Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Mocne E30 Turbo, M30B35 TURBO
sierRKA
post Sat, 08 May 2010 - 16:31
Post #41


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





CYTAT(slawe30 @ Sat, 08 May 2010 - 13:56) *

huh.gif zapina pięknie.


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 08 May 2010 - 16:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 08 May 2010 - 17:54
Post #42


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Allll nie ważone auto było, co do prowadzenia wariatka z tej 30, trzeba troszkę do bagażnika włożyć żeby było dobrze, ostatnio jak latałem nią z jakieś 60\70kg do driftu za dużo ale na kreskę jak w sam raz i nie był taki nerwus, do driftu jakieś 20\30 kg i jest nieźle nie szarpie tak autem, zaczęła skrzynia się poddawać i trzeba zmienić, ja z wawy ale auto z Płońska i obecnie tam działam tak czy siak zapraszam jak trzeba będzie to właściciel Sławek zostawi mi auto, myślę że starzy forumowicze pamiętają moją pierwszą e30 turbo dostanie niebawem nowe życie w nowej budzie i nowej odsłonie będzie miło hehehe, silnik dostał kapitalny remąt będzie duże IC krótki nie obliczony dolot(hehehehe) będzie miło, no i może się wezmę za swoje auto E30 M50B25 T. Całkiem z innej bajki rozpocząłem nowy projekt oczywiście turbo nie bawara będzie bardzo kontrowersyjny niebawem odsłona duży progres na to auto.



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sat, 08 May 2010 - 23:31
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





CYTAT(slawe30 @ Sat, 08 May 2010 - 13:56) *
Witam

wygląda na to że to pierwszy mój post na tym forum, w sumie za duzo nie będe sie rozpisywał bo autko mi sie podoba nawet bardzo, wkleiłem link specjalnie dla pana który jako jedyny ma jakies objekcje co do wykonania prac nad tym autem , jeśli masz jakis samochodzik który jest godzien stanąć nawet na prostej to zapraszam, a tu link żebyś najpierw pomyślał zanim cokolwiek kolego Jendrus nie mylić z jędrkiem - ukłon (dobra robota) napiszesz w takiej formie ;

Pozdrawiam Cie serdecznie kolego Jedrus

http://www.youtube.com/watch?v=MQyBb9LJtQM

moze jakosc nie jest najlepsza ale postaram sie jeszcze po niedzieli cos dołożyc w lepszej jakości

Pozdrawiam wszystkich fanatyków B.. i nie tylko



zapina zdrowo.. aż miło popatrzeć na takie projekty biggrin.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pHiZzz
post Mon, 10 May 2010 - 10:49
Post #44


User
Dołączył: Sun, 18 February 2007





jendrek e-30 napisz cos wiecej o oponach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blacha
post Sun, 16 May 2010 - 13:33
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 August 2009
Skąd: Dolny Śląsk





Czy auto będzie na zawodach we Wrocławiu???
Film jak przyśpiesz miazga ale jestem bardziej fanem jazdy bokiem więc może coś z testów zapodacie.
Jakie macie nastawy geometrii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 22 May 2010 - 11:09
Post #46


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Wczoraj weszły poliuretany na tył a poniedziałek na przód dyfer zmiana na 3.45 i jest nieźle, auto stało się bardziej przewidywalne i łatwiej je ogarniać 5 do końca 260kmh, nie rozumiem pytania o opony strasznie sie psują hehehe. Generalnie teraz dopracowujemy szczegóły poprawiające prowadzenie bo pod maskę zagląda się tylko poto żeby sprawdzić płyn i olej, teraz to dopiero miazga z przyspieszeniem jak się startuje z 2 na ostro to 100 na szafę wchodzi niesamowicie szybko( oczywiście z braku przyczepności) to auto generalnie jest przygotowywane do driftu a nie na kreskę a filmik z przyspieszenia był poglądowy



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 22 May 2010 - 11:40
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Ja tylko tak w sprawie wypowiedzi z zeszlej strony tematu

QUOTE
Na tema stopnia sprężania nie będę się wypowiadał, ale to nie tyle do góry, czapka się uniosła, wszytko się zgniata po skręceniu i to dość mocno, tu był kat 9.1 było, a po za tym trzeba wiedzieć ile razy był silnik rozbierany i ile ma fabryczna czapka grubości ile ma ta zakładana i wtedy na podstawie tego oblicza się grubość przekładki


Jendrek czy ty sciemniasz czy budujac tyle aut naprawde nie wiesz jak sie liczy stopien sprezania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 23 May 2010 - 11:30
Post #48


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Hehehehehe jak się liczy to ja wiem, ale ja tak robię bynajmniej że najpierw rozbiorę silnik, sprawdzę ile brakuje głowicy do serii, weź pod uwagę że te silniki maja po 20 lat, albo nie był jeszcze rozbierany i głowica seria, albo była głowa planowana do tego stopnia że brak wyznaczników wysokości głowicy i wtedy już nie jest seria . A co do stopnia sprężania to jak bym nie wiedział to juz bym wiedział bo tyle razy co był temat poruszany na forum że każdy chyba już wie jak to się liczy, wielu ludzi to tłumaczyło itp,


POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 23 May 2010 - 17:54
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Ale liczenie wysokosci glowicy jest kiepskim pomyslem m.in. dla tego ze 2 glowice tego samego typu, tej samej wysokosci moga miec inne pojemnosci komor spalania i twoje mierzenie nic nie da. Tak sie nie liczy cr bo to nie dokladne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sun, 30 May 2010 - 15:01
Post #50


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Wydaje mi się że kompletnie mnie nie kumasz bo jak to możliwe że dwie takie same głowicę od takiego samego silnika mogą mieć inną komorę spalania jeżeli silniki są np: m30b35 bez kata to nie ma szansy na inną komorę spalania, i cr takie samo itd, więc różnica wysokości czapki odgrywa rolę dość znaczną,



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 30 May 2010 - 15:21
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(jendrek e-30 @ Sun, 30 May 2010 - 15:01) *
Wydaje mi się że kompletnie mnie nie kumasz bo jak to możliwe że dwie takie same głowicę od takiego samego silnika mogą mieć inną komorę spalania

jedna nie planowana, jedna planowana x5 i juz komory sa inne tongue.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 30 May 2010 - 15:27
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(mss @ Sun, 30 May 2010 - 15:21) *
jedna nie planowana, jedna planowana x5 i juz komory sa inne tongue.gif



no i znając wysokość czapki możesz określić ile razy była planowana głowica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Mon, 31 May 2010 - 21:12
Post #53


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Dokładnie o to mi chodzi że jedna 5x druga wcale i będą się różnić komory zgadza się(po to rozbieram silnik że to wiedzieć)



POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawe30
post Sun, 25 Jul 2010 - 09:35
Post #54


Rookie
Dołączył: Wed, 17 June 2009





witam
autko bylo w sobote na hamowni, nie mam jeszcze wykresu ale wstepnie wiem że wypluła 333km i 560nm , zaraz po niedzieli dołączę wykres, koni może troche mało, ale myślę że niutków aż za ola smile.gif , ecu master pokazał doładowanie 0,82 bar,
Pozdrawiam
Sławek


--------------------
www.motpol.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 25 Jul 2010 - 12:08
Post #55


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Jratsy Jedrek. zapina ladnie . Kiedy da impreza we Wroclawiu ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Sun, 25 Jul 2010 - 15:49
Post #56


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





prawie jak diesel biggrin.gif


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 25 Jul 2010 - 16:27
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Gdyby nie zdjęte doładowanie w porównaniu do wcześniejszych ustawień to by bylo sporo więcej. Teraz na hamowni na 4 biegu gumy się ślizgały w rolkach i hamowanie było robione na 5 biegu.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Mon, 26 Jul 2010 - 16:33
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





u mnie też opony się ślizgały, ale za którymś razem złapały przyczepność
gratuluje projektu i potężnego niuta ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Sat, 31 Jul 2010 - 17:03
Post #59


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Miałem chrapkę na bliżej 400km ale NM przeszły moje oczekiwania, liczyłem na 500 nie duży plus, z wykresem troszke dałem ciał bo wziąłem wydruk a nie wziąłem w wersji elektronicznej i mamy kartki trzeba zeskanować, generalnie kozacko się pomyka tym autem i tak jak dieslem dokładnie na 5 biegu bost jest w każdym momencie i kładzie szafę niesamowici, tak jak Zibii napisał przez momęt był tam 1B dmuchane było jeszcze lepiej ale właściciel czyli sławek30 stwierdził że mu styka 0.8 i tak zostało myślę że jak by został ten jeden B to do tej 4 z przodu mocno by się zbliżył, 600nm było by na 100%. Na dniach opiszę reaktywację mojej e30 turbo po dzwonie silnik dostał nowy domek i zawias i kupę fajny rzeczy



POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 09:36