![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
ja chcę do xantii włożyć dwie kk04 więc do safrana też wejdą. Mój projekt gdzieś tam się tli, fakt, że xantia już nie służy mi do jazdy na codzień może przyspieszy działania. Ja liczę 15-20 kPLN na biturbo we własnym zakresie, aby to miało ręce i nogi. Jak już ktoś zabierze się za kolektory wydechowe, to może poproszę go o też dwa dla mnie.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
ja chcę do xantii włożyć dwie kk04 więc do safrana też wejdą. Mój projekt gdzieś tam się tli, fakt, że xantia już nie służy mi do jazdy na codzień może przyspieszy działania. Ja liczę 15-20 kPLN na biturbo we własnym zakresie, aby to miało ręce i nogi. Jak już ktoś zabierze się za kolektory wydechowe, to może poproszę go o też dwa dla mnie. Hejka... duzo liczysz, mialem nadzieje zamknac sie w 10 tys. ![]() p.s. mamy wspolnego znajomego z Knurowa - Staszka. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
dwie turbiny powiedzmy 3-4k, do tego emu 2k, dwa egt 1k, afr 1k, zegary cisnienie, temperatura i inne w sumie z 1k, kolektory wydechowe 1k, reszta wydechu z odprężeniem kolejne 1k, dolot, ic, wtryskiwacze swoje też. Dodać paliwo na dojazdy tu i tam po to i owo wraz z tym owym oraz paliwo na strojenie i ja tak liczę realnie z 15k, ale doświadczenia nie mam w turbieniu żadnego, co też może podnieść koszty
![]() Staszek mi wspominał, równy gość. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to nastepny nabytek czy to dalej biturbo ? bo jak safranka to masa miejsca. Jak skrzynia z renófki za słaba to z Peugeota spokojnie poradzi sobie z 300 a nawet i 400 km.
![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
MADEinPoland : Ale do której xsantii ? Active ? bo tylko ta ma sens ;-)
Co do cen które zapodałeś to jakiś kosmos bo wydawało mi się że emu obsługuje sondy WBo2 i EGT co oznacza że conajmniej 2k odpada, do tego możesz małego tableta PC zapodać i wyprowadzić sobie wszystkie parametry na pulpit- no chyba że chcesz kabinę "upiększyć" zegarami ;-) a turbiny jak dobrze poszukasz to prawie nówki z jakiegoś 335i dostaniesz za nieduze pieniądze. przy odrobinie dobrych chęci te małe turbinki to nawet pod serie kolektor da sie podłaczyć -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
mam active, ale chyba każda xantia pojedzie z każdym silnikiem. Liczyłem to ze trzy lata temu, emu jeszcze nie zgłębiałem, ale faktycznie ma to sens. Dokładnie tak planowałem, żeby dorobić flansze pod oryginalny kolektor lub króćce łączące. Trzeba się będzie brać za robotę.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
bo activa świetnie się drogi trzyma i ma to wtedy sens z mocnym silnikiem. najfajniesze są niepozorne auta. ja teraz objeżdżam 200 KM peugeota 205 co w serii wychodził z 1.1 jeszcze dodatkowo teraz ubłocony - element zaskoczenia jest fantastyczny.
jeżeli chodzi o wskaźniki to jest tu przewaga VEMSa nad EMU bo jest aplikacja na Androida do wyprowadzenia wszelkich wskazań wygląda bardzo ładnie a byle tablet z androidem kupi sie nawet i za 150 zeta + uchwyt + zasilacz samochodowy. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:54 |