![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Fura dla fryzjera i tyle. Ogólnie to na chwilę obecną nie ma IMO bardziej oklepanej marki jak Porsche. To tak jak Harleyem. Niby ekskluzywne, a każdy dupek co się dorobi manifestuje swój stan znaczkiem na masce. A będąc laikiem kupi Porsche, bo w towarzystwie "Porsze" działa jak lep na podobnych sobie japiszonów. Ja zamiast Porsche wolałbym po stokroć Jaguara, kilkuletniego Astona czy Maserati. Bo jest to auto będące z założenia dodatkiem do floty, nie głównym środkiem lokomocji - może się psuć. Zresztą pokażcie mi proszę jakiekolwiek używane Ferrari z przebiegiem większym niż 50kkm... Nie kupuj Boxtera Rottie. Będziesz jak mix Dody z Luntkiem. TVR to zajebista sprawa, dźwięk, wygląd, osiągi. Auto dla drivera z włochatymi jajami a nie w lakierdensach i z apaszką D&G. To jest auto, które ma jeździć po UK i w środowisku UK, a nie po Polsce, żeby można było przelewać nad nim swoje kompleksa odnośnie popularności marki Porsche skrzywionej przez pseudocelebrytów. Co więcej, rottie jest świadomym użytkownikiem samochodu i podejrzewam, że czytając porównania Evo czy Cara, w których stawia się Boxstera obok Z4, rozumie że piszą je ludzie którzy lubią jeździć, a nie udają że są awangardą kontrkultury i płyną pod prąd trendów. Różnica między UK a Polską polega na tym, że jak tam ktoś powie, że Boxster to Porsche dla tych, których nie stać na 911, to wszyscy się śmieją przez 10 sekund z dowcipu Clarksona (którego stać na każde Porsche), a potem o nim zapominają. Za to w Polsce jeśli ktoś jeździ Porsche, to lud ciemny określi go landryniarzem i japiszonem, i tej wersji będzie się trzymać jak pijany płotu. Nikomu nawet do łba nie strzeli zastanowić się, że być może jest to auto idealnie spełniające założenia i wymagania właściciela. Porsche jest w miejscu użytkowania samochodów przez rottiego znacznie bardziej prestiżowe niż BMW. Nie ma dwóch zdań. TVR - znacznie mniej. Trevor jest mniej-więcej odpowiednikiem wystąpienia na własnym ślubie w wyjściowym dresie. Tym bardziej, że taka Chimaera to kawał złomu, jak na obecne czasy. Podatek za to auto, emitujące tony CO2 pewnie dorównuje rocznemu budżetowi na paliwo (jak zobaczę roverowskie V8 na wtrysku zużywające mniej niż 20l/100km w trasie, to się nawrócę, nawet w replice Cobry, lżejszej o połowę od Trevora, pięciolitrówka ciągnie minimum 22, ja biję teraz rekordy oszczędności za pomocą 4.6l w Range'u - 20.9l/100km sprawdzane przed godziną na komputerze a zrobiłem 600 km w trasach nie szybciej niż 120 km/h). Więc w UK to nonsens, chyba że jakaś wyjątkowa fanaberia - ale oni tam mają takich dziwaków, którzy lubią jeździć autem z charakterystyką zepsutego diesla, z wlewem paliwa w bagażniku, fabrycznie bez lampki rezerwy i ze skrzynią w której trzeba wrzucić najpierw piątkę, a dopiero potem wsteczny, bo inaczej zgrzyta. Poza tym Trevory prowadzą się raczej kijowo. Może to dobre dla posiadaczy włochatych cojones, ale jako wygodny i godny środek letniego przemieszczania się - niezbyt. BTW konkretna sztuka miała strzaskany tył oraz wymieniony silnik na długoskokowy (i zdaje się, że V8 Developments nie robi tych silników z bloków cross-bolt, bo jedyne cross-bolty jakie zostały są w rękach konkurencji, więc zbyt długo te silniki przed wymianą wału nie ciągną) - dlatego nigdy nie osiągnie ceny ani statusu rzadkości jednej z sześciuset 500-ek. No i Mat, sugerowanie kupienia kilkuletniego Astona - pliz. Wiesz ile z tymi autami jest kłopotu? Naprawdę, nie ma co się szarpać. A jeżdżą takimi autami po Polsce jeszcze większe ch..e, niż te łepki co mają Porsche. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
CYTAT Nie masz dziwnego wrażenia że zaprzeczasz sam sobie ? nie, nie mam, ale chętnie posłucham wywodu purystów nt. domniemanego braku merytorycznego sensu w moich powyższych wypowiedziach. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
A SLK 350 ?
Może i nie typowy roadster,ale większość założeń spełnia. -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
gdzies miedzy z4 i porsche wpisal bym jeszcze 350z
co wiecej - pomijajc nie okreslony budzet dodal bym jeszcze takie moje luzne sugestje: *opel speedster - mowisz ze lotus nie ale o zgrozo np. mi speedster bardziej pasuje wiec moze i Tobie :F *opel GT - zalezy od pieniedzy i cen w uk ale to juz raczej drogo wychodzi. *330ci lub o ile pozwalaly by mozliwosci finansowe ///M - traci Adolfem z wczesniejszej strony jednak mysle ze warto wspomniec. Z drugiej strony to tak oczywista oczywistosc ze pewnie juz to zrobiles wczesniej... *SLK R170 SLK 32 AMG - staruszek juz ale imho dobra alternatywa dla wspominanego w temacie z3m, o ile tolerujesz mercedesy. Za to silnik daje sie zmotac i jak dla mnie lepiej wyglada niz z3. Jezdzi po mesiowemu ale tragedi wcale nie ma co oddaje ten filmik np. i koment autora: http://www.youtube.com/watch?v=YneBbGR1_sw A tak lecac po dziwnych pomyslach jakie juz tutaj padaly ![]() *Vette C5 Cab. *Starsze 911 - Californikation ![]() Powodzenia w wyborze |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A SLK 350 ? Może i nie typowy roadster,ale większość założeń spełnia. Nie ta kasa a poza tym mercedesy z mniej niz 55AMG do mnie nie przemawiaja. A co do prestizu - dobra, moze zle to ujalem. W dupie z prestizem w takim razie bo sie zaraz wszyscy poobrazaja. Nazwijmy to JAKOSCIA i WYJATKOWOSCIA ![]() Dlatego BMW - Bo jak wsiadam do mojej 5tki to czuje sie w niej lepiej niz w 200SXie. Pozniej frajda z jazdy to rekompensuje w Nissanie ale wlasnie planem jest zeby to polaczyc na lato w jednym aucie dodajac brak dachu. 20l na setke przezyje, mam inne auta do normalnej jazdy. Bardziej chodzi o "sense of occasion" (nie wiem jak to nazwac po polsku) kiedy bede jezdzil tym autem. Kiedy jezdzilem motorem bardzo czesto wybieralem sie na przejazdzke, bez celu, tylko po to zeby pojezdzic. I wlasnie to mnie pociaga w TVR. Stary silnik( to w sumie nie jest az taki minus, lubie grzebac przy moich autach i na pewno byloby mi latwiej naprawic TVRa niz Porsche czy Z3M), brak lampki rezerwy, nie za ladne wnetrze (moim zdaniem) nie sa az tak wazne skoro bede sie usmiechal podczas jazdy. Tak jak w Nissanie kiedy czesto mam jeden bieg nizej niz powinienem i przyspieszam niepotrzebnie a w 540 otwieram okna w tunelach i daje mu w pale ![]() Ale tak jak mowilem, nigdy nie jechalem TVRem, postaram sie zorganizowac jazde probna tak jak Boxterem i na pewno opisze. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Ok, bo troszkę to zaszło za daleko.
Rottie, chcesz Porsche - kup. Kup cokolwiek byś był zadowolony. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Jednak przy temacie Porsche zawsze będę stronniczy - nie lubię tej marki i kropka. I choćby dodawali do każdego roczne wakacje u Hugh Hefnera - za żadne skarby nigdy się na Porsche nie zdecyduje. I moja prośba o zakończenie OT, jeśli zajdzie potrzeba możemy wydzielić temat o Porsche w Off Topic. -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Chce roadstera, 4 siedzenia w cabrio kojarza mi sie tylko z jednym. ![]() Mógłbyś wtedy powiedzieć ,,Hola, hola niedobry człowieku!'' ![]() Trevorek jest fajny, ale roverowskie V8 to silnik, przy którym 25-letni motor z Corvette jest technologią z kosmosu. Poza tym jakość wykonania raczej lipna. Ale trzeba skubańcowi przyznać, że jest mały, lekki, parę koni ma, a do tego jukejcy mają go rozpykanego w każdą stronę. Tylko że jeśli ma też apetyt jak Andre the Giant, to za pieniądze utopione w podatku od CO2 pewnie można by kupić drugie takie auto. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Mógłbyś wtedy powiedzieć ,,Hola, hola niedobry człowieku!'' ![]() Ale trzeba skubańcowi przyznać, że jest mały, lekki, parę koni ma, a do tego jukejcy mają go rozpykanego w każdą stronę. Tylko że jeśli ma też apetyt jak Andre the Giant, to za pieniądze utopione w podatku od CO2 pewnie można by kupić drugie takie auto. r. Cos sie Wojtkowi pomieszalo. Wszystkie auta powyzej 1550cc wyprodukowane przed Marcem 2001 maja taki sam podatek, troche ponad dwie stowy na rok. Niewazne ile CO2 wytwarzaja, wiec to nie ma zadnego znaczenia. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Aato przepraszam. Myślałem, że wszystko jest taksowane zgodnie z emisją, chyba że jest zabytkiem. My bad.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A wiec bylem sie przejechac tym: http://www.tvr-centre.co.uk/used-cars/view/322650
I musze powiedziec ze zrobil na mnie duzo lepsze wrazenie niz Z3M! Jakosc wykonania nie jest AZ TAK zla. Auto naprawde szybkie, uklad kierowniczy bardzo bezposredni i nawet mial wspomaganie w tym modelu , uklad wydechowy w tym akurat to standard a i tak brzmi super. Masa momentu, auto przyspiesza na kazdym biegu i obrotach. Hamulce maja troche dziwny balans chyba, bardzo latwo sie je blokuje, mialem pare F1 momentow z dymem z opon ![]() Naprawde duzy bagaznik, na minus to to ze zeby otworzyc dach trzeba wysiasc i wyjac ten srodek nad glowa i potem schowac go do bagaznika. A takze to ze nie ma owiewki na glowe za siedzeniami. No i siedzenia mogly trzymac troche bardziej na boki... Na jutro mam umowionego Boxtera S, opisze jak wrazenia, bedzie mial ciezko zeby pobic Chimaere ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Boże, widzisz i nie grzmisz
![]() A niech Ci będzie na zdrowie! -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Przestancie, boxter jezdzi poprawnie i... nudnie, zero w nim nieprzewidywalności, prefekcyjnie robi wszytko co mu się każe...
Bierz TVR`a, jako auto do FUNU przez duze F mieszkając w UK jest to jedyny sluszny imo wybór ![]() No i jestes MACHO ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Panowie az zeby bola,forum samochodowe a wiekszosc pisze "Boxter".Litosci
![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
No i kupilem auto dla fryzjerow
![]() Sliczne (zewnatrz, jakos przezyje plastiki w srodku), w super stanie, niezawodne, tanie, jakos jedzie (2.8), za reszte kupie sobie R1 albo ZX9R na lato a w miedzyczasie szukam kto mi wlozy M62B44 do Z3 i wtedy bede mial niezawodnego pogromce TVRow... ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Najważniejsze,że jesteś zadowolony,a o to w tym wszystkim chodzi.
A zmieści się tam v8? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Gratuluje, bardzo rozsądny wybór
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Gratuluje.Bardzo ładna, chyba 98r? Takie Z3 można za rozsadną kasę wyrwać już chyba? Ubezpieczenie roadstera jest droższe ze względu na dach w UK? Która to grupa ubezpieczeniowa?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:35 |