Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> ES9 IA mody/turbo., V6 211PS
kontrolm
post Sat, 08 May 2010 - 09:21
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nie jezdzi lepiej w serii , natomiast jak sie podbije doładowanie na MBC zaczyna jezdzic juz niezle, tylko dzwieku brak...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 08 May 2010 - 09:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PrezesBednarz
post Sat, 08 May 2010 - 11:19
Post #22


User
Dołączył: Tue, 18 December 2007
Skąd: Mazowieckie





Na razie temat chyba odchodzi na dalszy plan. Pojawi się 205 rallye.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 08 May 2010 - 11:34
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



1.3 ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrezesBednarz
post Sat, 08 May 2010 - 19:08
Post #24


User
Dołączył: Tue, 18 December 2007
Skąd: Mazowieckie





Nie, niestety, a może stety wersja export. 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 08 May 2010 - 21:25
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nigdy nei zrozumiem jak po totalnie odjazdowym hardcorowym bezkompromisowym 1.3 Rallye zrobili 1.9 rallye z silnikiem 1.9 o mocy TYLKO 105 KM....zamiast włozyć tam albo 1.9 125 KM z BX Sport na podwójnych gażnikach albo po prostu Miga...ale powodzenia..bardzo rzadka wersja..


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrezesBednarz
post Sun, 09 May 2010 - 01:04
Post #26


User
Dołączył: Tue, 18 December 2007
Skąd: Mazowieckie





Zobaczymy w jakim stanie będzie silnik. Jeżeli będzie trupowato, to zastanawiam się czy remontować, czy kupić w całości podjechane 405 mi16 na D6C bez kata, wyciągnąć motor wyremontować i wsadzić miga. Jednak chodzi mi po głowie czyste ori. Auto będzie do weekendowego "lansu" bez ganianek, więc pewnie remont silnika. I tak będę robił kompletną odbudowę, więc pewnie wyremontuje 1,9 ewentualnie poszukam wersji 128konnej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 09 May 2010 - 19:55
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



jakby co to mam silnik 1.9 130 KM z cytryny \ZX który był tylko rok w produkcji - wersja bez kata - najwiekszy moment i moc


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hudy66
post Sun, 09 May 2010 - 22:29
Post #28


User
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Łąg





W razie czego ja mam wiązkę skrzynie i silnik XU9J4.Były plany zrobić Buggy ale na razie brak czasu....


--------------------
406 3.0 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrezesBednarz
post Tue, 11 May 2010 - 21:01
Post #29


User
Dołączył: Tue, 18 December 2007
Skąd: Mazowieckie





kontrolm, czy ta motorownia poleci na ecu od 105ps?

xu9j4 fajnie, ale poszedłbym w mocne nie ori. Myślę, że 130 ps to już i tak lata.
kontrolm daj na pw cenę i stan Twojej motorowni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 12 May 2010 - 04:42
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a dlaczego ma latac na 105 km ? tu masz semi group motronica MP3.1 na MAP Sensorze i bezstykowym zapłonie wiec odpadaja Ci dwa najbardziej psujace sie elementy elektryki silnika a podłaczenie jest naprawde proste. Jak bedziesz miał problem to wpadniesz i podłącze bo robie to na codzień.
Silnik jest w stanie bdb, wogóle nie wytarty rozrząd, jodełka na cylindrach i generalnie jeszcze polata sporo


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrezesBednarz
post Wed, 12 May 2010 - 05:59
Post #31


User
Dołączył: Tue, 18 December 2007
Skąd: Mazowieckie





Daj na pw cenę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daroot
post Thu, 01 Mar 2012 - 19:31
Post #32


Super User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Iława (warm-mazur)





CYTAT(rennen @ Sun, 02 May 2010 - 11:18) *
http://www.dp-engineering.nl/EN/projects/406_v6_turbo.php

może ta strona da ci jakąś inspiracje.. nie będe wspominał o sensowności uturbiania peugeota 406 bo nie ma o czym gadać wink.gif


CYTAT(GIB @ Sun, 02 May 2010 - 11:32) *
W tym projekcie który pokazał Rennen wyszła jakaś bardzo mała moc jak na 3.0 turbo, zresztą z obrotów momentu wychodzi że przy tych 4400 obr jest 260 KM a moc maksymalna wyszła 265 KM przy 5200 obr, czyli moment musi po maksimum ostro lecieć w dół, za małe turbo?



Chciałbym odgrzać tego kotleta, zapytać jakie turbo powinno być tutaj, aby w miarę szybko wstawało?

Doladowanie nie wieksze niz 0,55 bara, zeby nie przekroczyc tych 250KM na seryjnych gratach.

Jedne turbo, identycznie jak z projektu z tego linka. Ten sam motor, bez zmiennych faz.

Czy przy tak długim kolektorze wydechowym do turbo, jest duzy lag?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 01 Mar 2012 - 19:45
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a dlaczego nie chcesz przekroczyć 250 KM ? przecież przy 0,55 przekroczysz 300...myslisz że bebechy nie wytrzymają ? tłoki z tej samej serii odlewniczej co w GTi6 czyli spokojnie wytzrymują 100KM na tłok, kuty stalowy wał korbowy i korbowody. Ta maszynownia spokojnie wytrzyma 2x wiecej.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daroot
post Thu, 01 Mar 2012 - 19:56
Post #34


Super User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Iława (warm-mazur)





CYTAT(kontrolm @ Thu, 01 Mar 2012 - 19:45) *
a dlaczego nie chcesz przekroczyć 250 KM ? przecież przy 0,55 przekroczysz 300...myslisz że bebechy nie wytrzymają ? tłoki z tej samej serii odlewniczej co w GTi6 czyli spokojnie wytzrymują 100KM na tłok, kuty stalowy wał korbowy i korbowody. Ta maszynownia spokojnie wytrzyma 2x wiecej.


No tak, obawiam się że bebechy nie wytrzymają smile.gif Szkoda roboty jak zaraz trzeba będzie to wywalać wszystko, bo sam silniki to grosze kosztują.
Piszesz że ten motor wytrzymały, załóżmy że masz rację. Więc jakie turbo tutaj podstawić żeby szybko wstawało i ciągnęło w miarę długo?

Coś w stylu " ja gaz do dechy, długo długo nic, a potem dym z kól na 4 biegu" to mnie nie bawi smile.gif

Projekt całkiem fajny tego puga, można się na nim wzorować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 01 Mar 2012 - 20:51
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



w Venturi był ten silnik na 2 turbo miał 600 KM. Co do dmuchawek to np. turbina z poliftowego Volvowskiego T6 by dobrze spełniała założenia. Nawet mam taką nówkę. W Volvo wstaje bodajze juz przy 1600 i generuje moc pod 300km choc jej rozmiary sugerują ze i 400 by dała radę.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 01 Mar 2012 - 21:24
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





To jest 3.0 więc nawet w holsety możesz celować ale jeśli naprawde nie masz zapędów na wielkie moce to może turbo z evo , wstanie jak wściekłe i z wydajnością nie jest źle.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daroot
post Fri, 02 Mar 2012 - 15:56
Post #37


Super User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Iława (warm-mazur)





Zacząłem się zastanawiać, po co w ogóle pierdzielić się z jedną turbosprężarką (mega długim kolektorem wydechowym), skoro mogę przedłużyć gatunek safrane biturbo i wstawić dwie mniejsze sprężarki - mniej problemów myślę będzie z tym a i efekty lepsze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 02 Mar 2012 - 16:27
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no miałem zaproponować ale nie wiedziałem gdzie masz ten silnik znaczy sie czy masz miejsce
a tak zapodajesz dwie turbinki np z Volvo T6 starszej wersji albo BMW335i i szafa gra


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Fri, 02 Mar 2012 - 16:43
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





nie wiem właśnie czy aby 406 ( bo chyba o nią chodzi), nie ma mniej miejsca pod maską niż safrane i czy nie będzie to sporym wyzwanie załadować dwie turbinki do niego ( nawet małe).


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daroot
post Fri, 02 Mar 2012 - 17:13
Post #40


Super User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: Iława (warm-mazur)





Chodzi o safrane akurat smile.gif Mogłem napisać od razu - przepraszam. Nie wiem dlaczego podłapałem ten pomysł z jednym turbo.
Miejsca jest na dwie sprężarki spokojnie smile.gif Nic tylko trzeba się brać do roboty...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:54