bo miałem założone dystanse (2cm kazdy).
|
|
|
![]()
Post
#1659
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 April 2013 ![]() |
Oki
Dzięki za odpowiedz Panowie. Z 17 moze pokombinuję organoleptycznie bo i 18 na polskie zimowe wyprawy to męka bynajmniej w moim rejonie (dziury dziury i dziury). W Twingo rs na 17 195 40 juz 2 komplety felg kupilem z zimowymi 3. Odnosnie EGR orietuje sie ktos z Was czy po modach EGR zostaje czy nie, bo obnizanie poziomu tlenkow azotu kosztem mocy i podwyższonego spalania mnie nie interesuje az tak "zielony" to nie jestem zreszta Priusa nie kupiłem. Z doswiadczenia na autach VAG to ustrojstwo zawsze demontowałem. W renault nie mam doswiadczenia bo to pierwsze doładowane auto z Francji. Odnosnie informacji w sieci tez ubogo. Tu na stronie maja zawór egr zaslepke ale czy to dziala i czy komp nie wariuje http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...&cat=160202 |
|
|
![]()
Post
#1660
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Andrzej-82-82 to jest zaślepka na Turbo gdy masz zewnętrznego BOWa.
Z 17 poszukaj 7jx17 ET42. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 17:34 |