![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 10 September 2007 ![]() |
![]() -------------------- m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Allll nie ważone auto było, co do prowadzenia wariatka z tej 30, trzeba troszkę do bagażnika włożyć żeby było dobrze, ostatnio jak latałem nią z jakieś 60\70kg do driftu za dużo ale na kreskę jak w sam raz i nie był taki nerwus, do driftu jakieś 20\30 kg i jest nieźle nie szarpie tak autem, zaczęła skrzynia się poddawać i trzeba zmienić, ja z wawy ale auto z Płońska i obecnie tam działam tak czy siak zapraszam jak trzeba będzie to właściciel Sławek zostawi mi auto, myślę że starzy forumowicze pamiętają moją pierwszą e30 turbo dostanie niebawem nowe życie w nowej budzie i nowej odsłonie będzie miło hehehe, silnik dostał kapitalny remąt będzie duże IC krótki nie obliczony dolot(hehehehe) będzie miło, no i może się wezmę za swoje auto E30 M50B25 T. Całkiem z innej bajki rozpocząłem nowy projekt oczywiście turbo nie bawara będzie bardzo kontrowersyjny niebawem odsłona duży progres na to auto.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Witam wygląda na to że to pierwszy mój post na tym forum, w sumie za duzo nie będe sie rozpisywał bo autko mi sie podoba nawet bardzo, wkleiłem link specjalnie dla pana który jako jedyny ma jakies objekcje co do wykonania prac nad tym autem , jeśli masz jakis samochodzik który jest godzien stanąć nawet na prostej to zapraszam, a tu link żebyś najpierw pomyślał zanim cokolwiek kolego Jendrus nie mylić z jędrkiem - ukłon (dobra robota) napiszesz w takiej formie ; Pozdrawiam Cie serdecznie kolego Jedrus http://www.youtube.com/watch?v=MQyBb9LJtQM moze jakosc nie jest najlepsza ale postaram sie jeszcze po niedzieli cos dołożyc w lepszej jakości Pozdrawiam wszystkich fanatyków B.. i nie tylko zapina zdrowo.. aż miło popatrzeć na takie projekty ![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 18 February 2007 ![]() |
jendrek e-30 napisz cos wiecej o oponach
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Czy auto będzie na zawodach we Wrocławiu???
Film jak przyśpiesz miazga ale jestem bardziej fanem jazdy bokiem więc może coś z testów zapodacie. Jakie macie nastawy geometrii? |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Wczoraj weszły poliuretany na tył a poniedziałek na przód dyfer zmiana na 3.45 i jest nieźle, auto stało się bardziej przewidywalne i łatwiej je ogarniać 5 do końca 260kmh, nie rozumiem pytania o opony strasznie sie psują hehehe. Generalnie teraz dopracowujemy szczegóły poprawiające prowadzenie bo pod maskę zagląda się tylko poto żeby sprawdzić płyn i olej, teraz to dopiero miazga z przyspieszeniem jak się startuje z 2 na ostro to 100 na szafę wchodzi niesamowicie szybko( oczywiście z braku przyczepności) to auto generalnie jest przygotowywane do driftu a nie na kreskę a filmik z przyspieszenia był poglądowy
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Ja tylko tak w sprawie wypowiedzi z zeszlej strony tematu
QUOTE Na tema stopnia sprężania nie będę się wypowiadał, ale to nie tyle do góry, czapka się uniosła, wszytko się zgniata po skręceniu i to dość mocno, tu był kat 9.1 było, a po za tym trzeba wiedzieć ile razy był silnik rozbierany i ile ma fabryczna czapka grubości ile ma ta zakładana i wtedy na podstawie tego oblicza się grubość przekładki Jendrek czy ty sciemniasz czy budujac tyle aut naprawde nie wiesz jak sie liczy stopien sprezania? |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Hehehehehe jak się liczy to ja wiem, ale ja tak robię bynajmniej że najpierw rozbiorę silnik, sprawdzę ile brakuje głowicy do serii, weź pod uwagę że te silniki maja po 20 lat, albo nie był jeszcze rozbierany i głowica seria, albo była głowa planowana do tego stopnia że brak wyznaczników wysokości głowicy i wtedy już nie jest seria . A co do stopnia sprężania to jak bym nie wiedział to juz bym wiedział bo tyle razy co był temat poruszany na forum że każdy chyba już wie jak to się liczy, wielu ludzi to tłumaczyło itp,
POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Ale liczenie wysokosci glowicy jest kiepskim pomyslem m.in. dla tego ze 2 glowice tego samego typu, tej samej wysokosci moga miec inne pojemnosci komor spalania i twoje mierzenie nic nie da. Tak sie nie liczy cr bo to nie dokladne.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Wydaje mi się że kompletnie mnie nie kumasz bo jak to możliwe że dwie takie same głowicę od takiego samego silnika mogą mieć inną komorę spalania jeżeli silniki są np: m30b35 bez kata to nie ma szansy na inną komorę spalania, i cr takie samo itd, więc różnica wysokości czapki odgrywa rolę dość znaczną,
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Wydaje mi się że kompletnie mnie nie kumasz bo jak to możliwe że dwie takie same głowicę od takiego samego silnika mogą mieć inną komorę spalania jedna nie planowana, jedna planowana x5 i juz komory sa inne ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Dokładnie o to mi chodzi że jedna 5x druga wcale i będą się różnić komory zgadza się(po to rozbieram silnik że to wiedzieć)
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 June 2009 ![]() |
witam
autko bylo w sobote na hamowni, nie mam jeszcze wykresu ale wstepnie wiem że wypluła 333km i 560nm , zaraz po niedzieli dołączę wykres, koni może troche mało, ale myślę że niutków aż za ola ![]() Pozdrawiam Sławek -------------------- www.motpol.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Jratsy Jedrek. zapina ladnie . Kiedy da impreza we Wroclawiu ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
prawie jak diesel
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Gdyby nie zdjęte doładowanie w porównaniu do wcześniejszych ustawień to by bylo sporo więcej. Teraz na hamowni na 4 biegu gumy się ślizgały w rolkach i hamowanie było robione na 5 biegu.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
u mnie też opony się ślizgały, ale za którymś razem złapały przyczepność
gratuluje projektu i potężnego niuta ![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Miałem chrapkę na bliżej 400km ale NM przeszły moje oczekiwania, liczyłem na 500 nie duży plus, z wykresem troszke dałem ciał bo wziąłem wydruk a nie wziąłem w wersji elektronicznej i mamy kartki trzeba zeskanować, generalnie kozacko się pomyka tym autem i tak jak dieslem dokładnie na 5 biegu bost jest w każdym momencie i kładzie szafę niesamowici, tak jak Zibii napisał przez momęt był tam 1B dmuchane było jeszcze lepiej ale właściciel czyli sławek30 stwierdził że mu styka 0.8 i tak zostało myślę że jak by został ten jeden B to do tej 4 z przodu mocno by się zbliżył, 600nm było by na 100%. Na dniach opiszę reaktywację mojej e30 turbo po dzwonie silnik dostał nowy domek i zawias i kupę fajny rzeczy
POZDRAWIAM ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 09:36 |