![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nie jezdzi lepiej w serii , natomiast jak sie podbije doładowanie na MBC zaczyna jezdzic juz niezle, tylko dzwieku brak...
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Na razie temat chyba odchodzi na dalszy plan. Pojawi się 205 rallye.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
1.3 ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Nie, niestety, a może stety wersja export. 1.9
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
nigdy nei zrozumiem jak po totalnie odjazdowym hardcorowym bezkompromisowym 1.3 Rallye zrobili 1.9 rallye z silnikiem 1.9 o mocy TYLKO 105 KM....zamiast włozyć tam albo 1.9 125 KM z BX Sport na podwójnych gażnikach albo po prostu Miga...ale powodzenia..bardzo rzadka wersja..
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Zobaczymy w jakim stanie będzie silnik. Jeżeli będzie trupowato, to zastanawiam się czy remontować, czy kupić w całości podjechane 405 mi16 na D6C bez kata, wyciągnąć motor wyremontować i wsadzić miga. Jednak chodzi mi po głowie czyste ori. Auto będzie do weekendowego "lansu" bez ganianek, więc pewnie remont silnika. I tak będę robił kompletną odbudowę, więc pewnie wyremontuje 1,9 ewentualnie poszukam wersji 128konnej.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jakby co to mam silnik 1.9 130 KM z cytryny \ZX który był tylko rok w produkcji - wersja bez kata - najwiekszy moment i moc
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Łąg ![]() |
W razie czego ja mam wiązkę skrzynie i silnik XU9J4.Były plany zrobić Buggy ale na razie brak czasu....
-------------------- 406 3.0 V6
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
kontrolm, czy ta motorownia poleci na ecu od 105ps?
xu9j4 fajnie, ale poszedłbym w mocne nie ori. Myślę, że 130 ps to już i tak lata. kontrolm daj na pw cenę i stan Twojej motorowni. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a dlaczego ma latac na 105 km ? tu masz semi group motronica MP3.1 na MAP Sensorze i bezstykowym zapłonie wiec odpadaja Ci dwa najbardziej psujace sie elementy elektryki silnika a podłaczenie jest naprawde proste. Jak bedziesz miał problem to wpadniesz i podłącze bo robie to na codzień.
Silnik jest w stanie bdb, wogóle nie wytarty rozrząd, jodełka na cylindrach i generalnie jeszcze polata sporo -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 18 December 2007 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Daj na pw cenę.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/406_v6_turbo.php może ta strona da ci jakąś inspiracje.. nie będe wspominał o sensowności uturbiania peugeota 406 bo nie ma o czym gadać ![]() W tym projekcie który pokazał Rennen wyszła jakaś bardzo mała moc jak na 3.0 turbo, zresztą z obrotów momentu wychodzi że przy tych 4400 obr jest 260 KM a moc maksymalna wyszła 265 KM przy 5200 obr, czyli moment musi po maksimum ostro lecieć w dół, za małe turbo? Chciałbym odgrzać tego kotleta, zapytać jakie turbo powinno być tutaj, aby w miarę szybko wstawało? Doladowanie nie wieksze niz 0,55 bara, zeby nie przekroczyc tych 250KM na seryjnych gratach. Jedne turbo, identycznie jak z projektu z tego linka. Ten sam motor, bez zmiennych faz. Czy przy tak długim kolektorze wydechowym do turbo, jest duzy lag? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a dlaczego nie chcesz przekroczyć 250 KM ? przecież przy 0,55 przekroczysz 300...myslisz że bebechy nie wytrzymają ? tłoki z tej samej serii odlewniczej co w GTi6 czyli spokojnie wytzrymują 100KM na tłok, kuty stalowy wał korbowy i korbowody. Ta maszynownia spokojnie wytrzyma 2x wiecej.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
a dlaczego nie chcesz przekroczyć 250 KM ? przecież przy 0,55 przekroczysz 300...myslisz że bebechy nie wytrzymają ? tłoki z tej samej serii odlewniczej co w GTi6 czyli spokojnie wytzrymują 100KM na tłok, kuty stalowy wał korbowy i korbowody. Ta maszynownia spokojnie wytrzyma 2x wiecej. No tak, obawiam się że bebechy nie wytrzymają ![]() Piszesz że ten motor wytrzymały, załóżmy że masz rację. Więc jakie turbo tutaj podstawić żeby szybko wstawało i ciągnęło w miarę długo? Coś w stylu " ja gaz do dechy, długo długo nic, a potem dym z kól na 4 biegu" to mnie nie bawi ![]() Projekt całkiem fajny tego puga, można się na nim wzorować. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
w Venturi był ten silnik na 2 turbo miał 600 KM. Co do dmuchawek to np. turbina z poliftowego Volvowskiego T6 by dobrze spełniała założenia. Nawet mam taką nówkę. W Volvo wstaje bodajze juz przy 1600 i generuje moc pod 300km choc jej rozmiary sugerują ze i 400 by dała radę.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
To jest 3.0 więc nawet w holsety możesz celować ale jeśli naprawde nie masz zapędów na wielkie moce to może turbo z evo , wstanie jak wściekłe i z wydajnością nie jest źle.
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Zacząłem się zastanawiać, po co w ogóle pierdzielić się z jedną turbosprężarką (mega długim kolektorem wydechowym), skoro mogę przedłużyć gatunek safrane biturbo i wstawić dwie mniejsze sprężarki - mniej problemów myślę będzie z tym a i efekty lepsze
![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no miałem zaproponować ale nie wiedziałem gdzie masz ten silnik znaczy sie czy masz miejsce
a tak zapodajesz dwie turbinki np z Volvo T6 starszej wersji albo BMW335i i szafa gra -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
nie wiem właśnie czy aby 406 ( bo chyba o nią chodzi), nie ma mniej miejsca pod maską niż safrane i czy nie będzie to sporym wyzwanie załadować dwie turbinki do niego ( nawet małe).
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: Iława (warm-mazur) ![]() |
Chodzi o safrane akurat
![]() Miejsca jest na dwie sprężarki spokojnie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:54 |