Shoutbox 0 nowych PW 


141 Stron V  « < 65 66 67 68 69 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [Foto+Film] Nowa Megane RS 250/265, premiera i track day
Grzesiek1980
post Sun, 09 Dec 2012 - 22:51
Post #1321


Rookie
Dołączył: Sat, 08 December 2012





właśnie o to chodzi, wiesz coś na temat tego autka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Dec 2012 - 22:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Drabek
post Sun, 09 Dec 2012 - 22:59
Post #1322


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 February 2012
Skąd: poznań





a to nie jest przypadkiem to testowane przez Top Gear??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesiek1980
post Sun, 09 Dec 2012 - 23:51
Post #1323


Rookie
Dołączył: Sat, 08 December 2012





no to robi się ciekawie... może to dobrze przynajmniej powinno być dotarte...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pmarcin
post Mon, 10 Dec 2012 - 06:20
Post #1324


Super User
Dołączył: Sat, 16 December 2006
Skąd: pl





CYTAT(Drabek @ Sun, 09 Dec 2012 - 22:59) *
a to nie jest przypadkiem to testowane przez Top Gear??


Dokladnie


--------------------
Golf VII R 400+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neonov
post Mon, 10 Dec 2012 - 08:45
Post #1325


User
Dołączył: Thu, 02 August 2012





dotarte zapewne fest.. niema się co bać demówek zwykłych aut, ale w przypadku sportowych.. dziennikarze sprawdzają nieco inne "rejestry" i raczej ich nie oszczędzają. Z drugiej strony masz gwarancję. Można ją przedłużyć do 4 lat zdaje się. Zatem - Ryzyko minimalne. Choć z drugiej strony - dodasz dychę i masz nówkę swoją najswojszą. Teraz chyba duże rabaty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyku_flashi
post Mon, 10 Dec 2012 - 14:04
Post #1326


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 July 2011
Skąd: ZabrzE





Rabaty są takie jakie były od kwietnia, ponieważ nie ma wg samochodów na "już" do natychmiastowego odbioru to nie ma wyprzedaży. Rabatów na 2013 też narazie nie ma.
Jedyna nówka sztuka jaka w Polsce stoi, to u mnie w salonie, Red Bull.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Sat, 15 Dec 2012 - 22:06
Post #1327


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





czy grandtour gt ma zawieszenie jak w rs?
auto jest w sumie ciekawa propozycja, jelsi ktos potrzebuje kombi - wiadomo co zmienione w motorze?


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzela2
post Sat, 15 Dec 2012 - 23:00
Post #1328


Rookie
Dołączył: Sat, 15 December 2012
Skąd: Śląsk





Witam wszystkich zainteresowanych Megane RS. Na tym forum jestem nowy, jednak mam pewne doświadczenia z szybkimi i mocnymi samochodami. Od 2 dni ostrożnie "docieram nowego RS. Wersja 2012 zawieszenie Cup, 265 ps, fotele Recaro, xenon i RS monitor i kilka innych mniej istotnych. Poprzednio przez kilka lat jeździłem imprezą WRX, ostatnio ponad 1,5 roku STI 2003 seria 265 ps. Subaru było ok., trochę mnie znudziło. Megane RS jest totalnie inne i dla mnie osobiście super. Czytałem że jest zbyt twarde i do codziennej jazdy wersja Cup się nie nadaje. Nadaje się, jeździłem specjalnie tymi samymi ulicami, którymi poruszałem się codziennie STI i wcale nie było twardo. Warunki obecnie są trudne, ślisko, mokro zła widoczność i spory ruch przed świętami, RS daje poczucie komfortu. Fajnie się wkręca na obroty, po kilku zmianach ustawienia strzela z wydechu, pomimo że nie przekraczam na razie 5 tys obrotów. Co ciekawe przy normalnej jeździe w mieście i przejechaniu ok. 150 km średnie spalanie 9,6 litra. Nie do wiary, w STI poniżej 15-16 nie byłem w stanie pojechać. Autko fajnie się prowadzi, próbowałem wchodzić w znane mi zakręty dość szybko, śliski asfalt na parametrach ESC sport, pedał gazu na snow oraz progresywnie - adekwatnie do pogody i 0 podsterowności, jazda stabilna. W takich warunkach impreza ma podsterowność i trzeba odpuścić na chwilę gaz i następnie szybko dodać. Na razie jestem pod wrażeniem stabilności RS, elastyczności, komfortu ( audio jest bardzo ok. choć podstawowe), wygodna pozycja do jazdy. Trzeba się oswoić z ograniczoną widocznością zarówno do tyłu i po skosach, oraz z szerokością samochodu, która wydaje się mniejsza a jednak wystają różne elementy karoserii. Chętnie w trakcie kolejnych kilometrów opiszę jak się spisuje RS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesiek1980
post Sun, 16 Dec 2012 - 15:09
Post #1329


Rookie
Dołączył: Sat, 08 December 2012





Hej Grzela,
dzięki za komentarz. Rozumiem, że dla kogoś kto do tej pory jeździł na sportowym zawieszeniu RS wydaje się miękkie smile.gif Próbowałeś może normalnych foteli? Ciekaw jestem czy na zwykłych jeżdzi się po mieście bardziej komfortowo czy nie czuć różnicy w twardości zawieszenia. Wiem że do jazdy po torze znacznie lepsze są Recaro, ale bardziej interesuje mnie jazda poza torem jak na razie...
Co myślisz o zakupie 0,5 rocznego demo z przebiegiem 10.000?
Niedawno od sprzedawcy Renalut dowiedziałem się, że nowych RS nie trzeba docierać ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Sun, 16 Dec 2012 - 15:29
Post #1330


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





To lepiej omijaj tego sprzedawce.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neonov
post Sun, 16 Dec 2012 - 15:47
Post #1331


User
Dołączył: Thu, 02 August 2012





w instrukcji do RS jest napisane wyraźnie, że należy docierać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzela2
post Sun, 16 Dec 2012 - 16:21
Post #1332


Rookie
Dołączył: Sat, 15 December 2012
Skąd: Śląsk





CYTAT(Grzesiek1980 @ Sun, 16 Dec 2012 - 15:09) *
Hej Grzela,
dzięki za komentarz. Rozumiem, że dla kogoś kto do tej pory jeździł na sportowym zawieszeniu RS wydaje się miękkie smile.gif Próbowałeś może normalnych foteli? Ciekaw jestem czy na zwykłych jeżdzi się po mieście bardziej komfortowo czy nie czuć różnicy w twardości zawieszenia. Wiem że do jazdy po torze znacznie lepsze są Recaro, ale bardziej interesuje mnie jazda poza torem jak na razie...
Co myślisz o zakupie 0,5 rocznego demo z przebiegiem 10.000?
Niedawno od sprzedawcy Renalut dowiedziałem się, że nowych RS nie trzeba docierać ...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesiek1980
post Sun, 16 Dec 2012 - 16:42
Post #1333


Rookie
Dołączył: Sat, 08 December 2012





a na kiedy jest przeidziana pierwsza wymiana oleju? Gdzieś pisaliście że po pierwszych 2K się zmienia o ile dobrze pamiętam... tymczasem sprzedawca twierdzi że pierwsza wymiana jest po 20K...
Słuchajcie a może warto podjechać z tym autem do jakiegoś warsztatu w wawie? Myślicie że można ocenić stan tego auta podczas takiej wizyty? Może znacie jakieś miejsce watre odwiedzenia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzela2
post Sun, 16 Dec 2012 - 16:48
Post #1334


Rookie
Dołączył: Sat, 15 December 2012
Skąd: Śląsk





Kupiłem Megankę RS 3 dni temu, w ciemno nie wykonałem nawet jazdy próbnej, opierałem się o informacje z netu i rozmawiałem tel. z jednym użytkownikiem, który dokładnie mi opowiedział jak ten samochód się spisuje w mieście. Zaproponował nawet jazdę ale nie miałem czasu żeby się z nim spotkać, choć mieszkamy od siebie 25 km. Nie wiem jakie są normalne fotele, ale te Recaro są wygodne, ja dzisiaj trochę jeździłem z żoną, która wcale nie narzekała na zawieszenie i fotele, jedynie na sposób jazdy - przyspieszam i hamuję oraz szybko w zakręcie. Dzisiaj zrobiłem po mieście ok. 80 km, średnie spalanie 10,4, przebieg autka 240 kilometrów. Docieram spokojnie, choć w okolicach 4 tys obrotów ten samochód fajnie jedzie. Jeśli pytasz o demo - kwestia ceny i gwarancji - myślę że dosyć spory przebieg jak na 0,5 roczne demo. Tylu chętnych jeździło i nikt nie kupił? W silniku z turbiną warto ją chłodzić i na zimnym spokojnie, jeśli tak robiono to ok. tego nie wiemy. Jeśli możesz to przejedź się tym demo. Nie należy się bać praktycznie nowego samochodu, na gwarancji. Ja sądzę że lepiej kupić z Recaro i Cup, to autko niczego nie udaje. Kupisz wersję normalną i po kilku tygodniach będzie niedosyt. Nie wiem jakie opony są w normalnej wersji ale jeśli 18 z profilem 40 to i tak musisz omijać dziury w asfalcie, tylko będziesz miał gorszą trakcję. Ten samochód wg. mnie powinien mieć tylko wersję cup i wtedy nie było by dylematów. To jest tak samo jak z imprezą WRX i STI - one tylko podobnie mogą wyglądać, ale to zupełnie inne samochody jeśli chodzi o jazdę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katar
post Sun, 16 Dec 2012 - 17:20
Post #1335


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2008





CYTAT(Grzesiek1980 @ Sun, 16 Dec 2012 - 15:09) *
Ciekaw jestem czy na zwykłych jeżdzi się po mieście bardziej komfortowo czy nie czuć różnicy w twardości zawieszenia. Wiem że do jazdy po torze znacznie lepsze są Recaro, ale bardziej interesuje mnie jazda poza torem jak na razie...


Zdecydowanie bierz Recaro. Jeśli chodzi o odczucie komfortu (nierówności na drodze) w porównaniu z serią, są (wbrew pozorom) wygodniejsze. Jedyny minus to nieco większa gimnastyka przy wsiadaniu.
Wygląd też oczywiście przemawia za Recaro.
To auto ma sens tylko z Cup'em, szperą i Recaro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neonov
post Sun, 16 Dec 2012 - 17:45
Post #1336


User
Dołączył: Thu, 02 August 2012





recaro wygodniejsze? chyba na postoju jak nic nie trzęsie. Dodatkowo jak masz więcej niż 180cm wzrostu i odsuniesz recaro na tyle by wygodnie naciskać pedały i nie wadzić nogą o kierownicę to zapomnij że za tobą usiądzie pasażer - niema miejsca na stopy. W serii jest. Co więcej za recaro płacisz 5K+ a po roku użytkowania są w nim dziury. Używki w dobrym stanie można dostać < 3K. Seria jest bardzo wygodna i wygląda przyzwoicie. Toć to "usportowiony" mieszczuch a nie rajdów-ka. Jesli sie nim jeździ "na codzien" po mieście to te piękne recaro mają tyle samo sensu co atrapa dyfuzora i te ozdobne wylociki z przodu smile.gif A CUP - to już inna para kaloszy. Konkretna mechanika mająca wpływ na jazdę. Tu uważam że niema kompromisów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katar
post Sun, 16 Dec 2012 - 18:12
Post #1337


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2008





Dziwna ta Twoja pozycja za kólkiem. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić takich problemów z tymi fotelami.
A jeśli chodzi o wygodę to przeczytaj uważnie co napisałem. Są wygodniejsze, jeżeli chodzi o czucie nierówności na drodze, a o to, jak sądzę, chodziło zainteresowanemu Grześkowi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz1976
post Sun, 16 Dec 2012 - 19:06
Post #1338


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 July 2010





Ja wogóle nie rozumiem po co Cup i Recaro zostały rozdzielone, kiedyś były w zestawie i już...
W zasadzie to bez Cup też Renault nie powinno wypuszczać... aaa ja na tor nie zaglądam, tak jeżdźę tylko do pracy, przedszkola czy szkoły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zip
post Sun, 16 Dec 2012 - 20:16
Post #1339


Rookie
Dołączył: Sat, 17 September 2011
Skąd: wawa





mnie te to dziwi jak mozna kupic rsa bez tego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Neonov
post Sun, 16 Dec 2012 - 21:34
Post #1340


User
Dołączył: Thu, 02 August 2012





jest w tym jakaś prawda.. ułatwili by sprawę smile.gif
any how... szkoda że takich (żółte!) nie dają w ofercie:

Go to the top of the page
 
+Quote Post

141 Stron V  « < 65 66 67 68 69 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 July 2025 - 18:18